Coldplayn keikan "pusukameran" paljastamat petturit. Miten eivät tajunneet, että on iso riski jäädä kiinni?
Nyt se äijä syyttää kaikkia muita kuin itseään. Tyhmä Tyhmä Tyhmä.
Kommentit (366)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Coldplayn Music of the spheres kiertueen jokaisella sisäänmenoportilla lukee näin: Filming in progress - By entering this space you are consenting to being filmed and agree that your likeness in the film may be used for future promotional and commercial exploitation.
No eikä lukenut.
Sä meinaat että päästäni olen keksinyt tuon tekstin? Kurkkaa vaikka Coldplay_all_the_way instatili. Siellä myöskin kuvaa tuosta samaisesta tekstistä joka printattu tummanlilalle kankaalle ja asennettu sisäänmenoporttiin kiinni.
Et viitsisi ap narrata. Kyseinen mies ei ole kommentoinut mitenkään asiaa. Sehän todettiin heti feikki uutiseksi. Etkö lue asioista ennenkuin laitat tämmöisiä aloituksia.
Kiitos kaikille jotka valotti minulle USA.n potkusysteemiä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan samanlainen se on Suomessakin toimareille.
no niin jatketaan vääntöä:
"Eilen uutisoitiin, että Byron on kohun seurauksena asetettu sivuun työtehtävistään. Nyt Byron on kuitenkin eronnut tehtävästään, uutisoi AP News. Yhtiö kertoi Byronin irtisanoutumisesta Linkedin-julkaisussa.
Astronomer on sitoutunut arvoihin ja kulttuuriin, jotka ovat ohjanneet meitä perustamisestamme lähtien. Johtajiemme odotetaan esimerkin näyttämistä sekä käyttäytymisessä että vastuullisuudessa, ja äskettäin tätä standardia ei saavutettu, yhtiö kirjoitti Linkedin-julkaisussa.
Andy Byron on jättänyt eroilmoituksensa, ja hallitus on hyväksynyt sen. Hallitus aloittaa seuraavan toimitusjohtajamme etsinnän---"
IL tänään
Vierailija kirjoitti:
no niin jatketaan vääntöä:
"Eilen uutisoitiin, että Byron on kohun seurauksena asetettu sivuun työtehtävistään. Nyt Byron on kuitenkin eronnut tehtävästään, uutisoi AP News. Yhtiö kertoi Byronin irtisanoutumisesta Linkedin-julkaisussa.
Astronomer on sitoutunut arvoihin ja kulttuuriin, jotka ovat ohjanneet meitä perustamisestamme lähtien. Johtajiemme odotetaan esimerkin näyttämistä sekä käyttäytymisessä että vastuullisuudessa, ja äskettäin tätä standardia ei saavutettu, yhtiö kirjoitti Linkedin-julkaisussa.
Andy Byron on jättänyt eroilmoituksensa, ja hallitus on hyväksynyt sen. Hallitus aloittaa seuraavan toimitusjohtajamme etsinnän---"
IL tänään
Joku tässä ketjussa oli oikeassa: Byron siirrettiin syrjään, jotta heppu voisi itse erota palliltaan.
Ja näin kävi. Hähää.
Tästä saamme kiittää vain uteliaita ja juoruja janoavia silmäpareja jotka videota klikkaa.
Sä et taida ymmärtää miten Tiktok toimii. Sitä selataan eteenpäin ja tuollainen video voi tulla ihan sattumalta vastaan. Näin kävi itsellekin, että näin tuon videon ennen kuin siitä uutisoitiin. Toki sitten kun tieto tuollaisesta leviää niin ihmiset alkaa käyttämään hakutoimintoa löytääkseen videon. Mun pointti kuitenkin se, että monelle se on tullut vastaan ihan sattumalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alfa uroksille riittää hyvännäköisiä panokavereita. Olisin muuten kateellinen, mutta minullekin niitä on riittänyt kyllästymiseen saakka
Ai toi pyryharakka?? Hyvän näköinen? Mistä kohti?
Mikä ihmeen pyryharakka? Ihan tavallisen näköinen nainen.
Outo tapaus kun mies petti vanhemman ja rumemman naisen kanssa. Vaimo oli ihan mallitasoa!
Tosi tolloja kyllä jos julkiselle paikalle hakeutuvat pettämään. Vaikka kameraan ei tallentuisi niin iso todennäköisyys että joku tuttu näkee.
Eikös noissa piireissä sekoilla aineiden kanssa ihan yleisesti ja kunnolla. Jotenkin tuntuu, ettei muuten voi olla noin typerä ja todellisuudesta irrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samanlainen se on Suomessakin toimareille.
No ei ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti tähän asti elämä on pitänyt näitä kämmenellään, niin ajattelivat ettei mitään pahaa voi tapahtua, vaikka ottaisivat riskejä.
Ja sitten elämä paljasti niiden tyhjän sielun koko maailmalle. Käy sääliksi vain ja ainoastaan miehen perhettä.
Mitä? Onni potkaisi perhettä. Lapset jo aikuisia, ja vaimo saa nyt puolet miehen rahoista ja oman paremman elämän.
Onhan voinut olla myös niin, että vaimo on tiennyt miehen suhteesta, mutta rakastanut miestään eikä ole halunnut erota. Mutta nyt kun asia tulee julkisuuteen, on "pakotettu" eroamaan, ettei näytä itse nololta.
Ei näistä julkitulleista suhteista aina puolisot ole olleet iloisia ja kiitelleet, vaan olisivat halunneet edelleen elää kulissielämää. Joten ehkä joskus kannattaisi tälläisten juttujen julkaisioiden edes vä
Kyllä tuon tytön on pitänyt olla jo entuudestaan tuossa Tiktokin creators tms. jutussa, että on voinut tuolla videolla tienata. Tuolla kuvaa moni tuota konserttia ja myös tuota kohtaa kun yleisöä kuvataan. Ei kukaan voi entuudestaan tietää, että tulee tuollainen salasuhde esille siellä. Olet kyllä melkoisen typerä ihminen.
Se nainenhan näyttää vain nauravan, kun jäi kiinni. Sen kasvothan näkyy hieman sivusta, vaikka kääntyi selin. Ja kuka se toinen naureskeleva nainen on? Onko pariskunnan kaveri?
Vierailija kirjoitti:
Vaimo laittoi avioeron vireille. Poisti kaikki yhteiset kuvat somesta, sekä miehen sukunimen omasta nimestään. Taisi olla maailman kallein konsertti ukolle. Miehellä ei tässä tapauksessa ole syytä riitauttaa asiaa, koska todistajia on kymmeniä miljoonia. 🤣
Onhan se todella noloa, kun mies jäi tuolla tavalla kiinni. Tästä tuli maailmanlaajuinen uutinen ja puheenaihe.
Nyt on helppo aloittaa yhdessä uusi elämä kun kaikki tuli kaikille selväksi kerralla,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo laittoi avioeron vireille. Poisti kaikki yhteiset kuvat somesta, sekä miehen sukunimen omasta nimestään. Taisi olla maailman kallein konsertti ukolle. Miehellä ei tässä tapauksessa ole syytä riitauttaa asiaa, koska todistajia on kymmeniä miljoonia. 🤣
Onhan se todella noloa, kun mies jäi tuolla tavalla kiinni. Tästä tuli maailmanlaajuinen uutinen ja puheenaihe.
niin ja vitsi ja meemejä ja kaikkea "hauskaa" mihin lie mies muuttaa kun kaikki tuntee ja pilkkaa
Vierailija kirjoitti:
Se nainenhan näyttää vain nauravan, kun jäi kiinni. Sen kasvothan näkyy hieman sivusta, vaikka kääntyi selin. Ja kuka se toinen naureskeleva nainen on? Onko pariskunnan kaveri?
Niin, häneltä meni myös duuni alta joten ei varmaan naurata enää.
Tämä kohu on oikeastaan aika jännä ilmiö. Pettäminen on väärin, mutta hyvinkin arkipäiväistä lopulta ja monen elämää ikävällä tavalla koskettavaa. Tässä ilmiössä keskeistä on tuo JULKINEN kiinni jääminen, se että se leviää miljoonien silmille ja siihen "pääsee osalliseksi" ihmiset toiselta puolelta maailmaa. Se, että olemme itse tässä mukana on varmaan se, joka tässä aiheuttaa kiihkoa, se että juttu on niin nolo, kukaan ei haluaisi olla vastaavassa tilanteessa ja tilanteen kauhu tulee siitä, että hommasta tuli julkista. Itse kuitenkin olemme se julkisuus, me ruokimme sitä kauhua, jossa asianosaiset nyt elävät, vaikka samaan aikaan emme koskaan haluaisi olla vastaavassa tilanteessa. Väitän, että kyseessä ei ole oikeasti moraaliton teko, joka tässä on se pointti (vaikka varmasti valtaosa ihmisistä onneksi pettämisen tuomitseekin), vaan se nolous, häpeä, johon nuo ihmiset joutuu ja että periaatteessa aika moni meistä voisi olla vastaavassa tilanteessa (pettäminen on yleistä, itse en kyllä petä enkä puolustele). Tämä triggeröi erilaisia tunteita; toisilla ahdistusta heidän puolestaan, häpeää, raivoakin jopa.
Hyvin jännä ilmiö.
Mutta teemme sen itse.
Vain narsisti kääntää tämänkin muiden syyksi. Potkuja ei olisi tullut eikä miljoonat olisi nauraneet jos käyttäytyisivät kuten moraalin omaavat käyttäytyy.