Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen joka aloittaa suhteen varatun miehen kanssa on todella halveksittava ja alinta kastia

Vierailija
21.07.2025 |

Sellaiseen naiseen en luottaisi enää missään asiassa.

Kommentit (382)

Vierailija
161/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on suhde varattuun työkaveriin. Ei hänen parisuhteessaan kuulemma varsinaisesti mitään vikaa ole. Ymmärtääkseni on vain vähän kyllästynyt vaimoonsa. Ei halua erota, koska lapset ja omaisuus. Vaimo on minua nuorempi ja kauniimpi.

Kyllä tuo itseäni hiukan kalvaa, mitä tekee vaimolleen, mutten saa tätä loppumaan. Molemmilla kuitenkin tunteita pelissä. Miehellä on pää jotenkin sekaisin. Ei ymmärrä ettei voi loputtomiin elää ihmisen kanssa, jonka seura ei enää kiinnosta. Elää päivää kerrallaan ja toivoo että asiat jotenkin selviäisivät itsestään. On mustasukkainen jos tapaan muita, eikä ymmärrä ettei voi omasta asemastaan alkaa rajoittamaan minun menemisiäni. Homma loppuu jos joskus ihastun ihmiseen, joka on valmis oikeasti suhteeseen kanssani, mutta ei varmaan muuten. 

Todennäköisestihän tällainen myös jossain vaiheessa paljastuu, enkä ole kovin innoissani siitäkään ajatuksesta. En halua että mies valitsee minut siinä vaiheessa, kun vaimo on heittänyt pihalle. Tuo valinta pitäisi tehdä ihan itse ja aikuisesti. 

En enää itse odota ihmisten olevan täydellisen hyviä ja luotettavia. Elämä on niin monimutkaista. Hyvätkin ihmiset sekoilee. Siltä pohjalta tarkastelen kaikkea. En kyynisesti, mutta vähillä odotuksilla. Onhan se surullista kun tämä totuus ihmisistä tavoittaa jonkun onnenkuplassa elävän, kuten petetyn vaimon. Olen itsekin sen kokenut. Mutta se on totuus ihmisistä, että olemme taipuvaisia epätäydellisyyteen. 

Vierailija
162/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ihan perus jos nainen yrittää nostaa elintasoaan. Venäläisnaiset hyvin innokkaita hajottamaan perheitä. 

Niin ja taaskaan ei ole Jussissa mitään vikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta syyllinen on vain ja ainoastaan pettäjä. Jostain syystä naisten on tätä vaikea myöntää. Onko taustalla pelko, että oma mies pettää ja syyllinen pitää hakea muualta?

Taas sellaisen naisen puhetta joka ei kykene myöntämään että se nainenkin on osallinen siinä petoksessa.... 

Ketä se nainen pettää?

Eli sitten varmaan se nainen voi hyvin mennä sen naisen juttusille iloisena että "hei me tehdään sun miehen kanssa vaikka sun mitä". Jos ei kerran ole mitään häpeällistä ja salattavaa, vaikka jotkut huonoitsetuntoiset varmaan saavatkin jotain outoja kiksejä siitä että "uuu, joku varattu mies haluaa minua, olen varmaan jotain erityistä ja parempaa ja onpa tämä jännää jne". 

Jos on

En menisi puhumaan sille naiselle mitään. En ole kiinnostunut uusista kavereista.

Vierailija
164/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se todella säälittävää sinkkunainen joutuu nussimaan naimisissa olevaa miestä.

Kukahan siinä säälisi? Mies ei sääli kumpaakaan, ottaa ilon irti.  Vaimo ei sääli kumpaakaan, on raivoissaan ja mustasukkainen. Sinkkunainen saattaa sääliä miestä, kun luulee tällä olevan huono vaimo.

En mä ainakaan tätä vanhempaa miestä sääli. Ihan vain seksin vuoksi häntä tapaan. En tiedä minkälainen hänen avovaimonsa on enkä tiedä minkälainen heidän parisuhteensa on eikä kyllä kiinnostakaan.

Vierailija
165/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun mielipiteellä tuskin on väliä. Ihmiset elää itselleen ei muille.

Muista sitten olla suuttumatta kun sinun miehesi aloittaa seksisuhteen jonkun nuoren naisen kanssa :)

Kyllä mua on petetty. En suuttunut naiselle, vaan miehelle ja laitoin ulkoruokintaan. Oliko sulla muuta?

Mutta sun mielipiteellä ei ole väliä. Ei kenenkään mielipiteellä ole väliä. Ainoastaan ihmisten omilla valinnoilla on merkitystä. Aloitus on mielestäni turhaa räyhäämistä. Räyhääminen on muutenkin aika turhaa. Ei se asioita muuta miksikään. Eikä tapahtunutta poista.

Sanon vain vielä, että tuo mies petti tuota toista naistakin. Menetinkö siinä erossa sitten mitää

Eroaminen on vapauttavaa. Jos haluaa elää häntäheikin kanssa, kannattaa mielummin ottaa koira.

Vierailija
166/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista sitten olla suuttumatta kun sinun miehesi aloittaa seksisuhteen jonkun nuoren naisen kanssa :)

Kyllä mua on petetty. En suuttunut naiselle, vaan miehelle ja laitoin ulkoruokintaan. Oliko sulla muuta?

Okei. Ajattelin vaan että saattaisi näiden toisten naisten ääni kellossa muuttua jos he tulisivat miestensä pettämiksi. Saattaisivat silloin nähdä vikaa myös siinä toisessa naisessa.

Mieheni on joskus pettänyt minua. En nähnyt, tai edes saattanut nähdä vikaa siinä toisessa naisessa. Ei hän meidän suhdettamme siihen jamaan ajanut, että mieheni lähti pettämään. Meillä vain oli ollut todella rankat pari vuotta molempien elämissä ja ulkopuolisia vaihtuvia tekijöitä, joiden vuoksi ei vaan sitten enää osattu olla toisillemme läsnä tarpeeksi hyvin. Ihan hyvin osasin katsoa oman osani liittomme repeilyyn ja huonoon tolaan, kuten myös mieheni. Ollaan edelleen yhdessä, mieheni kertoi vielä rehellisesti olleensa petollinen ja minä sanoin hänelle aavistaneeni asian. Sitten pohdittiin kumpikin tahollamme, että vieläkö on rakkautta jäljellä. Otettiin kuuluisa tauko suhteeseen ja sen aikana mies jatkoi suhdetta tuon toisen naisen kanssa ja minä aloitin suhteen toisen miehen kanssa. Kaikki tiesivät tästä kuviosta. Todettin tahoillamme, että vielä on rakkautta jäljellä toisiamme kohtaan ja lähdettiin pariterapiaan päivittämään suhteemme nykyhetkeen, kaikkien muutosten vuoksi. Sitten kokeiltiin taas, että toimiiko ja saimme sen toimimaan. Edelleenkään en syyllistä mitenkään sitä toista naista, en vaikka tiedän, että hän tiesi mieheni olevan suhteessa ja pettämässä.. Ei se toinen nainen minun ja mieheni kanssa ollut sopimassa, että me kaksi olemme uskollisia toisillemme eikä ollut antamassa mitään uskollisuuslupausta, joten ei hänellä ollut mitään moraalista velvoitetta olla ihastumatta mieheeni tai olemasta hänen kanssaan suhteessa.

Vierailija
167/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi se mies on kuitenkin moraaliltaan moitteeton.

Mies joutui pahan naisen pauloihin!😭

Pitää varoa erityisesti Paula-nimisiä naisia!

Vierailija
168/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kandee luuserinaisten henkisesti jo varautua kun rupsahtavat ja ukkomies vaihtaa nuorempaan ja jäätte yksin lapsettomana vanhapiikana muistelemaan mahtavia seksejänne

Kyllä se mies alkaa olla sitä ikäluokkaa, että ei enää mua nuorempaa helposti saa. Mä olen miestä 17 vuotta nuorempi. Lisäksi jokainen meistä rupsahtaa, myös sä. Vanhapiika en voi olla koska olen ollut naimisissa ja mulla on aikuinen lapsi.

Minkäikäinen olet? Vaikutat mielenkiintoiselta. Pidätkö nuoremmista miehistä?

Älä nyt oikeasti viitsi esittää, että olen mielenkiintoinen. Olen yli 40v eikä mua kiinnosta nuoremmat miehet. 

Vierailija
169/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai koko aloituksessa ollut alunperinkään muuta tarkoitusta kuin viihdyttää itseään sillä miten naisen vastuu pelataan pois tai vaan unohdetaan ja keskitytään sen miehen vikoihin. Hyvin onnistui.

Kuitenkin jos joku "mies" tekee tänne aloituksen siitä kuinka vaimo on pettänyt häntä, niin täällä kerrotaan tuhansia syitä sille ja kuinka se mies on lopulta itse siihen syyllinen 😂 ja jos saman aloituksen tekee nainen, niin tulee tuhansia kommentteja kuinka kaikki on miehen syytä, eikä nainen ole tehnyt mitään väärin 😂

Ja jos joku tekee sellaisen kyselyn ilman omakohtaista uhriutumista, että miksi naiset pettää parisuhteessa, niin.... Lue edellä mainitut.

Vierailija
170/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut toinen nainen. Tiesin asiasta. Ei muuttanut elämääni mitenkään. Pettämistä on ollut aina ja tulee olemaan. Väärinhän se on, mutta en minä ollut se väärintekijä vaan mies. Se taas ei minua kiinnostanut.

Vierailija
171/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitan AP luottaisi siihen varattuun mieheen, joka ryhtyy suhteeseen vapaan naisen kanssa?

Vierailija
172/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänne löysi kasa näitä "toisia naisia" puolustelemaan itseään ja vaihtamaan puheenaihetta 🤣 "Eikö se mies muka oo se syyllinen??"

En ole ollut koskaan toinen nainen mutta minusta on ihmeellistä jos ainoastaan toinen on muka syyllinen. Kyllä se mies on ihan yhtä syyllinen kuin se nainenkin ja siten alinta kastia. 

Eihän kukaan sanonut että vaan se toinen nainen on syyllinen. Täällä on ne toiset naiset väittänyt että HEILLÄ ei olisi YHTÄÄN vastuuta tilanteessa.

Ei olekaan, miksi olisi?

Ei tietenkään ole. Lisäksi moni pitkä liitto on alkanut niin, että mies on alussa ollut vielä aviossa toisen kanssa.

En kyllä todellakaan halua mitään parisuhdetta saatika AVIOLIITTOA pettävän miehen kanssa. Hetken hupia ne voivat olla korkeintaan. Mielellään ei sitäkään, mutta jos sattuu kieron miehen loukkuun ei voi mitään. -sama

Vierailija
173/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on suhde varattuun työkaveriin. Ei hänen parisuhteessaan kuulemma varsinaisesti mitään vikaa ole. Ymmärtääkseni on vain vähän kyllästynyt vaimoonsa. Ei halua erota, koska lapset ja omaisuus. Vaimo on minua nuorempi ja kauniimpi.

Kyllä tuo itseäni hiukan kalvaa, mitä tekee vaimolleen, mutten saa tätä loppumaan. Molemmilla kuitenkin tunteita pelissä. Miehellä on pää jotenkin sekaisin. Ei ymmärrä ettei voi loputtomiin elää ihmisen kanssa, jonka seura ei enää kiinnosta. Elää päivää kerrallaan ja toivoo että asiat jotenkin selviäisivät itsestään. On mustasukkainen jos tapaan muita, eikä ymmärrä ettei voi omasta asemastaan alkaa rajoittamaan minun menemisiäni. Homma loppuu jos joskus ihastun ihmiseen, joka on valmis oikeasti suhteeseen kanssani, mutta ei varmaan muuten. 

Todennäköisestihän tällainen myös jossain vaiheessa paljastuu, enkä ole kovin innoissani siitäkään ajatuksest

Tietyssä iässä tämä alkaa olla monille naisille ainoa vaihtoehto. Kaikki asialliset miehet on jo aviossa. Joko olet toinen nainen kelvolliselle (?) miehelle tai olet yksin. Kelvoton vapaa on harvalle vaihtoehto. Varatusta miehestä tulee vähemmän ongelmia.

Vierailija
174/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kandee luuserinaisten henkisesti jo varautua kun rupsahtavat ja ukkomies vaihtaa nuorempaan ja jäätte yksin lapsettomana vanhapiikana muistelemaan mahtavia seksejänne

T. Katkera palstainceli

Vierailija
175/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei nyt aloittajalla olisi hiukkasen omakohtaista katkeruutta asiasta.

Kyllä se vastuu pettämisestä on ihan sillä varatulla itsellään.

Vierailija
176/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helvetin itsekästähän sellainen on.

Minä olen ollut sellainen nainen, koska se varattu mies valehteli että on eroamassa. Kävi kuitenkin ilmi että hän oli ollut eroamassa viimeiset viis vuotta. Vaimonsa tietämättä.

Mies ei ole eronnut jos sanoo olevansa eroamassa. 

Omasta mielestään on

Omasta mielestään aina puoli tuntia kerrallaan.

Vierailija
177/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni alinta kastia ovat nämä uutisiinkin päässeet väkivaltaiset ihmiset, vanhemmat ja pedofiilit. Vastikään oli juttu pienestä vauvasta, joka oli pahoinpidelty isänsä toimesta. Nämä ovat mielestäni alinta kastia. Ne jotka satuttavat heikompaa ja heistä riippuvaista lasta. Tai lemmikkiä.

Näillä on todella pahoja mielenterveysongelmia purkaessaan pahaaoloaan puolustuskyvyttömään.

Vierailija
178/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta syyllinen on vain ja ainoastaan pettäjä. Jostain syystä naisten on tätä vaikea myöntää. 

Seurusteleva osapuoli on tietenkin myös syyllinen, mutta ihmettelen suuresti näitä toisen naisen puolustelua jos täysin tietoisesti on tällaisessa salasuhteessa. 

Jos ajatellaan että yksi joutuu kiusatuksi henkilön a:n toimesta, hän nimittelee ja haukkuu, mutta henkilö b on siinä hänen vieressään aina naureskelemassa niin ajatellaanko että vaan a on kiusaaja? 

Vierailija
179/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

melkoinen luuserinainen kun ei pysty hankkimaan omaa puolisoa vaan joutuu nussimaan toisten

En ole mikään luuseri ja tarjokkaita kyllä olisi sinkuissa, mutta kun mua ei kiinnosta. En halua parisuhdetta, mutta hyvää seksiä haluan ja sitä saan varatulta. 

Etkö saa sinkkua seksisuhteeseen? Sitähän se on varatun kanssa.

Sä et sitten osaa lukea. Mulle soitat suutasi, mutta itse et ymmärrä selvää suomen kieltä. Mähän kirjoitin erittäin selkeästi, että tarjokkaita olisi kyllä sinkuissa, mutta kun mua ei kiinnosta. Tämän varatun kanssa mulla on ollut seksiä muutamia kertoja ennen hänen nykyistä parisuhdettaan ja tiesin, että hyvää seksiä on tarjolla. Tiesin myös, että mies ky

Sitten olet ilman! Ymmärrätkö? Jos ei kurpalle kukaan sinkku kelpaa niin olet ilman seksiä.

Ja sähän sen päätät! 😂

Vierailija
180/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei. Ajattelin vaan että saattaisi näiden toisten naisten ääni kellossa muuttua jos he tulisivat miestensä pettämiksi. Saattaisivat silloin nähdä vikaa myös siinä toisessa naisessa.

Mieheni on joskus pettänyt minua. En nähnyt, tai edes saattanut nähdä vikaa siinä toisessa naisessa. Ei hän meidän suhdettamme siihen jamaan ajanut, että mieheni lähti pet

Kypsä suhtautuminen asiaan.Pettäjä on se ainut syypää ja jos suhde voi huonosti niin varmaan peiliin katsomisen paikka molemmilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan