Eka lomaviikko miehen kanssa mökillä, mikä pettymys
Mies taas pettyi heti loman ekana päivänä kun ei saanut seksiä, eikä tokana jne niin oli hyvä murjottaa joka päivä niin että oli sitten loma piloilla.
Itse olisin kyllä varmasti ollut sillä tuulella jos olisin nähnyt miehestä muutakin kuin jokapäiväisen vonkauksen ja sitä seuranneen murjotuksen. Odotin että meillä on mukavaa yhdessä, jutellaan, nautitaan kivasta säästä, veneillään, käydään kalassa, sienessä, marjassa jne ja kun on ollut yhteistä puuhaa ja mukavaa niin sitä kautta minullakin halut taas herää. Tämän kaiken kyllä kerroin miehelle mutta hänestä asia ei voi olla noin, sitä halua kuulemma joko on tai ei ole siitä huolimatta miten muuten menee päivät. Koitin sanoa etten varsinaisesti halua mieltä osoittavaa miestä, vaan iloista ja sellaista joka aidosti välittää siitä miten voin henkisesti ja haluaa tehdä yhdessä lomajuttuja ja nauttii niistä. Kuulemma sitten olisi nauttinut jos olisin ollut himokas häntä kohtaan ja sitä kautta näyttänyt että välitän ja tykkään. Eli olemme siis kierteessä, jossa kumpikaan ei pysty muuttamaan omaa käytöstä "ensin".
Kommentit (1396)
Vierailija kirjoitti:
Anna miehellesi kunnon suihinotto, niin hän jaksaa taas vähän aikaa viettää aikaa kanssasi siten miten sinä haluat.
En anna. Kerään just mustikoita!
ap
Itse en muista torjuneeni mieheni aloitteita. Menen sänkyyn helposti, mut hitaasti.
Vierailija kirjoitt
Haluat pelata jotain peliä. Mies ei kovin kauan tuota katso. Saat mitä haluat, olet vahva ja itsenäinen nainen
Sulle seksi sitten ilmeisesti on jotain peliä? No, koita edes ymmärtää, että suurimmalle osalle ihmisiä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Osaatteko keskustella keskenänne?
palsta ei voi auttaa asiassa kyllä mitenkään itse ne solmut on avattava !
Ap:n tilanne on koulukirjaesimerkki miesten ja naisten eroista. Miehet haluaa ensin seksiä ja vasta sitten alkaa nainen ja yhteiset tekemiset enemmän kiinnostaa.
Syy on ihan evoluutiossa. Luonto on halunnut varmistaa, että uros jää parittelun jälkeen naaraan luo ja auttaa poikasia selviämään. Siksi seksin jälkeen yhteiset tekemiset sujuu.
Nainen taas haluaa ensin yhteistä tekemistä ja itsestään huolehtimista. Evoluution mukaan tällä naaras varmistaa, että uros ymmärtää auttaa ja toimia oikein kun poikasia tulee.
Monilla muilla eläinlajeilla on samantapaista käytöstä.
Olemme evoluution tuotosta. Turha syyttää kumpaakaan. Täytyy hyväksyä faktat ja elää noiden mukaan.
miehen tulisi heti ottaa ero tuollaisesta lomasuorittajasta. kun vaimo laatii koko lomaksi ohjelmaa, on kaikki pilalla. tämänkin takia naisten äänioikeuskin on turha. mutta hyvin tyypillinen nainen käyttää petihommia aseena, ja on ihan oikein että sillä on seuraamuksia. miehen pitäisi hakea se seksi muualta, jos sitä ei kotoolta saa. ja loma pitääkin mennä pilalle pihtareilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytkö vieraissa?
Häh miksi kävisin? Ap
niii ku seksi ei kelpaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ehdottomasti pidä tuo linja koko loman. Sitten voitte kumpikin valittaa paskaa lomaa muutaman viikon päästä.
Eli siis pitäisi levittää haarat miehen mieliksi jotta mies on hyvällä tuulella sitten koko loman? Missä vaiheessa minun tunteet ja halut otetaan huomioon? Ap
Mieshän yritti sen jo kertoa. Seksin jälkeen. Eikä tämä ole mikään kiristys tai itsekkyysjuttu. Puhdasta biologiaa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Käytkö vieraissa?
Typerä kysymys. Huomaathan itsekin, että AP on pihtari, jolle pitää olla kaikki kuten hän haluaa, jotta "halut heräävät". Oikeasti sitä ei tapahdu koskaan, vaan syy on aina miehessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ehdottomasti pidä tuo linja koko loman. Sitten voitte kumpikin valittaa paskaa lomaa muutaman viikon päästä.
Eli siis pitäisi levittää haarat miehen mieliksi jotta mies on hyvällä tuulella sitten koko loman? Missä vaiheessa minun tunteet ja halut otetaan huomioon? Ap
Mieshän yritti sen jo kertoa. Seksin jälkeen. Eikä tämä ole mikään kiristys tai itsekkyysjuttu. Puhdasta biologiaa vaan.
Se että mököttää, jos ei saa seksiä, on ihan virallisestikin henkistä väkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä ne sinunkin halut siitä syttyisi, kun korjaisit vähän asennettasi. Ainakin se mies olisi hyvällä tuulella, sehän oli se sinun haluttomuutesi syy. Et voisi enää syyttää miestä,vaan katsoa peiliin. Sinussa se vika on.
Avaajalla ei ole mitään ongelmia. Sen sijaan avaajan puolisolla on pahoja ongelmia. Suomen rikoslain mukaan myös parisuhteessa tapahtuva seksuaalinen ahdistelu ja hyväksikäyttö on rikos!
Rikoslaki 20 luku 5 : "Parisuhde ei rajoita henkilön seksuaalista itsemääräämisoikeutta. Siten seksuaalinen hyväksikäyttö voi kohdistua myös puolisoon."
https://www.minilex.fi/a/puolison-seksuaalinen-hyv%C3%A4ksik%C3%A4ytt%C…
Vierailija kirjoitti:
Avaaja voisi mennä lääkäriin ja kertoa ongelmistaan. Ehkä joku mielialalääke vaihdetaan toiseen tai jätetään pois ja aloitetaan hormonihoito.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaaja voisi mennä lääkäriin ja kertoa ongelmistaan. Ehkä joku mielialalääke vaihdetaan toiseen tai jätetään pois ja aloitetaan hormonihoito.
Niin, ongelmahan ei ole sillä, jota ei haluta, vaan sillä, jota haluttaa. Eli jos tässä tapauksessa miehellä on ongelma, menkööt hän lääkärille.
Kyllä haluttomuus parisuhteessa on ongelma, mikä pitää selvittää. Toinen vaihtoehto on erota. Seksi on terveellistä, se pitää ihmisen energisenä ja nuorena.
Tästä olen samaa mieltä, mutta tässä joku oli lähettämässä naista lääkäriin. Eikä tämä ko nainen missään kohtaa ole sanonut olevansa täysin haluton.
Vierailija kirjoitti:
Tuli noista mökin hygieenisyyskommenteista mieleen että itseä ei niinkään haittaa peseytymiset järvivedellä tai ulkohuussit jne mutta mies on kyllä jaksanut monesti syyllistää minua ylihygieeniseksi tai eritekammoiseksi, vähän sillein silmiäänpyöritellen kun en ole suostunut panoihin ruokapöydällä, ihan kohteliaisuudesta siksi koska täällä mökkeilee muitakin ja jos sohvalla jotain on tapahtunut olen heittänyt jonkun pyyhkeen alle tmv (joo ei ehkä kovin romanttista) mutta sekin siksi ettei paikka ole pelkästään meidän käytössä emmekä esimerkiksi ole itse ostaneet sohvaa niin koen ettei siinä kuulu irstailla mielinmäärin, varsinkaan jostain tahroista kun et tiedä saako niitä pois. Miehen mielestä kyllä koko suku on jo siinä ruokapöydällä pannut ja eritetahrat on "vaan elämää".. niin tulee noistakin kommenteista olo että olen vain vääränlainen vähän kaikessa. Ap
Anteeksi mutta nauratti miehen ajatus että koko suku olisi pannut muka siinä pöydällä:D
En ymmärrä pihtaamista. Itse olet liittoon mennyt ja parisuhteessa seksi on liima joka pitää parin yhdessä. Seksi on ihanaa ja hauskaa, molemminpuolista nautintoa. Tuota menoa kyn jatkat ero on edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä ne sinunkin halut siitä syttyisi, kun korjaisit vähän asennettasi. Ainakin se mies olisi hyvällä tuulella, sehän oli se sinun haluttomuutesi syy. Et voisi enää syyttää miestä,vaan katsoa peiliin. Sinussa se vika on.
Se ei riitä ehkäpä?.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies se sika tässä nyt on!
ap
Meillä taas on seksi pelannut. Vaimon kanssa olen ollut mökillä pian kaksi viikkoa ja seksiä on ollut päivittäin. Vaihtelemalla paikkaa, asentoja jne. naiminen on ollut tosi kivaa. Tänään ajeltiin aamulla lähimpään ruokakauppaan. Metsätiellä pysäytettiin auto, pientä esileikkiä, jonka jälkeen vaimo kiepahti takapenkin reunalle pyllypystyssä.Ai, kun teki hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä sekstailla monella tapaa. Jos ei itse ole ihan sillä tuulella, voihan sitä käsin tai suullakin jne jotain harrastaa. Jos seksi on miehelle niin tärkeää niin onko se oikeasti iso vaiva käyttää pari minuuttia nautinnon tuottamiseen toiselle ? Kaveria ei saisi jättää pulaan.
Itse olen ajatellut niin että jos sen 2-5 minuuttia miehelle aamulla uhraa se on yleensä sen jälkeen ihan innoissaan valmis vaikka minkälaiseen saunaremonttiin tai halkotalkoisiin.
Kannattaisi ainakin kokeilla ennen kuin hakee avioeroa. Avioero on halvatun kallis ratkaisu.
Tämä, en ole koskaan tajunnut miksi naiset eivät harrasta seksiä miestensä kanssa ja sitten ihmetellään kun menevät vieraisiin. Parisuhteen kuitenkin ovat nämä naiset valinneet vapaaehtoisesti. Olisiko kannattanut mainita, että seksiä saa sitten vain harkiten erityistilanteissa.