Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te naiset, joiden mies on teitä paremman näköinen löysitte miehenne?

Vierailija
19.07.2025 |

En ole miehille täysin huomaamaton. Minua lähestyy kyllä miehet, joista en ole ollenkaan kiinnostunut. He ovat ihan asiallisia ja tavallisia, eivät vain ulkoisesti kiinnosta itseäni. Enimmäkseen jopa ajattelen olevani liian ruma itseäni kiinnostaville miehille, enkä osoita koskaan olevani kiinnostunut heistä. Kuitenkin tasaisin väliajoin aina kun poistun kotoani näen pariskuntia, joissa mies on mielestäni hot, mutta nainen ei. Sitten aina herää ajatus, että en minä kuitenkaan (omasta mielestäni) ole yhtä epäviehättävä kuin tuo nainen, joten kai minullakin saattaisi olla mahdollisuus löytää hyvännäköinen mies. Olen kaksi kertaa elämässäni yrittänyt lähestyä mies, josta olin kiinnostunut, mutta sain pakit.

Deittisovelluksia en ole kokeillut, koska ajattelen, että hyvännäköiset miehet tajuavat viimeistään siellä hyvinkin nopeasti, kuinka todella ovatkin hyvännäköisiä, ja sen jälkeen heistä ei ole suhteeseen ainakaan minun kanssani.

Kommentit (142)

Vierailija
141/142 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kavereiden kautta ajauduttiin samoihin porukoihin. En mä ikinä edes ajatellut, että siinäpä voisi olla mulle seuraava seurustelukumppani.

Hän oii Mr Finland kisailijoita ja en todellakaan halunnut olla sellaisen kanssa enempää tekemisissä. Eli pidin tyyppiä aivan järjettömän pinnallisena ja itteensä täynnä olevana. Melkoinen stereotypia sekin.

Itsekään en nyt rumimmista päästä, mutten kaunotarkaan. Pikku pullukka, teletappi, pikkasen aknea.. perusduunari lisäksi, markettivaatteissa. Hyvä jos meikkasin.

Hän jäi kisassaa toiseksi ja teki sitten jonkun verran mallintöitä. Tässä vaiheessa ei ollut vielä mitään romanttista mun puolelta ainakaan. Hän oli usein kuskina, kun ei alkoa juurikaan käyttänyt (mä luulin, että ulkonäön takia, mutta hänelle ei maistunut) Yleensä vei kaikki muut ensin ja mut aina vikana. Kaverit alkoi siitä huomauttelemaan.

Siinähän sitä körötellessä tutustuttiin. Kävin hänen m

Ihmisillä on erilaisia makuja. Sä olit hänen mielestään ihana  ja kiinnostava :)

Vierailija
142/142 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole, mutta yhdellä puolitutulla on ja mies oli alun perin hänen veljensä opiskelukaveri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla