Nainen joka aloittaa suhteen varatun miehen kanssa on todella halveksittava ja alinta kastia
Sellaiseen naiseen en luottaisi enää missään asiassa.
Kommentit (382)
Samaan aikaan kun valitatte hiekkalaatikolla, teidän miehenne naapurin muijaa tai työpaikan uutta vosua!
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju aloitettu noin klo 11 ja nyt noin 12.30 on tullut 172 kommenttia. Itsekin olen tämän tilanteen kokenut ja olin myös tuolloin raskaana. Koko tarina oli monimutkaisempi eikä ollenkaan yksinkertainen. Emme olleet tunteneet toisiamme kovin kauaa ja jouduimme epätavalliseen tilaneeseen - ehkäpä jopa ihan ainutkertaiseen. Mies järjesti paikalle naisen ja sitten kaikki meni täysin sotkuksia ja paluuta ei ollut vaikka olisimme halunneet - emme silloin ymmärtäneet sitäkään.
Olit siis pettämiseen osallistunut nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus ja himo eivät katso keinotekoisia aikuisten välisiä sopimuksia tai muita ns käyttäytmissääntöjä. Kerran täällä eletään! naikaa ihmise naikaa
Ai. Miksi sitten useimmat ihmiset edes elävät monogamisissa suhteissa? Kuulostat ällöttävältä. Avoimessa suhteessa ei ole mitään vikaa jos se on SOVITTU osapuolten kesken.
Mutta luottamuksen rikkominen ja salailu on ällöttävää.
Elävät ja elävät. Noin 40 prosenttia pettää. Minua on yrittänyt moni varattu ja kerran suutelun asteelle lipsahdin. Salasuhteita näen isossa organisaatiossa päivittäin. En hyväksy pettämistä, mutta turha näitä tosiasioita on kiistää.
Oletko tuon "naikaa naikaa"-kommentin kirjoittaja? Jos olet niin k
En ole tuo aiempi, mutta totuus on, että pettäminen on todella yleistä. Sitä ei vaan tiedä, jos itse luottaa sokeasti uskollisuuteen.
Sillä, hyväksymmekö muitten pettämiset vai emme, ei ole mitään merkitystä. Ihmiset elävät ja tekevät, niin kuin haluavat. Myös meidän puolisomme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tota tullut tehtyä. Yleensä vika on siinä vaimossa kun ei anna miehelleen. Mies sitten hakee seksin muualta.
Miehen kannattaa käyttäytyä kotona siten, että vaimon seksihalut ei ala hiipumaan. Jos jätät kaikki kotityöt vaimon harteille ja kulutat vapaa-aikasi sohvalla maaten ja vatsaa kasvatten, ei tarvitse syytä haluttomuudelle etsiä kovin kaukaa.
Miehen huonot seksitaidot johtaa naisten haluttomuuteen.
Miksi ne samat seksitaidota sitten saavat jonkun toisen naisen hullaantumaan mieheen?
Minä seurustelin kerran 3 kuukautta Helsingissä opiskelevan sinkkumiehen kanssa, joka sitten lopulta kertoi, että olikin naimisissa eri paikkakunnalla. En kyllä ottanut enkä ota tuosta yhtään tippaa syytä itselleni. Lopetin suhteen, koska koin, että minuakin oli petetty, mutta faktahan oli, että ukkomiehen kanssa olin seurustellut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tota tullut tehtyä. Yleensä vika on siinä vaimossa kun ei anna miehelleen. Mies sitten hakee seksin muualta.
Osuit naulankantaan
Vaimo voi tähän järjestelyyn olla tyytyväinenkin. Mies saattaa olla sängyssä täysi nolla. Kuka sitä aivotonta jyystämistä jaksaa. Kulissiliittoja on paljon. Lapset ja yhteinen omaisuus. Ranskassa vakiosettiä.
En mä ainakaan olisi kahden vuoden ajan pitänyt yllä seksisuhdetta varattuun mieheen, jos mies olisi huono seksissä.
Minunkin mieheni tapasi elämänsa naisen, vaikka oli jo minun kanssani 15 vuotta avioliittoa ja nejlä lasta ja ihan hyvä seksielämä, puutteessa ei ollut. Se toinen nainen oli vielä vanhempikin, mutta melkoinen iilimato. Tuhosin hänet henkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
melkoinen luuserinainen kun ei pysty hankkimaan omaa puolisoa vaan joutuu nussimaan toisten
Miehen vaimo on luuseri, jollei kykene myöntämään itselleen, että mies pettää ihan vapaasta tahdostaan ja on itse yksin vastuussa teoistaan.
Tottakai pettää vapaasta tahdostaan. Mutta saa kai niiden muidenkin naisten järjenjuoksua ihmetellä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju aloitettu noin klo 11 ja nyt noin 12.30 on tullut 172 kommenttia. Itsekin olen tämän tilanteen kokenut ja olin myös tuolloin raskaana. Koko tarina oli monimutkaisempi eikä ollenkaan yksinkertainen. Emme olleet tunteneet toisiamme kovin kauaa ja jouduimme epätavalliseen tilaneeseen - ehkäpä jopa ihan ainutkertaiseen. Mies järjesti paikalle naisen ja sitten kaikki meni täysin sotkuksia ja paluuta ei ollut vaikka olisimme halunneet - emme silloin ymmärtäneet sitäkään.
Anteeksi, hieman meni nyt ohi, mitä tarkoitit kun sanoit "mies järjesti paikalle naisen"? Oliko teillä siis kolmen kimppa? Vaiko avoin sude, ja raskausaikanasi mies hankki sitten myös toisen kumppanin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se mies ole sitä alinta kastia?
On, kuten se nainenkin on.
Maailma on täynnä sinkkuja, keskittykää niihin.
Niin, mut paha jos se varattu ukko tulee leperteleen itse ekaks. Se on sen syytä.
Vierailija kirjoitti:
Mies on suurempi syyllinen tietysti, mutta kyllä osavastuu on ehdottomasti näillä käärmenaisilla, jotka tietoisesti hajottavat perheet ja tuottavat suunnatonta tuskaa vaimoille ja lapsille. Kirjaimellisesti vievät lapsilta isät. Monella pariskunnalla olisi vielä mahdollisuus päätyä takaisin yhteen, mutta toisen naisen puristuksessa se muuttuu mahdottomaksi.
9 vuotta ollut kontaktissa saman varatun miehen kanssa. En halua itse enää koskaan vakavampaan suhteeseen ja haluan asua ja elää sinkkuna, mennä ja tulla miten haluan tekemättä kompromisseja kenenkään vuoksi. En ole vienyt miestä puolisolta enkä lapsilta, en edes halua enkä kuvittele meille yhteistä elämää millään muotoa. Meillä on vaan mukavaa yhdessä, paljon naurua, iloa, hyviä keskusteluja ja läheisyyttä. Ja vuodet on vaan vierineet huomaamatta, en ole hänestä mustasukkainen enkä "odota" häntä eikä kaada minun venettä vaikka ilmoittaisi heti tänään että nyt tää loppuu. Minä en ymmärrä miestä siinä suhteessa että haluaa elää näin mutta se ei ole minun päätös.
Vierailija kirjoitti:
Mies on suurempi syyllinen tietysti, mutta kyllä osavastuu on ehdottomasti näillä käärmenaisilla, jotka tietoisesti hajottavat perheet ja tuottavat suunnatonta tuskaa vaimoille ja lapsille. Kirjaimellisesti vievät lapsilta isät. Monella pariskunnalla olisi vielä mahdollisuus päätyä takaisin yhteen, mutta toisen naisen puristuksessa se muuttuu mahdottomaksi.
Se oli miehen muna ja himot, joka hajoitti suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin tuomittiin herkästi vain nainen, että on perheenrikkoja, joka on vietellyt perheenisän. Nykyään on kai muodikasta ajatella, että vika on vain siinä miehessä, joka pettää. Eihän se toinen nainen petä ketään vaan on vapaa.
Itse ajattelen, että vika on molemmissa, mutta enemmän kuitenkin siinä, joka pettää puolisoaan. Kuitenkin jos tietää, että kumppanilla on perhe ja on naimisissa, on vikaa naisessakin.
Itselle on käynyt neljästi niin, että olen ollut tekemisissä naimisissa olevan miehen kanssa. Yksi oli yhdenyönjuttu (tai siitä tuli sellainen, kun jutun jälkeen selvisi, että miehellä on perhe), kolme muuta olivat eriasteista tapailua tai seurustelua. Nämäkin kaikki loppuivat siihen, kun selvisi, että mies on (yhä) naimisissa. En voi käsittää tuota, miten paljon on naimisissa olevia miehiä, jotka käyttäytyvät kuin olisivat vapaita. Käytännössähän he huijaavat molempia naisia. Sekä puolisoi
Enemmän niitä on kuin luulemmekaan. Ihan asiallisia, tasapainoisia, menestyviä puolisoita ja perheenisiä, jotka siinä sivussa pitää vähän hauskaa. Ei mitään vikaa avioliitossakaan. Sivusuhde on vaan virkistävä harrastus.
Se nainen siinä on se syypää, kun sekaantuu toisten suhteisiin. Väittäkää mitä väitätte. Sinkkumiehiä löytyy kyllä, jos tarvii koloa rapsutella.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi se mies on kuitenkin moraaliltaan moitteeton.
Ei ole, molemmat tekevät väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen kannattaa käyttäytyä kotona siten, että vaimon seksihalut ei ala hiipumaan. Jos jätät kaikki kotityöt vaimon harteille ja kulutat vapaa-aikasi sohvalla maaten ja vatsaa kasvatten, ei tarvitse syytä haluttomuudelle etsiä kovin kaukaa.
Miehen huonot seksitaidot johtaa naisten haluttomuuteen.
Miksi ne samat seksitaidota sitten saavat jonkun toisen naisen hullaantumaan mieheen?
Ei ne saakaan. Alussa vaan ollaan kohteliaita eikä sanota mitään. Se vaimokin saattoi aikoinasn uskoa, että tilanne paranisi, mutta kyllästyi turhaan odottamiseen.
Naisille seksi on usein keino jonkin muun asian saavuttamiseen. Jenkeissä kaikki naiset saavat mahtavia orgasmeja. Siis feikkaavat miellyttääkseen miestä. Siellä on paljon house wives.
Eihän salasuhteessa tietoisesti olevalla ole ihan normaalisti kehittynyt empatia ja moraali.
Eihän me ajatella kiusaamisestakaan siten, että vain lyöjä on kiusaaja vaan myös ne jotka hännystelee ja hurraa kiusaajan tekoja, ovat kiusaajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osuit naulankantaan
Vaimo voi tähän järjestelyyn olla tyytyväinenkin. Mies saattaa olla sängyssä täysi nolla. Kuka sitä aivotonta jyystämistä jaksaa. Kulissiliittoja on paljon. Lapset ja yhteinen omaisuus. Ranskassa vakiosettiä.
En mä ainakaan olisi kahden vuoden ajan pitänyt yllä seksisuhdetta varattuun mieheen, jos mies olisi huono seksissä.
Jotkut tyytyy vähään.
Vierailija kirjoitti:
Minä seurustelin kerran 3 kuukautta Helsingissä opiskelevan sinkkumiehen kanssa, joka sitten lopulta kertoi, että olikin naimisissa eri paikkakunnalla. En kyllä ottanut enkä ota tuosta yhtään tippaa syytä itselleni. Lopetin suhteen, koska koin, että minuakin oli petetty, mutta faktahan oli, että ukkomiehen kanssa olin seurustellut.
No tää on ihan eri asia kun et tiennyt ja vielä lopetit suhteenkin.