Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen joka aloittaa suhteen varatun miehen kanssa on todella halveksittava ja alinta kastia

Vierailija
21.07.2025 |

Sellaiseen naiseen en luottaisi enää missään asiassa.

Kommentit (382)

Vierailija
101/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se todella säälittävää sinkkunainen joutuu nussimaan naimisissa olevaa miestä.

Vierailija
102/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatun kanssa suhteisiin lähteminen on halveksittavaa, mutta vielä pahempaa on se, että lähtee suhteeseen ollessaan varattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö pettävä nainen siis olekaan alinta kastia vaan joku alfanaaras? Juoksee muitten miesten sylissä ja jättää lasten- ja kodinhoidon miehelleen.

mutta siis ainoastaan pettävän miehen kumppanit ovat alinta kastia?

Nyt ei puhuta heistä mutta tottakai pettävä nainen on myös alinta kastia.

Vierailija
104/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpälässyn lää! Leikit hiekkalaatikolla jatkuvat.

Vierailija
105/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"huutista joudut nussimaan vanhaa pappaa"

Et keksinyt mitään järjellistä argumenttia?

Minä vastaan tuohon pitkään viestiin: Eikö sinua harmita se että siellä jossain se vaimo elää tietämättömänä siitä mitä hänen selkänsä takana tehdään? Haluaisitko itse elää tuollaisessa valheessa? Miksi sillä miehellä ei ole munaa sanoa vaimolleen että haluaa harrastaa seksiä toisen kanssa?

Mua ei suoraan sanottuna jaksa kiinnostaa miehen avovaimo. Ei ole mun asiani jos mies ei kerro pettävänsä.

Vierailija
106/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus ja himo eivät katso keinotekoisia aikuisten välisiä sopimuksia tai muita ns käyttäytmissääntöjä. Kerran täällä eletään! naikaa ihmise naikaa

Ai. Miksi sitten useimmat ihmiset edes elävät monogamisissa suhteissa? Kuulostat ällöttävältä. Avoimessa suhteessa ei ole mitään vikaa jos se on SOVITTU osapuolten kesken.

Mutta luottamuksen rikkominen ja salailu on ällöttävää.

Elävät ja elävät. Noin 40 prosenttia pettää. Minua on yrittänyt moni varattu ja kerran suutelun asteelle lipsahdin. Salasuhteita näen isossa organisaatiossa päivittäin. En hyväksy pettämistä, mutta turha näitä tosiasioita on kiistää.

Oletko tuon "n

Ei tämä suhde ole pelkkää naimista. Päinvastoin.Paljon muuta sisältyy "valesuhteeseen".  Seksi oli pienin osa ........Olimme enempikin kavereita joilla samat elämänarvot. Ja paljon mielenkiintoista juttelemista. 

Vierailija
107/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun mielipiteellä tuskin on väliä. Ihmiset elää itselleen ei muille.

Muista sitten olla suuttumatta kun sinun miehesi aloittaa seksisuhteen jonkun nuoren naisen kanssa :)

Kyllä mua on petetty. En suuttunut naiselle, vaan miehelle ja laitoin ulkoruokintaan. Oliko sulla muuta?

Mutta sun mielipiteellä ei ole väliä. Ei kenenkään mielipiteellä ole väliä. Ainoastaan ihmisten omilla valinnoilla on merkitystä. Aloitus on mielestäni turhaa räyhäämistä. Räyhääminen on muutenkin aika turhaa. Ei se asioita muuta miksikään. Eikä tapahtunutta poista.

Sanon vain vielä, että tuo mies petti tuota toista naistakin. Menetinkö siinä erossa sitten mitään? Elämässä tapahtunut monia hyviä asioita, joita olisi jäänyt tapahtumatta, jos olisimme yhdessä vielä.

Vierailija
108/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista sitten olla suuttumatta kun sinun miehesi aloittaa seksisuhteen jonkun nuoren naisen kanssa :)

Kyllä mua on petetty. En suuttunut naiselle, vaan miehelle ja laitoin ulkoruokintaan. Oliko sulla muuta?

Okei. Ajattelin vaan että saattaisi näiden toisten naisten ääni kellossa muuttua jos he tulisivat miestensä pettämiksi. Saattaisivat silloin nähdä vikaa myös siinä toisessa naisessa.

Luulen, että aika moni meistä vain pettäjän tuomitsevista pistäisi pettäjän suoraan pihalle. Onko nämä muut sitten enemmän sallivia eli ollaan valmiita kuuntelemaan selitykset ja antamaan anteeksi. Sitten on helpompi olla, kun voi jakaa vihaa miehelle ja toiselle naiselle. En siis tiedä, mietin vain.

Vierailija
109/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena tyttönä huomasin kuinka mies pettää, harmitti vietävästi aina kun selvisi, että sehän on naimisissa😠

N 67 v

Vierailija
110/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänne löysi kasa näitä "toisia naisia" puolustelemaan itseään ja vaihtamaan puheenaihetta 🤣 "Eikö se mies muka oo se syyllinen??"

Joo, paikalla on pettämisen mahdollistavia huorahtavia.

No mikset itse eroa siitä pettävästä miehestäsi?

Minun mies ei petä. En ole sanonut niin.

Vierailija
111/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se todella säälittävää sinkkunainen joutuu nussimaan naimisissa olevaa miestä.

Miten niin joutuu? Kyllä mulle ainakin löytyisi seuraa myös sinkkumiehistä, mutta kun mua ei kiinnosta. Haluan vain hyvää seksiä ja varattu palaa aina kiltisti kotiin eikä jää kitisemään perään.

Vierailija
112/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen se toinen nainen. Mies reilusti vanhempi ja hänellä takana yli 15 vuotta kestänyt parisuhde. Yhteisiä lapsia hänellä ei ole avopuolisonsa kanssa.

En ole mikään huo ra tai huorahtava sen vuoksi, että mulla on seksisuhde varatun kanssa. En ole mikään jakorasia joka jakaa itseään kaikille. Suhde on kestänyt kaksi vuotta eikä mulla ole ollut muita miehiä tänä aikana. Ei vain kiinnosta. Kuten ei kiinnosta parisuhdekaan. Seksi tämän varatun kanssa on hyvää, mutta ei hän kyllä parisuhdeainesta ole.

Joku tuolla kirjoitti, että toinen nainen ei osaa olla uskollinen parisuhteessa. No kyllä mä ainakin olen ollut uskollinen parisuhteissani. Ei se varatun kanssa naiminen sitä tarkoita, että ei sitten parisuhteessa osaisi olla uskollinen. Ihmeellinen logiikka. Mun viimeisin parisuhde kesti melkein 10 vuotta eikä käynyt edes mielessä p

KYllä on. Pettäjä on luuseri. Taidat kyllä itsekin olla,kun et sitä näe.

Vierailija
113/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi se mies on kuitenkin moraaliltaan moitteeton.

Nimenomaan. Ilmeisesti ei kyetä hyväksymään sitä, että mies ihan vapaasta tahdostaan rakentaa sivusuhteita.

Sen sijaan yritetään itselle selittää, että joku vieras nainen on syyllinen. Älkää nyt viitsikö. Kyllä se sama nainen on saattanut "houkutella" muitakin, mutta muut on olleet uskollisia. Tämä äijä on örvelö häntäheikki. Teitte väärän valinnan. Potkaiskaa pellolle.

Vierailija
114/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen on naiselle susi. Usein myös miehen lapsille.

Nainen on naiselle susi-hullu linjoilla!

Varmaan joku pettävä miesl o r t t o tuo kyseinen hullu

Vierailija
115/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kukaan sinkku ei olisi varatun kanssa? Olisivat sinkkujen kanssa. Onko se niin vaikea toteuttaa?

Vierailija
116/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei. Ajattelin vaan että saattaisi näiden toisten naisten ääni kellossa muuttua jos he tulisivat miestensä pettämiksi. Saattaisivat silloin nähdä vikaa myös siinä toisessa naisessa.

Se toinen nainen ei kiinnostaminua yhtään, vain puolisoni petos. Nainen olisi minulle vain väline miehen tekemässä petoksessa.

Miksi vastaat mun juttuun?

Vierailija
117/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helvetin itsekästähän sellainen on.

Minä olen ollut sellainen nainen, koska se varattu mies valehteli että on eroamassa. Kävi kuitenkin ilmi että hän oli ollut eroamassa viimeiset viis vuotta. Vaimonsa tietämättä.

Minä olen myös ollut sellainen nainen, koska mies sanoi olevansa vuosia aiemmin eronnut. Sormukset poissa sormista. Mistään en olisi osannut epäillä, etteikö miehen kertomus olisi ollut totta. Tavattiin usein, yövyttiin aina hotelleissa, koska mies kertoi asuvansa aivan toisella puolella Suomea. Ei epämääräisiä puhelinsoittoja eikä muutakaan epäilyttävää. Mistä hitosta olisin voinut asian oikean tilan tietää?

Vierailija
118/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYllä on. Pettäjä on luuseri. Taidat kyllä itsekin olla,kun et sitä näe.

No voi että. Ihan mua nyt itkettää sun kommentti. Tai sitten ei. Huvittavaa kun jotkut luulee, että tuollaisten kitkerien tuntemattomien ihmisten suun soittamiset vaikuttaisi mun elämään jotenkin. :D 

Vierailija
119/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helvetin itsekästähän sellainen on.

Minä olen ollut sellainen nainen, koska se varattu mies valehteli että on eroamassa. Kävi kuitenkin ilmi että hän oli ollut eroamassa viimeiset viis vuotta. Vaimonsa tietämättä.

eli varatun miehen syy että olit seksisuhteessa varatun miehen kanssa

itselläsi ei siis mitään syytä eikä arpaa koko tapahtumaan

Niinpä, ne naiset ovat yhtä syyllisiä kuin pettäjät.

Niin vaiks se varattu mies alkaa ittse lirkuttaa naiselle kaikkea seksuaalista ensin itse.

Ja se akka suostuu siihen. Ei pidä suostua.

Vierailija
120/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki räyhääminen ja läyhääminen on niin turhaa. Kai nautitte räyhäämisestä? Tunteiden hallinta ja käsittelytado oli mikä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi