Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras tuuheuttava shampoo mitä olet koskaan käyttänyt?

Vierailija
27.02.2025 |

Merkkejä kehiin :) minulla tippui tukka puoleen muutamassa vuodessa ja nyt entinen paksutukkainen kaipaisi kunnon pöyheyttä hiuksiin. Mitkä on teidän suosikit?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Khadi Amla Volume tuuheuttava shampoo, ja varsinkin saman sarjan tukkaan jätettävä Khadi Wonder Hair Tonic hoitosuihke, jota kuuluu hieroa myös päänahkaan. Tekee mun ihan silkkisen ohuesta vauvahiuksestakin jämäkän oloisen tuo aine.

Vierailija
2/10 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin monia volume -shampoita, mutta tähän mennessä paras on pestä savella (rhassoul), tekee minun tukasta todella tuuhean, kun ei laita hoitoainetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pantene pro v , lopetettiin.

Vierailija
4/10 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wella vihreä pullo. Minulla on lyhyt tukka ja ohut, tuo Wellan shampoo todella tuuheuttaa hiuksia. 

Vierailija
5/10 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin monia volume -shampoita, mutta tähän mennessä paras on pestä savella (rhassoul), tekee minun tukasta todella tuuhean, kun ei laita hoitoainetta.

Tämä on hyvä shampoo.

https://www.ruohonjuuri.fi/products/urtekram-shampoo-rasul-savi-250-ml

Vierailija
6/10 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wella vihreä pullo. Minulla on lyhyt tukka ja ohut, tuo Wellan shampoo todella tuuheuttaa hiuksia. 

Typeriä tällaiset ehdotukset, joista ei selviä mikä tuote on kyseessä.

Vierailija
7/10 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dermosiiln merisuolashampoo on loistava. Tuo Khadi on myös hyvä, mutta se on tosi pesevä, eli jos on kovin käsitellyt hiukset, ei todennäköisesti sovi. Mulle sopi kun tukka ei ollut värjätty, mutta värjätty menee sillä pestessä ihan kuivaksi hampuksi, eli vaatisi aina jonkun tosi hoitavan naamion päälle.

Vierailija
8/10 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tungen tänne... Onko halpiksista marketin shampoista mihinkään, ja jos ei oikein ole, niin mikä on vähiten huono?

Vierailija
9/10 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tungen tänne... Onko halpiksista marketin shampoista mihinkään, ja jos ei oikein ole, niin mikä on vähiten huono?

Jos tuuheuttava on haussa, niin Define Strength & Volyme shampoo ja hoitoaine on melkoisen hyviä. Täälläkin noteerattu https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000010072284.html

Vierailija
10/10 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskalainen Duheroshampoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän