Coldplayn keikan "pusukameran" paljastamat petturit. Miten eivät tajunneet, että on iso riski jäädä kiinni?
Nyt se äijä syyttää kaikkia muita kuin itseään. Tyhmä Tyhmä Tyhmä.
Kommentit (366)
Vierailija kirjoitti:
"Ja minä olen parempi kun en innostu mistään enkä mene mihinkään ja halveksun kaikkia muita jotka innostuvat jostain tai menevät jonnekin 😇.
(Uskomatonta että vieläkin ihmisiä hiertää vuoden takaiset keikat!)"
Yksi parhaita tapoja karsia mahdollisia deittailukumppaneita on just tää että innostuvatko mistään. Kehtaavatko elää ja iloita ja hyppiä vaikka Backstreet Boysien tai Coldplayn tahtiin. Harva tavallinen arkipäivän asia tappaa kiinnostuksen niin tehokkaasti kuin nyrpistelevä "kukaan ei kuuntele tuollaista paskaa" mies. Mun mies lähtee vaikka Eras Tourille pinkissä asussa, ja sellaisena mieheni haluankin. Ylimieliset machoilijat kehukoot sillä välin toisiaan ringissä siitä kuinka ovat parempia äijiä kuin muut.
Nyt menee jo ohi aiheen mutta käykääpä katsomassa tiktokissa bäkkäreiden keikkaklippejä Spherestä - huh huh. Nyt on viety keikkaelämys uudelle tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa tulla monoa perseelle. Mitäs läksi
https://www.cnbc.com/2025/07/18/astronomer-andy-byron-coldplay-kiss-cam…
"When you try your best but don't succeed.."
Liitto on muutenkin surkea jos täytyy muualla pussailla, joten ei menettänyt mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ja minä olen parempi kun en innostu mistään enkä mene mihinkään ja halveksun kaikkia muita jotka innostuvat jostain tai menevät jonnekin 😇.
Yksi parhaita tapoja karsia mahdollisia deittailukumppaneita on just tää että innostuvatko mistään. Kehtaavatko elää ja iloita ja hyppiä vaikka Backstreet Boysien tai Coldplayn tahtiin. Harva tavallinen arkipäivän asia tappaa kiinnostuksen niin tehokkaasti kuin nyrpistelevä "kukaan ei kuuntele tuollaista paskaa" mies. Mun mies lähtee vaikka Eras Tourille pinkissä asussa, ja sellaisena mieheni haluankin. Ylimieliset machoilijat kehukoot sillä välin toisiaan ringissä siitä kuinka ovat parempia äijiä kuin muut.
Nyt menee jo ohi aiheen mutta käykääpä katsomassa tiktokissa bäkkäreiden keikkaklippejä Spherestä - huh huh. Nyt on viety keikkaelämy
Kyllä! Ja miehiä sielläkin, kuuntelemassa sitä kamalaa musiikkia 😁😍.
Vierailija kirjoitti:
Siis noilla kiinnijääneillähän oli ihan naimanaamat. Ihan toistensa näköiset. Rakastuivat siis itseensä. Niin Match made in Heaven, ettei siinä ole puolisoilla mitään varaa sanoa tai tehdä mitään. Tuo oli väistämätöntä.
Lol
Vierailija kirjoitti:
Se oli tietenkin automaattinen reaktio heillä, että kaihistuivat kun tajusivat olevansa kuvassa ja syöksyivät piiloon. Aika cool tyyppi saat olla, että pystyt käyttäytymään tilanteessa normaalisti, jos olet naimisissa, salasuhteessa toisen kanssa ja sitten vielä jonkun ison firman tunnettu pomo ja tajuat yhtäkkiä näkyväsi kuvissa screenillå halailemassa salarakkaasi kanssa.
Tottahan se kuitenkin on, että jos olisivat käyttäytyneet normaalisti, niin heihin tuskin olisi kiinnitetty sen suurempaa huomiota ja tilanne mennyt ohi.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli tietenkin automaattinen reaktio heillä, että kaihistuivat kun tajusivat olevansa kuvassa ja syöksyivät piiloon. Aika cool tyyppi saat olla, että pystyt käyttäytymään tilanteessa normaalisti, jos olet naimisissa, salasuhteessa toisen kanssa ja sitten vielä jonkun ison firman tunnettu pomo ja tajuat yhtäkkiä näkyväsi kuvissa screenillå halailemassa salarakkaasi kanssa.
Tottahan se kuitenkin on, että jos olisivat käyttäytyneet normaalisti, niin heihin tuskin olisi kiinnitetty sen suurempaa huomiota ja tilanne mennyt ohi.
Tämä.
The Barbra Streisan effect.
Vierailija kirjoitti:
Coldplaylle äärettömän hyvää mainosta. Pettäjiä toki ei nyt keikoille tuu enää.
:D
Leikittelivät idealla että jäisivät kiinni. Tosipaikan tullen jänistivät.
Vierailija kirjoitti:
Joku parin vieressä ollutkin ehkä piteli kasvojaan tapahtuneen jälkeen jonkun uutisen mukaan. Uutisessa arvattiin saman firman työntekijäksi.
Jos olivat avoimesti työporukassa eivätkä keskenään, ei enää salasuhde.
Totta kai se yhä voi olla salasuhde, vaikka työkaverit tietäisivät. Salasuhde se oli sille puolisolle. Tuskin puoliso tiesi. Eli salasuhde, josta kaikki muut tietävät, paitsi se petetty. Sellaistakin tapahtuu.
Vähän noloo yli 15-vuotiailta edes käydä tuollaisissa konserteissa. Aikuiset kuuntelee Bachia yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisivat olleet normaalisti niin tästä ei ois tullut maailmanlaajuista kohua 😅 en ymmärrä miksi ei vaan erota.
Kyllä siitä olisi tullut, koska jenkit tunnisti tämän miehen heti.
Mutta ei sitä videota olisi kukaan varmaan nettiin ladannut. Siinä ero.
Eipä varmaan olisi, videon nettiin ladannut nainen kommentoi, että hän ei miestä tunnistanut ja latasi nettiin vain ja ainoastaan siksi, että "pariskunnan" reaktiot oli niin koomiset.
Kuitenkin nuori kuvaaja ja miksi hakenut sitten nuoria pareja konsertista mitkä nyt kuitenkin söpömpiä kuvattavia?
Vierailija kirjoitti:
Siis hyi helvetti. ihme että naisella joka kuuntelee noin paskaa musiikkia voi olla mies.
Vierailija kirjoitti:
Vähän noloo yli 15-vuotiailta edes käydä tuollaisissa konserteissa. Aikuiset kuuntelee Bachia yms.
Vähän noloa yli 15-vuotiailta edes kommentoida musiikkimakua. Aikuiset ja nuoret kuuntelee ja käy juuri niissä konserteissa missä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt menee jo ohi aiheen mutta käykääpä katsomassa tiktokissa bäkkäreiden keikkaklipp
Toivottavasti omaan elämääni eksyisi tällainen mies jonka ei tarvitse pitää kulisseja yllä miellyttääkseen muita miehiä. Huikea keikkapaikka ja puitteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä maassa tapahtui?
Boston USA, miehen nimi vuosi heti internettiin ja tuo nainen on hänen firmansa HR-päällikkö
No ei se firma sen ukon omistama ole, hän on ollut siinä pari vuotta toimarina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis hyi helvetti. ihme että naisella joka kuuntelee noin paskaa musiikkia voi olla mies.
Millä muilla tavoin sinä rajoitat naisen elämää kuin kieltämällä tietynlaisen musiikkimaun? Jännä että jonkun musiikkimaku kolahtaa noin egon päälle. Itsetunnolla varustettu mies ei hätkähdä naisen musiikkimakua, nämä ivaajat ovat just niitä, joilla alemmuuskompleksi.