Coldplayn keikan "pusukameran" paljastamat petturit. Miten eivät tajunneet, että on iso riski jäädä kiinni?
Nyt se äijä syyttää kaikkia muita kuin itseään. Tyhmä Tyhmä Tyhmä.
Kommentit (366)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kuuntelee noin huonoa musiikkia ku Coldplay ansaitseeki jäädä kiikkiin
Hah, pitihän sun kuiten osallistua tähän ketjuu, otsikossakin on nimi, et ohittanut!
Siis seliseli :D Tunnusta pois, tykkäät kuitenkin ähähähh!
Oon kuullu niiden yhen biisin mtv:llä joskus 2005, oisko speed of sound. Sit ihmettelin ku ne soitti Helsingissäki joku 7 keikkaa putkeen et miks joku heteromies käy tommosella keikalla kuuntelemassa tommosta pikkutyttöjen musiikkia.
Ugh kyllä sä olet niin heteroalfauros, että auuuuh. Siis ihan halveksut yhtä maailman menestyneimmistä bändeistä, ja käytyät "pikkutyttöä" haukkumasanana, olet kyllä niin uniikki ja maskuliininen ja kuljet omia polkujasi. Si
Mä en menis mistään hinnasta, ellen saisi myös jotain rikasta miestä mukaan halailemaan mua. Toi on niin mitäänsanomatonta musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko hetkeäkään, ettei tää olis lavastettu juttu. Jonkunlainen mainoskikka, ei noin pienestä asiasta muuten tehtäis maailmanlajuista.
Kuka haluaa mainoskikan varjolla pilata puolisoidensa ja lastensa elämät ja asettaa koko oman maineensa naurunalaiseksi? Ja itse asiahan ei ole pieni. Tunnettu firma jossa johtajalla on suhde alaisensa kanssa.
"ei noin pienestä asiasta" Sun vaimo/mies ois jossai konsertissa sylikkäin jonkun kanssa..."Pikku juttu" joopajoo!
Kenelle mainosjuttu, sille miehen firmalle vai Coldplaylle?
Koitas nyt ajatella.
Coldplaylle äärettömän hyvää mainosta. Pettäjiä toki ei nyt keikoille tuu enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis noilla kiinnijääneillähän oli ihan naimanaamat. Ihan toistensa näköiset. Rakastuivat siis itseensä. Niin Match made in Heaven, ettei siinä ole puolisoilla mitään varaa sanoa tai tehdä mitään. Tuo oli väistämätöntä.
Oukei. Miksei mies sitten pistänyt eroa vireille entisestä, siitä joka ei ole match made in heaven?
Rahan takia.
Mahtaako tuo suhde enää jatkua, jos salasuhteilu kiinnostaa ja tuo suhde on nyt kaikkea muuta kuin salainen.
Lisäksi hinta minkä tuosta seurauksineen joudutaan maksamaan voi aiheuttaa sen, että suhteen toinen osapuoli muuttuu silmissä suorastaan vastenmieliseksi.
Mä haastaisin Coldplayn oikeuteen salakuvaamisesta ja vaatisin sille vankilatuomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottamatta kantaa tähän tapaukseen, niin ihanko oikeasti pariskunnat sitten alkavat suudella joutuessaan tuollaiseen kuvaan? Itse ainakaan en tekisi niin. Ei minulla suutelemisen tarkoitus ole toimia viihteenä muille ja kuvitusrekvisiittana toisten showssa, vaan se on minun ja kumppanini henkilökohtainen, intiimi hetki. Ei se haittaa, jos julkisella paikalla suudellessa muut näkevät, mutta en ikinä alkaisi suudella vain siksi, että ne muut odottavat sitä minulta. Eikä suutelemisen tarkoitus ole toimia esityksenä muille. Enkä todellakaan halua, että aloite suutelemiseen tulee joltain ulkopuoliselta taholta. Ärsyttävää.
Jokainen toimii miten toimii, ei me sinun moraalisaarnaa tähän tarvita. Ole sinä pussaamatta mutta salli jos joku toinen haluaa niin tehdä.
Ei tuo ollut mikään moraalisaarna. Kiinnostaisi vaan kuulla, miten muut ihmiset toimivat.
Onko kaikki Coldplayn kuuntelijat pettäjiä? Just asking.
Avoimesti kaikkien edessä. Oikein että tuli ilmi.
Vierailija kirjoitti:
Avoimesti kaikkien edessä. Oikein että tuli ilmi.
Halusivat alitajuisesti jäädä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Onpa siinä oikea malliesimerkki tämä henkilöstöhallinnon nainen, miten moraali on korkealla hänellä. Kukaan itseään kunnioittava nainen ei sekaannu naimisissa olevaan mieheen, vaan kertoo miehelle, että hoitaa ensin avioeronsa kuntoon, sitten on meidän suhteen vuoro. Potkut molemmille, häpeäksi työpaikan brändille.
Jos nainen oli ollut 8 kk töissä paikassa ja heti itsekin päällikkönä, olikohan mies ollut mukana rekrytoimassa?
Tuskin työpaikan nainen mikään kärsijä on, jos oli päässyt firmaan suoraan hyvään asemaan ja varmaan tiesi pomomiehen olevan naimisissa.
Vaikuttaa hyvin itseään kunnioittavalta.
Vierailija kirjoitti:
Ukko menettää vaimonsa, puolet omaisuudestaan (ei avioehtoa) ja vielä lisäksi tulee taatusti menettämään työpaikkansa tuossa miljardiyrityksessä (on jo nyt siirretty toimitusjohtajan roolista sivuun). Hah hah.
Kova hinta viidenkympin kriisistä.
kova hinta 50 dollarin Coldplayn pääsylipusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko menettää vaimonsa, puolet omaisuudestaan (ei avioehtoa) ja vielä lisäksi tulee taatusti menettämään työpaikkansa tuossa miljardiyrityksessä (on jo nyt siirretty toimitusjohtajan roolista sivuun). Hah hah.
Kova hinta viidenkympin kriisistä.
kova hinta 50 dollarin Coldplayn pääsylipusta
Oisko ne muka noi halpoja lippuja
Vierailija kirjoitti:
Ottamatta kantaa tähän tapaukseen, niin ihanko oikeasti pariskunnat sitten alkavat suudella joutuessaan tuollaiseen kuvaan? Itse ainakaan en tekisi niin. Ei minulla suutelemisen tarkoitus ole toimia viihteenä muille ja kuvitusrekvisiittana toisten showssa, vaan se on minun ja kumppanini henkilökohtainen, intiimi hetki. Ei se haittaa, jos julkisella paikalla suudellessa muut näkevät, mutta en ikinä alkaisi suudella vain siksi, että ne muut odottavat sitä minulta. Eikä suutelemisen tarkoitus ole toimia esityksenä muille. Enkä todellakaan halua, että aloite suutelemiseen tulee joltain ulkopuoliselta taholta. Ärsyttävää.
Ei. Tuo ei ole mikään pusukamera eikä siihen joutuvan tarvitse pussata. Useimmat nauravat ja vilkuttavat ja sitten Chris Martin tekee susta hauskan riimittelevän laulun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa huono puoli tässä on se, että olivat kuuntelemassa ja katsomassa tuollaista roskaa!
Netissä on vitsejä, että mitäs Kiss-Camista, kun jäivät kiinni Coldplayn kuuntelusta. 100% samaa mieltä. Jonkun panon vielä voi antaa anteeksi, mutta huono musiikkimaku on nounou.
Ihan oikeesti? Ja sä tulet itkemään ketjuun asiasta joka ei koske edes bändin musiikkia, saati kosketa sinua mitenkään? Oot nolo mutta senhän sä tiesit jo itsekin.
Miksi sä itket jonku amerikkalaismiehen elämästä, joka ei kosketa sua mitenkään?
Miten mun vastaus liittyy kysymykseesi mitenkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa huono puoli tässä on se, että olivat kuuntelemassa ja katsomassa tuollaista roskaa!
Netissä on vitsejä, että mitäs Kiss-Camista, kun jäivät kiinni Coldplayn kuuntelusta. 100% samaa mieltä. Jonkun panon vielä voi antaa anteeksi, mutta huono musiikkimaku on nounou.
Ihan oikeesti? Ja sä tulet itkemään ketjuun asiasta joka ei koske edes bändin musiikkia, saati kosketa sinua mitenkään? Oot nolo mutta senhän sä tiesit jo itsekin.
Miksi sä itket jonku amerikkalaismiehen elämästä, joka ei kosketa sua mitenkään?
Miten mun vastaus liittyy kysymykseesi mitenkään?
Koska sä itket täällä jonku amerikkalaisen yksityisyyden henkilön yksityisasioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne nolostuivat? Ihan tusinanaamoja, kukaan ei olisi muistanut ketä ne oli. Tuskin heidän puolisot siellä yleisössä oli.
Voiko olla varma, että joku tuttu osuisi samaan konserttiin. Vaikka vaimon kavereita tai sukulaisia.
Ainakin Suomessa Goldplayn konserteissa tuntui olleen paikalla ihan kaikki.
Coldplay esiintyi Suomessa ensimmäistä kertaa ja jotenkin tuosta konsertista tuli muoti-ilmiö johon ihmiset halusivat mennä vaikka itse Coldplay ei kiinnostaisikaan. Kertoo taas suomalaisten metsäläisyydestä, mennään ihan sekaisin kun joku ulkomaalainen yhtye tulee Suomeen.
Ja minä olen parempi kun en innostu mistään enkä mene mihinkään ja halveksun kaikkia muita jotka innostuvat jostain tai menevät jonnekin 😇.
(Uskomatonta että vieläkin ihmisiä hiertää vuoden takaiset keikat!)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei se sen säälittävämpää voi olla ku jauhaa jostain amerikkalaisen yksityisyyden henkilön ihmissuhteista."
Onhan! Jonkun rikkaakn kakaran kuolemasta jauhettu sivutolkulla, arviltu yms, ei ole edes julkkis.
plus teinien kuolonkolarit jne!
Ihan yhtä säälittävää.
Tämä vaan on herkullinen, pettäjä kusahti karmivalla tavalla!
Ukolla tekee kipeetä, ihan oikein! Kaikkien petettyjen naisten puolesta vatkataan hamaan tappiin!!
Tuo nainen on tienny että se mies on varattu nii se on yhtä syyllinen.
Mut ei tää asia silti kellekään ulkopuolisille kuulu.
....mutta näkyi, koko maailmalle! >Sitä ei voi selittää nitenkään mustasta valkoiseksi!
Näinhän se menee.
Mikä nettiin laitetaan on sen jälkeen vapaata riistaa kriittiselle keskustelulle. 🤣🤣🤣
USAssa ollaan aika tarkkoja tämän asian kanssa, tää "älä tee huorin" otetaan monessa paikkaa kirjaimellisesti. Uskonnollisia piirejä on paljon ja niitä ei haluta ärsyttää, jotta kauppa kävisi, koska kaupankäynti on se, mikä siinä maassa on tärkeintä. Kaupankäynti suurella volyymillä.
Myös armeijasta lentää tuolla pihalle jos pettää puolisoaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisivat olleet normaalisti niin tästä ei ois tullut maailmanlaajuista kohua 😅 en ymmärrä miksi ei vaan erota.
Kyllä siitä olisi tullut, koska jenkit tunnisti tämän miehen heti.
Mutta ei sitä videota olisi kukaan varmaan nettiin ladannut. Siinä ero.
Tajuatko sinä että ennen tätä käryämistä screenillä näkyi muitakin ihmisiä ja jopa tämän kohuklipin jälkeenkin. Kyse oli ns. välinumerosta jossa yleisöstä bongataan ihmisiä ja heille lauletaan. Eli kyllä tätä kuvasi lukuisat lameramiehetkin ihan jo bändinkin puolesta.
Onpa siinä oikea malliesimerkki tämä henkilöstöhallinnon nainen, miten moraali on korkealla hänellä. Kukaan itseään kunnioittava nainen ei sekaannu naimisissa olevaan mieheen, vaan kertoo miehelle, että hoitaa ensin avioeronsa kuntoon, sitten on meidän suhteen vuoro. Potkut molemmille, häpeäksi työpaikan brändille.