Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen joka aloittaa suhteen varatun miehen kanssa on todella halveksittava ja alinta kastia

Vierailija
21.07.2025 |

Sellaiseen naiseen en luottaisi enää missään asiassa.

Kommentit (382)

Vierailija
81/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun mielipiteellä tuskin on väliä. Ihmiset elää itselleen ei muille.

Muista sitten olla suuttumatta kun sinun miehesi aloittaa seksisuhteen jonkun nuoren naisen kanssa :)

Kyllä mua on petetty. En suuttunut naiselle, vaan miehelle ja laitoin ulkoruokintaan. Oliko sulla muuta?

Okei. Ajattelin vaan että saattaisi näiden toisten naisten ääni kellossa muuttua jos he tulisivat miestensä pettämiksi. Saattaisivat silloin nähdä vikaa myös siinä toisessa naisessa.

Vierailija
82/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista sitten olla suuttumatta kun sinun miehesi aloittaa seksisuhteen jonkun nuoren naisen kanssa :)

Kyllä mua on petetty. En suuttunut naiselle, vaan miehelle ja laitoin ulkoruokintaan. Oliko sulla muuta?

Mutta sun mielipiteellä ei ole väliä. Ei kenenkään mielipiteellä ole väliä. Ainoastaan ihmisten omilla valinnoilla on merkitystä. Aloitus on mielestäni turhaa räyhäämistä. Räyhääminen on muutenkin aika turhaa. Ei se asioita muuta miksikään. Eikä tapahtunutta poista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helvetin itsekästähän sellainen on.

Minä olen ollut sellainen nainen, koska se varattu mies valehteli että on eroamassa. Kävi kuitenkin ilmi että hän oli ollut eroamassa viimeiset viis vuotta. Vaimonsa tietämättä.

eli varatun miehen syy että olit seksisuhteessa varatun miehen kanssa

itselläsi ei siis mitään syytä eikä arpaa koko tapahtumaan

Niinpä, ne naiset ovat yhtä syyllisiä kuin pettäjät.

Niin vaiks se varattu mies alkaa ittse lirkuttaa naiselle kaikkea seksuaalista ensin itse.

Vierailija
84/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

millainen se varatun miehen vaimo/puoliso sitten onkaan, kun mies on ajettu hakemaan seksinsä tai läheisyyden tarpeensa muualta? 

Se mieshän on ihan pyhimys ja uhri sun mielestä, incel.  Koska eihän mies sille mitään voi että muna vie, kun aivot puuttuu.

Aloituksesi ilmiannettu, minikyrpä.

Vierailija
85/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

So what? Mies pihalle vaan, hänen, ja vain hänen syy.

Vierailija
86/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joo. Ja sellainen mies, joka on niin huonosti sitoutunut suhteeseensa, että lähtee toisen naisen matkaan ihan tuosta noin vaan, ei ole suhteen arvoinen. Eiköhän se toinen nainen ole kysynyt mieheltä, että onko tämä vapaa? Johon mies vastaa, että he vaimon kanssa ovat juuri muuttamassa erilleen. Ja sitä eroa ja erilleenmuuttoa tehdään sitten seuraavat kahdeksan vuotta?

Vierailija
87/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen se toinen nainen. Mies reilusti vanhempi ja hänellä takana yli 15 vuotta kestänyt parisuhde. Yhteisiä lapsia hänellä ei ole avopuolisonsa kanssa.

En ole mikään huo ra tai huorahtava sen vuoksi, että mulla on seksisuhde varatun kanssa. En ole mikään jakorasia joka jakaa itseään kaikille. Suhde on kestänyt kaksi vuotta eikä mulla ole ollut muita miehiä tänä aikana. Ei vain kiinnosta. Kuten ei kiinnosta parisuhdekaan. Seksi tämän varatun kanssa on hyvää, mutta ei hän kyllä parisuhdeainesta ole.

Joku tuolla kirjoitti, että toinen nainen ei osaa olla uskollinen parisuhteessa. No kyllä mä ainakin olen ollut uskollinen parisuhteissani. Ei se varatun kanssa naiminen sitä tarkoita, että ei sitten parisuhteessa osaisi olla uskollinen. Ihmeellinen logiikka. Mun viimeisin parisuhde kesti melkein 10 vuotta eikä käynyt edes mielessä pettäminen. 

Töissä olen tunnollinen työntekijä ja opintoni suoritin hyvin valmistuen

huutista joudut nussimaan vanhaa pappaa

Vierailija
88/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjä on aina halveksittava ja alinta kastia. Miksi ap syyttää vain toista naista? Pettikö miehesi? 

Vierailija
89/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei. Ajattelin vaan että saattaisi näiden toisten naisten ääni kellossa muuttua jos he tulisivat miestensä pettämiksi. Saattaisivat silloin nähdä vikaa myös siinä toisessa naisessa.

Ei tod. Mies on syyntakeinen ja itse vastuussa teoistaan. Jos se pettää mua, toki se on valehdellut toisellekin.

Miksi sinä pidät miehiä lapsentasoisina? Se on miesvihaa.

N

Vierailija
90/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen se toinen nainen. Mies reilusti vanhempi ja hänellä takana yli 15 vuotta kestänyt parisuhde. Yhteisiä lapsia hänellä ei ole avopuolisonsa kanssa.

En ole mikään huo ra tai huorahtava sen vuoksi, että mulla on seksisuhde varatun kanssa. En ole mikään jakorasia joka jakaa itseään kaikille. Suhde on kestänyt kaksi vuotta eikä mulla ole ollut muita miehiä tänä aikana. Ei vain kiinnosta. Kuten ei kiinnosta parisuhdekaan. Seksi tämän varatun kanssa on hyvää, mutta ei hän kyllä parisuhdeainesta ole.

Joku tuolla kirjoitti, että toinen nainen ei osaa olla uskollinen parisuhteessa. No kyllä mä ainakin olen ollut uskollinen parisuhteissani. Ei se varatun kanssa naiminen sitä tarkoita, että ei sitten parisuhteessa osaisi olla uskollinen. Ihmeellinen logiikka. Mun viimeisin parisuhde kesti melkein 10 vuotta eikä käynyt edes mielessä pettäminen. 

Töissä olen tunnollinen työntekijä ja opintoni suoritin hyvin valmistuen

Kiinnostaisi tietää, miten kiihotut luuserista.

Itseltäni se veisi halut, jos tietäisin miehen pettävän jotakuta häneen luottavaa.

Vierailija
91/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On heitäkin. Mutta hehän haluavat silti pitää tämän petturimiehen itsellään teoista huolimatta ja etsiä vikaa muualta/muista. 

Vierailija
92/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töissä olen tunnolline

En joudu vaan saan. Mies on ikäisekseen komea ja hyvässä kunnossa. Seksi on erittäin hyvää. Ei ole siitä kiinni etteikö oman ikäisissä olisi kiinnostuneita, mutta kun mua ei kiinnosta kukaan. Ei vain jaksa kiinnostaa lähteä edes treffeille.

Vierailija
93/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus ja himo eivät katso keinotekoisia aikuisten välisiä sopimuksia tai muita ns käyttäytmissääntöjä. Kerran täällä eletään! naikaa ihmise naikaa

Ai. Miksi sitten useimmat ihmiset edes elävät monogamisissa suhteissa? Kuulostat ällöttävältä. Avoimessa suhteessa ei ole mitään vikaa jos se on SOVITTU osapuolten kesken.

Mutta luottamuksen rikkominen ja salailu on ällöttävää.

Niin, mies tuossa pettää luottamuksen. Saattaa kertoa toiselle naiselle olevansa avoimessa suhteessa tai salata vaimon olemassaolon kokonaan.

Vierailija
94/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

millainen se varatun miehen vaimo/puoliso sitten onkaan, kun mies on ajettu hakemaan seksinsä tai läheisyyden tarpeensa muualta? 

Sinä syyllistät petettyä puolisoa?

Jos suhde ei toimi yrityksistä huolimatta niin erotaan. Ei petetä.

Vierailija
95/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töissä olen tunnolline

Ei mies mikään luuseri ole. Komea ja seksikäs mies. Meidän välillä seksi vain yksinkertaisesti toimii hyvin. En ole tilivelvollinen miehen puolisolle ja mies on itse vastuussa omista teoistaan. 

Vierailija
96/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä se varattu mies joka aloittaa salasuhteen vaikka tietää olevansa naimisissa ja perheenisä? Mihin kastiin sijoitat hänet?

Ei ainakaan ystäväksi tai aviomieheksi ja onneksi tämän ymmärsin jo nuoruudessani!

Vierailija
97/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se toinen nainen ei kiinnostaminua yhtään, vain puolisoni petos. Nainen olisi minulle vain väline miehen tekemässä petoksessa.

Vierailija
98/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"huutista joudut nussimaan vanhaa pappaa"

Et keksinyt mitään järjellistä argumenttia?

Minä vastaan tuohon pitkään viestiin: Eikö sinua harmita se että siellä jossain se vaimo elää tietämättömänä siitä mitä hänen selkänsä takana tehdään? Haluaisitko itse elää tuollaisessa valheessa? Miksi sillä miehellä ei ole munaa sanoa vaimolleen että haluaa harrastaa seksiä toisen kanssa?

Vierailija
99/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi se mies on kuitenkin moraaliltaan moitteeton.

Kyllä nainen väen väkisin viekoittelee kunnollisen miehen syntiin ja haureuteen.

Vierailija
100/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap provoilee varmalla aiheella. Ketju kuhisee jo.

Ap.ta on petetty, siksi loitsuaa täällä palstalla. 

Tilanteet harvemmin ovat mustavalkoisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan