Parisuhdemarkkinoilla sukupuolet ei kohtaa ja naiset ovat osasyyllisiä tähän.
Olen seurannut jo vuosia, miten parisuhdemarkkinat toimivat, ja tulos on aina sama: tavallinen mies jää aina varjoon. Kaikki tämä johtuu kahdesta asiasta tasoteoriasta ja naisten hypergamiasta.
Tasoteorian mukaan ihmiset pariutuvat oman tasoistensa kanssa, mutta tämä pätee vain miehiin, miehet pariutuvat naisen kanssa joka on maksimissaan miehen tasoa. Naiset sen sijaan eivät koskaan tyydy omaan tasoonsa koska naiset etsivät aina jotain parempaa. Tämä on sitä kuuluisaa hypergamiaa, joka tarkoittaa, että nainen valitsee aina miehen, joka on häntä korkeammalla tasolla sosiaalisessa hierarkiassa. Jos mies ei täytä tiettyjä kriteereitä kuten hyvä ulkonäkö, korkea status, paljon rahaa niin mies ei ole edes vaihtoehto naisille.
Ja miten tämä näkyy käytännössä? No, avaa mikä tahansa deittisovellus. Naisten mielestä 80 % miehistä on "keskivertoa huonompia", ja vain harvat miehet saavat kaiken huomion. Samaan aikaan tavalliset miehet eli ne, jotka tekisivät kaikkensa naisen eteen joutuvat tyytymään jämänaisiin. Heitä ei edes huomata ennen kuin naiset ovat käyttäneet nuoruutensa ja vetovoimansa tavoitellessaan niitä samoja 20 % huippumiehiä.
Ja sitten, kun vuodet vierivät ja ne kunnolliset miehet yhtäkkiä alkavat kiinnostaa, meiltä oletetaan löytyvän ymmärrystä ja valmiutta astua kuvioihin. Mutta arvaas mitä? Me ollaan nähty tämä peli läpi. Naiset on paskoja!
Nyky-yhteiskunta tukee tätä ilmiötä täysin. Some, tinder ja feminismi ovat tehneet sen, että naisilla on loputtomasti valinnanvaraa tai niin he ainakin kuvittelevat. Samaan aikaan tavallisen miehen pitää nähdä järjetön määrä vaivaa saadakseen edes pienen palan huomiosta. Ennen riitti, että olit kunnollinen ja huolehtiva, mutta nykyään se ei riitä mihinkään koska naiset vaativat ihan älyttömyyksiä miehiltä.
Tässä maailmassa tavallinen mies on vain pelinappula, ei voittaja. Ja kun tämä tajuaa, vaihtoehtoja on kaksi: joko lopettaa koko pelin pelaaminen tai kehittää itsensä sellaiseksi, että edes saa mahdollisuuden. Mutta kumpikin vaihtoehto vaatii sen, että ensin ymmärtää totuuden: naiset eivät pariudu alaspäin. He etsivät aina parempaa. Ja tavallinen mies on vain varasuunnitelma jos sitäkään.
Kommentit (792)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottahan se on että valtaosa miehistä on naisille harmaata massaa eli naiset ei niistä kiinnostu. Jos mies erottuu joukosta hyvällä statuksella, paksulla lompakolla tai jännällä luonteella niin sehän on etu ja naiset tykkää sellaisista miehistä.
Sama se on toisinkin päin. Valtaosa naisista on miehille harmaata massaa eli miehet ei niistä kiinnostu. Pullukat, yh-äidit, vähänkin iäkkäämmät (yli 30 v?), ei kiinnostu miehet ei. Ainoastaan hoikat, kauniit, nuoret naiset on niitä, joiden perään nämä "tavismiehet" itkevät.
Hohhoijaa nyt. Viimeisten vuosien aikana olen saanut ehkä sadat pakit ja näistä naisista varmaan 80% on ollut yli 30v. Pullukoitakin ehkä puolet. Näillä tekijöillä ei ole merkitystä, mutta yhäri ei kelpaa. Tosin en itsekään ole lapsellinen, joten tässä ei ole epäsuhtaa.
eri
Vierailija kirjoitti:
Jos ette naiset usko, miten raadollisessa deittimaailmassa tavalliset miehet joutuvat länsimaissa elämään, niin kannattaa tämä video, jossa havainnollistetaan sitä, kuinka vaikeaa miesten on löytää seuraa netistä: https://m.youtube.com/watch?v=35fiNZTVVtU&pp=ygUSdGluZGVyIGF2ZXJhZ2UgZ3…
En katso videoita, vaan havainnoin elämää ihan itse katsomalla ulos. Saattaisi auttaa sua myös tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" Mikä sitten erottaa sen saako naisen x vai y, jos toteuttaa kaikki kohdat? Miksei olisi mahdollista ettei kelpaa kenellekään, vaikka toteuttaisi kaikki kohdat? En ole ainakaan itse kuullut kenenkään miehen puhuvan kipinästä, kun ollaan kavereiden kesken naisasioista juteltu. Jos nainen ei kiinnosta, siihen löytyy aina konkreettisempi selitys. "
-Jos nainen ei kiinnosta, siihen löytyy aina konkreettisempi selitys.-
Mitä nämä konkreettiset selitykset ovat olleet?
Nainen puhui vain itsestään tai oli tuppisuuna, huono yleissivistys tai huonot hoksottimet, yhteensopimaton huumorintaju, elämäntilanteet tai tulevaisuuden suunnitelmat eivät mätsänneet tai sitten jokin pinnallisempi esim. nauruun tai ulkonäköön liittyvä juttu.
Eli sama kuin kipinä
Mikä konkreettinen syy sitten ei olisi kipinäksi laskettavissa, jos nuo kaikki ovat kipinää?
Vierailija kirjoitti:
No minä ainakin naisena olen deittaillut paljon Tinderin kautta ja olen huomannut, että ne miehet, joista minä olen ollut kiinnostunut, ovat tosi suosittuja naisten keskuudessa ja he ovat jälkeeni vaihtaneet naista kuin sukkaa. He tietävät, että heillä on valtavasti valinnanvaraa sinkkunaisissa. Näin ollen minä en ole ollut riittävän hyvä heille. Sitten ne miehet, joista en ole ollut kiinnostunut, ovat vieläkin Tinderissä. Joko heille ei kelpaa kukaan tavallinen nainen tai sitten he eivät kelpaa kenellekään .
Näin ollen olen todennut, että jos haluan parisuhteen, minulle on yksinkertaisesti riitettävä "ihan kiva" mies, jota kohtaan en tunne romanttisia tunteita vain ainoastaan kaverillisia fiiliksiä. Ja todennäköisesti se mies ajattelee minusta ihan samalla tavalla.
Hyvin sä tunnut tietävän, mitä ne sun tapaamat miehet tekee sun treffien jälkeen;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikalailla tuntuu yhteiskunta joutuvan pitämään apinalauman luontaisia taipumuksia kurissa väkivalloin.
Tarkoitat miesten epäluontaisia taipumuksia. Apinalaumassa mieleltään sairaat yksilöt jotka pullikoi ja käyttää väkivaltaa laumaa kohtaan, ajetaan lauman ulkopuolelle ja kuolevat yksin pois.
Patriarkaattia ei ole vielä kuristettu hengiltä joten töitä riittää ennenkuin yhteiskunta, laumamme, voi tervehtyä.
Matriarkaatti toimii noin.
Ainiin, feminismi..
Eli meidän kannattaisi kokeilla matriarkaattia! Jos se on edellytys sille että yhteiskunnasta tulee paras mahdollinen kaikille, sukupuolesta riippumatta.
Joo selkeästi kannattaa kun naiset näyttävät haluavan nisäkäslaumoista tuttua oikeutta naaraiden päättää ketä laumaan kuuluu. Sääli vaan kelvottomia miehiä, lauma on nykyään globaali eikä naisellisen ostrakismin uhreille ole elintilaa.
Kaikki on oikeastaan sitä kipinää eli persoonallisuuksien ja tapojen yhteensopivuutta.
Tämän voi tappaa hetkessä sanomalla olevansa incel tai puhumalla markkina-arvosta.
Jos tavat ja persoonallisuudet eivat sovi yhteen =ei kipinää
Hienoa, että joku nainen myönsi totuuden. Hyvin pieni joukko miehiä kiinnostaa naisia siinä mielessä.
Kuka tää incel oikein on? Elämää ei selvästikään ole ja ulosannin perusteella se on hänen oma vikansa.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, että joku nainen myönsi totuuden. Hyvin pieni joukko miehiä kiinnostaa naisia siinä mielessä.
Tilastojen mukaan miehet kyllä pariutuu
Mutta siinä olet oikeassa ettei naiset seurustele tai kiinnostu naisia vihaavista miehistä
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, että me ollaan jotenkin tyhmiä, että nainen olisi tuon kirjoittanut. Sinä sen kirjoitit, tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on oikeastaan sitä kipinää eli persoonallisuuksien ja tapojen yhteensopivuutta.
Tämän voi tappaa hetkessä sanomalla olevansa incel tai puhumalla markkina-arvosta.
Voi tappaa myös puhumalla feminismistä ja sosialismista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" Mikä sitten erottaa sen saako naisen x vai y, jos toteuttaa kaikki kohdat? Miksei olisi mahdollista ettei kelpaa kenellekään, vaikka toteuttaisi kaikki kohdat? En ole ainakaan itse kuullut kenenkään miehen puhuvan kipinästä, kun ollaan kavereiden kesken naisasioista juteltu. Jos nainen ei kiinnosta, siihen löytyy aina konkreettisempi selitys. "
-Jos nainen ei kiinnosta, siihen löytyy aina konkreettisempi selitys.-
Mitä nämä konkreettiset selitykset ovat olleet?
Nainen puhui vain itsestään tai oli tuppisuuna, huono yleissivistys tai huonot hoksottimet, yhteensopimaton huumorintaju, elämäntilanteet tai tulevaisuuden suunnitelmat eivät mätsänneet tai sitten jokin pinnallisempi esim. nauruun tai ulkonäköön liittyvä juttu.
Kyllä nuo kuulostaa kaikki aivan luonnollisesti siltä, että ei vaan oikein jutut mene yksiin. Enkä sinällään tiedä onko edes nauruun tai ulkönäköönkään liittyvät jutut välttämättä niin pinnallinen syy. Kyllähän sen toisen jollakintavoin täytyy viehättää, olla sitä jotain mikä itseä sytyttää. Ei ole edes tarkoin määriteltävissä se, hyvin yksilöllistä.
Olen itse nainen. Kiinnosti tietää. Kiitos vastauksestasi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normi miehet on feministeja onneksi
Vierailija kirjoitti:
Kuka tää incel oikein on? Elämää ei selvästikään ole ja ulosannin perusteella se on hänen oma vikansa.
Kimmo Kaukovainiolta.
Naiset yliarvioi tasonsa, ei se voi mennä niin että 5/10 tason nainen luulee olevansa kaunis ja täten hänellä kelpaa vain koulutettu komistus. 5/10 tason nainen on luultavasti pyöreähkö koska se ei ole kovin kaunis joten sille pitäisi kelvata se ei niin komea duunari.
Ne 6/10-10/10 tason naiset on sellaisia jotka ovat ainakin normaalipainoisia ja osa niistä on nättejä joten heille kuuluu ne koulutetut komistukset.
Vierailija kirjoitti:
Naiset yliarvioi tasonsa, ei se voi mennä niin että 5/10 tason nainen luulee olevansa kaunis ja täten hänellä kelpaa vain koulutettu komistus. 5/10 tason nainen on luultavasti pyöreähkö koska se ei ole kovin kaunis joten sille pitäisi kelvata se ei niin komea duunari.
Ne 6/10-10/10 tason naiset on sellaisia jotka ovat ainakin normaalipainoisia ja osa niistä on nättejä joten heille kuuluu ne koulutetut komistukset.
Ja taas mennään. Oot sä kyllä ihan sekoboltsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normi miehet on feministeja onneksi
Jokainen feministiksi julistautuva mies on seksuaalinen saalistaja.
Vierailija kirjoitti:
Koko tasoteoriaa ei ole olemassa koska sitä ei voi kukaan määrittää.
Vain tyhmät ei tuota tajua.
Eri ihmiselle eri asiat ovat viehättäviä ja korostuvat ja näin myös kulttuuri määrittelee mikä on viehättävää ja mikä ei.
Siksi koko taso teoria on yhtä luotettava kuin horoskoopit - niihin uskovat vain ne joilla ei äly muuhun riitä
Vierailija kirjoitti:
Myös miehet yliarvioivat tasona, joten siinä sitä sitten ollaan. Kummatkin luulevat olevansa jotain, mitä eivät ole.
Eli sama kuin kipinä