Nainen joka aloittaa suhteen varatun miehen kanssa on todella halveksittava ja alinta kastia
Sellaiseen naiseen en luottaisi enää missään asiassa.
Kommentit (382)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta syyllinen on vain ja ainoastaan pettäjä. Jostain syystä naisten on tätä vaikea myöntää. Onko taustalla pelko, että oma mies pettää ja syyllinen pitää hakea muualta?
Taas sellaisen naisen puhetta joka ei kykene myöntämään että se nainenkin on osallinen siinä petoksessa....
Ketä se nainen pettää?
luusereiden hommaa
päässä vikaa
ei itsekunnioitusta
kasvatus epäonnistunut
Vierailija kirjoitti:
millainen se varatun miehen vaimo/puoliso sitten onkaan, kun mies on ajettu hakemaan seksinsä tai läheisyyden tarpeensa muualta?
Aivan tavallinen normaalia parisuhdetta elävä nainen. Mies vie aamulla töihin, antaa suukon ja toivottaa hyvää työpäivää. Sitten ajaa naapurikaupunkiin naimaan. Siellä nainen odottaa miehen muuttavan, kun se vaimo on niin surkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helvetin itsekästähän sellainen on.
Minä olen ollut sellainen nainen, koska se varattu mies valehteli että on eroamassa. Kävi kuitenkin ilmi että hän oli ollut eroamassa viimeiset viis vuotta. Vaimonsa tietämättä.
Sarjapettäjämiesten vakioselitys nro 1: Olen eroamassa. 2: Vaimoni ei ymmärrä minua.
Oikeat vastaukset näihin:
1: Palaa asiaan, kun olet eronnut. 2: En minäkään.
melkoinen luuserinainen kun ei pysty hankkimaan omaa puolisoa vaan joutuu nussimaan toisten
Tuo on ihan perus jos nainen yrittää nostaa elintasoaan. Venäläisnaiset hyvin innokkaita hajottamaan perheitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta syyllinen on vain ja ainoastaan pettäjä. Jostain syystä naisten on tätä vaikea myöntää. Onko taustalla pelko, että oma mies pettää ja syyllinen pitää hakea muualta?
Minä ajattelisin, että olisi helpompaa luottaa oman miehen moraaliin kuin luottaa koko maailman naisten moraaliin. Mutta voimia ja jaksamista niille naisille, joiden onni on kiinni tuntemattomista naisista.
Onhan se sitten erittäin helppo pettää jos voi vaan sanoa, että ei se ole mun vika vaan sen toisen naisen!
Kuka edes haluaa sinun rumaa ja lyhyttä luuserimiestä?
Miehet ovat niin alhaalla asteikossa, että naisten oletetaan ylläpitävän heidän moraaliakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänne löysi kasa näitä "toisia naisia" puolustelemaan itseään ja vaihtamaan puheenaihetta 🤣 "Eikö se mies muka oo se syyllinen??"
En ole ollut koskaan toinen nainen mutta minusta on ihmeellistä jos ainoastaan toinen on muka syyllinen. Kyllä se mies on ihan yhtä syyllinen kuin se nainenkin ja siten alinta kastia.
Eihän kukaan sanonut että vaan se toinen nainen on syyllinen. Täällä on ne toiset naiset väittänyt että HEILLÄ ei olisi YHTÄÄN vastuuta tilanteessa.
Ei olekaan, miksi olisi?
Vierailija kirjoitti:
Onhan tota tullut tehtyä. Yleensä vika on siinä vaimossa kun ei anna miehelleen. Mies sitten hakee seksin muualta.
Naisia ei huono seksi kiinnosta. Hyvästä eivät kieltäydy.
Tottahan tuo on. Vaikka suurin vastuu ja syy onkin tietysti pettäjällä eli miehellä, mutta kyllä se nainen on ihan yhtä säälittävä myös joka tietää miten asiat on ja silti vehtailee varatun kanssa. Kertoo aika paljon ihmisen ns. tasosta ja tyylistä, jos tuollaiseen alentuu eikä edes vaadi miestä ensin eroamaan jos on niin tosijutusta kyse. Jotenkin todella tyylitöntä ja ns. junttimaista. Jos ei ole joku tosirakkaus niin sitten kannattaisi pysyä sinkuissa ja kevyissä suhteissa. Kyllä naiset osaa olla yhtä karseita kuin miehetkin, hyi.
Vierailija kirjoitti:
melkoinen luuserinainen kun ei pysty hankkimaan omaa puolisoa vaan joutuu nussimaan toisten
En ole mikään luuseri ja tarjokkaita kyllä olisi sinkuissa, mutta kun mua ei kiinnosta. En halua parisuhdetta, mutta hyvää seksiä haluan ja sitä saan varatulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole mikään luuseri ja tarjokkaita kyllä olisi sinkuissa, mutta kun mua ei kiinnosta. En halua parisuhdetta, mutta hyvää seksiä haluan ja sitä saan varatulta.
Etkö saa sinkkua seksisuhteeseen? Sitähän se on varatun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas sellaisen naisen puhetta joka ei kykene myöntämään että se nainenkin on osallinen siinä petoksessa....
Ketä se nainen pettää?
Eli sitten varmaan se nainen voi hyvin mennä sen naisen juttusille iloisena että "hei me tehdään sun miehen kanssa vaikka sun mitä". Jos ei kerran ole mitään häpeällistä ja salattavaa, vaikka jotkut huonoitsetuntoiset varmaan saavatkin jotain outoja kiksejä siitä että "uuu, joku varattu mies haluaa minua, olen varmaan jotain erityistä ja parempaa ja onpa tämä jännää jne".
Jos on itseään kunnioittava nainen jolla jonkinlainen moraalitaju, niin ymmärtäisi kyllä että miten loukkaavaa tuo on suhteen naista kohtaan ja miksi kukaan haluaisi sellaista tehdä jollekin? Olla niin epäkunnioittava ja oikeastaan paha ihminen? Sama pätee tietty miehiin myös.
Vierailija kirjoitti:
Miehen vaimo on luuseri, jollei kykene myöntämään itselleen, että mies pettää ihan vapaasta tahdostaan ja on itse yksin vastuussa teoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulla pitkä suhde "varatun" miehen kanssa. Hänen vaimollaan myös toinen suhde.
Oli vaikea erota kun olivat hienosta perheestä. Tarkoittaa taloudellisesti vaikeaa.
Mutta erosivat pikkuhiljaa.
Kuuluin tähän perheeseen hyväksyttynä.
Näitä kulissiliittojahan on nykyään valtavasti. Tunnen useampia tällaisia pariskuntia. Moni valitsee nk. elintason säilyttämisen ja hienojen kulissien yllä pitämisen, vaikka keskinäinen suhde on täysin kuollut, ja kummallakin aviopuolisolla voi olla omat sutinansa suhteen ulkopuolella. Usein myös puolisot tietävät tämän, mutta eivät puutu toisen tekemisiin, koska kulissit on pidettävä yllä vaikka hampaat irvessä. Tällöin on kyseessä eräänlainen sanaton sopimus ja suostumus ulkopuolisille suhteille. Kumpikin elää omaa elämäänsä, vaikka osoite on yhteinen. Tätä on tapahtunut maailman sivu. Eli ei kannata liikaa vetää mutkia suoraksi tässäkään keskustelussa, on myös muita värejä kuin musta, valkoinen ja ne 50 harmaan sävyä.
Kastilaitosta ei Suomessa ole, joten turha pajattaa mistään alemmista tai ylemmistä kasteista. Sääty-yhteiskuntakin on peruja keskiajalta, jonne ap ja moni muu palstalainen (joka ei todennäköisesti tiedä mahdollisen kumppaninsa todellisista tekemisistä yhtään mitään) näköjään haluaisi palata. Kas kun ette ala järjestää noitavainoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä se nainen pettää?
Varmaan pettää näitä palstalla räyhäävien käskytystä ja vaatimusta siitä mitä tehdä ja miten elää.
Tai sitten on vaan seikkailunhaluinen. Vaihtaa aina välillä miestä. Jotkut on sinkkuja vapaasta tahdostaan eikä avioliitto merkkaa mitään. Kuten ei näemmä aviossa oleville miehillekään.