Miten te naiset, joiden mies on teitä paremman näköinen löysitte miehenne?
En ole miehille täysin huomaamaton. Minua lähestyy kyllä miehet, joista en ole ollenkaan kiinnostunut. He ovat ihan asiallisia ja tavallisia, eivät vain ulkoisesti kiinnosta itseäni. Enimmäkseen jopa ajattelen olevani liian ruma itseäni kiinnostaville miehille, enkä osoita koskaan olevani kiinnostunut heistä. Kuitenkin tasaisin väliajoin aina kun poistun kotoani näen pariskuntia, joissa mies on mielestäni hot, mutta nainen ei. Sitten aina herää ajatus, että en minä kuitenkaan (omasta mielestäni) ole yhtä epäviehättävä kuin tuo nainen, joten kai minullakin saattaisi olla mahdollisuus löytää hyvännäköinen mies. Olen kaksi kertaa elämässäni yrittänyt lähestyä mies, josta olin kiinnostunut, mutta sain pakit.
Deittisovelluksia en ole kokeillut, koska ajattelen, että hyvännäköiset miehet tajuavat viimeistään siellä hyvinkin nopeasti, kuinka todella ovatkin hyvännäköisiä, ja sen jälkeen heistä ei ole suhteeseen ainakaan minun kanssani.
Kommentit (142)
Minulla oli kerran ulkomaalainen tapailumies, joka näytti komealta kuin filmitähti. Siis uskomattoman upea. Minulla oli niin huono itsetunto, etten pystynyt olemaan hänen kanssaan pitkään. Pelkäsin koko ajan, että hän löytää kauniimman, koulutetumman ja rikkaamman, vaikka tykkäsin hänestä. If you love somebody let them go oli mottoni. Eikä hän esim. halunnut koskaan näyttäytyä minun kanssani missään ihmisten ilmoilla, vaikka kahvilassa tai ravintolassa. Toisaalta ihan ymmärrettävää.
Vierailija kirjoitti:
Tämä voi nyt järkyttää, mutta useinkaan ihmiset eivät seurustele ulkonäön takia.
Eivät. Mutta ilman "riittävää ulkonäköä" ei pääse edes niille ensimmäisille treffeille. Aika monelle naiselle on joutunut sanomaan, että "Sori, et oikein oo mun tyyppiäni."
En lukenut kommentteja, joten tässä ei välttämättä ole mitään uutta, mutta kerron kuitenkin oman näkemykseni. Minä olen ilmeisesti jollain tavalla komea, itse en sitä näe, mutta niin paljon olen siitä ikäni kuullut (myös muilta miehiltä) joten niin kai sitten. Ikä lähentelee jo viittäkymmentä, mutta edelleen kuulen tuota. Minulla on ollut elämäni aikana neljä pidempää suhdetta, yhden yön juttuja en ole harrastanut. Jokaisen parisuhteen aikana olen kuullut joko jonkun sanovan suoraan minulle, että miksi tyydyn tuollaiseen naiseen, joka on muuten loukkaava häntä ja minua kohtaan, olen myös kuullut kun kumppanini omat ystävät kysyvät heiltä, että miten ovat onnistuneet minut nappaamaan, sekin kuulostaa lähinnä nololta, ainakin minun mielestäni. Sen voin sanoa, että jokainen noista naisista on ollut todella iloisia ja reippaita, huumorintajuisia, osanneet hölmöillä oikealla tavalla, jokainen heistä on itse lähestynyt minua, eikä kukaan ole yrittänyt komentaa tai muuttaa minua millään tavalla, kaikki ovat olleet terveellä itsetunnolla varustettuja, ei turhaa draamaa tai epäilyksiä. Kukaan heistä ei ole ollut mikään kotiorja tai seksilelu ja silti kaikki ovat saaneet minut tuntemaan itseni maailman parhaaksi ja halutuimmaksi mieheksi, joten ei ollut kovin vaikeaa inspiroitua kohtelemaan heitä kuin prinsessaa. Kaikkien kanssa olen edelleen oikein hyvissä väleissä vaikka emme tietenkään enää kuulu toistemme elämään ja jokainen noista parisuhteista on loppunut olosuhteista johtuen, ei ikinä kyllästymiseen tai rakkauden hiipumiseen. Eli lähestyt vaan jatkossakin rohkeasti ihan itse, loppu on sinusta ja luonteestasi kiinni, ei ulkonäöstä niinkään. Ulkonäköön ihastutaan, luonteeseen rakastutaan.
Ei ulkonäkö ole vakio, eri ihmisillä on omat kukoistusksutensa..Mä näytin meistä kahdesta paremmalla, kun tavattiin. Nykyään mies näyttää paremmalta.
Sit jos mun vanhempien kuvia myös katsoo, niin äiti on ollut 30-35 vuotiaan paremman näköinen, vuosina 35-50 isä ja sit taas vanhempana äiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet hetero ja näet siksi miehet kuumina ja naisia et. Joku mies voisi olla eri mieltä ja sen mielestä ne miehet olisi rumia ja ne naiset kauniita.
Kyllä jotkut naiset on mielestäni kuumia, vaikka olen heteronainen. Osa suorastaan häikäisevän kauniita.
Olet kylläkin bi. Et ehkä niin paljoa, että haluaisit panna naisia, mutta olet bi! Heterot ei ihaile mitään kuumia naisia. Tyyliä voi toki ihailla ja ottaa mallia, mutta ei sitä ajattele tuolla tavalla.
Sä oot niin hiton pihalla
Kannattaisikohan sinun keskittyä ihan muihin asioihin kuin ulkonäköön. Loppujen lopuksi parisuhde perustuu aivan muihin seikkoihin kuin siihen, onko toinen hottis vai ei.
Vierailija kirjoitti:
En lukenut kommentteja, joten tässä ei välttämättä ole mitään uutta, mutta kerron kuitenkin oman näkemykseni. Minä olen ilmeisesti jollain tavalla komea, itse en sitä näe, mutta niin paljon olen siitä ikäni kuullut (myös muilta miehiltä) joten niin kai sitten. Ikä lähentelee jo viittäkymmentä, mutta edelleen kuulen tuota. Minulla on ollut elämäni aikana neljä pidempää suhdetta, yhden yön juttuja en ole harrastanut. Jokaisen parisuhteen aikana olen kuullut joko jonkun sanovan suoraan minulle, että miksi tyydyn tuollaiseen naiseen, joka on muuten loukkaava häntä ja minua kohtaan, olen myös kuullut kun kumppanini omat ystävät kysyvät heiltä, että miten ovat onnistuneet minut nappaamaan, sekin kuulostaa lähinnä nololta, ainakin minun mielestäni. Sen voin sanoa, että jokainen noista naisista on ollut todella iloisia ja reippaita, huumorintajuisia, osanneet hölmöillä oikealla tavalla, jokainen heistä on itse lähestynyt minua, eikä kukaan ole yrKukaan heistä ei ole ollut mikään kotiorja tai seksilelu ja silti kaikki ovat saaneet minut tuntemaan itseni maailman parhaaksi ja halutuimmaksi mieheksi, joten ei ollut kovin vaikeaa inspiroitua kohtelemaan heitä kuin prinsessaa. Kaikkien kanssa olen edelleen oikein hyvissä väleissä vaikka emme tietenkään enää kuulu toistemme elämään ja jokainen noista parisuhteista on loppunut olosuhteista johtuen, ei ikinä kyllästymiseen tai rakkauden hiipumiseen. Eli lähestyt vaan jatkossakin rohkeasti ihan itse, loppu on sinusta ja luonteestasi kiinni, ei ulkonäöstä niinkään. Ulkonäköön ihastutaan, luonteeseen rakastutaan.
joo mutta jollakin keinolla pitäis ensin päästä sen verran lähelle - ja sen verran pitkään - että luonteeseen rakastuminen olisi mahdollista. Ja jos ei ulkonäköön ihastu, miten avautuu mahdollisuus ihastuttaa luonteellaan?
Yläasteella kaikki pariskunnat oli tällaisia. Nainen on kuin joku harmaavarpunen ja mies kuolettavan komea.
Omani löysin työpaikalta. Tutustuttiin kollegoina, ystävystyttiin, rakastuttiin. Yhdessä 15 vuotta ja kaksi lasta.
Vierailija kirjoitti:
Yläasteella kaikki pariskunnat oli tällaisia. Nainen on kuin joku harmaavarpunen ja mies kuolettavan komea.
Mun mielestä päinvastoin..Tytöt näyttivät naisilta, pojat oli hinteliä finninaamoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä näköinen on paremman näköinen mies?
paremman
Eli tämä? Kuinkahan monella palstalla on tällainen mies oikeasti?
http://i.pinimg.com/736x/c7/9a/92/c79a925fe981797871d3badffc173814.jpg
Huutonaurua! Käytkö sinä ihan täysillä? Tuollaisiin mallikuviin meikataan tunteja, ammattikuvaaja kuvaa tunteja ja lopuksi kuvaa käsitellään tietokoneella tunteja. Käytännössä tuota kuvan miestä ei ole olemassa.
Mies itse kiinnostui minusta työpaikalla. Hän joutui piirittämään mua jopa vuosia, koska en millään uskonut että on tosissaan, olin ite kuitenkin mitättömän näköinen tavis punkero. Ei se vaan luovuttanut, joten pakko oli alkaa pikkuhiljaa uskomaan.
Ja onhan tuo tosissaan ollut kun vieläkin ollaan yhdessä. Ja nykyään ollaan kumpikin rupsahtaneita rumia, että eihän sillä ulkonäöllä pitäisikään olla väliä kun sen menettää. Mutta niin monelle etenkin miehelle on, joten se vaan herättää epäilyksiä jos mies on liian komea ja tulee yrittämään. Niin kuin ei parempaakaan sais.
Vierailija kirjoitti:
En lukenut kommentteja, joten tässä ei välttämättä ole mitään uutta, mutta kerron kuitenkin oman näkemykseni. Minä olen ilmeisesti jollain tavalla komea, itse en sitä näe, mutta niin paljon olen siitä ikäni kuullut (myös muilta miehiltä) joten niin kai sitten. Ikä lähentelee jo viittäkymmentä, mutta edelleen kuulen tuota. Minulla on ollut elämäni aikana neljä pidempää suhdetta, yhden yön juttuja en ole harrastanut. Jokaisen parisuhteen aikana olen kuullut joko jonkun sanovan suoraan minulle, että miksi tyydyn tuollaiseen naiseen, joka on muuten loukkaava häntä ja minua kohtaan, olen myös kuullut kun kumppanini omat ystävät kysyvät heiltä, että miten ovat onnistuneet minut nappaamaan, sekin kuulostaa lähinnä nololta, ainakin minun mielestäni. Sen voin sanoa, että jokainen noista naisista on ollut todella iloisia ja reippaita, huumorintajuisia, osanneet hölmöillä oikealla tavalla, jokainen heistä on itse lähestynyt minua, eikä kukaan ole yr
Eli ihastut jostaun syytä rumiluksiin. Syy on se, että sinä tunnet silloin itsesi komeaksi ja upeaksi sen seinäruusun vietessä. Se on se totuus alitajunnassasi, jota et ymmärrä. Siksi voit noissa suhteissa hyvin.
Ei niin hyvännäköinen eikä hoikka nainen tarjosi minulle seksiä, jos lähden hänen luokseen. En lähtenyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä päinvastoin..Tytöt näyttivät naisilta, pojat oli hinteliä finninaamoja.
Ei näyttäneet todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vaikka ammattimallimies on yleensä paremman näköinen kuin tavis tyttöystävä.
Ja mammoillahan on kaikilla kotona se kalsarimalli-kirurgi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. Luke Eisner verrattuna kumppaniinsa Kirby Johnsoniin.
Katsoin kuvat, ei minusta tuo mies ole hääppöinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
paremman
Ruma tatuointi ja ruma laatikkoleuka. Muuten kyllä komea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
paremman
Tuskin kovin monella koska tuo kuva on tehty tekoälyllä 😄
Ihmiset tykkää vähemmän viehättävistä, koska muut ei heitä halua ja jahtaa, silloin on "varma" eikä tarvitse sen kummemmin suhteeseen panostaa ja kotona palvelu pelaa, kun se epävarmempi osapuoli tekee kaikkensa ja hyväksyy kaiken, että saa sen puolisonsa pidettyä.