Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te naiset, joiden mies on teitä paremman näköinen löysitte miehenne?

Vierailija
19.07.2025 |

En ole miehille täysin huomaamaton. Minua lähestyy kyllä miehet, joista en ole ollenkaan kiinnostunut. He ovat ihan asiallisia ja tavallisia, eivät vain ulkoisesti kiinnosta itseäni. Enimmäkseen jopa ajattelen olevani liian ruma itseäni kiinnostaville miehille, enkä osoita koskaan olevani kiinnostunut heistä. Kuitenkin tasaisin väliajoin aina kun poistun kotoani näen pariskuntia, joissa mies on mielestäni hot, mutta nainen ei. Sitten aina herää ajatus, että en minä kuitenkaan (omasta mielestäni) ole yhtä epäviehättävä kuin tuo nainen, joten kai minullakin saattaisi olla mahdollisuus löytää hyvännäköinen mies. Olen kaksi kertaa elämässäni yrittänyt lähestyä mies, josta olin kiinnostunut, mutta sain pakit.

Deittisovelluksia en ole kokeillut, koska ajattelen, että hyvännäköiset miehet tajuavat viimeistään siellä hyvinkin nopeasti, kuinka todella ovatkin hyvännäköisiä, ja sen jälkeen heistä ei ole suhteeseen ainakaan minun kanssani.

Kommentit (142)

Vierailija
41/142 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies löysi minut. En ikinä ole alentunut etsimään miestä.

Kysymys olikin, että mistä. 

Vierailija
42/142 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies löysi minut. En ikinä ole alentunut etsimään miestä.

Kysymys olikin, että mistä. 

Komerosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/142 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukiossa. Olin harmaavarpunen ja mieheni oli se poika, johon kaikki olivat ihastuneita. Jostain syystä se poika sitten halusi minut eikä ympärillään pörrännyttä ihailijalaumaa. Itse tein suoraansanottuna kaikkeni, että poika olisi jättänyt minut, koska pelkäsin niin paljon, että se jättää. Eipä jättänyt. Nyt 35v yhdessä ja neljä lasta. 

Aikamoista. Yleensä, kun naisten tuskailuja lukee, niin mistään ei löydy kunnollista ja aina on jotain vikaa kaikissa, eikä kukaan sytytä jne.

Sinä sait harmaavarpusena suosituimman pojan, josta yritit vielä väkisin päästä eroon, mutta silti homma toimi.

Vierailija
44/142 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse aina ollut se suhteen paremman näköinen puolisko. Jotenkin aina ajauduin suhteeseen einiinviehättävien miesten kanssa, mutta lopulta sillä ulkonäöllä ei ollut mitään merkitystä. Paitsi ehkä miesten puolelta, kovasti mustasukkaisia ovat liki kaikki elämäni miehet olleet.. Nyttemmin olen ollut sinkkuna jo useita vuosia, enkä enää edes kiinnitä huomiota seuraani pyrkiviin miehiin. Toisaalta harvoin enää tapaankaan ketään; vietän liki erakkoelämää ja nautin siitä! 

Vierailija
45/142 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin juttelemaan miehelle baarissa. Onnistumisprosenttini oli kuitenkin aina ollut 100%, ja oli nuorempana pyydetty pariin kertaan malliksi kadulla, joten siinä mielessä uskalsin mennä ehdottelemaan.

Vierailija
46/142 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastuksen kautta. Vietettiin molemmat aikaa harrastukseen liittyvällä irc-kanavalla. Minulle oli moni sanonut ettei miehet kotoa hae, mutta tämä lähti hakemaan kotoa, vaikka asuin kaukana kaikesta.

Vierailija
47/142 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan täältä kotikulmilta, mies ei tosin ole  suomalainen. Haluaisin laihtua, mutta mies ihmettelee asiaa - olen kuulemma kaunis juuri näin.

N35

Vierailija
48/142 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä näköinen on paremman näköinen mies?

Vierailija
49/142 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

paremman

Vierailija
50/142 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vaikka ammattimallimies on yleensä paremman näköinen kuin tavis tyttöystävä.

Vierailija
51/142 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

paremman

Eli tämä? Kuinkahan monella palstalla on tällainen mies oikeasti?

http://i.pinimg.com/736x/c7/9a/92/c79a925fe981797871d3badffc173814.jpg

Vierailija
52/142 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin nuorena meistä se paremman näköinen. Nyt keski-ikäisenä en koe olevani viehättävän näköinen, mutta mieheni on muuttunut komeaksi. Pitkä suhde takana. Nykyään uskon että ihmiset miettii että miksi tuo mies on minun kanssani.

Vierailija
53/142 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin nuorena meistä se paremman näköinen. Nyt keski-ikäisenä en koe olevani viehättävän näköinen, mutta mieheni on muuttunut komeaksi. Pitkä suhde takana. Nykyään uskon että ihmiset miettii että miksi tuo mies on minun kanssani.

Kukaan ei mieti, eikä ketään kiinnosta.

Vierailija
54/142 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. Luke Eisner verrattuna kumppaniinsa Kirby Johnsoniin.

Vierailija
55/142 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäisiä ei katso edes keski-ikäiset eikä keski-iän ylittäneet henkilöt.

Vierailija
56/142 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa kuinka mammat ovat taas jeesustelemassa siitä kuinka ulkonäöllä ei olisi muka mitään väliä.

Vierailija
57/142 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeassa elämässä tavattiin ja oltiin eka ihan ystäviä.

Itse kyllä ihastuin häneen melko nopeasti.

Olin vain toisen kanssa just silloin.

Nyt ollaan nykyisen kanssa oltu 15 vuotta yhdessä 

Vierailija
58/142 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa kuinka mammat ovat taas jeesustelemassa siitä kuinka ulkonäöllä ei olisi muka mitään väliä.

En tiedä, mistä mammoista jankutat, palstasetämiespappa/-vaari.

Vierailija
59/142 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies löysi minut. Tiedä mennä sanomaan kumpi paremman näköinen.

Vierailija
60/142 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

paremman

Eli tämä? Kuinkahan monella palstalla on tällainen mies oikeasti?

http://i.pinimg.com/736x/c7/9a/92/c79a925fe981797871d3badffc173814.jpg

Tuo ei ole mielestäni komea, vaan liian feminiininen. Mieheni on jopa tuota komeampi.

Siitä ei tosin ole paljon enää iloa, sillä hän on impotentti ja haluton nykyään.