Miten te naiset, joiden mies on teitä paremman näköinen löysitte miehenne?
En ole miehille täysin huomaamaton. Minua lähestyy kyllä miehet, joista en ole ollenkaan kiinnostunut. He ovat ihan asiallisia ja tavallisia, eivät vain ulkoisesti kiinnosta itseäni. Enimmäkseen jopa ajattelen olevani liian ruma itseäni kiinnostaville miehille, enkä osoita koskaan olevani kiinnostunut heistä. Kuitenkin tasaisin väliajoin aina kun poistun kotoani näen pariskuntia, joissa mies on mielestäni hot, mutta nainen ei. Sitten aina herää ajatus, että en minä kuitenkaan (omasta mielestäni) ole yhtä epäviehättävä kuin tuo nainen, joten kai minullakin saattaisi olla mahdollisuus löytää hyvännäköinen mies. Olen kaksi kertaa elämässäni yrittänyt lähestyä mies, josta olin kiinnostunut, mutta sain pakit.
Deittisovelluksia en ole kokeillut, koska ajattelen, että hyvännäköiset miehet tajuavat viimeistään siellä hyvinkin nopeasti, kuinka todella ovatkin hyvännäköisiä, ja sen jälkeen heistä ei ole suhteeseen ainakaan minun kanssani.
Kommentit (142)
Sä olet hetero ja näet siksi miehet kuumina ja naisia et. Joku mies voisi olla eri mieltä ja sen mielestä ne miehet olisi rumia ja ne naiset kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Sä olet hetero ja näet siksi miehet kuumina ja naisia et. Joku mies voisi olla eri mieltä ja sen mielestä ne miehet olisi rumia ja ne naiset kauniita.
Kyllä jotkut naiset on mielestäni kuumia, vaikka olen heteronainen. Osa suorastaan häikäisevän kauniita.
Koirapuistosta löysin omani.Oli siellä kultsunsa kanssa ja minä sekaroituseni kanssa ja koirat leikki keskenään joten jutusteltiin siinä samalla ja sitten ystävystyttiin, tavattiin usein uudestaan ja lopulta alettiin suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Kavereiden kautta. Mutta mies on semmonen, joka ei ole niin ulkonäöstä kiinnostunut.
Ei semmoista miestä olekaan.
No mä löysin ihan baarista. Menin istumaan kaverini pöytään, jossa tämä komea mies myös istui. Kaverini esitteli meidät toisillemme ja siitä se sitten lähti.
Harrastuksen parissa. Tosin mies väittää minun olevan meistä paremman näköinen. Minä taas olen sitä mieltä että mies on.
No enpä osaa tehdä vertailuja tuollaisella logiikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jotkut naiset on mielestäni kuumia, vaikka olen heteronainen. Osa suorastaan häikäisevän kauniita.
Olet kylläkin bi. Et ehkä niin paljoa, että haluaisit panna naisia, mutta olet bi! Heterot ei ihaile mitään kuumia naisia. Tyyliä voi toki ihailla ja ottaa mallia, mutta ei sitä ajattele tuolla tavalla.
Rakastuminen saa näkemään toisen viehättävänä, vaikka tämä ei ilman rakastumisen tunnetta olisikaan erityisen komea tai kaunis katsojan mielestä.
Netistä. Miehellä oli esillä huono kuva itsestään ja järkytyin ensitreffeillä miten komea hän luonnossa oli. Tämän takia en uskonut jutusta tulevan mitään, koska itse olin tuolloin huonoimmillani raskaan elämänvaiheen jälkeen. Oli ylipainoa enkä ollut huolehtinut itsestäni vuosiin mitenkään. Mies kuitenkin halusi tavata aina uudelleen ja kun oltiin joku kolme vuotta seurusteltu, aloin uskoa että kyllä hän haluaa olla mun kanssa :D Nyt takana on jo yli 10 vuotta, mä olen laihtunut ja petrannut muutenkin eikä meillä enää ole niin isoa eroa ulkonäössä kun mieskin on alkanut vanheta, mutta kyllä hän silti edelleen selkeästi komeampi on. Ja vuosi vuodelta ollaan vaan rakastuneempia.
Kysyin mieheltä haluaako hän tavata. Halusi.
Tämä voi nyt järkyttää, mutta useinkaan ihmiset eivät seurustele ulkonäön takia.
Vierailija kirjoitti:
Tämä voi nyt järkyttää, mutta useinkaan ihmiset eivät seurustele ulkonäön takia.
Silti ulkonäkö on ensimmäinen kriteeri, että mikään ylipäänsä alkaa. Ainakin nykyään.
Kauneus on katsojan silmissä, mutta pitkässä parisuhteessa ulkonäöstä on vähiten apua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti ulkonäkö on ensimmäinen kriteeri, että mikään ylipäänsä alkaa. Ainakin nykyään.
Sinulla voi olla, kaikilla ei ole.
Aikoinaan yökerhosta. Musta oli kans aiemmin kiinnostuneet sellaiset miehet, joista en ollut itse kiinnostunut pätkääkään. Sain jo lesbon maineen, kun en huolinut tarjolla olevia. Tämän yhden kohdalla natsas ja ollaan oltu yhdessä kohta 35 vuotta. Edelleen mies näyttää hyvältä, paremmalta kuin minä.
Nyt jos valkkaisin miestä, niin etsisin jollain muilla kriteereillä kuin 19-vuotiaana. Voisin tyytyä huonomman näköiseen, jolla olis jotain muita plussia. Niin tai sitten en... kemia on tärkeintä ja sitä joko on tai ei ole...
Lukiossa. Olin harmaavarpunen ja mieheni oli se poika, johon kaikki olivat ihastuneita. Jostain syystä se poika sitten halusi minut eikä ympärillään pörrännyttä ihailijalaumaa. Itse tein suoraansanottuna kaikkeni, että poika olisi jättänyt minut, koska pelkäsin niin paljon, että se jättää. Eipä jättänyt. Nyt 35v yhdessä ja neljä lasta.
Kavereiden kautta. Mutta mies on semmonen, joka ei ole niin ulkonäöstä kiinnostunut.