Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko käyneet luokkakokouksissa?

Vierailija
18.05.2025 |

Itse en ole. Taas olisi yhdet tiedossa, mutta en näe mitään järkeä nähdä ihmisiä, joiden kanssa en silloin aikanaankaan ollut missään tekemisissä. Mietin vaan, että kuka noissa käy, kun kutsuja näkyy milloin mihinkäkin kokoontumiseen.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. En edes tiedä koska sellaisia olisi.

Vierailija
2/24 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa olin. Ei ollut sen väärtti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
4/24 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tosin eipä ole kutsuyritelmiä edes tullut ainakaan 20 vuoteen kun sanoin ettei minua kiinnosta nähdä ihmisiä joiden kanssa jostain syystä samoissa tiloissa pitänyt viettää kolmen vuoden edestä.

Vierailija
5/24 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.On kyllä pyydetty.

Vierailija
6/24 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juurikaan edes muista keitä oli esim. ala tai yläasteen luokallani. Tuntuisi teennäiseltä nähdä ihmisiä, joiden kanssa ei olisi mitään puhuttavaa. Yhteistä vain se, että on raahauduttu kouluun ja pois. 

Vierailija
7/24 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Toivottavasti ei tule enää kutsua...

Vierailija
8/24 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enkä menisi vaikka kutsuttaisi, miksi haluaisin nähdä kiusaajiani?

Vierailija
9/24 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan, minä olen kerran niistä urpoista eroon päässyt ja en todellakaan halua tavata enää koskaan.

Vierailija
10/24 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, enkä aio koskaan mennä. Koulussa oli ihan kivaa, mutta ne ajat ovat takanapäin ja nyt eletään muuta elämänvaihetta.

Vierailija
11/24 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Pelkkiä peräkylän juntteja oli luokka täynnä, en ole ketään kaivannut sen koommin kun lähdin pikkukylältä pois ensin lukioon ja sitten yliopistoon. 

Vierailija
12/24 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en edes tiedä milloin niitä olisi ollut

Vierailija
13/24 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menneisyydessä kieriminen ei ole mun juttu. Ajatuskin on todella kiusallinen. En halua enää koskaan kokea sitä kun istutaan tuntemattomien kanssa ja kukin vuorollaan kertoo nimensä ja mitä on elämässään saavuttanut. Puistattaa.....

Vierailija
14/24 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokkakokouksista tehdyt elokuvatkin on aina suosittuja, koska se on niin noloa. Mitään hyvää siitä ei seuraa.

Vierailija
15/24 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käynyt.

Vierailija
16/24 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meillä on sellaisia järjestetty, mulle ei ole tullut kutsua. Muutamia kavereita olen kyllä tavannut silloin tällöin. Mun kouluaikoja leimasi aika huono yhteishenki ja joka vuosi vaihtuvat luokkien kokoonpanot. En pitäisi kummallisena, vaikka mitään luokkakokouksia ei olisi edes järjestetty.

Vierailija
17/24 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ja on ollut ihan mukava kuulla miten kenelläkin menee. Jokunen kaverisuhdekin on olkanut uudestaan noista luokkatapaamisista, eli ollaan sit pienemmällä porukalla tapailut jatkossa.

Mua vähän ihmetyttää, se et toisinaan samat ihmiset valittaa yksinäisyyttä ja kieltäytyvät kaikista tilaisuuksista, joista voisi niitä ihmissuhteita saada. Tuskin nyt kuitenkaan kaikki sun luokkakaverit tolloja on olleet tai ovat sitä nyt.

Mua itseäni kiusattiin todella rankasti yläasteella. Se oli rankaa aikaa, mut se oli silloin. Ei sitä joukko kiusaamista enää aikuisena ole luokkakokouksessa ollut.

Vierailija
18/24 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan. Pelkkiä peräkylän juntteja oli luokka täynnä, en ole ketään kaivannut sen koommin kun lähdin pikkukylältä pois ensin lukioon ja sitten yliopistoon. 

Sama täällä. 

Vierailija
19/24 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin jos kutsuttaisiin. 

Vierailija
20/24 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, enkä käy. Miksi pitäisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi