Miksi naiset eivät enää ole kiinnostuneita 50v miehestä
Miksi naiset eivät enää vilkaisekaan minuun päin, olen 50 v normaali mies, pientä vatsaa kertynyt ei mitenkään paljon ja alkava juice kalju päälaella, mutta niin on todella monella muullakin miehellä.
Koitan ottaa katsekontaktia naisiin ja heitän hauskaa läppää esim. kun olen asiakaspalvelutilanteessa asiakkaana. Silti olen kuin ilmaa naisille, huomaa kun koitan ottaa katsekontaktia niin naisten päät kääntyvät pois. Varsinkin kesä on julmaa aikaa ikääntyvälle sinkkumiehelle kun naisten vaatetus vähenee ja muodot tulevat hyvin esiin. Pitääkö sitä vaan sopeutu siihen että 50 v mies ei enää ole kiinnostava naisille ja tyytyä omaan käteen ja ehkä maksullisiin palveluihin.
Kommentit (92)
Ei 50-vuotiailla setämiehillä ole mitään annettavaa naisille. Ei ulkonäköä, ei älykästä keskustelua, ei lenkkiseuraa, ei matkaseuraa (sut elättää KELA) ei edes seksiseuraa kun et osaa etkä opi mitään eikä sulla välttis edes seiso.
50-vuotias mies on fyysiseltä kunnoltaan 60-70-vuotiaan naisen tasolla.
Miehet ikääntyvät nopeammin kuin naiset ja tämä on tutkittu JYU:ssa.
Vai että naisten olemassaolo on papalle kidutusta. No pappahan ei enää tarvitse pallejaan joten olisiko aika poistaa ne, niin kidutus loppuisi?
Kun mies täyttää 50v. niin randomnaisten kiinnostus todellakin lopahtaa, ihan alkaen tavallisesta silmäpelistä. Meille taviksille tuo on kiusallisen totta, ihan sama missä fyysisessä kunnossa olet.
Eri asia sitten, jos olet rikas/varakas/julkkis.
En toki väitä, että naisilla asia olisi jotenkin helpompi. Heillä tuo alamäki alkaa todennäköisesti jo aikaisemmin.
Minulla päinvastainen kokemus. Varsinkin nyt helteellä vähemmissä vaatteissa naisten päät kyllä kääntyvät, ja jotkut tuijottavat häpeilemättömästikin. Monen ikäiset. Baarissa kolmekymppiset ovat pyytäneet numeroani, ja onpa vatsalihaksiakin kokeiltu lupaa kysymättä. En heitä hauskaa läppää tuntemattomille naisille. m50
Riippuu kyllä miehestä. Itse seurustelen 50 v. kanssa jolla bodattu kroppa ja hiukset päässä ja käy säännöllisesti parturissa ja pukeutuu hyvin. Kyllä, on erittäin komea. Kannattaisi pitää huolta itsestään, jos katseita haluaa.
En jaksanut lukea vastauksia, mutta vastaan ihan vain oman kokemukseni mukaan. Se 50v mies ei tosiasiassa edes näe oman ikäisiään naisia. Näkee vain ne huomattavasti nuoremmat. Kai se on sitten se kuuluisa viidenkympin villitys. Sen sijaan 50v naiset kyllä tajuaa, että 50v mies hakee jotain ihan muuta kuin ikäistään naista. 50v naisesta taas alkaa kiinnostua 65+ miehet, koska ovat tajunneet, että se on loppuelämä yksin, jos haikailee nuorten naisten perään. Ja onhan se 15 vuotta nuorempikin itseensä verrattuna "nuori". Jossain vaiheessa se 65+ mieskin tajuaa, ettei edes se 50v nainen ole hänestä (ja tulevasta omaishoitajan roolista) kiinnnostunut, joten alkaa kelvata taas oman ikäinenkin nainen. Täytän syksyllä 64v ja nk flaksi on käynyt viimeisen vuoden ajan tosi hyvin. Mä vaan en ole lainkaan parisuhdeihminen (en ole koskaan ollutkaan), mutta jos olisin, niin jo useampaan ihan prospektiin tyyppiin olen tutustunut.
Vierailija kirjoitti:
Ei 50-vuotiailla setämiehillä ole mitään annettavaa naisille. Ei ulkonäköä, ei älykästä keskustelua, ei lenkkiseuraa, ei matkaseuraa (sut elättää KELA) ei edes seksiseuraa kun et osaa etkä opi mitään eikä sulla välttis edes seiso.
50-vuotias mies on fyysiseltä kunnoltaan 60-70-vuotiaan naisen tasolla.
Miehet ikääntyvät nopeammin kuin naiset ja tämä on tutkittu JYU:ssa.
Riippuu missä kunnossa on. Voi olla tyyliä Simon Cowell ja Matt Damon, siis hyvää seuraa tai hyvännäköinen jne., ei kai kaikki suomalaismiehet 50v näytä kuitenkaan 70v? Kyllä monikin 50v näin nelikymppisen mielestä olisi vielä ihan kiinnostava. Ja itse näytän n. 10v nuoremmalta.
Virkistävää, ettei tällä kertaa ollut "nuorekas, farkut ja tennarit"
tämä jankkaaminen itsensä ikäistä ei päde koska ikä on numeraali. kakaroita löyyy eri ikäisistä ja päinvastoin. tämä ei näyä menevän joidenkin kalloon.
reilu kuuskymppinen kiersi ureilukentän rataaja ureiluseuran ns. pikkuyttöharjoittelijat mökäsivät ikähäirntäänsä. Tämäkiertäjä puuttui siihen. Jotkut sivusta seuraajat myös ja urheiluseuran vastaava sai joskus myöhemmin palautetta. muuten näiden harjoitelu ei ollut mitenkään mairittelevaa, odottivat lähinnä poikia kentälle.
50v nainen ei kiinnostu 50v miehestä, koska tietää, että kiinnostuminen on turhaa. Kun mies aikuistuu ja alkaa taas kiinnostua oman ikäisistä naisista, myös naiset alkaa kiinnostua.
Kannattaa kokeilla jotain paikkaa jossa voi esitellä itseään vaikka some ja muuta mistä hakee. Kaupan kassa ei ehdi keskittyä tai kiinnostuakaan välttämättä itseään vanhemmista.
taka-aasi a ränkytti perässä "ei sus muut kiinnostu" mutta olikin sien hiilena jostain .. syystä. hiili-isotooppien vyöry.
Et ehkä katso oikeita naisia. Naiset on parhaimmillaan 50+ ikäisinä.
Puolikova ei kiinnosta. Eikä rutiineihin kangistunut setä. Ukkoutuminen on aito ilmiö, koskettaa suurinta osaa keski-ikäisiä miehistä. Pahimpia ovat ne miehet, jotka sanovat olevansa nuorekkaita *puistatus*.
Yhtään nuoremmalle naiselle 50-vuotias ei ole potentiaalinen seurustelu-, seksi- tai perheenperustamiskumppani. Niin se vain menee, valinta osuu omanikäisiin.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen vähän ahdistunut jo joistakin reilu nelikymppisistä miehistä, vaikka itse olen samanikäinen. En kaipaa nyt suhdetta elämääni koska se on suht täyttä muulla tavoin, mutta olen miettinyt että jos mieleni muuttuukin niin, että alan kaivata suhdetta joskus niin hirveää jos vaihtoehdot on väsyneitä setämiehiä. Tuntuu, että tosi moni keski-ikäinen mies on jämähtänyt paikalleen asenteessa, jutuissa, kokoomuslaisuudessaan, keskiluokkaisuudessaan. Mitään omaperäistä, intohimoa tai sopivaa vinoutta (hyvällä tavalla) ei löydy. Ollaan kuin paikalleen pas kannettu lapamato. Naiset, usein, haluavat moniulotteisuutta, älyä, tilannetajua, persoonaa. Huumoria, vähän eloa iltalehtimassan ohi. Tätä ei kukaan elämästään oppinut, haavoistaan selvinnyt ja itsensä kanssa sinuiksi tullut nainen halua kompromissata. Ei pidä tarvita toista vaan haluta. Ne on kaksi täysin eri asiaa. Have some personality. Ja SITTEN päälle kilttejä. Toimii.
Kuvailit tämän erittäin hyvin. Tämän vuoksi styylaan yli 5 v nuoremman kanssa. En voisi kuvitella omanikäistä saati vanhempaa miestä.
Omasta mielestäni yksi 58v mies on erittäin viehättävä ja kiinnostava, mutta olen kyllä itsekin yli 50v..😊.
Oletko varmasti siis yrittänyt 60-70-vuotiaita naisia?
Ei me 50-vuotiaat naiset sulle kuitenkaan kelvata.
Asiakaspalveluväen kanssa läpän heittely on yhtä älykästä kuin rikossuunnitelmansa selostaminen konstaapelille.
Älä häiritse ihmisiä työssään äläkä kuvittele heidän ammattitaitoaan sinuun kohdistuvaksi ihailuksi.