Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset eivät enää ole kiinnostuneita 50v miehestä

Vierailija
18.07.2025 |

Miksi naiset eivät enää vilkaisekaan minuun päin, olen 50 v normaali mies, pientä vatsaa kertynyt ei mitenkään paljon ja alkava juice kalju päälaella, mutta niin on todella monella muullakin miehellä. 

Koitan ottaa katsekontaktia naisiin ja heitän hauskaa läppää esim. kun olen asiakaspalvelutilanteessa asiakkaana. Silti olen kuin ilmaa naisille, huomaa kun koitan ottaa katsekontaktia niin naisten päät kääntyvät pois. Varsinkin kesä on julmaa aikaa ikääntyvälle sinkkumiehelle kun naisten vaatetus vähenee ja muodot tulevat hyvin esiin. Pitääkö sitä vaan sopeutu siihen että 50 v mies ei enää ole kiinnostava naisille ja tyytyä omaan käteen ja ehkä maksullisiin palveluihin.

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se on tilanne 50v naisillakin. 

Vierailija
82/92 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sulla on luuseriasenne. Kyllä naiset ovat kiinnostuneita, kun kuljet vaan pää pystyssä ja selkä suorana. Treffikutsuja satelee.

M50+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

En jaksanut lukea vastauksia, mutta vastaan ihan vain oman kokemukseni mukaan. Se 50v  mies ei tosiasiassa edes näe oman ikäisiään naisia. Näkee vain ne huomattavasti nuoremmat. Kai se on sitten se kuuluisa viidenkympin villitys. Sen sijaan 50v naiset kyllä tajuaa, että 50v mies hakee jotain ihan muuta kuin ikäistään naista. 50v naisesta taas alkaa kiinnostua 65+ miehet, koska ovat  tajunneet, että se on loppuelämä yksin, jos haikailee nuorten naisten perään. Ja onhan se 15 vuotta nuorempikin itseensä verrattuna "nuori". Jossain vaiheessa se 65+ mieskin tajuaa, ettei edes se 50v nainen ole hänestä (ja tulevasta omaishoitajan roolista) kiinnnostunut, joten alkaa kelvata taas oman ikäinenkin nainen. Täytän syksyllä 64v ja nk flaksi on käynyt viimeisen vuoden ajan tosi hyvin. Mä vaan en ole lainkaan parisuhdeihminen (en ole koskaan ollutkaan), mutta jos olisin, niin jo useampaan ihan prospektiin tyyppiin olen tutustunut. 

Joo, näin sen täytyy olla. Eilenkin kävin treffeillä huomattavasti nuoremman, eli 47-vuotiaan naisen kanssa. Sitä ennen 54 v ja 49 v.

M52

Vierailija
84/92 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei 50-vuotiailla setämiehillä ole mitään annettavaa naisille. Ei ulkonäköä, ei älykästä keskustelua, ei lenkkiseuraa, ei matkaseuraa (sut elättää KELA) ei edes seksiseuraa kun et osaa etkä opi mitään eikä sulla välttis edes seiso.

50-vuotias mies on fyysiseltä kunnoltaan 60-70-vuotiaan naisen tasolla.

Miehet ikääntyvät nopeammin kuin naiset ja tämä on tutkittu JYU:ssa.

No joku raja nyt sentään. Tunnen varmaan enemmän noita 60-70 vuotiaita  kuin oman ikäisiä naisia, eikä niistä yksikään ole  fyysiseltä kunnoltaan parempi,  ei millään mittarilla. Ääripäät erikseen mutta ei yleistäen.

M58

Vierailija
85/92 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtälailla ei kukaan kiinostu myöskään 50 v naisesta.

Olet niin väärässä. 

Vierailija
86/92 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama neuvo:

1) Hae itsesi ikäisiä naisia. 

2) Käy kampaajalla ja hanki hyvä leikkaus siihen Juice-kuontaloosi. 

3) Älä yritä iskeä työtään tekeviä asiakaspalvelijoita. Sellainen on lähinnä vaivaannuttavaa, jotkut voivat kokea sen myös ahdistavana/pelottavana. Hae seuraa mieluummin netin kautta ja käy erilaisissa tapahtumissa, joissa ihmiset ovat vapaalla. 

Vierailija
87/92 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpais 50 mies, ei haittaa vaikka päälaki vähän paistaa ja mahaakin on. Kunhan elämänarvot ovat samat.

53 v naisleski

Vierailija
88/92 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan kerta kaikkiaan lisääntymisikäisenä naisena nappaa mikään oman faijan ikäinen Pera-Martti.

99% viittäkymppiä käyvistä miehistä ei enää ole sellaisessa turnauskunnossa, että kestäisivät perhe-elämää saati parisuhdearkea. Ei myöhäiskeski-ikäinen ukko enää jaksa pitää sitä alaveikkaa pystyssä koko toimituksen ajan - tämä nyt eka raaka fakta! Terveyden rapistuminen näkyy ulospäin monin tavoin: on sitä kaljamahaa, hiusraja karannut, hampaita puuttuu, kävelykin sellaista kun olisi paskat housussa. Ja haistaan tupakalle, vanhalle viinalle, diabetes-haavoille, vanhan ukon pistävälle hormonihielle ja kaiken päälle pissallekin kun ei enää ole pidätyskykykään ennallaan. Päälle vielä ihosyöpärusketus!

Kyllä minun katseeni kääntää terve ja hyvässä liikunnallisessa kunnossa oleva mies.

Vierailija
89/92 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä kaljuksi. Kukaan ei halua mitään puoli tukkaa. Kaljut on hyvä

Vierailija
90/92 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska saman ikäiset naiset saavat myös paljon nuorempaa miestä.

Vierailija
91/92 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen on luonto. Nuoret lisääntymiskykyiset naaraat etsivät nuorta fyysisesti kyvykästä urosta lisääntymiseen. 50+ papparaisen ohi juna meni vuosikymmeniä sitten. 

Vierailija
92/92 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

30+ sinkkuäidit ovat kiinnostuneita 50+ miehistä.