Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen joka aloittaa suhteen varatun miehen kanssa on todella halveksittava ja alinta kastia

Vierailija
21.07.2025 |

Sellaiseen naiseen en luottaisi enää missään asiassa.

Kommentit (382)

Vierailija
181/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai koko aloituksessa ollut alunperinkään muuta tarkoitusta kuin viihdyttää itseään sillä miten naisen vastuu pelataan pois tai vaan unohdetaan ja keskitytään sen miehen vikoihin. Hyvin onnistui.

Kuitenkin jos joku "mies" tekee tänne aloituksen siitä kuinka vaimo on pettänyt häntä, niin täällä kerrotaan tuhansia syitä sille ja kuinka se mies on lopulta itse siihen syyllinen 😂 ja jos saman aloituksen tekee nainen, niin tulee tuhansia kommentteja kuinka kaikki on miehen syytä, eikä nainen ole tehnyt mitään väärin 😂

Ja jos joku tekee sellaisen kyselyn ilman omakohtaista uhriutumista, että miksi naiset pettää parisuhteessa, niin.... Lue edellä mainitut.

Tässä ketjussa on ainakin sanottu, että ihan sama onko pettäjä mies vai nainen, silti itse syyllinen tekoonsa.

Vierailija
182/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kandee luuserinaisten henkisesti jo varautua kun rupsahtavat ja ukkomies vaihtaa nuorempaan ja jäätte yksin lapsettomana vanhapiikana muistelemaan mahtavia seksejänne

Kyllä se mies alkaa olla sitä ikäluokkaa, että ei enää mua nuorempaa helposti saa. Mä olen miestä 17 vuotta nuorempi. Lisäksi jokainen meistä rupsahtaa, myös sä. Vanhapiika en voi olla koska olen ollut naimisissa ja mulla on aikuinen lapsi.

papannussija!

pillusi orja!

Inkkulin katkeruus 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tota tullut tehtyä. Yleensä vika on siinä vaimossa kun ei anna miehelleen. Mies sitten hakee seksin muualta. 

Osuit naulankantaan

Vierailija
184/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin tuomittiin herkästi vain nainen, että on perheenrikkoja, joka on vietellyt perheenisän. Nykyään on kai muodikasta ajatella, että vika on vain siinä miehessä, joka pettää. Eihän se toinen nainen petä ketään vaan on vapaa. 

Itse ajattelen, että vika on molemmissa, mutta enemmän kuitenkin siinä, joka pettää puolisoaan. Kuitenkin jos tietää, että kumppanilla on perhe ja on naimisissa, on vikaa naisessakin. 

Itselle on käynyt neljästi niin, että olen ollut tekemisissä naimisissa olevan miehen kanssa. Yksi oli yhdenyönjuttu (tai siitä tuli sellainen, kun jutun jälkeen selvisi, että miehellä on perhe), kolme muuta olivat eriasteista tapailua tai seurustelua. Nämäkin kaikki loppuivat siihen, kun selvisi, että mies on (yhä) naimisissa. En voi käsittää tuota, miten paljon on naimisissa olevia miehiä, jotka käyttäytyvät kuin olisivat vapaita. Käytännössähän he huijaavat molempia naisia. Sekä puolisoitaan että sivunaisia.

Vierailija
185/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju aloitettu noin klo 11 ja nyt noin 12.30 on tullut 172 kommenttia. Itsekin olen tämän tilanteen kokenut ja olin myös tuolloin raskaana. Koko tarina oli monimutkaisempi eikä ollenkaan yksinkertainen. Emme olleet tunteneet toisiamme kovin kauaa ja jouduimme epätavalliseen tilaneeseen - ehkäpä jopa ihan ainutkertaiseen. Mies järjesti paikalle naisen ja sitten kaikki meni täysin sotkuksia ja paluuta ei ollut vaikka olisimme halunneet - emme silloin ymmärtäneet sitäkään.

Vierailija
186/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tota tullut tehtyä. Yleensä vika on siinä vaimossa kun ei anna miehelleen. Mies sitten hakee seksin muualta. 

Miehen kannattaa käyttäytyä kotona siten, että vaimon seksihalut ei ala hiipumaan. Jos jätät kaikki kotityöt vaimon harteille ja kulutat vapaa-aikasi sohvalla maaten ja vatsaa kasvatten, ei tarvitse syytä haluttomuudelle etsiä kovin kaukaa.

Miehen huonot seksitaidot johtaa naisten haluttomuuteen. 

Vierailija
187/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten olet ilman! Ymmärrätkö? Jos ei kurpalle kukaan sinkku kelpaa niin olet ilman seksiä.

Enkä ole ilman. Se on mun asia ja päätän siitä ihan itse. Ymmärsitkö? En ole mikään kurppa. Sä olet kovin lapsellinen ja kitkerä. Ei ole sulla asiat hyvin, mun pitää tuolla tavalla hyökätä täysin tuntemattoman kimppuun. Asialliseen keskusteluun et kykene.

Vierailija
188/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on suhde varattuun työkaveriin. Ei hänen parisuhteessaan kuulemma varsinaisesti mitään vikaa ole. Ymmärtääkseni on vain vähän kyllästynyt vaimoonsa. Ei halua erota, koska lapset ja omaisuus. Vaimo on minua nuorempi ja kauniimpi.

Kyllä tuo itseäni hiukan kalvaa, mitä tekee vaimolleen, mutten saa tätä loppumaan. Molemmilla kuitenkin tunteita pelissä. Miehellä on pää jotenkin sekaisin. Ei ymmärrä ettei voi loputtomiin elää ihmisen kanssa, jonka seura ei enää kiinnosta. Elää päivää kerrallaan ja toivoo että asiat jotenkin selviäisivät itsestään. On mustasukkainen jos tapaan muita, eikä ymmärrä ettei voi omasta asemastaan alkaa rajoittamaan minun menemisiäni. Homma loppuu jos joskus ihastun ihmiseen, joka on valmis oikeasti suhteeseen kanssani, mutta ei varmaan muuten. 

Todennäköisestihän tällainen myös jossain vaiheessa paljastuu

Tietyssä iässä tämä alkaa olla monille naisille ainoa vaihtoehto. Kaikki asialliset miehet on jo aviossa. Joko olet toinen nainen kelvolliselle (?) miehelle tai olet yksin. Kelvoton vapaa on harvalle vaihtoehto. Varatusta miehestä tulee vähemmän ongelmia.

Niin, ehkä se nyt ei ihan ainoa vaihtoehto. Mutta näin keski-iässä sitä alkaa tunnistamaan helpommin kun joku ihminen on oikeasti samalla aaltopituudella ja niitä tulee vastaan verrattain harvoin. Kiinnostus johonkin ihmiseen ei herää enää pelkästään ulkonäöstä tms. turhasta, vaan ihmiset jotka kolahtaa, on jotenkin erityisiä. Ja kun niitä tulee vastaan niin harvoin, niin helposti sitä miettii, ettei halua tuhlata tilaisuutta sittenkään, vaikka toisella olisi jo valmis paketti. Ehkä sitä jotenkin ajattelee, että särkyy se heidän onnensa joka tapauksessa, jos mies kerran muualle katselee.

Vierailija
189/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kandee luuserinaisten henkisesti jo varautua kun rupsahtavat ja ukkomies vaihtaa nuorempaan ja jäätte yksin lapsettomana vanhapiikana muistelemaan mahtavia seksejänne

Kyllä se mies alkaa olla sitä ikäluokkaa, että ei enää mua nuorempaa helposti saa. Mä olen miestä 17 vuotta nuorempi. Lisäksi jokainen meistä rupsahtaa, myös sä. Vanhapiika en voi olla koska olen ollut naimisissa ja mulla on aikuinen lapsi.

papannussija!

pillusi orja!

Inkkulin katkeruus 😅

Jep. Tuppikulli ei saa keneltäkään ja sitten joillakin miehillä on useampi nainen. 

Vierailija
190/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

melkoinen luuserinainen kun ei pysty hankkimaan omaa puolisoa vaan joutuu nussimaan toisten

Pettäjä on luuseri. Millainen mies ei kykene uskollisuuteen? 

Vierailija
191/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus ja himo eivät katso keinotekoisia aikuisten välisiä sopimuksia tai muita ns käyttäytmissääntöjä. Kerran täällä eletään! naikaa ihmise naikaa

Ai. Miksi sitten useimmat ihmiset edes elävät monogamisissa suhteissa? Kuulostat ällöttävältä. Avoimessa suhteessa ei ole mitään vikaa jos se on SOVITTU osapuolten kesken.

Mutta luottamuksen rikkominen ja salailu on ällöttävää.

Elävät ja elävät. Noin 40 prosenttia pettää. Minua on yrittänyt moni varattu ja kerran suutelun asteelle lipsahdin. Salasuhteita näen isossa organisaatiossa päivittäin. En hyväksy pettämistä, mutta turha näitä tosiasioita on kiistää.

Tätä ei moni tajua. Sitä luulee, että uskollisuus on sääntö, mutta nykyään se alkaa olla poikkeus.

Vierailija
192/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju aloitettu noin klo 11 ja nyt noin 12.30 on tullut 172 kommenttia. Itsekin olen tämän tilanteen kokenut ja olin myös tuolloin raskaana. Koko tarina oli monimutkaisempi eikä ollenkaan yksinkertainen. Emme olleet tunteneet toisiamme kovin kauaa ja jouduimme epätavalliseen tilaneeseen - ehkäpä jopa ihan ainutkertaiseen. Mies järjesti paikalle naisen ja sitten kaikki meni täysin sotkuksia ja paluuta ei ollut vaikka olisimme halunneet - emme silloin ymmärtäneet sitäkään

Mitä sitten tapahtui? Minäkin olin raskaana, kun mieheni vaihtoi minut toiseen. Toinen nainen kehui ihmisille, että mies oli NIIN rakastunut häneen, että jätti raskaana olevan vaimonsakin. 

Vierailija
193/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varattu mies on vain urhi? lol!

Vierailija
194/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut toinen nainen. Tiesin asiasta. Ei muuttanut elämääni mitenkään. Pettämistä on ollut aina ja tulee olemaan. Väärinhän se on, mutta en minä ollut se väärintekijä vaan mies. Se taas ei minua kiinnostanut.

Mihin tai miksi tuo teidän suhde päättyi? 

Vierailija
195/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osuit naulankantaan

Vaimo voi tähän järjestelyyn olla tyytyväinenkin. Mies saattaa olla sängyssä täysi nolla. Kuka sitä aivotonta jyystämistä jaksaa. Kulissiliittoja on paljon. Lapset ja yhteinen omaisuus. Ranskassa vakiosettiä.

Vierailija
196/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

melkoinen luuserinainen kun ei pysty hankkimaan omaa puolisoa vaan joutuu nussimaan toisten

Ei halua hankkia puolisoa, tässä se pointti. Varattu ei jää nurkkiin pyörimään eikä vie koko arkea. 

Vierailija
197/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole mikään luuseri ja tarjokkaita kyllä olisi sinkuissa, mutta kun mua ei kiinnosta. En halua parisuhdetta, mutta hyvää seksiä haluan ja sitä saan varatulta. 

Etkö saa sinkkua seksisuhteeseen? Sitähän se on varatun kanssa.

Sä et sitten osaa lukea. Mulle soitat suutasi, mutta itse et ymmärrä selvää suomen kieltä. Mähän kirjoitin erittäin selkeästi, että tarjokkaita olisi kyllä sinkuissa, mutta kun mua ei kiinnosta. Tämän varatun kanssa mulla on ollut seksiä muutamia kertoja ennen hänen nykyistä parisuhdettaan ja tiesin, että hyvää seksiä on tarjolla. Tiesin myös, että mies ky

Mene ripittämään sitä pettävää miestäsi.

Vierailija
198/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on naiselle susi. Usein myös miehen lapsille.

Aivan totta, susi on vielä lievä ilmaisu, pitäisi olla siinä peto. Solidaarisuus ei ole ollenkaan nainen välinen juttu, päin vastoin se on.

Naiset ovat niin kateellisia toisilleen ja siksi selkään puukottaminen on niin helppoa joillekin, kun kuvittelee toisesta naisesta kilpasisarta itselleen.

Vierailija
199/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helvetin itsekästähän sellainen on.

Minä olen ollut sellainen nainen, koska se varattu mies valehteli että on eroamassa. Kävi kuitenkin ilmi että hän oli ollut eroamassa viimeiset viis vuotta. Vaimonsa tietämättä.

eli varatun miehen syy että olit seksisuhteessa varatun miehen kanssa

itselläsi ei siis mitään syytä eikä arpaa koko tapahtumaan

Sivusta nyt hieman kommentoin. Luehan nyt teksti uudelleen ja ajatuksella. Monestikko olet itse uskonut valheisiin ja luottanut.

Vierailija
200/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se mies ole sitä alinta kastia?

On, kuten se nainenkin on.

Maailma on täynnä sinkkuja, keskittykää niihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi