Huh huh miten paino vaan tippuu Ozempicilla ja terveys kohenee!
Ei saakeli miten tehokasta tavaraa! Aloitin vuodenvaihteessa lääkityksen, pistos kerran viikossa. Lähtömitat 84 kg, pituus 164 cm. Nyt paino 74 kg ja oikein tunnen kun läski sulaa koko ajan. Tavoitepaino 57 kg. Tähän päälle harrastan pyöräilyä n. 6 h viikossa, muuten liikun hissukseen. Syön joskus herkkujakin, mutta ruoka ei ole enää mielessä 24/7, ja kunnon kohoamisesta saa lisätsemppiä liikkumiseen ja syömisen opetteluun. Verenpainelääkkeet ovat jääneet pois ja astma on saatu hallintaan, en kuorsaa enää, sydän ei tykyttele ja hiki puske pintaan pienestä ponnistelusta.
Hakeutukaa lääkäriin ja pyytäkää lääke jos tarvitsette tukea painonhallintaan! Unohtamatta siis tietenkään sitä että myös omaa panostusta tarvitaan. On oltava halu tehdä pysyviä muutoksia.
Kommentit (102)
Mullapa ei terveys kohentunut. Laihduin O:lla 30 kg normaalipainoiseksi:
- Verensokerit yhä korkeella (esidiaptes). O ei alentanut lainkaan korkeita verensokereita eikä painon laskukaan auttanut
- Polvet yhä kipuilee. Ei auttanut hoikistuminen
- Nahka roikkuu. Järkyttävä ulkonäkö. Vaikka on normaalipainoinen ei voi pitää hihattomia tai shortseja tai mitään kireenpää vaatetta. Kasvot valahtivat buldoggi ilmeeseen. Vanhenin kymmenen vuotta
- Rahaa palanut tähän lystiin vaikka huur mykke ja hyödyt vähissä.
N40+
On kyllä tehokkaita lääkkeitä, itse laihduin kolmisen vuotta sitten Saxendalla. Ei ole tulleet takaisin.
Onneksi olkoon ap! Itsellä Ozempic painonpudotuksen ylläpitokeinona. Pudotin jo 24 kiloa Orbera-silikonipallolla vatsalaukussa, ja sen poiston jälkeen olen pistänyt Ozempicia, jotta kilot eivät tulisi takaisin. Minulla selvästi syy oli suolistohormoneissa, koska Ozempic auttaa.
Glutamiinilla voi kokeilla stimuloida GLP-1 eritystä ilman reseptiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 171 cm ja painan 85 kg. En saa ozempiciä, koska painoindeksini ei ole yli 30. Minulla on 2-tyypin diabetes eli lääke kyllä kuuluisi minulle, eikä lihaville. Lääkärit eivät enää määrää, kun tietävät toimituspuutteista.
Taidat valehdella. Ozempicista ei ole enää toimitusvaikeuksia, ja lääkärit nimenomaan määräävät sitä ensisijaisesti diabeetikoille.
Vierailija kirjoitti:
Kuin minun tarina, paitsi jouduin myöhemmin lopettamaan lääkityksen, koska sitä ei saa syödä loputtomasti. No... seurasi aivan mielipuoleksi tekevä nälkä joka helpotti vasta lihotettuani itseni 10 kg yli lähtöpainon. Minun kohdalla laihdutuslääke johti lopulta uuteen painoennätykseen ja kärsin taas ylipainon tuomista vaivoista..
Kaipaan sitä kevyttä oloa, öitä ilman uniapneaa, kivuttomuutta, energisyyttä, hyvää mielialaa ja huimasti noussutta itsetuntoa joista sain nauttia ollessani hoikka.
Ozempicia ei syödä. Lääkitys on yleensä loppuiän kestävä.
Vierailija kirjoitti:
- Verensokerit yhä korkeella (esidiaptes). O ei alentanut lainkaan korkeita verensokereita eikä painon laskukaan auttanut
- Nahka roikkuu. Järkyttävä ulkonäkö. Vaikka on normaalipainoinen ei voi pitää hihattomia tai shortseja tai mitään kireenpää vaatetta. Kasvot valahtivat buldoggi ilmeeseen. Vanhenin kymmenen vuotta
N40+
Jos et käynyt samaan aikaan salilla nostamassa raskaita painoja, olet rahan lisäksi polttanut lihaksia. Ja varmaan tiputit painoa liian nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sn paino oli 87 kiloa niin mikään sun oireista ei alunperin johtunut siitä, eikä alipainoiseksi tähtääminen tuo mitään terveyslisää.
Sulla ei ole mitään käsitystä painosta. 164/57 on kaukana alipainosta. Itse olen 168/57 ja olen täysin normaalipainossa. Lapset sain kun painoni oli 52 kg, jolloin olin ihan vähän alipainon puolella (BMI 18.4)
Mutta ap aikoo laihduttaa melkein 30 kiloa eikä lähtöpanoikaan ole yli sadan kilon. Saattaisi saada tuloksen pysymään, kun hidastaisi vauhtia eikä pyrkisi kovin alhaisiin lukemiin. Kovaa äkkilaihdutusta kun useimmiten seuraa vielä kovempi lihominen.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sn paino oli 87 kiloa niin mikään sun oireista ei alunperin johtunut siitä, eikä alipainoiseksi tähtääminen tuo mitään terveyslisää.
Sulla ei ole mitään käsitystä painosta. 164/57 on kaukana alipainosta. Itse olen 168/57 ja olen täysin normaalipainossa. Lapset sain kun painoni oli 52 kg, jolloin olin ihan vähän alipainon puolella (BMI 18.4)
Mutta ap aikoo laihduttaa melkein 30 kiloa eikä lähtöpanoikaan ole yli sadan kilon. Saattaisi saada tuloksen pysymään, kun hidastaisi vauhtia eikä pyrkisi kovin alhaisiin lukemiin. Kovaa äkkilaihdutusta kun useimmiten seuraa vielä kovempi lihominen.
-eri
Kymmenen kiloa seitsemässä kuukaudessa ei ole liian nopea pudotus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tippui kans muutamassa kuukaudessa 12 kiloa, mutta valitettavasti sen teho loppui noin puolessa vuodessa. Sitten alkoi tulla kiloja takaisin. No, ei sitä minulle laihtumiseen määrätty vaan diabetekseen. Se on pitänyt sokerit tasapainossa.
No mikset muuttanu elintapoja? vai oisko pillerin pitäny laihuttaa sun puolesta?
Luuletko, että jos se olisi mahdollista, en olisi sitä tehnyt? Kukaan ylipainoinen ei halua olla lihava. Meidän on vaikeampi laihtua ja ylläpitää painoa kuin normaalien ihmisten. Onneksi tutkijat ja asiaan perehtyneet lääkärit ymmärtävät asian.
Vaikeampi pitää suu kiinni liikasyönniltä ja kädet erossa herkuista? Tää onkin uutta aikaisemmin oli kilpparit, jotka tyhjästä tuotti energiaa.. nyt on sitten ozempikin myötä tullut uusi diagnoosi, vaikeampi laihtua
Vierailija kirjoitti:
N40+
Nahka roikkuu, koska laihduit. Se tapahtuu kaikilla, jotka laihtuvat paljon.
Huippu lääke. Enää ei ole toimitusvaikeuksia niin turha vinkua että sairaille ei riitä. Olen käyttänyt 7 viikkoa, eli tänään pistin ekasta kynästä viimeiset. Paino on tippunut 9kg. Mitään epäterveellistä ei tee mieli. Yksi keitetty muna pitää nälkää monta tuntia. Syön 1500 kcal päivässä. Mikä parasta, vakuutukseni korvaa 100% hoidosta. En näe tarvetta vielä nostaa annosta, koska toimii näin hyvin. Olen lihonut mirtatsapiinillä ja laihtuminen ilman ozea ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40+
Jos et käynyt samaan aikaan salilla nostamassa raskaita painoja, olet rahan lisäksi polttanut lihaksia. Ja varmaan tiputit painoa liian nopeasti.
Mitähän lihaksia yli nelikymmpisellä kolmekymmentä kiloa ylipainosella on lähtötilanteessa? Eiköhän ne poltetut liikakilot ole ihan vaan rasvaa ja ihon roikkumiseen ei mikään salitreeni auta.
Tärkeintä olisi muistaa se, että koska lääke vie näläntunteen tulee kuitenkin syödä riittävästi. Elimistö tarvitsee energiaa ihan peruselintoimintojen ylläpitoon.
Kilo kuukaudessa on hyvä vauhti, niin silloin paino tuskin lähtee lihaksista.
on edesvastuutonta yhdenkään lääkärin määrätä mutään noista ilman, että mietitään kokonaisvaltaisesti myös syömiset, liikkumiset jne.
Ja paio alas hitaasti jo ihan siksi, että silloin on myös mahdollista saada se pysyvä muutos, jota lääke tukee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40+
Mitähän lihaksia yli nelikymmpisellä kolmekymmentä kiloa ylipainosel
Kyllä itsellä ainakin on hyvinkin lihaksia. Koko elämän tehnyt fyysistä työtä ja liikkunut paljon. Proteiinia syön 100g/vrk että ei lihakset lähde. 9kg tippunut paino 7viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40+
Mitähän lihaksia yli nelikymmpisellä kolmekymmentä kiloa ylipainosel
Ihminen kuolee ilman lihaksia. Jonkun tutkimuksen mukaan ne lääkkeillä laihduttavat jotka eivät tee samalla raskasta lihaskuntoa, tiputtavat jopa 70% painosta lihaksista. Toinen iso ongelma on osteoporoosi. Siihenkin auttaa parhaiten kuntosali. Mitä vähemmän lihaksia, sitä helpommin paino tulee takaisin.
Lihakset eivät estä ihon roikkumista, mutta vähentävät sitä.
Sama vaikuttava aine kuin victozassa. Näitä käyttävistä osa pääsee tutustumaan Solgarin betaiini hydrokloridi + pepsiini nimiseen tuotteeseen päivittäiskäytössä. Sillä korvataan lääkkeen vuoksi puuttuvia vatsahappoja ja estetään rikkivedyltä haisevat röyhtäykset ja tilaa seuraava armoton pahoinvointi.
M59+
Vaan kun en kopioinut mistään niin vaikea on linkkiä laittaa.