Nainen joka aloittaa suhteen varatun miehen kanssa on todella halveksittava ja alinta kastia
Sellaiseen naiseen en luottaisi enää missään asiassa.
Kommentit (382)
Sun mielipiteellä tuskin on väliä. Ihmiset elää itselleen ei muille.
Jos tietää, että henkilö on varattu. Olen baarissa nähnyt kun mieskollega on poistanut sormuksensa ja kuulemma pitää vähän hauskaa. Ja ihan saman olen myös todistanut erään naiskollegani tekevän. Ei sovi mun moraaliin, mutta antaa heidän touhuta tavallaan. Jos tuommoista tapahtuu, niin ulkoistan itseni ihan muualle. Onneksi näitä tyyppejä on harvoin.
millainen se varatun miehen vaimo/puoliso sitten onkaan, kun mies on ajettu hakemaan seksinsä tai läheisyyden tarpeensa muualta?
Onko se naimisissa oleva mies muka syytön?
Miehet on apinoita. Syy ei ole sen naisen.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on naiselle susi. Usein myös miehen lapsille.
Nainen on naiselle susi-hullu linjoilla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta syyllinen on vain ja ainoastaan pettäjä. Jostain syystä naisten on tätä vaikea myöntää. Onko taustalla pelko, että oma mies pettää ja syyllinen pitää hakea muualta?
Taas sellaisen naisen puhetta joka ei kykene myöntämään että se nainenkin on osallinen siinä petoksessa....
Onhan hän osallinen, mutta ketä hän pettää.
Miten yksinkertainen pitää olla ihmisen, joka ei näe toisen naisen teoissa mitään väärää? Tässä ketjussa puhutaan nimenomaan näistä toisista naisista. Kaikille on selvää, että pettäminen on väärin. Emme puhu nyt heistä. Puhumme niistä löyhämoraalisista toisista naisista, jotka eivät näe omassa käyttäytymisessään mitään väärää, vaikka muille
Ei tuossa sanottu, etteikö teko olisi väärin, vaan kysyttiin, ketä hän pettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänne löysi kasa näitä "toisia naisia" puolustelemaan itseään ja vaihtamaan puheenaihetta 🤣 "Eikö se mies muka oo se syyllinen??"
Joo, paikalla on pettämisen mahdollistavia huorahtavia.
No mikset itse eroa siitä pettävästä miehestäsi?
Se mieshän siinä varattuna tekee huorin!
Vierailija kirjoitti:
Muista sitten olla suuttumatta kun sinun miehesi aloittaa seksisuhteen jonkun nuoren naisen kanssa :)
Miksei tuo kommentoija saisi suuttua?
Vierailija kirjoitti:
Se mieshän siinä varattuna tekee huorin!
Älä sitten suutu toiselle naiselle kun SINUN ukkosi paneskelee toista naista
Vierailija kirjoitti:
Miksei tuo kommentoija saisi suuttua?
Jos ihmiset elää itselleen hänen mukaan :) siis puolustaa. Niin ei kannata valittaa sitten kun oma mies ja joku toinen nainen elää itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista sitten olla suuttumatta kun sinun miehesi aloittaa seksisuhteen jonkun nuoren naisen kanssa :)
Kyllä mua on petetty. En suuttunut naiselle, vaan miehelle ja laitoin ulkoruokintaan. Oliko sulla muuta?
Mä olen se toinen nainen. Mies reilusti vanhempi ja hänellä takana yli 15 vuotta kestänyt parisuhde. Yhteisiä lapsia hänellä ei ole avopuolisonsa kanssa.
En ole mikään huo ra tai huorahtava sen vuoksi, että mulla on seksisuhde varatun kanssa. En ole mikään jakorasia joka jakaa itseään kaikille. Suhde on kestänyt kaksi vuotta eikä mulla ole ollut muita miehiä tänä aikana. Ei vain kiinnosta. Kuten ei kiinnosta parisuhdekaan. Seksi tämän varatun kanssa on hyvää, mutta ei hän kyllä parisuhdeainesta ole.
Joku tuolla kirjoitti, että toinen nainen ei osaa olla uskollinen parisuhteessa. No kyllä mä ainakin olen ollut uskollinen parisuhteissani. Ei se varatun kanssa naiminen sitä tarkoita, että ei sitten parisuhteessa osaisi olla uskollinen. Ihmeellinen logiikka. Mun viimeisin parisuhde kesti melkein 10 vuotta eikä käynyt edes mielessä pettäminen.
Töissä olen tunnollinen työntekijä ja opintoni suoritin hyvin valmistuen keväällä hyvin arvosanoin. En petä ystävieni tai sukulaisteni luottamusta. Seksisuhde varatun kanssa ei määritä mua miten toimin muissa asioissa.
Onhan tämä suhde väärin, mutta mieshän tässä se suurin syyllinen on enkä mä.
Nainen jonka kasvatus epäonnistut eikä kunnioita itseään.
Olen itse naisena naisille solidaarinen, monet naiset eivät kai sitä ole. Se kuitenkin ratkaisisi paljon asioita.
Pettämistapauksessa minua ei kiinnostaisi mikään muu kuin oman puolison käytös, enkä toisaalta koskaan olisi itse sellaisen miehen kanssa, joka olisi sitoutunut toiseen ihmiseen.
Eihän se (tässä tapauksessa) nainen ole rikkonut lupausta kellekään tai ole velkaa kellekään mitään toisin kuin se suhteessa oleva.
Tangoon tarvitaan kaksi, se varattu mies on samaa sorttia kun siihen suhteeseen sen naisen kanssa alkaa.
Saahan hän pettämisestä suuttua, vaikka sanookin noin. Mikäs sen estäisi?
Riippuu vähän millaista miestä paneskelee, toki alkoholisti-ym piireissä väkivalta on varmaan yleistä, mutta tavalliset petetyksi tulleet vaimot harvemmin sellaista harrastavat.