Coldplayn keikan "pusukameran" paljastamat petturit. Miten eivät tajunneet, että on iso riski jäädä kiinni?
Nyt se äijä syyttää kaikkia muita kuin itseään. Tyhmä Tyhmä Tyhmä.
Kommentit (366)
Tuollainen juttu voidaan helposti lavastaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin nuori kuvaaja ja miksi hakenut sitten nuoria pareja konsertista mitkä nyt kuitenkin söpömpiä kuvattavia?
Mitä sä selität? Nainen kuvannut screeniä jolle bändin mukana kiertävät kameramiehet/-naiset etsineet yleisöstä kuvattavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ja minä olen parempi kun en innostu mistään enkä mene mihinkään ja halveksun kaikkia muita jotka innostuvat jostain tai menevät jonnekin 😇.
(Uskomatonta että vieläkin ihmisiä hiertää vuoden takaiset keikat!)"
Yksi parhaita tapoja karsia mahdollisia deittailukumppaneita on just tää että innostuvatko mistään. Kehtaavatko elää ja iloita ja hyppiä vaikka Backstreet Boysien tai Coldplayn tahtiin. Harva tavallinen arkipäivän asia tappaa kiinnostuksen niin tehokkaasti kuin nyrpistelevä "kukaan ei kuuntele tuollaista paskaa" mies. Mun mies lähtee vaikka Eras Tourille pinkissä asussa, ja sellaisena mieheni haluankin. Ylimieliset machoilijat kehukoot sillä välin toisiaan ringissä siitä kuinka ovat parempia äijiä kuin muut.
Siis hyi helvetti. ihme että naisella joka kuuntelee noin paskaa musiikkia voi olla mies.
En minä kertonut mitään musiikista jota minä itse kuuntelen. Etkö osaa lukeakaan, ressukka alfapullistelija?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ja minä olen parempi kun en innostu mistään enkä mene mihinkään ja halveksun kaikkia muita jotka innostuvat jostain tai menevät jonnekin 😇.
Yksi parhaita tapoja karsia mahdollisia deittailukumppaneita on just tää että innostuvatko mistään. Kehtaavatko elää ja iloita ja hyppiä vaikka Backstreet Boysien tai Coldplayn tahtiin. Harva tavallinen arkipäivän asia tappaa kiinnostuksen niin tehokkaasti kuin nyrpistelevä "kukaan ei kuuntele tuollaista paskaa" mies. Mun mies lähtee vaikka Eras Tourille pinkissä asussa, ja sellaisena mieheni haluankin. Ylimieliset machoilijat kehukoot sillä välin toisiaan ringissä siitä kuinka ovat parempia äijiä kuin muut.
Siis hyi helvetti. ihme että naisella
Vaikee sun on mennä sinne Coldplayn tai Backstreet Boysin keikalle kuulematta niitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis hyi helvetti. ihme että naisella joka kuuntelee noin paskaa musiikkia voi olla mies.
Ja tässä täydellinen esimerkki taas siitä kuinka kaikki mistä naiset tykkää on muka paskaa. Ihan sama mikä se asia on, jos naiset ja tytöt siitä pitää niin sitä tulee haukkua ja lytätä. Siitä sitten haukkuja saa jotain kiksejä kuinka nyt on taas näyttänyt kaapin paikan, örg örg.
Sinä, joka vertasit Backstreet Boyseja Coldplayhin. Bäkkäreillähän on hyvää musiikkia, ei jonnin joutavaa hissimusiikkia, kuten Coldplayllä. Eli huono vertaus.
Vaikee sun on mennä sinne Coldplayn tai Backstreet Boysin keikalle kuulematta niitä
En ole ollut kummankaan keikalla. Edelleen, osaatko lukea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet yrittää vaan näyttää muille miehille olemattoman alfan merkkejä että "minä olen kova pitämään akat alistettuina" tajuamatta, että todelliset alfat on just niitä, jotka kohtelee kanssaeläjiään kunnioittaen, ei lyttää, ei hauku, ei nosta itseään olemattomalle jalustalle.
Vierailija kirjoitti:
Sinä, joka vertasit Backstreet Boyseja Coldplayhin. Bäkkäreillähän on hyvää musiikkia, ei jonnin joutavaa hissimusiikkia, kuten Coldplayllä. Eli huono vertaus.
En verrannut Backstreet Boysia Coldplayihin, eikä niin ole tehnyt kukaan muukaan. Heitä yhdistää se että kumpaakin bändiä haukutaan sen takia että se on "naisten ulinamusiikkia". Nämä miehet omistavat koko elämänsä billun saamiselle ja ovat täysin sen vietävissä, ja kuitenkin he halveksuvat kaikkea mitä naiset ovat ja mistä nämä pitävät. Ja sitten Coldplayn tai BSBn keikalle menevä on heidän mielestään se luuseri?
Miehet yrittää vaan näyttää muille miehille olemattoman alfan merkkejä että "minä olen kova pitämään akat alistettuina" tajuamatta, että todelliset alfat on just niitä, jotka kohtelee kanssaeläjiään kunnioittaen, ei lyttää, ei hauku, ei nosta itseään olemattomalle jalustalle.
Jep. Ja se todellinen alfa on sen naisensa kanssa siellä keikalle, vaikka sitten vaaleanpunaisessa cowboy-hatussa jos niikseen tulee.
Toivottavasti mies tappaa itsensä, jotta maalittajille tulisi paha omatunto.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Ja se todellinen alfa on sen naisensa kanssa siellä keikalle, vaikka sitten vaaleanpunaisessa cowboy-hatussa jos niikseen tulee.
Tai tyttärensä kanssa Swiftin keikalla ranteet täynnä koruja joita vaihdeltu muiden kanssa. Rakastan tällaisia miehiä ja rakastan sitä miten vahvan jäljen ja roolimallin he antavat tyttärilleen ja muille nuorille tytöille keikkapaikoilla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä hän tekisi noin? Mieshän on kohta vapaa ja voi mennä naimisiin salarakkaansa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai tyttärensä kanssa Swiftin keikalla ranteet täynnä koruja joita vaihdeltu muiden kanssa. Rakastan tällaisia miehiä ja rakastan sitä miten vahvan jäljen ja roolimallin he antavat tyttärilleen ja muille nuorille tytöille keikkapaikoilla.
Niinpä 🥰. Eras Tourilta on aivan ihania klippejä isistä jotka olivat tyttäriensä kanssa siellä, ja jopa poliiseista jotka eivät malttaneet olla tanssimatta Shake it offin tahtiin. Maailma tarvitsee lisää tätä iloa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä hän tekisi noin? Mieshän on kohta vapaa ja voi mennä naimisiin salarakkaansa kanssa.
Mieti nyt vähän. Jos miljoonat ihmiset lyttäävät ja töistäkin saa potkut, niin ei olisi itsemurha mikään ihme.
Mies on todennäköisesti hardcore jännämies. Ollut hetken pomona firmassa ja jo varsin rohkea ja aktiivinen lemmensuhde työntekijän kanssa. Nainen on vanhempi eronnut rouva ja ollut varmaan puutteessa, joten helppo uhri.
Uskon, että tässä karma iski paremmin kuin hyvin tämän pelurin hanuriin.
Tuli varmaan super yllärinä pariskunnalle että aitiopaikalla kaulaillessa saattaa kiss cam -kuvaajakin kiinnostua. Siinähän saattaisi saada nauhalle pusun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä 🥰. Eras Tourilta on aivan ihania klippejä isistä jotka olivat tyttäriensä kanssa siellä, ja jopa poliiseista jotka eivät
Samaa mieltä. Olin sattumalla matkalla lentäen Ruotsiin silloin kun Taylor konsertoi siellä ja koneessa oli useita isä-tytär reissaajia menossa keikalle. Lämmitti todella mieltä. Hatunnosto kaikille näille suomalaisille miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti nyt vähän. Jos miljoonat ihmiset lyttäävät ja töistäkin saa potkut, niin ei olisi itsemurha mikään ihme.
Tekojaan kannattaa edes joskus miettiä etukäteen että mihin ne voivat pahimmillaan johtaa.
Kiss camin (ammatti)kuvaaja on eri kuin se (ne kaikki), jotka kuvasivat kiss camia omilla luureillaan, haloo! Tämä nuori nainen kuvasi siis konserttia ja screeniä kännyllään ja lähetti hauskan pätkän kavereilleen, ja siitä se lähti leviämään ja levisikin nopeasti.