Miksi naiset eivät enää ole kiinnostuneita 50v miehestä
Miksi naiset eivät enää vilkaisekaan minuun päin, olen 50 v normaali mies, pientä vatsaa kertynyt ei mitenkään paljon ja alkava juice kalju päälaella, mutta niin on todella monella muullakin miehellä.
Koitan ottaa katsekontaktia naisiin ja heitän hauskaa läppää esim. kun olen asiakaspalvelutilanteessa asiakkaana. Silti olen kuin ilmaa naisille, huomaa kun koitan ottaa katsekontaktia niin naisten päät kääntyvät pois. Varsinkin kesä on julmaa aikaa ikääntyvälle sinkkumiehelle kun naisten vaatetus vähenee ja muodot tulevat hyvin esiin. Pitääkö sitä vaan sopeutu siihen että 50 v mies ei enää ole kiinnostava naisille ja tyytyä omaan käteen ja ehkä maksullisiin palveluihin.
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Tuo sinun viimeinen lause osoitti miksi haet naista.
Oikeasti ap haluaa kaksikymppisen kaunottaren, joidenlaisten suloja hän nyt näin kesäaikaan ihailee. Saahan sitä uneksia, mutta sitten voi myös jäädä ilman. Parikymppinen saattaa huolia 30 vuotta vanhemman, jos tämä on todella komea, karismaattinen, rahakas, julkisuudessa yms. Mutta tuskin suhde kovin pitkäksi venyy, kun ikäero paljastaa täysin eri vaiheessa olevat elämät. Tavallisella viisikymppisellä mielellä ei kyllä ole mitään saumaa saada nuorta ja kaunista kaksi-kolmekymppistä naista. Sori siitä.
Viime viikolla törmäsin nuorten naisten laumaan ja aivan sumeilematta lyöttäydyin juttusille ja seuraan.
Alku oli aika nahkea, mutta vietimme hauskan päivän nähtävyyksissä, torilla, syömässä ja terassilla.
Terassilla yksi neito lohkaisi, että he pelkäsivät alussa kovasti minun olevan ällö pedopappa.
Paheksuin lausuntoa ja ilmoitin, että en minä nyt niin vanha ole.
Kuulemma minulla menee myös pedoilu pieleen, kun he ovat kaikki täysi-ikäisiä.
Sanoin, että ei se yksi kolmesta ole huonosti ja haluavatko he kuulla rivon jutun?
Oli hauskaa, hihihihi.
No ei siinä, huomenna sitten porukalla junalla jatkamaan kotimaan matkailua.
Saapa nähdä tulevatko.
Vierailija kirjoitti:
Viime viikolla törmäsin nuorten naisten laumaan ja aivan sumeilematta lyöttäydyin juttusille ja seuraan.
Alku oli aika nahkea, mutta vietimme hauskan päivän nähtävyyksissä, torilla, syömässä ja terassilla.
Terassilla yksi neito lohkaisi, että he pelkäsivät alussa kovasti minun olevan ällö pedopappa.
Paheksuin lausuntoa ja ilmoitin, että en minä nyt niin vanha ole.
Kuulemma minulla menee myös pedoilu pieleen, kun he ovat kaikki täysi-ikäisiä.
Sanoin, että ei se yksi kolmesta ole huonosti ja haluavatko he kuulla rivon jutun?
Oli hauskaa, hihihihi.
No ei siinä, huomenna sitten porukalla junalla jatkamaan kotimaan matkailua.
Saapa nähdä tulevatko.
Helle lienee pehmentänyt pääsi. :)
Vierailija kirjoitti:
Onko se hauska läppä kuluneiden "palataan astialle"-tyyppisten fraasien viljelyä? Vai onko se loukkaavaa ja seksististä, ehkä jopa rasistista?
Todennäköisesti kaikkien tuota. Tuon sukupolven miehet valitettavasti ovat sellaisia. Varsinkin ne ns vapailla markkinoilla olevat.
Dannylla koko ajan kierrossa vähän päällä parilymppinen nainen, siinä ikäeroa 60 vuotta joten hyvin voi olla mahdollisuuksia jos lompakko paksussa kunnossa
Ja sitten näihin vaivoihin vielä, harmittaa kun myt viisikymppisenä alkaneet kivespussit roikkumasn vielä enemmän ja pallotkin kutistuneet, ei ole kovin esteettinen näky enää
Viiskymppisellä on mahiksia parhaiten aattelin nuorena jannuna kun käytettävissä oleva ikähaitari on -30 ja + 10 väliltä omaan ikään nähden. No, olen ollut varattuna jo vuosikymmeniä niin ei ole kokemusta.
Kai ymmärrät että asiakaspalvelussa olevat ovat töissä eivätkä vapaalla. Siihen kuuluu tietty rooli ja käyttäytyminen. Ei asiakkaiden kanssa vehdata. Tosi kummallista jos hotellin respa alkaisi vinkkailla silmää ottaessaan vastaan henkilötiedot sisältävää majoituskorttia.
M58
Olisitko liian tyrkky?
Itseluottamus on seksikästä, mutta liika itseluottamus tappaa kiinnostuksen alta aikayksikön.
Mieheni on 61v kaljuuntuva ja pienen mahan omaava. Ei ollut tyrkky, mutta osoitti kiinnostuksensa.
Itse voisin olla kiinnostunut 50-vuotiaasta miehestä (olen itse 47) mutta en ole kiinnostunut jostain random miehestä kadulla tai asiakaspalvelutilanteessa. Eli minä en ota sen takia katsekontaktia tuntemattomiin miehiin, koska he eivät kiinnosta minua, ja asiakaspalvelutilanteessa otan sen läpän asiakaspalveluna - mutta itse en jaksa alkaa heitellä läppää siinä, jos olen ostamassa jotain leivänpaahdinta.
Sinun ikäiset näyttää jo vanhoilta papoilta.
Vierailija kirjoitti:
Olisitko liian tyrkky?
Itseluottamus on seksikästä, mutta liika itseluottamus tappaa kiinnostuksen alta aikayksikön.
Mieheni on 61v kaljuuntuva ja pienen mahan omaava. Ei ollut tyrkky, mutta osoitti kiinnostuksensa.
Näin on meilläkin. 60+ mieheni ei ollut liian tyrkky. Mies on oma itsensä.
Tajuatko, että noi kassatytöt on tosi nuoria. Yllättyisit, jos tietäisi heidän ikänsä. Ovat suurin osa alle 23-vuotiaita. He näkevät sinut isähahmona, ei varteenotettavana flirttailukumppanina.
Itse kun olin 20 v, niin jo 25 v kundit tuntuivat liian vanhoilta. Siinä vähän näkökulmaa sulle.
Pientä vatsaa :D kaupassa näkee kyllä ikäisiäsi miehiä, joilla on se rantapallo paidan alla. Paita on pinkeänä siinä päällä ja vähän pallomahaa vilkkuukin sieltä paidan alta, kun ei tajuta omaa kokoa ja osteta riittävän isoja vaatteita verhoamaan sitä raskausmahan näköistä etureppua.
Hymyile oman ikäisille ja näköisille, ehkä joku silloin vastaakin hymyyn.
Suuntaat aasiaan jos englanti hallinnassa eikä mitään kajjjaanin rallienglantia
Erektio-ongelmat ja tuleva omaisoitajuus ei kiinnosta. Pitäisi ainakin olla lompsa lyönnissä.
Vierailija kirjoitti:
Tajuatko, että noi kassatytöt on tosi nuoria. Yllättyisit, jos tietäisi heidän ikänsä. Ovat suurin osa alle 23-vuotiaita. He näkevät sinut isähahmona, ei varteenotettavana flirttailukumppanina.
Itse kun olin 20 v, niin jo 25 v kundit tuntuivat liian vanhoilta. Siinä vähän näkökulmaa sulle.
Inhottaa kyllä nämä ukot, joiden elämässä muuta kontaktipintaa naisiin ei ole kuin asiakaspalvelutilanteet. Siitä ei pääse edes pois, kun on pakko olla ystävällinen.
Älä heitä läppää asikkaana, se on vain kiusallista. Varsinkin jos se asiakaspalvelija on joku 20-30v nuori
awwww sä tarvitsisit hoivaajan.
T: Aili 68