Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, voisitko seurustella lähihoitaja miehen kanssa?

Vierailija
19.07.2025 |

Rehellinen mielipiteesi ja miksi?

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti, en mielelläni. Tokihan se on työtä siinä missä muutkin, mutta jotenkin ei sytytä ajatus lähärimiehestä. 

Kiitos rehellisyydestä. Naiset sanovat tykkäävänsä lähäri- ja lastentarhanopettajamiehistä, mutta oikeasti haluavat kunnon machomiehiä.

Millä alalla machomiehet työskentelee? Ja miksi he eivät voisi tehdä työtä lähihoitajana?

Poliisi, palomies, lentäjä, upseeri, jne. Tosin lääkärikin on eräänlainen älymacho ja naisen ajatellessa hänen tulojaan alkaa housut kastua.Yleensäkin johtaja-ammatit. Stuertin pitää todistaa, ettei ole homo.

Voihan se lähihoitajakin olla upseeri tai vaikka lentäjä. Harvalla nykyaikana on vain yksi ammatti.

No ei todellakaan. Voi olla raksamies tai bussikuski mutta ei lentäjä.

Vierailija
42/79 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tökkii ajatuskin siitä että mies on siivoillut päivän muiden eritteitä ja sitten tulee kotiin koskettelemaan. On paljon mukavampiakin töitä, jossa tällaisia ei tarvitse miettiä joten en voisi vaikka arvostankin että joku tuota työtä pystyy tekemään.

Lähihoitaja ei tee laitoshuoltajan työtä.

Kyllä saattaa eritettä poistaa jos sellainen tulee vastaan. Lähihoitaja hoitaa potilaita.

Laitoshuoltaja tekee siivoustöitä.

Lähi- ja sairaanhoitajat siivoavat eritteet tuoreena ja lähikosketuksessa. Limat, veret, virtsat, oksennukset. Ulosteet eri muodossa eli ripulit, ihoon ja genitaaleihin, kivespusseihin tiukasti tarttuvat ulosteet, veriulosteet, jne. Niin että kyllä se laitoshuoltajan siivoustyö on huomattavasti siistimpää. Hoitotyön todellisuus eli jatkuva eritesiivous ajaa miespuoliset hoitajat nopeasti hienompiin ja kevyempiin hommiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitajat voi työskennellä hyvin monenlaisissa tehtävissä ja erilaisten ihmisryhmien kanssa. Käsittääkseni miespuoliset lähihoitajat hakeutuu ensihoito ja mipä-puolelle ja vähemmän vanhusten ja lasten pariin. Mitä jos miehekäs ensihoitajamies vaihtaisikin töihin vanhuspuolelle, tulisiko silloin ero?

Vierailija
44/79 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tökkii ajatuskin siitä että mies on siivoillut päivän muiden eritteitä ja sitten tulee kotiin koskettelemaan. On paljon mukavampiakin töitä, jossa tällaisia ei tarvitse miettiä joten en voisi vaikka arvostankin että joku tuota työtä pystyy tekemään.

Lähihoitaja ei tee laitoshuoltajan työtä.

Kyllä saattaa eritettä poistaa jos sellainen tulee vastaan. Lähihoitaja hoitaa potilaita.

Laitoshuoltaja tekee siivoustöitä.

Lähi- ja sairaanhoitajat siivoavat eritteet tuoreena ja lähikosketuksessa. Limat, veret, virtsat, oksennukset. Ulosteet eri muodossa eli ripulit, ihoon ja genitaaleihin, kivespusseihin tiukasti tarttuvat ulosteet, veriulosteet, jne. Niin että kyllä se laitoshuoltajan siivoustyö on huomattavasti siistimpää. Hoitotyön todellisuus eli jatkuva eritesiivous ajaa miespuoliset hoitajat nopeasti

Niin niin, minä olen poistanut eritteitä. Olen tehnyt siivoustyötä sairaalassa ja terveyskeskuksessa.

Vierailija
45/79 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatrisella osastolla miespuoliset hoitajat on toivottuja koska psykoosissa riehuvaa potilasta vaaditaan useita hoitajia taltuttamaan. Fyysisestä voimasta on hyötyä. 

Vierailija
46/79 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bi - Homo. 

En voisi.Töissä on nähty vuodesta 1982 alkaen.

Vierailija
47/79 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut miehekkään lähihoitajamiehen kanssa ja olen itsekin. Meitä homoja on lähäreissä jokseenkin sama osuus kuin muistakin ihmisistä, ehkä meikkitaiteilijat ja tekstiilisuunnittelijat poislukien. Meidän suhteessa ongelma oli töiden tuleminen liikaa kotiin ts jutut kääntyi aina työasioihin ja  - kokemuksiin. 

Vierailija
48/79 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, koska lähi- tai sairaanhoitajan ammatissa täytyy olla ihmisläheinen=todennäköisesti normaalia miestä empaattisempi 

Ps. Minä olen muutenkin sitä mieltä, että hoiva-alalle tarvittaisiin muutenkin nykyistäkin enemmän miehiä. Hoiva-ala on fyysisesti rankkaa puuhaa, kun täytyy avustaa liikuntakyvyttömiä vanhuksia minkä vuoksi miesten oletusarvoisesti suurempi fyysinen voima on siinä eduksi 

Vierailija
49/79 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voin. Olen ollut ihastunut mies hoitajaan.

Minäkin. Tosin oli maskuliininen ja kuuma. Hyvä yhdistelmä. 

Vierailija
50/79 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin hoidella kuuman hoitsun.

Vierailija
51/79 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni voisi

Jos mies olemukseltaan ja käytökseltään hyvä eikä aihetta mistasukkaisuudelle toisen työskennellessä naisvaltaisella alalla

Vierailija
52/79 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen naimisissa lähärimiehen kanssa :) Ja joo, on hyvä panemaan.

Vierailija
53/79 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Pelkäisin että se alkaa hoivaamaan kaikkia liikaa, jopa kontrolloiva tai hysterisoimaan. Ja on rajoittunut siihen alaan. Vaikka olisi muuten ystävällinen.

Vierailija
54/79 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mies lähihoitajina on nigeriastakin. Se älykkyys puuttuu.

Vierailija
55/79 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostan eri ammatteja, mutta tuntuu, että omat elämäntapani ja tulevaisuuden suunnitelmani eroavat sen verran lähihoitajana työskentelevän miehen arjesta ja tavoitteista, etten usko yhteensopivuuteen.

Avaahan tätä vähän enemmän. Miten ihmeessä uskot tietäväsi millainen arki, elämäntavat, tavoitteet ym. lähihoitajilla on pelkästään heidän ammattinsa perusteella?

Vierailija
56/79 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainiosti. Olen sairaalahuoltaja. Toisen työarki olisi jotakuinkin tuttu ja hoitajamiehissä arvostan erityisesti sitä kääritään hihat ja hoidetaan paskahommatkin -asennetta, ettei kavahdeta elämän nurjia ja ikäviä puolia.

Vierailija
57/79 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain homo mies on lähihoitaja 🤮

Just just. Sä varmaan kuoleman kielissä sitten kieltäydyt ensihoidosta, jossa valtaosa on miehiä? Eivät toki lähäreitä mutta hoitoalalla kuitenkin. Mulle taas kaikki muut kuin autolla työkseen ajo on ehdottomasti YES. Rattia voi kääntää kuka tahansa mutta hengenpelastukseen tarvitaan jo taitoa.

Vierailija
58/79 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostan eri ammatteja, mutta tuntuu, että omat elämäntapani ja tulevaisuuden suunnitelmani eroavat sen verran lähihoitajana työskentelevän miehen arjesta ja tavoitteista, etten usko yhteensopivuuteen.

Avaahan tätä vähän enemmän. Miten ihmeessä uskot tietäväsi millainen arki, elämäntavat, tavoitteet ym. lähihoitajilla on pelkästään heidän ammattinsa perusteella?

No ihan pelkästään jo palkkataso rajoittaa hirveästi minkälaista elämää se lähihoitaja pystyy elämään. Jos itse haaveilee tietyistä asioista kuten runsaasta matkustelusta, tai ihan vaikka asumisesta tietyllä alueella, niin kyllä taloudellinen näkökulma väkisinkin vaikuttaa. Lähihoitajan työ on usein vuorotyötä ja sekä fyysisesti että henkisesti raskasta, mikä vaikuttaa myös  väistämättä jaksamiseen ja siihen, kuinka paljon yhteistä aikaa jää. Jos oma elämä taas noudattaa toisenlaista rytmiä ja arvostaa esimerkiksi vapautta ja joustavia aikatauluja voi arjen yhteensovittaminen olla haastavaa.

Vierailija
59/79 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Hoitsuleikit on kivoja

Mies 40

Vierailija
60/79 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kuuma lähäri. Hyvännäköinen, maskuliininen, kookas ja isot kädet. Tosin rakastuin häneen luonteensa takia. Jatkuvasti on hänellä nuorempia kikattelijakollegoita tarjolla. Huomasin sen jo aikanaan ollessamme vielä kollegoita.