Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen joka aloittaa suhteen varatun miehen kanssa on todella halveksittava ja alinta kastia

Vierailija
21.07.2025 |

Sellaiseen naiseen en luottaisi enää missään asiassa.

Kommentit (382)

Vierailija
141/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarjapettäjämiesten vakioselitys nro 1: Olen eroamassa. 2: Vaimoni ei ymmärrä minua. 

Oikeat vastaukset näihin:

1: Palaa asiaan, kun olet eronnut. 2: En minäkään.

Niinpä, pitäs tajuta mitä nuo miehet ovat 

Vierailija
142/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helvetin itsekästähän sellainen on.

Minä olen ollut sellainen nainen, koska se varattu mies valehteli että on eroamassa. Kävi kuitenkin ilmi että hän oli ollut eroamassa viimeiset viis vuotta. Vaimonsa tietämättä.

eli varatun miehen syy että olit seksisuhteessa varatun miehen kanssa

itselläsi ei siis mitään syytä eikä arpaa koko tapahtumaan

Niinpä, ne naiset ovat yhtä syyllisiä kuin pettäjät.

Niin vaiks se varattu mies alkaa ittse lirkuttaa naiselle kaikkea seksuaalista ensin itse.

Ja valehtelee haluavansa olla vain kaveri, mutta sitten alkaa kourimaan ja painostaa tekemään asioita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat niin alhaalla asteikossa, että naisten oletetaan ylläpitävän heidän moraaliakin. 

Tätä minäkin ihmettelen. Kyllä miehet pettävät ihan suunnitelmallisesti ja tietoisesti.

Vierailija
144/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti aina opetti minulle nuorena että miehet on se heikompi osapuoli. Että naisen pitää osata pitää rajat ja tietää mikä on oikein. Kyllä äiti monessa oli oikeassa.

Ei miehillä ei ole mitään vastuuta?

Vierailija
145/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänne löysi kasa näitä "toisia naisia" puolustelemaan itseään ja vaihtamaan puheenaihetta 🤣 "Eikö se mies muka oo se syyllinen??"

En ole ollut koskaan toinen nainen mutta minusta on ihmeellistä jos ainoastaan toinen on muka syyllinen. Kyllä se mies on ihan yhtä syyllinen kuin se nainenkin ja siten alinta kastia. 

Eihän kukaan sanonut että vaan se toinen nainen on syyllinen. Täällä on ne toiset naiset väittänyt että HEILLÄ ei olisi YHTÄÄN vastuuta tilanteessa.

Ei olekaan, miksi olisi?

Ei tietenkään ole. Lisäksi moni pitkä liitto on alkanut niin, että mies on alussa ollut vielä aviossa toisen kanssa.

Vierailija
146/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

melkoinen luuserinainen kun ei pysty hankkimaan omaa puolisoa vaan joutuu nussimaan toisten

En ole mikään luuseri ja tarjokkaita kyllä olisi sinkuissa, mutta kun mua ei kiinnosta. En halua parisuhdetta, mutta hyvää seksiä haluan ja sitä saan varatulta. 

Etkö saa sinkkua seksisuhteeseen? Sitähän se on varatun kanssa.

Sä et sitten osaa lukea. Mulle soitat suutasi, mutta itse et ymmärrä selvää suomen kieltä. Mähän kirjoitin erittäin selkeästi, että tarjokkaita olisi kyllä sinkuissa, mutta kun mua ei kiinnosta. Tämän varatun kanssa mulla on ollut seksiä muutamia kertoja ennen hänen nykyistä parisuhdettaan ja tiesin, että hyvää seksiä on tarjolla. Tiesin myös, että mies kyllä lankeaa heti jos lähestyn. 

Vierailija
147/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kandee luuserinaisten henkisesti jo varautua kun rupsahtavat ja ukkomies vaihtaa nuorempaan ja jäätte yksin lapsettomana vanhapiikana muistelemaan mahtavia seksejänne

Vierailija
148/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exukkoni esiinty sinkkuna näille sidechikeilleen.

Työputket ulkomailla mahdollisti kaksoiselämän.

En syytä näitä naisia. Exukkoni on täysin syyllinen.

Vierailija
149/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

melkoinen luuserinainen kun ei pysty hankkimaan omaa puolisoa vaan joutuu nussimaan toisten

En ole mikään luuseri ja tarjokkaita kyllä olisi sinkuissa, mutta kun mua ei kiinnosta. En halua parisuhdetta, mutta hyvää seksiä haluan ja sitä saan varatulta. 

Sä et sitten osaa lukea. Mulle soitat suutasi, mutta itse et ymmärrä selvää suomen kieltä. Mähän kirjoitin erittäin selkeästi, että tarjokkaita olisi kyllä sinkuissa, mutta kun mua ei kiinnosta. Tämän varatun kanssa mulla on ollut seksiä muutamia kertoja ennen hänen nykyistä parisuhdettaan ja tiesin, että hyvää seksiä on tarjolla. Tiesin myös, että mies kyllä lankeaa heti jos lähestyn. 

itseinhossasi kostat itsellesi kun menetit hänet

ehkä et olekaan itse niin loistava seksissä

Vierailija
150/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että kaikki tilanteet eivät ole mustavalkoisia ja valheilla (varatun puolelta) saa kuvioita järjestettyä toivomaansa suuntaan. Uskon myös, että ne ihmiset jotka eivät aidosti rakasta kumppaniaan ja ovat yhdessä jostakin kevyemmästä syystä (eivät osaa/halua olla yksin, sosiaalinen status, taloudellinen/muu hyöty) päätyvät herkemmin pettämään, kuin he joilla kumppanuus perustuu aidolle luottamukselle ja välittämiselle. Myös ihmisen oma moraalikäsitys ja luonne vaikuttaa. Siltikään tämäkään ei ole aina näin karkeasti jaoteltavissa. MUTTA se, että joku tieten tahtoen, oli kuinka sinkku ja vastuuvapaus hyvänsä, alkaa suhteeseen varatun kanssa, on mielestäni jotenkin yksinkertaisesti noloa ja kasvun paikka ihmiselle. Syyt löytyvät usein itsekkyydestä, epävarmuudesta, yksinäisyyden pelosta/sietämäytömyydestä jne, ei siinä pelaa mitkään positiiviset tunteet vaan ihmismielen kehittymättömyys ja heikkous. Lapsellista jankutusta tuo sinkkujen puolustelu että en tee MITÄÄN väärin ja etten ole tilivelvollinen. Juu, tiedetään. Mutta on outoa että tuolla asenteella voi vaan tehdä tyyliin ihan mitä vaan koska villi ja vapaa? Varatulla on tyypillisen suhdemallin mukaan omat vastuunsa, mutta tuommoinen tietyntahtoinen varatun kanssa vertaaminen sinkkuna on mielestäni alhaista. Ette taida vaan kehdata myöntää että paljon sen seksin dynamiikkaan ja hyvyyteen vaikuttaa se kielletty aspekti. Miksei pettäjät vain voi rellestää rauhassa ja täysin vapaasti SINKKUINA KESKENÄÄN? Ai niin, se ei ole hauskaa kun ei ole sitä pikkutuhmaa kiellettyä skeemaa taustalla.

Vierailija
151/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisissa pettämiseen perustuvissa suhteissa miehillä on aina valta-asema naiseen nähden, joten kyllä se on mies jota pitää vastuuttaa. Ei nainen.

Vierailija
152/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten olet ilman! Ymmärrätkö? Jos ei kurpalle kukaan sinkku kelpaa niin olet ilman seksiä.

Vierailija
153/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun exukkoni esiinty sinkkuna näille sidechikeilleen.

Työputket ulkomailla mahdollisti kaksoiselämän.

En syytä näitä naisia. Exukkoni on täysin syyllinen.

Haki jännitystä elämään, hänen omat sanansa.

Vierailija
154/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kandee luuserinaisten henkisesti jo varautua kun rupsahtavat ja ukkomies vaihtaa nuorempaan ja jäätte yksin lapsettomana vanhapiikana muistelemaan mahtavia seksejänne

Kyllä se mies alkaa olla sitä ikäluokkaa, että ei enää mua nuorempaa helposti saa. Mä olen miestä 17 vuotta nuorempi. Lisäksi jokainen meistä rupsahtaa, myös sä. Vanhapiika en voi olla koska olen ollut naimisissa ja mulla on aikuinen lapsi.

Vierailija
155/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se todella säälittävää sinkkunainen joutuu nussimaan naimisissa olevaa miestä.

Kukahan siinä säälisi? Mies ei sääli kumpaakaan, ottaa ilon irti.  Vaimo ei sääli kumpaakaan, on raivoissaan ja mustasukkainen. Sinkkunainen saattaa sääliä miestä, kun luulee tällä olevan huono vaimo.

Vierailija
156/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat pahimpia susia toisille naisille: miehen pettäminen ei tietenkään ole miehen omaa syytä, vaan heikkona hetkenä (lu tka) toinen nainen vamppasi. Ehkä tyrkytti itseään niin kovasti, että p*nis liukui melkein tahtomattaan naikkosen v*ginaan. Joopa joo. 

Toisen naisen moraalia voi kyseenalaistaa ihan syystäkin, mutta kyllä se alinta kastia oleva on petturimies. Monen varatun ukon lähentelyt olen torjunut näiden sinkkuvuosien aikana ja todennut, että miesten moraali noin yleisellä tasolla on kastemadon luokkaa. En edes flirttaile noiden kanssa, mutta arvatenkin jos sanoisin vaimoillensa mitä yrittävät, niin he heti syyttäisivät minua vokottelusta. Parempi vain olla sanomatta. Pettäjä on aina syyllinen pettämiseen, piste. 

Vierailija
157/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et sitten osaa lukea. Mulle soitat suutasi, mutta itse et ymmärrä selvää suomen kieltä. Mähän kirjoitin erittäin selkeästi, että tarjokkaita olisi kyllä sinkuissa, mutta kun mua ei kiinnosta. Tämän varatun kanssa mulla on ollut seksiä muutamia kertoja ennen hänen nykyistä parisuhdettaan ja tiesin, että hyvää seksiä on tarjolla. Tiesin myös, että mies ky

Mitä ihmettä sä selität? Miten mä olen miehen menettänyt? Meillä oli muutaman kerran seksiä ja se siitä. Miehen parisuhde tuli myöhemmin. En inhoa itseäni enkä kosta itselleni yhtään mitään. Kyse on ihan pelkästä seksistä ja hyvästä sellaisesta. Kahden vuoden ajan mies on seksiä mun kanssa halunnut ja on aina erittäin halukas, että enpä taida olla huono seksissä. 

Sä nyt vain lapsellisesti yrität joka tavalla loukata mua. Huvittavaa touhua sulta ja esität jotakin harhoja muka totuuksina musta. :D 

Vierailija
158/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi se mies on kuitenkin moraaliltaan moitteeton.

Se että joku on mätä ei poissulje sitä että joku toinenkin on. Mutta keskusteltaisiinko aihe kerrallaan ja sähän voit tehdä petturimiehestä ihan oman keskustelun.

Tollainen huomautus vähätteelee alkuperäistä asiaa.

Vierailija
159/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se mies alkaa olla sitä ikäluokkaa, että ei enää mua nuorempaa helposti saa. Mä olen miestä 17 vuotta nuorempi. Lisäksi jokainen meistä rupsahtaa, myös sä. Vanhapiika en voi olla koska olen ollut naimisissa ja mulla on aikuinen lapsi.

Minkäikäinen olet? Vaikutat mielenkiintoiselta. Pidätkö nuoremmista miehistä?

Vierailija
160/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietoisesti tehtynä on ilkeää, todella satuttavaa. Kaikissa tapauksissa toinen nainen ei tiedä, että mies on varattu, mies salaa parisuhteensa, jopa lapset. Parisuhteestaan sivupoluille lähtevän vastuulla se pettäminen aina ensisijaisesti on, sukupuoleen katsomatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi