Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen joka aloittaa suhteen varatun miehen kanssa on todella halveksittava ja alinta kastia

Vierailija
21.07.2025 |

Sellaiseen naiseen en luottaisi enää missään asiassa.

Kommentit (404)

Vierailija
401/404 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muijat voisivat olla reiluja muille naisille jos tietävät miehen varatuksi. Miehistä nyt uskon mitä tahansa, kaikki kelpaa. 

Miksi mun pitäisi olla reilu ihmiselle jota en edes tunne?

Miten olisi solidaarisuus omaa sukupuolta kohtaan?

Minulle naisena tämä on sukupuolikysymys. En halua tehdä pskaista temppua toiselle naiselle, saati toiselle äidille. Perheellistä pettävää miestä (tai naista) epäilen jo lähtökohtaisesti mqvistiksi.

Vierailija
402/404 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisesti jotkut ihmiset eivät vain kykene olemaan luotettavia. Siksi tämä maailma on tällainen.

Jos saisin itse päättää, lähettäisin epäluotettvat ihmiset omalle saarelle ja muut saisivat elää auvoista elämää rauhassa piilossa pahuudelta. Saarelle voisi välillä kuskata sukupuolitautilääkkeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/404 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä, jos nyt pitää nimittelyyn lähteä, se varattu osapuoli on se joka on syyllinen. 

Ja tämä mielipide ihmiseltä joka ei itse ole pettänyt eikä ollut kolmantena osapuolena. 

Minua on kuitenkin suhteessa petetty. Silloinkin se minuun suhteessa ollut ihminen oli se joka minut petti, se "toinen" ei ollut osa suhdettamme, hän ei minua pettänyt. Hän on oman elämänsä toimija, tiesi minusta tai ei, eli omaa elämäänsä.

Vierailija
404/404 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, sitä ollaan vihaisia kun kilpailijalla olikin paremmat tarjottavat.

Mun mies paukutti kunnolla rakastajaa, kun sai kiinni häntäheikin. Yritin varoittaa ja tää oli niin ylpee nuor ja röyhkeäkin. Halusi ihan jäädä kiinni meidän kotiovella. Eihän se ajatellut että mun mies on häntä paljon  pätevämpi siinä miten pistetään hässäkkä käyntiin. 

Siihen loppui se rakkaussuhde tai syrjähyppy. Itsetunto ei kestänyt enää tapailla mua ja pelkäshän se mun miestäkin viimeisissä viesteissä, että ei ole koskaan saanut niin nopeasti ja pahasti selkäänsä.  Oma mies ei ilmeisesti tajunut, että oltiin jo viikkoja tai lähes kuukausi nähty salaa hänen takanaan. Nuorilla miehillä on itsetunto vähähän liian korkealla ja oma mies tasoitti sen kuin asvaltin. Kauheeta :D

Yritin kyllä varoitella ja tämä olisi halunut leikkiä sankaria, hankeen lähti ja mieheni kyseli että tiedänkö tän jätkän. Toisteli: "tiedänkö ja mistä sä tiedät tän". Työpaikalta tiesin sen ja työkaveri tavallaan oli ja vähän enemmänkni, mutta ei pärjännyt miehelleni. Eikä itsetunto sitten riittänyt enää tapailuun. 

Ei vastannut puheluihin tms.  Kyllähän minä omasta miehestä tykkään enemmän, mulla on tämmöinen luonne että kestää vähän asettua aloilleen yhden kanssa ja mies tietää sen. Onhan se sanonut että nussit sitten pois mun silmistä jos nussit muita. Rento ukko nussimisen suhteen. Meillä on sen lisäksi tosi avoin ja hyvä aktiivinen seksielämä. 

Tykkään itse vaan aina panna myös muita.. Oma kiinnostaa enemmän kun on vaihtelua. 

Tämä sälli ei vaan uskonut että ei kannata tulla toisen reviirille, niin sitä sitten sattui. 

Johtajaurosta ei pidä  ärsytää :) Paukkasee muuten lättyyn. 

Meillä oli nuorena parikymppisinä esileikkinä se että menin ravintolaan tanssimaan ja miehet innostui minusta ja mies tuli sitten paukuttamaan turpaan moniakin. Pelkästään jos koski muhun asiattomasti tai innostui liikaa, kun sanoin aina että oon tullu vaan tanssimaan seksikkäästi. En niinku muuta tarkoittanut. 

Mies tuli sitten pistämään pataan ja lopuksi mentiin hotelliin naimaan rajusti. Se oli meidän nuoruuden leikki. 

Tanssilattioilla on tosi törkeitäkin miehiä, jotka ei ymmärrä että tanssissa ei saa kosketella muita tai tarrautua sen jälkeen kuin paskakärpänen toiseen. Pitää tanssi pitää tanssina ja lähteä menemään jos pyydetään. Muuten tulee sitten mies kertomaan missä mennään. Eikä moni sittenkään usko, kun on niin päissään :D 

Miehet ne ajattelee aina munallaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme