Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Coldplayn keikan "pusukameran" paljastamat petturit. Miten eivät tajunneet, että on iso riski jäädä kiinni?

Vierailija
18.07.2025 |

Nyt se äijä syyttää kaikkia muita kuin itseään. Tyhmä Tyhmä Tyhmä.

Kommentit (366)

Vierailija
361/366 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen surullinen vaimon puolesta ja lasten myös!

Se on julma totuus, kaikki palasiksi hetkessä, koko elämä kaikkineen!

Tuon vaimon elämä, tuhansina sirpaleina. Lasten myös, isä näytti nyt huonoa esimerkkiä pojilleen!

"Valehtele vaan, mutta ota opiksesi, älä mene konserttiin missä on "kiss cam"!

Vierailija
362/366 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kohu on oikeastaan aika jännä ilmiö. Pettäminen on väärin, mutta hyvinkin arkipäiväistä lopulta ja monen elämää ikävällä tavalla koskettavaa. Tässä ilmiössä keskeistä on tuo JULKINEN kiinni jääminen, se että se leviää miljoonien silmille ja siihen "pääsee osalliseksi" ihmiset toiselta puolelta maailmaa. Se, että olemme itse tässä mukana on varmaan se, joka tässä aiheuttaa kiihkoa, se että juttu on niin nolo, kukaan ei haluaisi olla vastaavassa tilanteessa ja tilanteen kauhu tulee siitä, että hommasta tuli julkista. Itse kuitenkin olemme se julkisuus, me ruokimme sitä kauhua, jossa asianosaiset nyt elävät, vaikka samaan aikaan emme koskaan haluaisi olla vastaavassa tilanteessa. Väitän, että kyseessä ei ole oikeasti moraaliton teko, joka tässä on se pointti (vaikka varmasti valtaosa ihmisistä onneksi pettämisen tuomitseekin), vaan se nolous, häpeä, johon nuo ihmiset joutuu ja että periaatteessa aika moni meistä voisi olla vastaa

Tämä on iso juttu siksi, että Jenkeissä yritymaailmassa kulissi ja julkinen moraalikoodisto on voimissaan. Ja tosiaan useissa osavaltioissa pettäminen teknisesti rikos ja rangaistava teko. Tällaista ei katsota millään tavoin hyvällä. Minusta tämä on yhteisöllisesti hyvä kohu; ehkä myös yksilötasolla opitaan jotakin - jos ei muuta niin pelon kautta. Ihmisyyteen itseensä minulla on hyvin kyyninen ja luottamaton asenne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/366 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran itsekin joutunut jenkeissä pusukameraan. Onneksi oli silloin vaimo vieressä. Olisin muuten varmaan töhöillyt saman ja video olisi levinnyt peräpohjolaan 🤣🤣🤣🤣

Vierailija
364/366 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on kylläkin sinkku, mutta ei ole mitenkään viaton, tietää miehen olevan varattu.

Mutta kohtahan mies on oikeasti vapaa niin voivat jatkaa avoimesti. Tosin emme tiedä onko toi pettäminen just sen miehen juttu. Pääseepähän sitten parin vuoden päästä pettämään HR naistaan. Tossa riski että molempia neuvotaan eroamaan omasta alotuksesta. Johtoportaalle ja sitä kautta koko firmalle huonoa mainosta jokatapauksessa.

Eiköhän tuolla miehellä ole se pettäminen nimenomaan se juttu, on katsos niin kivaa kun salailusta saa jännitystä. Ja on kivaa valehdella ja selitellä.

"Jos pettää sinun kanssasi, niin pettää kohta myös sinua" (vanha viidakon sananlasku).

Vierailija
365/366 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä haluaisi jäädä kiinni pettämisestä TV-kameroiden kuvatessa, joten aion pysytellä poissa Coldplayn konserteista. 

Kun ei petä, voi mennä vapaasti ihan minne haluaa. Suosittelen kokeilemaan.

Vierailija
366/366 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli miehensä kanssa hankkinut parin miljoonan lukaalin. Keikan aikaan mies oli työmatkalla.

Mediassa pari väittää nyt keskustelleensa erosta, mutta joku kommentoi että vielä kuukausi sitten olivat yhdessä esillä.

Linkkaus ei toimi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän