Helppo ja halpa tapa laihtua nopeasti?
Lääkäri käski laihduttamaan, koska polvet on alkanut vaivata niin että kaupungille (töihin, kauppaan, harrastuksiin...) pyöräily ei oikein onnistu nyt kun jouduin muuttamaan kauemmas keskustasta. Ylipainoa on reilusti, kymmeniä kiloja. Mikä olisi helppo ja halpa päästä niistä nopeasti eroon? En jaksaisi mitään maltillista puoli kiloa viikossa peruskuuria, koska asun tosi huonojen bussiyhteyksien päässä enkä tahdo olla niistä riippuvainen. Haluan pystyä taas pyöräilemään ja liikkumaan vapaasti. Uskon että itsekurini riittää pitämään karistetut kilot loitolla nyt kun tiedän mitä liikakiloista seuraa.
Kommentit (157)
Heiluttele kuulia, niillä vähässä ajassa tehokkaat vaikutukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pussipirtelöt ja muut VLCD-valmisteet on helppoja. Fiksuruoka ja Matsmart myy niitä usein hyvässä tarjouksessa.
Miinustajille tiedoksi, että VLCD-dieetti kuuluu lihavuuden Käypä hoito -suosituksiin. Kyse ei siis todellakaan ole mistään huuhaasta. Lisäksi EU säätelee VLCD-valmisteiden sisältöä niin, että kyse on erittäin turvallisesta laihdutusmenetelmästä kunhan vaan noudattaa ohjeita.
Noita pussidieettejä on ollut jo 20 vuotta, eikä kukaan niitä käyttänyt niitä suosittele eivätkä ne laihduta pitkällä tähtäimellä. Lähes jokainen joka niitä on käyttänyt tulee kertomaan viiden vuoden jälkeen lihonneensa kilot takaisin, ja että lihominen on entistä helpompaa. Myös "laihdutusruokien" ympärillä toimii biljoona-bisnes.
Pussidieettejä on tosiaan ollut jo kauan, mutta tiedätkö mitä? EU on huolehtinut siitä, että vuoden 2022 jälkeen vain tiukat vaatimukset täyttävien VLCD-valmisteiden valmistaminen ja maahantuonti on ollut sallittua. Siksi vanhojen VLCD-valmisteiden perusteella ei voi teilata nykyisiä.
Pussidieeteistä saatavien tulosten arviointiin liittyy sekin ongelma, että vain osa niiden käyttäjistä noudattaa ohjeita. Jos syö esim. liian vähän pusseja nopeamman laihtumisen toivossa, keho ei saa kaikkea tarvitsemaansa (kuten lihasten tarvitsemaa proteiinia), mikä johtaa helposti ongelmiin myös pitkällä tähtäimellä.
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten ole ihan helppoa treenata punttiksella, kun on nälkä!.
Jos sinulla on jatkuva nälkä, syöt vääränlaista ruokaa. 1500 kalorilla saa syötyä vähintään neljästi päivässä
Vierailija kirjoitti:
Pussidieettejä on tosiaan ollut jo kauan, mutta tiedätkö mitä? EU on huolehtinut siitä, että vuoden 2022 jälkeen vain tiukat vaatimukset täyttävien VLCD-valmisteiden valmistaminen ja maahantuonti on ollut sallittua. Siksi vanhojen VLCD-valmisteiden perusteella ei voi teilata nykyisiä.
Pussidieeteistä saatavien tulosten arviointiin liittyy sekin ongelma, että vain osa niiden käyttäjistä noudattaa ohjeita. Jos syö esim. liian vähän pusseja nopeamman laihtumisen toivossa, keho ei saa kaikkea tarvitsemaansa (kuten lihasten tarvitsemaa proteiinia), mikä johtaa helposti ongelmiin myös pitkällä tähtäimellä. .
Eihän täällä kukaan sanokkaan, että ne olisivat ihmisille myrkyllisiä ja siksi niitä saa myydä. Myydäänhän myös proteiinipatukoita, jotka eivät oikeasti ole normaalia suklaapatukoita parempia.
Pussiruuat ovat silti kategoriassa ultraprosessoituja ruokia, jotka ovat ihmisille pahasta.
On ihan hyvä syy miksi ihmiset puhuvat noita pussidieettejä vastaan, koska ei niissä kukaan menesty. Eikä niiden ole tarkoituskaan, koska noiden ympärillä pyörii miljardibisnes ja se bisnes loistaa ainoastaan, jos ihmiset lihovat pudottamansa kilot takaisin.
Halvin tapa on lopettaa syöminen.
Vierailija kirjoitti:
hyvä tavaton sun kanssas, mitä horiset!
Helppo ja nopea, ei semmosta edes ole olemassakaan!
Kyllä on. Kysy vaikka kenialaisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syödä vähemmän ja kevyemmin.
Säästää kuluissa ja laihtuu.
Älyttömän yksinkertaista!
Teoriassa se on tosiaan älyttömän yksinkertaista, mutta oikeassa elämässä laihtuminen on paljon muutakin kuin pelkkää matematiikkaa.
Itseasiassa se on noin yksinkertaista, MUTTA siitä unohtuu lihastreeni. Mitä isommat lihakset, sitä enemmän keho kuluttaa energiaa. Naiset eivät kykene muuttumaan lihaskimpuiksi paitsi kymmenien vuosien treeneillä, joten ei pelkoa, että kasvaisit isommaksi. Mitä pienemmät lihakset ,sitä vähemmän keho kuluttaa energiaa
Oon vuoden verran harrastanut käsilläseisontaa ja on mulla hartiat levenneet ja lihasvoima kasvanut. Se on kivaa mutta oon ajatellut pitäiskö lopettaa kun alkaa tuntumaan miehiseltä näiden hartioiden takia.
Yksi ystäväni veti tiukan crash-dieetin jonkun silloisen laihdutusfirman kautta. On sen jälkeen lihonut ja ilmeisesti terveys huonontunut. Älä tee samoin. Jos on aikaa lihoa, on oltava aikaa myös laihduttaa. Eli tehdä hitaasti pysyviä muutoksia.
Munkin tarvii laihtua. Oon jojoilija, ja nyt taas repsahtanut pidemmin. Pakko saada laihdutettua ylimääräiset. Auttaaako kävelymatolla kävely päivittäin ja kaloreiden laskeminen? Kun mulla ei varaa kuntosaliin ja oon laiska kotijumppaamaan, en vaan saa siihen motivaatiota
Syö jotai mikä pitää kylläisenä mutta sisältää vähän energiaa -> jäävuorisalaattia esimerkiksi. On myös halpaa kun ostaa keränä.
Vierailija kirjoitti:
Munkin tarvii laihtua. Oon jojoilija, ja nyt taas repsahtanut pidemmin. Pakko saada laihdutettua ylimääräiset. Auttaaako kävelymatolla kävely päivittäin ja kaloreiden laskeminen? Kun mulla ei varaa kuntosaliin ja oon laiska kotijumppaamaan, en vaan saa siihen motivaatiota
Eniten auttaa kun ei pähkäile auttaako se ja se vaan nousee sohvalta ja alkaa tekemään.
Kysymyksesi on vähän tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi väität, että pussipirtelöt tuhoaa suolistohormonit? Pyydän viitettä tutkimukseen, jossa asia on todettu. Jos et pysty antamaan sellaista, väitteesi on pelkkää mutua jonka voi vetää vessasta alas.
Pussipirtelöt ovat ultraprosessoitua ruokaa. https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC11901572/
Luin tekstistä kaikki kohdat, joissa puhutaan hormoneista. Niitä oli tasan 3, eikä yhdessäkään todettu että pussipirtelöt tuhoaisivat suolistohormonit.
Jos tahdot jatkaa tällaista pelleilyä, siitä vaan. Minä en kuitenkaan haaskaa aikaani enää yhdenkään linkin klikkaamiseen, ellet anna suoraa lainajsta jossa kerrotaan pussipirtelöiden vaikutuksesta suolistohormoneihin.
Vierailija kirjoitti:
Oon vuoden verran harrastanut käsilläseisontaa ja on mulla hartiat levenneet ja lihasvoima kasvanut. Se on kivaa mutta oon ajatellut pitäiskö lopettaa kun alkaa tuntumaan miehiseltä näiden hartioiden takia.
Oletpa tyhmä trolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Miksi väität, että pussipirtelöt tuhoaa suolistohormonit? Pyydän viitettä tutkimukseen, jossa asia on todettu. Jos et pysty antamaan sellaista, väitteesi on pelkkää mutua jonka voi vetää vessasta alas.
Pussipirtelöt ovat ultraprosessoitua ruokaa. https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC11901572/
Luin tekstistä kaikki kohdat, joissa puhutaan hormoneista. Niitä oli tasan 3, eikä yhdessäkään todettu että pussipirtelöt tuhoaisivat suolistohormonit.
Jos tahdot jatkaa tällaista pelleilyä, siitä vaan. Minä en kuitenkaan haaskaa aikaani enää yhdenkään linkin klikkaamiseen, ellet anna suoraa lainajsta jossa kerrotaan pussipirtelöiden vaikutuksesta suolistohormoneihin.
Etkö ymmärtänyt siis lukemaasi ja sitä, että pussipirtelöt ovat ultraprosessoitua ruokaa?
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla ei ole motivaatiota treenin tekemiseen kotona, ei sinulla ole motivaatiota laihtumiseen.
Laihduttamiseen ei ole nopeaa yksinkertaista tietä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö ymmärtänyt siis lukemaasi
Linkissä ei väitetty, että ultraprosessoidut ruuat tuhoaisivat suolistohormonit.
Vierailija kirjoitti:
Linkissä ei väitetty, että ultraprosessoidut ruuat tuhoaisivat suolistohormonit..
Eli et ymmärrä Englantia tai lukemaasi?
"UPFs, characterized by a high content of synthetic additives and emulsifiers, and low fiber content, are associated with a decrease in microbial diversity, lower levels of beneficial bacteria like Akkermansia muciniphila and Faecalibacterium prausnitzii, and an increase in pro-inflammatory microorganisms. -- UPFs may alter the gutbrain axis, potentially affecting cognitive function and mental health."
Helppo ja halpa tapa on syödä ainakin puolet vähemmän kuin nyt syöt ja juoda vain vettä.
Tulee hyvin edulliseksi.
Tietysti olet jo jättänyt pois alkoholin, sokerin, lisäaineet ja valkoiset viljat.
Laske kalorit vaikka 500 päivä syö purkkaa juo nollaa tai 2 max pitää nälkä. Syö 500 mitä haluut toimii lupaan sen!!
Ei muuten ole ihan helppoa treenata punttiksella, kun on nälkä!