Nainen, voisitko seurustella lähihoitaja miehen kanssa?
Kommentit (79)
Minulla on työ, jota voin tehdä diginomadina mistä päin maailmaa tahansa. Haluaisin miehen, jolla on samanlainen työ ja joka voisi matkustaa kanssani paljon.
Vierailija kirjoitti:
En. Seurustelu on halpaa. Jos ois mun sielunkumppani, mentäis naimisiin.
Voi häätkin saada halvalla.
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti, en mielelläni. Tokihan se on työtä siinä missä muutkin, mutta jotenkin ei sytytä ajatus lähärimiehestä.
Kiitos rehellisyydestä. Naiset sanovat tykkäävänsä lähäri- ja lastentarhanopettajamiehistä, mutta oikeasti haluavat kunnon machomiehiä.
Vierailija kirjoitti:
En, vaikka arvostan ko. työtä. Seurustelen vain akateemisten kanssa. Olen itse tuplatohtori (luonnontieteelliseltä ja kaupalliselta alalta). Keskustelut, jotka edellyttävät laajaa tietopohjaa ja argumentointitaitoja, tai huumori, jossa on useita tasoja ja viittaussuhteita, eivät todennäköisesti onnistuisi lähärin kanssa. Edellytän kykyä edellämainittuihin seurustelukumppanilta.
No, en ole akateeminen, ÄO on 140 (16 keskihajonnalla) ja olen argumentoinut kumoon monta tohtoria. Ilmeisesti minä en kuitenkaan kelpaisi.
Arvostan eri ammatteja, mutta tuntuu, että omat elämäntapani ja tulevaisuuden suunnitelmani eroavat sen verran lähihoitajana työskentelevän miehen arjesta ja tavoitteista, etten usko yhteensopivuuteen.
Vierailija kirjoitti:
En seurustele amis junttien kanssa
Mutta tuolloinhan teitä olisi kaksi junttia. Vai miten me tohtori ja maisteri juntit olisimme sen parempia? - Tai en loppututkintoni ole ainakaan helpottanut kumppanin löytämistä mutta se voi johtua siitä, että en sitä tai paremmin niitä itse alleviivaa.. .
Vierailija kirjoitti:
Tökkii ajatuskin siitä että mies on siivoillut päivän muiden eritteitä ja sitten tulee kotiin koskettelemaan. On paljon mukavampiakin töitä, jossa tällaisia ei tarvitse miettiä joten en voisi vaikka arvostankin että joku tuota työtä pystyy tekemään.
Lähihoitaja ei tee laitoshuoltajan työtä.
Kyllä saattaa eritettä poistaa jos sellainen tulee vastaan. Lähihoitaja hoitaa potilaita.
Laitoshuoltaja tekee siivoustöitä.
Voisin.
Tietysti samoin ehdoin kuin muidenkin miesten kohdalla, eli että hän on mukava, pystyn luottamaan häneen, meillä on hauskaa yhdessä ja tunnemme vetoa toisiimme.
Serkkuni (miespuolinen) on lähihoitaja ja hyvä tyyppi. En tosin hänen kanssaan seurustelisi, koska olemme sukua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti, en mielelläni. Tokihan se on työtä siinä missä muutkin, mutta jotenkin ei sytytä ajatus lähärimiehestä.
Kiitos rehellisyydestä. Naiset sanovat tykkäävänsä lähäri- ja lastentarhanopettajamiehistä, mutta oikeasti haluavat kunnon machomiehiä.
Millä alalla machomiehet työskentelee? Ja miksi he eivät voisi tehdä työtä lähihoitajana?
En voisi kuvitella seurustelevani lähi- enkä myöskään sairaanhoitajamiehen kanssa. Todella turn off. Eri juttu on ensihoitajamies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä alalla machomiehet työskentelee? Ja miksi he eivät voisi tehdä työtä lähihoitajana?
Poliisi, palomies, lentäjä, upseeri, jne. Tosin lääkärikin on eräänlainen älymacho ja naisen ajatellessa hänen tulojaan alkaa housut kastua.Yleensäkin johtaja-ammatit. Stuertin pitää todistaa, ettei ole homo.
Vierailija kirjoitti:
En voisi kuvitella seurustelevani lähi- enkä myöskään sairaanhoitajamiehen kanssa. Todella turn off. Eri juttu on ensihoitajamies.
Jompikumpi kumpia ne ensihoitajatkin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikkien naisten pitäisi haluta lähärimiehiä? Kyllä näillekin varmasti löytyy ottajansa, mutta jos vaikka nainen itse on erittäin urakeskeinen niin miksi olisi jotenkin väärin, että hän toivoo kumppanilta samoja ominaisuuksia? Tai jos nainen nyt vaan haluaa erilaista elämäntyyliä kuin se tyypillinen lähärin elämäntyyli?
Voisin hyvin seurustella lähihoitajan kanssa. Mielikuva on, että saattaisi olla empaattinen ja osata ottaa muut huomioon. Saattaisi tietysti olla niin lopussa työpäivän jälkeen, että minä hoidan sitten hoitajan takaisin jaloilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisi, palomies, lentäjä, upseeri, jne. Tosin lääkärikin on eräänlainen älymacho ja naisen ajatellessa hänen tulojaan alkaa housut kastua.Yleensäkin johtaja-ammatit. Stuertin pitää todistaa, ettei ole homo.
Voihan se lähihoitajakin olla upseeri tai vaikka lentäjä. Harvalla nykyaikana on vain yksi ammatti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nacho, nacho man, I want to be a nacho man.
Voisin, itsekin opiskelen hoitajaksi. Ja meillä on useampi mies luokalla. Ihan tavallisia miehiä ovat. Ehkä jopa olisi hyvä, kun monesti ovat empaattisia jne. Toisinkuin jotkut raksaäijät tai rekkapenat joita tähän asti olen tapaillut. Oma aiempi ala kun liittyi noihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa enemmän huonon itsetunnon sanelevalta yleistykseltä kuin todelliselta havainnolta.
En. Seurustelu on halpaa. Jos ois mun sielunkumppani, mentäis naimisiin.