Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset eivät enää ole kiinnostuneita 50v miehestä

Vierailija
18.07.2025 |

Miksi naiset eivät enää vilkaisekaan minuun päin, olen 50 v normaali mies, pientä vatsaa kertynyt ei mitenkään paljon ja alkava juice kalju päälaella, mutta niin on todella monella muullakin miehellä. 

Koitan ottaa katsekontaktia naisiin ja heitän hauskaa läppää esim. kun olen asiakaspalvelutilanteessa asiakkaana. Silti olen kuin ilmaa naisille, huomaa kun koitan ottaa katsekontaktia niin naisten päät kääntyvät pois. Varsinkin kesä on julmaa aikaa ikääntyvälle sinkkumiehelle kun naisten vaatetus vähenee ja muodot tulevat hyvin esiin. Pitääkö sitä vaan sopeutu siihen että 50 v mies ei enää ole kiinnostava naisille ja tyytyä omaan käteen ja ehkä maksullisiin palveluihin.

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelepa tilanne, missä sinun pitäisi olla kiinnostunut naisesta, jolla on pallomaha ja kalju päälaki. Pääset varmasti pähkäilyssäsi aika pitkälle, että miksi ei kiinnosta. 

Sellaisia tuppaa olemaan 50v naiset..päälaki ei ehkä kalju mutta sellainen värjätty tätitukka..

Vierailija
22/92 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtälailla ei kukaan kiinostu myöskään 50 v naisesta.

Kiinnostuupas. Mitä ihme höpinää täällä nyt on. Suurin osa etsii aikalailla oman ikäistä. Tyypillinen rajaus on +- 10 v. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös hieman yli viisikymppinen, mutta onnekseni ollut aviossa jo neljännesvuosisadan. Kummasti nuo ikäiseni, eronneet tuttavat kuitenkin pariutuvat uudelleen. Ai niin, aivan tavallisten, ikäistensä naisten kanssa.

Toisaalta olen monen viisikymppisen naisen suusta kuullut, etteivät enää uutta ukkoa ota riesakseen. Asiaa tasapainottaa, että moni samanikäinen mies on ajanut itsensä ulos parisuhdemarkkinoilta alkoholismin ja muiden ongelmiensa takia.

Vierailija
24/92 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväni kuoli eikä Suomallakaan ole enää miestä. Kyllä meitä sinkkuja löytyy!

T: Eila88v.

Vierailija
25/92 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtälailla ei kukaan kiinostu myöskään 50 v naisesta.

Olet väärässä. Minulla ei ole koskaan ollut niin paljon seksiä nuorten miesten kanssa kuin 50-vuotiaana naisena. Ja aloitteellisia ovat he.

Vierailija
26/92 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelepa tilanne, missä sinun pitäisi olla kiinnostunut naisesta, jolla on pallomaha ja kalju päälaki. Pääset varmasti pähkäilyssäsi aika pitkälle, että miksi ei kiinnosta. 

Sellaisia tuppaa olemaan 50v naiset..päälaki ei ehkä kalju mutta sellainen värjätty tätitukka..

Minulla on pitkä tukka ja nätti.

T: Eila88v.

Vierailija
27/92 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa tuon ikäinen mies..

55v.

Vierailija
28/92 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä mieluummin ottaisin miehen, jolla on värjätty tätitukka, kuin Juice Leskisen hiukset. Ihan kuten sinäkin otat mieluummin naisen, jolla on värjätty tätitukka, kuin Juice Leskisen hiukset.

Vierailija
29/92 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vähän ahdistunut jo joistakin reilu nelikymppisistä miehistä, vaikka itse olen samanikäinen. En kaipaa nyt suhdetta elämääni koska se on suht täyttä muulla tavoin, mutta olen miettinyt että jos mieleni muuttuukin niin, että alan kaivata suhdetta joskus niin hirveää jos vaihtoehdot on väsyneitä setämiehiä. Tuntuu, että tosi moni keski-ikäinen mies on jämähtänyt paikalleen asenteessa, jutuissa, kokoomuslaisuudessaan, keskiluokkaisuudessaan. Mitään omaperäistä, intohimoa tai sopivaa vinoutta (hyvällä tavalla) ei löydy. Ollaan kuin paikalleen pas kannettu lapamato. Naiset, usein, haluavat moniulotteisuutta, älyä, tilannetajua, persoonaa. Huumoria, vähän eloa iltalehtimassan ohi. Tätä ei kukaan elämästään oppinut, haavoistaan selvinnyt ja itsensä kanssa sinuiksi tullut nainen halua kompromissata. Ei pidä tarvita toista vaan haluta. Ne on kaksi täysin eri asiaa. Have some personality. Ja SITTEN päälle kilttejä. Toimii. 

Vierailija
30/92 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska 50-vuotiaat miehet ovat rumia ja rupsahtaneita eikä niillä seiso.

Mua 50v miehenä ällöttää että seisoo toisinaan. Meidän iässä se ei ole soveliasta tai satunnaisesti hairahtua katsomaan nuoria naisia.  Tulee ääliö olo että missä mun itsekunnioitus on ja mitä kuvittelen. Olen vain kasa paskaa ja eräpäivä 20 vuotta sitten mennyt. Siksi ei kannata käydä duunissakaan, vaan odotella kuolemaa ja antaa nuorempien käydä töissä ja elellä heidän veroilla. Vanhana elämä on kamalaa. On kaljuutta mutta sen voi peittää läpällä ja laihtuu vaikka mitä tekisi. Juoksee joka päivä kympin lenkin aamulla niin ei paino nouse ja lihakset en enää kasva. Nahka alkaa roikkua poskilla kuten mustekalapelin päähenkilöllä. Ei ole herkkua vanhentua. Mulla on kauheet roikkuvat allit ojentajien kohdalla missä oli ennen pulleat lihakset.

Vierailija
31/92 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ikäinen mies on kuin leipä jonka päällä on hometäpliä, joku voi napata siivun välittämättä, mutta suurin osa kiertää homeen kaukaa. T, homeri

Vierailija
32/92 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pitkä tumma tukka. On oma hiusväri. En tykkää lyhyestä tukasta.  Älä yleistä!

Vierailija
33/92 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä valehtele.

Vierailija
34/92 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kukaan nuori, sinua 30-20 vuotta nuorempi verevä nainen ei sinua katsele. He haluavat suhteellisen samanikäisen yhtä verevän nuoren kumppanin. Käännä sinäkin katseesi ikäisiisi naisiin, heitäkin on vapaina ja moni vielä oikeinkin hyvännäköinen tuossa iässä, jos jaksaa pitää itsestään huolta. Miestenkin soisi huolehtivan itsestään. Mutta älä hairahdu viidenkympin villitykseen ja kuvittele eläväsi uudelleen kaksikymppisen elämää. Ole ylpeästi itsesi ikäinen. Tsemppiä ja hyviä deittejä!

Vierailija
35/92 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen vanhempi niin minullakin on tarpeeni ja tiedoksi että katselen n 35-45 v naisia jotka miellyttävät silmääni, nuorempikin käy jos nainen olisi kiinnostunut

ap

Vierailija
36/92 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua 50v miehenä ällöttää että seisoo toisinaan. Meidän iässä se ei ole soveliasta tai satunnaisesti hairahtua katsomaan nuoria naisia.  Tulee ääliö olo että missä mun itsekunnioitus on ja mitä kuvittelen. Olen vain kasa paskaa ja eräpäivä 20 vuotta sitten mennyt. Siksi ei kannata käydä duunissakaan, vaan odotella kuolemaa ja antaa nuorempien käydä töissä ja elellä heidän veroilla. Vanhana elämä on kamalaa. On kaljuutta mutta sen voi peittää läpällä ja laihtuu vaikka mitä tekisi. Juoksee joka päivä kympin lenkin aamulla niin ei paino nouse ja lihakset en enää kasva. Nahka alkaa roikkua poskilla kuten mustekalapelin päähenkilöllä. Ei ole herkkua vanhentua. Mulla on kauheet roikkuvat allit ojentajien kohdalla missä oli ennen pulleat lihakset.

Komppaan. Ne kivut aamuisin kun yrität nousta sängystä. Selkää sattuu ja nilkat tuntuu kauhean kivuliailta, kävelet varovasti kahvinkeittimen äärelle purren huulta. Polvissa tuntuu ja olkapäihin koskee nostaa kahvipannu. Ei ole herkkua vanhan miehen elämä.  

t: m47

Vierailija
37/92 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olen vanhempi niin minullakin on tarpeeni ja tiedoksi että katselen n 35-45 v naisia jotka miellyttävät silmääni, nuorempikin käy jos nainen olisi kiinnostunut

ap

Niin? Arvasin tuon.

Vierailija
38/92 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua 50v miehenä ällöttää että seisoo toisinaan. Meidän iässä se ei ole soveliasta tai satunnaisesti hairahtua katsomaan nuoria naisia.  Tulee ääliö olo että missä mun itsekunnioitus on ja mitä kuvittelen. Olen vain kasa paskaa ja eräpäivä 20 vuotta sitten mennyt. Siksi ei kannata käydä duunissakaan, vaan odotella kuolemaa ja antaa nuorempien käydä töissä ja elellä heidän veroilla. Vanhana elämä on kamalaa. On kaljuutta mutta sen voi peittää läpällä ja laihtuu vaikka mitä tekisi. Juoksee joka päivä kympin lenkin aamulla niin ei paino nouse ja lihakset en enää kasva. Nahka alkaa roikkua poskilla kuten mustekalapelin päähenkilöllä. Ei ole herkkua vanhentua. Mulla on kauheet roikkuvat allit ojentajien kohdalla missä oli ennen pulleat lihaks

Miten 47-vuotias on vanha? Olet tainnut laiminlyödä terveytesi, jos noin rapakunnossa olet jo tuossa iässä. Keski-ikäinen, vielä ole kesiä jäljellä!

Vierailija
39/92 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sinun viimeinen lause osoitti miksi haet naista.

Vierailija
40/92 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset, joille sitä huomiota tyrkytät ovat tietysti 16-28 -vuotiaita, ellei nuorempiakin. Kiinnitäpä huomiota itsesi ikäisiin tai vanhempiin, niin ehkä voit saada vastakaikua, mikäli hygieniasi on kunnossa, etkä lemua hielle ja mädäntyneille hampaille sadan metrin päähän.

Miksi 50-vuotias nainen tuntisi sen enempää vetoa?