Eka lomaviikko miehen kanssa mökillä, mikä pettymys
Mies taas pettyi heti loman ekana päivänä kun ei saanut seksiä, eikä tokana jne niin oli hyvä murjottaa joka päivä niin että oli sitten loma piloilla.
Itse olisin kyllä varmasti ollut sillä tuulella jos olisin nähnyt miehestä muutakin kuin jokapäiväisen vonkauksen ja sitä seuranneen murjotuksen. Odotin että meillä on mukavaa yhdessä, jutellaan, nautitaan kivasta säästä, veneillään, käydään kalassa, sienessä, marjassa jne ja kun on ollut yhteistä puuhaa ja mukavaa niin sitä kautta minullakin halut taas herää. Tämän kaiken kyllä kerroin miehelle mutta hänestä asia ei voi olla noin, sitä halua kuulemma joko on tai ei ole siitä huolimatta miten muuten menee päivät. Koitin sanoa etten varsinaisesti halua mieltä osoittavaa miestä, vaan iloista ja sellaista joka aidosti välittää siitä miten voin henkisesti ja haluaa tehdä yhdessä lomajuttuja ja nauttii niistä. Kuulemma sitten olisi nauttinut jos olisin ollut himokas häntä kohtaan ja sitä kautta näyttänyt että välitän ja tykkään. Eli olemme siis kierteessä, jossa kumpikaan ei pysty muuttamaan omaa käytöstä "ensin".
Kommentit (1396)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa naiset tajuaisivat sen, että miehelle läheisyys parisuhteessa tarkoittaa usein seksiä. Naiset ajattelee asian niin, että "taas se tahtoo vaan p1llu4" kun mies haluaisi vain olla naisensa lähellä, tuntea, haistaa ja maistaa tämän ja nauttia yhdessä, kokea itsensä halutuksi ja rakastetuksi. Mutta ei, taas se ukko vaan ruinaa.
Eihän siitä suhteesta tule mitään, jos ainoastaan sängyssä actionissa on yhteys. Mihin se mies katoaa muuksi ajaksi? Omiin juttuihinsa?
En kirjoittanut, että miehelle ainut läheisyyden muoto on seksi. Yhteydestä en puhunut mitään. Pointti oli se, että naiset tuntuvat tulkitsevan miehen toiveet ja halut seksistä usein hieman kapeasti. Että se olisi vain seksiä, "pallien tyhjennystä" niin kuin joku täällä lohkaisi, kun se on parisuhteessa niin pa
Johtuu siitä, että valitettavasti on liikaa miehiä, ainakin 10 %, joille seksi parisuhteessa on vain yksi itsetyydytyksen muoto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa naiset tajuaisivat sen, että miehelle läheisyys parisuhteessa tarkoittaa usein seksiä. Naiset ajattelee asian niin, että "taas se tahtoo vaan p1llu4" kun mies haluaisi vain olla naisensa lähellä, tuntea, haistaa ja maistaa tämän ja nauttia yhdessä, kokea itsensä halutuksi ja rakastetuksi. Mutta ei, taas se ukko vaan ruinaa.
Kunpa miehet tajuaisivat sen, että naiset haluavat seksiä puhtaassa sivistyneessä ympäristössä puhtaana ja puhtaan miehen kanssa. Ei alkeellisella mökillä likaisena, missä on likainen järvivesi ja pölyinen sauna ja ötököitä.
Älä viitsi yleistää, jos itse olet jokin siisteysfriikki. Mulle ainakin seksi kelpaa mökillä ihan kivasti ja sen jälkeen onkin kiva pulahtaa viilentä
Ei ole kyse "ajatuksista", vaan siitä, että aika monella on oikeasti vähän varusteltu mökki vähillä mukavuuksilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä sekstailla monella tapaa. Jos ei itse ole ihan sillä tuulella, voihan sitä käsin tai suullakin jne jotain harrastaa. Jos seksi on miehelle niin tärkeää niin onko se oikeasti iso vaiva käyttää pari minuuttia nautinnon tuottamiseen toiselle ? Kaveria ei saisi jättää pulaan.
Itse olen ajatellut niin että jos sen 2-5 minuuttia miehelle aamulla uhraa se on yleensä sen jälkeen ihan innoissaan valmis vaikka minkälaiseen saunaremonttiin tai halkotalkoisiin.
Kannattaisi ainakin kokeilla ennen kuin hakee avioeroa. Avioero on halvatun kallis ratkaisu.
Mua ainakin alko ällöttää mies kun sanoin että en halua nyt seksiä niin vastaus oli et onneks sulla on suukin ja kaivoi paljaan munansa esiin ja oli kävelemässä luokseni kun makasin vielä sängyssä. Ei tehnyt ton jälkeen vähään aikaan mieli ja ennen olin suhteessa jossa tein sitä miehen vuo
hyi mitä ihmettä 🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä sekstailla monella tapaa. Jos ei itse ole ihan sillä tuulella, voihan sitä käsin tai suullakin jne jotain harrastaa. Jos seksi on miehelle niin tärkeää niin onko se oikeasti iso vaiva käyttää pari minuuttia nautinnon tuottamiseen toiselle ? Kaveria ei saisi jättää pulaan.
Itse olen ajatellut niin että jos sen 2-5 minuuttia miehelle aamulla uhraa se on yleensä sen jälkeen ihan innoissaan valmis vaikka minkälaiseen saunaremonttiin tai halkotalkoisiin.
Kannattaisi ainakin kokeilla ennen kuin hakee avioeroa. Avioero on halvatun kallis ratkaisu.
Mua ainakin alko ällöttää mies kun sanoin että en halua nyt seksiä niin vastaus oli et onneks sulla on suukin ja kaivoi paljaan munansa esiin ja oli kävelemässä luokseni kun makasin vielä sängyssä. Ei tehnyt ton jälkeen vähään aikaan mieli ja ennen olin suhteessa jossa tein sitä miehen vuo
YÄK! Ilmeisesti tuo ei ole enää miehesi. Sanoit, ettet halua seksiä niin hän yrittää painostaa sinut seksiin (suuseksikin on seksiä).
Vierailija kirjoitti:
Avaaja voisi mennä lääkäriin ja kertoa ongelmistaan. Ehkä joku mielialalääke vaihdetaan toiseen tai jätetään pois ja aloitetaan hormonihoito.
Niin, ongelmahan ei ole sillä, jota ei haluta, vaan sillä, jota haluttaa. Eli jos tässä tapauksessa miehellä on ongelma, menkööt hän lääkärille.
MIehet, jotka valitatte sitä, ettei nainen aina jaksa seksiä. Onko niin, että jos nainen pyytää hieromaan tai paijaamaan, toteutatte sen joka kerta? Mitään puolivillaista vasurilla tehtyä paria hipaisua ei lasketa.
Tuli noista mökin hygieenisyyskommenteista mieleen että itseä ei niinkään haittaa peseytymiset järvivedellä tai ulkohuussit jne mutta mies on kyllä jaksanut monesti syyllistää minua ylihygieeniseksi tai eritekammoiseksi, vähän sillein silmiäänpyöritellen kun en ole suostunut panoihin ruokapöydällä, ihan kohteliaisuudesta siksi koska täällä mökkeilee muitakin ja jos sohvalla jotain on tapahtunut olen heittänyt jonkun pyyhkeen alle tmv (joo ei ehkä kovin romanttista) mutta sekin siksi ettei paikka ole pelkästään meidän käytössä emmekä esimerkiksi ole itse ostaneet sohvaa niin koen ettei siinä kuulu irstailla mielinmäärin, varsinkaan jostain tahroista kun et tiedä saako niitä pois. Miehen mielestä kyllä koko suku on jo siinä ruokapöydällä pannut ja eritetahrat on "vaan elämää".. niin tulee noistakin kommenteista olo että olen vain vääränlainen vähän kaikessa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa miehet tajuaisivat sen, että naiset haluavat seksiä puhtaassa sivistyneessä ympäristössä puhtaana ja puhtaan miehen kanssa. Ei alkeellisella mökillä likaisena, missä on likainen järvivesi ja pölyinen sauna ja ötököitä.
Älä viitsi yleistää, jos itse olet jokin siisteysfriikki. Mulle ainakin seksi kelpaa mökillä ihan kivasti ja sen jälkeen onkin kiva pulahtaa viilentävään veteen. Tsemppiä kuitenkin sulle haasteittes
No jopa meni tunteisiin. Et varmaan voi sietää spermaa sisälläsi, koska se on niin likaista. Kodin siivous toimii sulle varmaan eräänlaisena esileikkinä siellä Kalliossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi yleistää, jos itse olet jokin siisteysfriikki. Mulle ainakin seksi kelpaa mökillä ihan kivasti ja sen jälkeen onkin kiva pulahtaa viilentä
MItä merkitystä sillä on, että teidän mökillänne on okt-tasoiset varustukset? Voisin minäkin sellaisessa oleilla, jos vielä olisi pihakin siistitty ja mahdollisuus ulkoilla eli kunnon tie ilman hyttysiä.
Meidän mökillä eli miehen suvun mökillä on kantovesi, haisee homeelta, n 40 vuotta vanhat laikukkaat patjat, likainen sauna, ampiaisia, paarmoja, hyttysiä, leväinen järvi ja piha metsämaastoa. En pidä siitä, enkä mistään muustakaan alkeellisesta oleskelupaikasta. En enää menekään sinne. Jos juuri mökkimaasto saa miehen haluamaan seksiä, eikä kotona voi hygienian keskellä sitä harrastaa, niin hänen täytyy sitten kai runkata siellä itsekseen. Minä ehkä täytän sen erokaavakkeen.
Miehet eivät lähtökohtaisesti tarvitse naiselta mitään muuta kuin seksiä. Jossain vaiheessa miehet usein kyllästyvät seksin takia esittämään kiinnostunutta.
Anna miehellesi kunnon suihinotto, niin hän jaksaa taas vähän aikaa viettää aikaa kanssasi siten miten sinä haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vaan tajua mikä siinä seksissä on niin vaikeaa. Hoida alta pois ja ehkä siinä samalla alkaa huvittaakin.
Koska se tuntuu melkein raiskauksesta jos itseä ei huvita, vaan suostuu vain puoliväkisin. Kuka edes haluaa harrastaa seksiä sellaisen kanssa, joka ei itse halua? Sairasta.
Kirjoitit juuri oikein. Molempien pitää haluta, vonkaajat saa aina pelkkää tyhjää eli ei mitään. Ei se mieskään kyllä nauti jos ei nainen nauti. Tosin moni mies ei kai edes ajattele kuin itseään.
Itsensä pakottaminen seksiin, kun se tuntuu vastenmieliseltä on itsensä altistamista seksuaaliväkivallalle ja se taas johtaa moniin muihin asioihin: seksuaalinen halu ku
Samoin itsensä pakottaminen sienimetsään!
Tässä tullaan nyt sitten siihen, että miehet vitsailevat, kun naiset syövät niin paljon mielialalääkkeitä.
Kyllä, jos on täysin alistunut kynnysmatto suhteessa, joka menee sienimetsään ja oopperaan ja tilkkutäkkinäyttelyyn ja kirjallisuuspiiriin naisen pakottamana, alkaa kadottaa itsensä tai oikeastaan on jo lähtökohtaisesti ollut kadoksissa itseltään. Se ei ole ollenkaan hyvä homma.
Mutta seksuaalinen väkivalta (olkoonkin suostumusellistakin, kehosi ei kuitenkaan tiedä suusi antamasta suostumuksesta) on kaikkein traumatisoivin väkivallan muoto ja se vaikuttaa ihmiseen todella monella saralla todella paljon enemmän kuin kynnysmattona oleminen muuten, mikä siis tosiaan ei ole terveellistä sekään.
Vierailija kirjoitti:
Avaaja voisi mennä lääkäriin ja kertoa ongelmistaan. Ehkä joku mielialalääke vaihdetaan toiseen tai jätetään pois ja aloitetaan hormonihoito.
Tämä palsta toimii ap:lle ja aika monelle muullekin naisena terapeuttisena apuna ja henkireikänä. Eikä ap sitä paitsi nyt ehdi mihinkään lääkäriin. Sieniaika ja kaikki...
Vierailija kirjoitti:
Tuli noista mökin hygieenisyyskommenteista mieleen että itseä ei niinkään haittaa peseytymiset järvivedellä tai ulkohuussit jne mutta mies on kyllä jaksanut monesti syyllistää minua ylihygieeniseksi tai eritekammoiseksi, vähän sillein silmiäänpyöritellen kun en ole suostunut panoihin ruokapöydällä, ihan kohteliaisuudesta siksi koska täällä mökkeilee muitakin ja jos sohvalla jotain on tapahtunut olen heittänyt jonkun pyyhkeen alle tmv (joo ei ehkä kovin romanttista) mutta sekin siksi ettei paikka ole pelkästään meidän käytössä emmekä esimerkiksi ole itse ostaneet sohvaa niin koen ettei siinä kuulu irstailla mielinmäärin, varsinkaan jostain tahroista kun et tiedä saako niitä pois. Miehen mielestä kyllä koko suku on jo siinä ruokapöydällä pannut ja eritetahrat on "vaan elämää".. niin tulee noistakin kommenteista olo että olen vain vääränlainen vähän kaikessa. Ap
Itse en jatkossa söisi tuon ruokapöydän ääressä.
Ja ylipäätään jos olisin sinä, niin tilaisin jo taksia. En lähtisi viettämään lomaa toisen mökötystä katsellen ja kuunnellen miten olen toisesta vääränlainen. Menisin kotiin, nauttisin elämästä ja näkisin oikeasti kivoja ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ongelmahan ei ole sillä, jota ei haluta, vaan sillä, jota haluttaa. Eli jos tässä tapauksessa miehellä on ongelma, menkööt hän lääkärille.
Kyllä haluttomuus parisuhteessa on ongelma, mikä pitää selvittää. Toinen vaihtoehto on erota. Seksi on terveellistä, se pitää ihmisen energisenä ja nuorena.
Vierailija kirjoitti:
MIehet, jotka valitatte sitä, ettei nainen aina jaksa seksiä. Onko niin, että jos nainen pyytää hieromaan tai paijaamaan, toteutatte sen joka kerta? Mitään puolivillaista vasurilla tehtyä paria hipaisua ei lasketa.
Onneksi oma naiseni ei ole koskaan verrannut seksiä hierontaan tai paijaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Teidän ongelmat ovat paljon syvemmmällä kuin pystyt itsellesi tunnustamaan.
P.S. Silmienpyörittely on yksi todella paha merkki suhteessa.
Selibaatti on hyvä ja toimiva ratkaisu myös parisuhteessa.
Oikeusministeriö:https://oikeusministerio.fi/seksuaalirikoslaki
"Uusi seksuaalirikoslainsäädäntö on tullut voimaan 1.1.2023. Uudistus vahvistaa jokaisen seksuaalista itsemääräämisoikeutta ja henkilökohtaisen koskemattomuuden suojaa.
Tärkein muutos on, että raiskauksen määritelmä perustuu nyt suostumukseen. Raiskaus on sukupuoliyhteys sellaisen henkilön kanssa, joka ei osallistu siihen vapaaehtoisesti. Vapaaehtoisuuden puute on keskeistä myös muissa seksuaalirikoksissa. Uudistuksen myötä seksuaalirikosten rangaistukset kovenevat."
Minilex: https://www.minilex.fi/a/seksuaalinen-hyv%C3%A4ksik%C3%A4ytt%C3%B6-pari…
"Seksuaalinen hyväksikäyttö on aina rikos, vaikka rikoksen tekijä ja uhri olisivat parisuhteessa. Seksuaalinen hyväksikäyttö kielletään laissa, ja siitä tuomittua voidaan rangaista sakolla tai vähintään neljällä vuodella vankeutta."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi oma naiseni ei ole koskaan verrannut seksiä hierontaan tai paijaamiseen.
Kyseessä oli vertaus siitä, että onko mies aina valmis ja jaksava toteuttamaan naisen läheisyydentarpeet, kun kerran on maailmanloppu, jos miehen tarpeita ei toteuteta joka kerran.
Samoin itsensä pakottaminen sienimetsään!