Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen joka aloittaa suhteen varatun miehen kanssa on todella halveksittava ja alinta kastia

Vierailija
21.07.2025 |

Sellaiseen naiseen en luottaisi enää missään asiassa.

Kommentit (382)

Vierailija
221/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nainen ei petä ketään. Mieshän se on joka pettää! Miten se voi sen toisen naisen syyksi kääntyä? Ihan kuin mies olisi jotenkin täysin tahdoton, eikä voisi itse päättää ja olla vastuussa omista tekemisistään. Ihme ajattelutapa, että mies on vaan jotenkin uhrin asemassa, jos pettää.

Vierailija
222/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tota tullut tehtyä. Yleensä vika on siinä vaimossa kun ei anna miehelleen. Mies sitten hakee seksin muualta. 

Osuit naulankantaan

Vaimo voi tähän järjestelyyn olla tyytyväinenkin. Mies saattaa olla sängyssä täysi nolla. Kuka sitä aivotonta jyystämistä jaksaa. Kulissiliittoja on paljon. Lapset ja yhteinen omaisuus. Ranskassa vakiosettiä.

En mä ainakaan olisi kahden vuoden ajan pitänyt yllä seksisuhdetta varattuun mieheen, jos mies olisi huono seksissä. 

Jotkut tyytyy vähään.

No mä en tyydy vaan seksin pitää oikeasti olla hyvää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tota tullut tehtyä. Yleensä vika on siinä vaimossa kun ei anna miehelleen. Mies sitten hakee seksin muualta. 

Miehen kannattaa käyttäytyä kotona siten, että vaimon seksihalut ei ala hiipumaan. Jos jätät kaikki kotityöt vaimon harteille ja kulutat vapaa-aikasi sohvalla maaten ja vatsaa kasvatten, ei tarvitse syytä haluttomuudelle etsiä kovin kaukaa.

Miehen huonot seksitaidot johtaa naisten haluttomuuteen. 

Miksi ne samat seksitaidota sitten saavat jonkun toisen naisen hullaantumaan mieheen? 

Ei ne saakaan. Alussa vaan ollaan kohteliaita eikä sanota mitään. Se vaimokin saattoi aikoinasn uskoa, että tilanne paranisi, mutta kylläs

Kyllä mulle seksi on seksiä eikä minkään muun asian tavoittelua. Mä en tältä varatulta mieheltä halua mitään muuta kuin seksiä. 

Vierailija
224/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka on valmis pettämään on jokatapauksessa kelvoton. Vaikka se mahdollinen toinen nainen ei hänen matkaansa lähtisi, niin ainakin mun mittapuun mukaan jo se, että mies olisi halunnut pettää, on pilannut kaiken. Miehen vikahan se tietenkin on, jos tuolla tavalla kohtelee vaimoaan. Vieras nainen voi tietysti olla vikittelemättä, tai lähtemättä mukaan jos mies häntä yrittää. Se ei kuitenkaan muuta tosiasiaa, että mies olisi pettänyt, jos olisi saanut toiselta naiselta tähän mahdollisuuden.

Vierailija
225/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se nainen ei petä ketään. Mieshän se on joka pettää! Miten se voi sen toisen naisen syyksi kääntyä? Ihan kuin mies olisi jotenkin täysin tahdoton, eikä voisi itse päättää ja olla vastuussa omista tekemisistään. Ihme ajattelutapa, että mies on vaan jotenkin uhrin asemassa, jos pettää.

Tietenkin mies on syyllinen?! Mutta niin on  nainenkin kiusaamiseen. 

onneksi meistä jokainen voi päättää seuransa.

Vierailija
226/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vapaa nainen aloittaa suhteen varatun miehen kanssa, nainen pettää vain itseään. Varattu mies siinä pettää vaimoaan ja perhettään. Kyllä se uskollisuus avioliitossa ja oman avioliittonsa kunnioitus on itse aviopuolisoiden vastuulla ja kahden kauppaa, eikä suinkaan avioliiton ulkopuolisten vastuulla.

Vierailija
227/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten tällainen nainen, joka on ryhtynyt suhteeseen varatun kanssa, ryhtyy vieläpä ammattiliiton naisjaoston puheenjohtajaksi. Ei vaan jotenkin oikein sovi, mutta useammat eivät varmaan tiedä hänen taustoja.

Vierailija
228/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän salasuhteessa tietoisesti olevalla ole ihan normaalisti kehittynyt empatia ja moraali. 

Eihän me ajatella kiusaamisestakaan siten, että vain lyöjä on kiusaaja vaan myös ne jotka hännystelee ja hurraa kiusaajan tekoja, ovat kiusaajia. 

Usein salasuhteeseen ryhtyvillä on kummallakin heikko itsetunto. He haluavat todistella kelpaamistaan. Mies mahtailee mielessään, että hänelläpä on toinenkin nainen. Nainen taas saa tyydytystä siitä, että olenpa parempi valinta kuin puoliso.

Vaimo saattaa olla itsenäinen ja itsevarma ja tämä lisää miehen alemmuuden tunnetta. Hän yrittää saada vaakoja tasan pelaamalla selän takana. Vähän kuin pikkupoika tupakalla nurkan takana. 

Jos ero tulee ja salasuhteilijat päätyy liittoon keskenään, mies todennäköisesti aloittaa uuden salasuhteen.

Vierailija
229/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten tällainen nainen, joka on ryhtynyt suhteeseen varatun kanssa, ryhtyy vieläpä ammattiliiton naisjaoston puheenjohtajaksi. Ei vaan jotenkin oikein sovi, mutta useammat eivät varmaan tiedä hänen taustoja.

Pätemisen tarve on monessa jutussa vahva ajuri.

Vierailija
230/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'Niin. Moni nainen on tässä tilanteessa ollut. Itse en, vaikka olen ollut kyllä varattuun ihastunut. Salailu ja pettäminen on kyllä alhaista. Vaikka useinhan nämä toiset naiset aina jotenkin oikeuttavat itselleen ja muille sen että paneskelevat varatun kanssa.'

Ei täältä. 

Vierailija
231/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se nainen siinä on se syypää, kun sekaantuu toisten suhteisiin. Väittäkää mitä väitätte. Sinkkumiehiä löytyy kyllä, jos tarvii koloa rapsutella. 

Ok. Perustele vielä, miksi miehellä joka vaimoaan pettää, ei ole osaa eikä arpaa asiaan?

Vierailija
232/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pätemisen tarve on monessa jutussa vahva ajuri.

Erilaiset pyrkyrit ja uskovaiset on pahimpia. Ei voi luottaa.

Vierailija
233/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helvetin itsekästähän sellainen on.

Niin. Mieheltä.

Vierailija
234/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mies on yleensä se päätekijä näissä jutuissa. En syyttäisi nnaista niinkään. Vai taasko se Kalevi vaan lankesi jonkun neitosen syliin?

Vierailija
235/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaan aikaan kun valitatte hiekkalaatikolla, teidän miehenne naapurin muijaa tai työpaikan uutta vosua!

Juu niin varmasti. 😄

Vierailija
236/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nainen siinä on se syypää, kun sekaantuu toisten suhteisiin. Väittäkää mitä väitätte. Sinkkumiehiä löytyy kyllä, jos tarvii koloa rapsutella. 

Ok. Perustele vielä, miksi miehellä joka vaimoaan pettää, ei ole osaa eikä arpaa asiaan?

On liian kova pala myöntää, että oma mies on ollut se aloitteellinen ja vastuullinen. Varsinkin, jos haluan vielä roikkua tässä liitossa. Parempi kuvitella, että mies on lähes pakotettu hommaan ja syyllinen on tuo noita. Voin sitten antaa miesuhrille anteeksi ja elää rauhassa itsepetoksessani. En siis ole tuo edellinen kirjoittaja.

Vierailija
237/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole paikkakunnallani yksilläkään kahveilla tai deiteillä käynyt kenenkään paikallisen miehen kanssa, eikä luonani käy miesvieraita; ei varattuja, ei sinkkuja.

(vaikka ovikelloa on joskus soitettu).

Mä en ole koskaan edes katsonut täällä ketään 'sillä silmällä', vaikka jokusen ulkonäöltään minulle miellyttävän olen kyllä bongannut. En silti ole näitä edes moikannut, eipä silti.

Ei voi kukaan etelän erakkoassia flirttaajaksi syyttää.

Vierailija
238/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan, että mies on syytön uhri, joka on joutunut tuon noidan pauloihin. Haluan, että hän ei ole ollut aloitteellinen ja vastuullinen, jotta voin antaa hänelle anteeksi ja jatkaa liittoa. Syyn täyty olla pelkästään tuossa noidassa, jotta voin jatkaa itsepetoksessa elämästäni. Olen eri.

Vierailija
239/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama pitkä, raamikas ja komea konstaapeli tuossa kerrostasanteella tosiaan on pyörähtänyt. 🧐

Vierailija
240/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

#37 #39 tällä sivulla minulta. 

Mä olen hillitty käytökseltäni.

Vaikka miten komea mies kävelisi

vastaan, spartalainen, stoalainen

hengenharjoittajan itsekontrollini pysyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme