Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen joka aloittaa suhteen varatun miehen kanssa on todella halveksittava ja alinta kastia

Vierailija
21.07.2025 |

Sellaiseen naiseen en luottaisi enää missään asiassa.

Kommentit (382)

Vierailija
41/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta syyllinen on vain ja ainoastaan pettäjä. Jostain syystä naisten on tätä vaikea myöntää. Onko taustalla pelko, että oma mies pettää ja syyllinen pitää hakea muualta?

Taas sellaisen naisen puhetta joka ei kykene myöntämään että se nainenkin on osallinen siinä petoksessa.... 

Vierailija
42/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap provoilee varmalla aiheella. Ketju kuhisee jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti aina opetti minulle nuorena että miehet on se heikompi osapuoli. Että naisen pitää osata pitää rajat ja tietää mikä on oikein. Kyllä äiti monessa oli oikeassa.

Tyypillistä naisten vastuuttamista miesten teoista. Annetaan näiden vieteltävien vässykoiden kasvaa potentiaaliinsa ja ottaa vastuu omista teoistaan sen sijaan että lässytetään tällaista selitystä heikommuudesta. Usein nämä pettäjämiehet ihan itse etsimällä etsivät sen toisen naisen ja parhaassa tapauksessa salaavat koko perheen olemassaolon. Ihan kypsiä omat päätöksensä tekeviä aikuisia ne pettjämiehet on.

Vierailija
44/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus ja himo eivät katso keinotekoisia aikuisten välisiä sopimuksia tai muita ns käyttäytmissääntöjä. Kerran täällä eletään! naikaa ihmise naikaa

Ai. Miksi sitten useimmat ihmiset edes elävät monogamisissa suhteissa? Kuulostat ällöttävältä. Avoimessa suhteessa ei ole mitään vikaa jos se on SOVITTU osapuolten kesken.

Mutta luottamuksen rikkominen ja salailu on ällöttävää.

Elävät ja elävät. Noin 40 prosenttia pettää. Minua on yrittänyt moni varattu ja kerran suutelun asteelle lipsahdin. Salasuhteita näen isossa organisaatiossa päivittäin. En hyväksy pettämistä, mutta turha näitä tosiasioita on kiistää.

Vierailija
45/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänne löysi kasa näitä "toisia naisia" puolustelemaan itseään ja vaihtamaan puheenaihetta 🤣 "Eikö se mies muka oo se syyllinen??"

En ole ollut koskaan toinen nainen mutta minusta on ihmeellistä jos ainoastaan toinen on muka syyllinen. Kyllä se mies on ihan yhtä syyllinen kuin se nainenkin ja siten alinta kastia. 

Kyllä se pettävä mies on suurin syyllinen. Hänhän se on tehnyt sitoumuksen olla uskollinen puolisolleen.

Vierailija
46/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta syyllinen on vain ja ainoastaan pettäjä. Jostain syystä naisten on tätä vaikea myöntää. Onko taustalla pelko, että oma mies pettää ja syyllinen pitää hakea muualta?

Taas sellaisen naisen puhetta joka ei kykene myöntämään että se nainenkin on osallinen siinä petoksessa.... 

Onhan hän osallinen, mutta ketä hän pettää.

Vierailija
47/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helvetin itsekästähän sellainen on.

Minä olen ollut sellainen nainen, koska se varattu mies valehteli että on eroamassa. Kävi kuitenkin ilmi että hän oli ollut eroamassa viimeiset viis vuotta. Vaimonsa tietämättä.

Eroamassa? Eli tyyppi oli varattu! Älä selitä mitään. Mitäs uskoit häntä.

Vierailija
48/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ajattelisin, että olisi helpompaa luottaa oman miehen moraaliin kuin luottaa koko maailman naisten moraaliin. Mutta voimia ja jaksamista niille naisille, joiden onni on kiinni tuntemattomista naisista.

Vierailija
49/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tota tullut tehtyä. Yleensä vika on siinä vaimossa kun ei anna miehelleen. Mies sitten hakee seksin muualta. 

Joskus voi olla niin

Vierailija
50/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helvetin itsekästähän sellainen on.

Minä olen ollut sellainen nainen, koska se varattu mies valehteli että on eroamassa. Kävi kuitenkin ilmi että hän oli ollut eroamassa viimeiset viis vuotta. Vaimonsa tietämättä.

eli varatun miehen syy että olit seksisuhteessa varatun miehen kanssa

itselläsi ei siis mitään syytä eikä arpaa koko tapahtumaan

Niinpä, ne naiset ovat yhtä syyllisiä kuin pettäjät.

Vierailija
51/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänne löysi kasa näitä "toisia naisia" puolustelemaan itseään ja vaihtamaan puheenaihetta 🤣 "Eikö se mies muka oo se syyllinen??"

En ole ollut koskaan toinen nainen mutta minusta on ihmeellistä jos ainoastaan toinen on muka syyllinen. Kyllä se mies on ihan yhtä syyllinen kuin se nainenkin ja siten alinta kastia. 

Eihän kukaan sanonut että vaan se toinen nainen on syyllinen. Täällä on ne toiset naiset väittänyt että HEILLÄ ei olisi YHTÄÄN vastuuta tilanteessa.

Vierailija
52/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä täällä kukaan toista omista.

M49

Niinpä eivätkä edes syyllistä niitä toisia miehiä (!!) ollessaan itse aisankannattajia. Katkeruus pyrkautuu naiseen silloinkin.

Vierailija
53/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan hän osallinen, mutta ketä hän pettää.

Miten yksinkertainen pitää olla ihmisen, joka ei näe toisen naisen teoissa mitään väärää? Tässä ketjussa puhutaan nimenomaan näistä toisista naisista. Kaikille on selvää, että pettäminen on väärin. Emme puhu nyt heistä. Puhumme niistä löyhämoraalisista toisista naisista, jotka eivät näe omassa käyttäytymisessään mitään väärää, vaikka muille on ihan selvää, että he eivät ole muissakaan asioissa luotettavia. Eivät tietenkään ole. eri

Vierailija
54/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koominen termi tosiaan tuo "toinen mies".  Eipä sitä käytetä ollenkaan.

Päätelmä: salarakkaan pitäminen on enemmän miesten juttu.

Vierailija
55/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus ja himo eivät katso keinotekoisia aikuisten välisiä sopimuksia tai muita ns käyttäytmissääntöjä. Kerran täällä eletään! naikaa ihmise naikaa

Ai. Miksi sitten useimmat ihmiset edes elävät monogamisissa suhteissa? Kuulostat ällöttävältä. Avoimessa suhteessa ei ole mitään vikaa jos se on SOVITTU osapuolten kesken.

Elävät ja elävät. Noin 40 prosenttia pettää. Minua on yrittänyt moni varattu ja kerran suutelun asteelle lipsahdin. Salasuhteita näen isossa organisaatiossa päivittäin. En hyväksy pettämistä, mutta turha näitä tosiasioita on kiistää.

Oletko tuon "naikaa naikaa"-kommentin kirjoittaja? Jos olet niin kumpaa mieltä nyt olet - hyväksytkö pettämisen eli että naidaan ketä halutaan millon halutaan, vai et?

Vierailija
56/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattu mies ei muodostu naiselle työmaaksi, koska huolto tulee kotoa. Ei pyykkäystä eikä paitojen silittämistä. Lemmenkohtaukseen saapuu hyvältä tuoksuva ja innokas rakastaja, josta pääsee helposti eroon. Tämä ei jää päiväkausiksi virumaan sohvalle haisevine sukkineen kaljatölkkiensö kanssa, koska perhe odottaa kotona.

Kannattaa nyppiä vain rusinat pullasta, varattu mies on paras!

Jos huorahtava akka paljastuu niin hänelle voi käydä huonosti.

Vierailija
57/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin osallistuu, mutta jos on itse sinkku niin ei petä ketään. Pettäjällä on monta tilannetta sanoa ei ja lähteä kotiin. Pettäjä on pettänyt jo siinä vaiheessa, kun on antanut itselleen luvan pettää. Ja ei, minä en ole mahdollistanut toisten pettämistä, mutta olen itse pettänyt.

Vierailija
58/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla pitkä suhde "varatun" miehen kanssa. Hänen vaimollaan myös toinen suhde.

Oli vaikea erota kun olivat hienosta perheestä. Tarkoittaa taloudellisesti vaikeaa. 

Mutta erosivat pikkuhiljaa. 

Kuuluin tähän perheeseen hyväksyttynä. 

Vierailija
59/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö pettävä nainen siis olekaan alinta kastia vaan joku alfanaaras? Juoksee muitten miesten sylissä ja jättää lasten- ja kodinhoidon miehelleen.

mutta siis ainoastaan pettävän miehen kumppanit ovat alinta kastia?

Vierailija
60/382 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tuon "naikaa naikaa"-kommentin kirjoittaja? Jos olet niin k

En ole. Naikaa naikaa -kommentit ei ole asiallista keskustelua eivätkä anna tähän mitään lisäarvoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi