Miten te naiset, joiden mies on teitä paremman näköinen löysitte miehenne?
En ole miehille täysin huomaamaton. Minua lähestyy kyllä miehet, joista en ole ollenkaan kiinnostunut. He ovat ihan asiallisia ja tavallisia, eivät vain ulkoisesti kiinnosta itseäni. Enimmäkseen jopa ajattelen olevani liian ruma itseäni kiinnostaville miehille, enkä osoita koskaan olevani kiinnostunut heistä. Kuitenkin tasaisin väliajoin aina kun poistun kotoani näen pariskuntia, joissa mies on mielestäni hot, mutta nainen ei. Sitten aina herää ajatus, että en minä kuitenkaan (omasta mielestäni) ole yhtä epäviehättävä kuin tuo nainen, joten kai minullakin saattaisi olla mahdollisuus löytää hyvännäköinen mies. Olen kaksi kertaa elämässäni yrittänyt lähestyä mies, josta olin kiinnostunut, mutta sain pakit.
Deittisovelluksia en ole kokeillut, koska ajattelen, että hyvännäköiset miehet tajuavat viimeistään siellä hyvinkin nopeasti, kuinka todella ovatkin hyvännäköisiä, ja sen jälkeen heistä ei ole suhteeseen ainakaan minun kanssani.
Kommentit (142)
Itselläni ei ole, mutta yhdellä puolitutulla on ja mies oli alun perin hänen veljensä opiskelukaveri.
Ihmisillä on erilaisia makuja. Sä olit hänen mielestään ihana ja kiinnostava :)