Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te naiset, joiden mies on teitä paremman näköinen löysitte miehenne?

Vierailija
19.07.2025 |

En ole miehille täysin huomaamaton. Minua lähestyy kyllä miehet, joista en ole ollenkaan kiinnostunut. He ovat ihan asiallisia ja tavallisia, eivät vain ulkoisesti kiinnosta itseäni. Enimmäkseen jopa ajattelen olevani liian ruma itseäni kiinnostaville miehille, enkä osoita koskaan olevani kiinnostunut heistä. Kuitenkin tasaisin väliajoin aina kun poistun kotoani näen pariskuntia, joissa mies on mielestäni hot, mutta nainen ei. Sitten aina herää ajatus, että en minä kuitenkaan (omasta mielestäni) ole yhtä epäviehättävä kuin tuo nainen, joten kai minullakin saattaisi olla mahdollisuus löytää hyvännäköinen mies. Olen kaksi kertaa elämässäni yrittänyt lähestyä mies, josta olin kiinnostunut, mutta sain pakit.

Deittisovelluksia en ole kokeillut, koska ajattelen, että hyvännäköiset miehet tajuavat viimeistään siellä hyvinkin nopeasti, kuinka todella ovatkin hyvännäköisiä, ja sen jälkeen heistä ei ole suhteeseen ainakaan minun kanssani.

Kommentit (142)

Vierailija
21/142 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies löysi minut.

Vierailija
22/142 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/142 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ihan lukea uudestaan, että oliko tuo aloitus totta. Siis järkyttävän pinnallisen ja henkisesti kehittymättömän ihmisen aloitus! Tällaiset ihmiset arvottavat toiset ihmiset ensisijaisesti tai ainoastaan ulkonäön perusteella. Sille perustalleko ihmissuhde luodaan? Ja tottakai suhteen alussa ulkonäkökin kiinnittää huomiota, mutta tämän aloittajan näkemykset miehestä perustuvat vahvasti ulkonäköön ja vain siihen. 

Vierailija
24/142 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä voi nyt järkyttää, mutta useinkaan ihmiset eivät seurustele ulkonäön  takia. 

Silti ulkonäkö on ensimmäinen kriteeri, että mikään ylipäänsä alkaa. Ainakin nykyään.

Sinulla voi olla, kaikilla ei ole. 

Itseä miellyttävä ulkonäkö kyllä on. Ei tarvitse olla mikään malli mutta jos ulkonäkö ei mitenkään miellytä niin ei siitä miehestä/naisestakaan kiinnostu.

Vierailija
25/142 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies näki harrastekanavani jossa kokkasin ja siivosin. Tykästyi. Tuli käymään. Toivon mukaan saadaan esikoinen tulille. 

Vierailija
26/142 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna kumminkin kävisin ammattimeikkaajalla ja Sokoksella olevalla stailistilla, ellet saa mitään irti Youtuben stailaukseen keskittyvistä kanavista. Ruohonjuuri,apteekit sekä Bodyshop myy ihoystävällisiä meikkejä. Saa käyttää: https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968/guys +jäänmurtaja: https://www.amazon.com/Conversation-BestSelf-Co-Relationships-Interacti…

Vierailija
27/142 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukiossa. Olin harmaavarpunen ja mieheni oli se poika, johon kaikki olivat ihastuneita. Jostain syystä se poika sitten halusi minut eikä ympärillään pörrännyttä ihailijalaumaa. Itse tein suoraansanottuna kaikkeni, että poika olisi jättänyt minut, koska pelkäsin niin paljon, että se jättää. Eipä jättänyt. Nyt 35v yhdessä ja neljä lasta. 

Heh, kirjoitin tuossa aiemmin että aloin vasta kolmen vuoden seurustelun jälkeen vähitellen uskoa, että niin komea mies haluaa olla mun kanssa. Tein juuri tuota samaa, eli koitin lähes kaikin tavoin saada miehen jättämään minut koska pelkäsin koko ajan että se on tulossa. Miehelle tuo oli kuulemma hirveän raastavaa koska koki että mä en halunnut olla hänen kanssaan. Onneksi noista ajoista päästiin yli.

Vierailija
28/142 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kivat ovat kauniita/komeita, mutta kaikki kauniit/komeat eivät ole kivoja.

Ymmärrät, jos ymmärrät.

Vierailija
29/142 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röyhtäilin ja piereskelin sohvalla kanankoipea naamaani hieroen, komea mies tuli käymään ja kysyi aletaanko olemaan ja siitä se sitten lähti.

Vierailija
30/142 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies näki harrastekanavani jossa kokkasin ja siivosin. Tykästyi. Tuli käymään. Toivon mukaan saadaan esikoinen tulille. 

Tube-kanava? 

Vierailija
31/142 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastuminen saa näkemään toisen viehättävänä, vaikka tämä ei ilman rakastumisen tunnetta olisikaan erityisen komea tai kaunis katsojan mielestä. 

Rakastamista ei pääse tapahtumaan, jos vastapuoli ei halua tutustua eikä mennä treffeille, kun ei koe viehätystä.

Vierailija
32/142 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastuminen saa näkemään toisen viehättävänä, vaikka tämä ei ilman rakastumisen tunnetta olisikaan erityisen komea tai kaunis katsojan mielestä. 

Joo se on jännä juttu miten omassa mielessä toinen on lähes supermalli eikä lainkaan omaa tasoa vaikka kaveri sanoo että ihan tavis eikä mikään erikoinen.

Vierailija
33/142 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelattiin bilistä.

Edelleen (naimisissa 14 vuotta)  joskus pubissa joku kännispontaanisti ihmettelee "siis onko toi x naimisissa SUN kanssa". Joo, on. 

Vierailija
34/142 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeijasta. 

Vierailija
35/142 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällaisia pariskuntia ole. Nainen on aina miestään kauniimpi.

Vierailija
36/142 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

You're not ugly, you're just poor.

Vierailija
37/142 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole miehille täysin huomaamaton. Minua lähestyy kyllä miehet, joista en ole ollenkaan kiinnostunut. He ovat ihan asiallisia ja tavallisia, eivät vain ulkoisesti kiinnosta itseäni. Enimmäkseen jopa ajattelen olevani liian ruma itseäni kiinnostaville miehille, enkä osoita koskaan olevani kiinnostunut heistä. Kuitenkin tasaisin väliajoin aina kun poistun kotoani näen pariskuntia, joissa mies on mielestäni hot, mutta nainen ei. Sitten aina herää ajatus, että en minä kuitenkaan (omasta mielestäni) ole yhtä epäviehättävä kuin tuo nainen, joten kai minullakin saattaisi olla mahdollisuus löytää hyvännäköinen mies. Olen kaksi kertaa elämässäni yrittänyt lähestyä mies, josta olin kiinnostunut, mutta sain pakit.

Deittisovelluksia en ole kokeillut, koska ajattelen, että hyvännäköiset miehet tajuavat viimeistään siellä hyvinkin nopeasti, kuinka todella ovatkin hyvännäköisiä, ja sen jälkeen heistä ei ole suhteeseen ainakaan minun kanssani.

Mies lähestyy sinua koska se haluaa pillua.

Vierailija
38/142 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies löysi minut. En ikinä ole alentunut etsimään miestä.

Vierailija
39/142 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten sen nyt voi määritellä kumpi on kenenkin mielestä paremman näköinen. Tietty jos toinen on timmi urheilija ja toinen paksu sohvaperuna, niin sitten varmaan se timmi on paremman näköinen...

Vierailija
40/142 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä voi nyt järkyttää, mutta useinkaan ihmiset eivät seurustele ulkonäön  takia. 

Ehkä eivät seurustele, mutta monilla on tiettyjä kriteerejä mistä ei voi tinkiä. Minulle ne ovat:

- Naisella pitää olla seksikäs ja muhkea pylly

- Naisessa ei saa olla paljoa luomeja

- Ei tatuointeja

- Nenä ei saa olla iso

- Ruskeat silmät, no-no

- Hampaat pitää olla hyvät

- Jos nainen on yli 45, niin ei pitkää tukkaa

- Hymyillessä eivät saa ikenet näkyä

- Ei saa olla liian lihava tai laiha