G: Annatko miehellesi perjantain/viikonlopun kunniaksi? =)
Kommentit (25)
vaan koko juttu on ihan molemminpuolista, ei antamista eikä ottamista.
Sääli jos teillä se on niin, että sinä joudut jonkun päivän kunniaksi antamaan.
Siis seksistäkö? Ei meillä koskaan anneta. Koko ajatus " antamisesta" on vastenmielinen ja tuo mieleeni pakkoseksin lauantai-iltana peiton alla pimeässä. Yöks.
Seksi on vastavuoroista, molempia tyydyttävää toimintaa. Ei vain antamista. Vaan nauttimista, molemmin puolista sellaista.
2
oli vaan niin HELVETIN tyhmä juttu!
Musta kun vain mies voi antaa ja nainen ottaa vastaan... ja joo, nimenomaan sitä.
niin ei luultavasti mulle antais :/ Joten sama onko kotona vai ei... onpahan rauhallisempaa kun ei ole täällä valittamassa joka asiasta.
Pelkään, että synnytys käynnistyy. Mies on lähdössä huomenna aamulla työreissuun monen sadan km:n päähän (palaa su) ja ma-ti -välisen yön yli on sama kuvio.
Tosin aiemmissa raskauksissa synnytys ei ole käynnistynyt kiihkeästä ja tiheästä seksistä huolimatta ainakaan etuajassa.. mutta kun ei voi koskaan tietää! :)
Ens viikolla sitten varmaan naidaankin kuin kanit tiistaista eteenpäin =)
rv 38+5
viimeksi tammikuun alussa, ja seuraavasta kerrasta ei oo tietoa. Ei yhtään kyllä halutakaan eli parempi niin. Kun ei suhde pelaa, niin ei seksiäkään.
jos minusta olisi kiinni tää jutska,niin ukot joutais eunukkien kuoroon.
Riippuu vähän, ärsyttääkö mies minua vielä kun tulee kotiin. Jos ei, niin sitten voisin antaakin, jos se haluaa.
Seksiä kyllä ollut viime aikoina päivittäin.
Annan, jos mies vaan haluaa. Meillä minä olen yleensä halukkaampi!
että voi olla idiootti avaus!!
ajatteletko oikeesti että rakastelu miehen kanssa on antamista???!!! ei hyvää päivää! muistaahan miehesi olla sulle nyt sulle äärimmäisen kiitollinen?! ai raato..
että voi olla idiootti avaus!!
ajatteletko oikeesti että rakastelu miehen kanssa on antamista???!!! ei hyvää päivää! muistaahan miehesi olla sulle nyt sulle äärimmäisen kiitollinen?! ai raato..
Onkohan tän ketjun aloittaja vielä palstalla näin 5 vuoden jälkeen?
Jaa-a.
en halua ukkoa sotkemaan hyväkuntoista yksiötäni, joka on tarkoitettu vain omaan käyttööni.
kunniaksi vaan meillä annetaan ihan silloin kun siltä tuntuu...
Ei meillä erotella mitenkään päiviä että toinen ois toista parempi =)
Ärsyttävän vaillinainen kysymys ap!