Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten joillain ihmisillä on ihan litteä takapuoli?

Vierailija
16.07.2025 |

Sellainen joka ei erotu selästä mitenkään vaan on samaa suoraa linjaa alaselän kanssa. Eivät vissiin liiku ollenkaan?

Kommentit (151)

Vierailija
1/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, oon ihan perseetön, itku. Käyn lenkillä ja salilla, mut ei ole, eikä tule kunnolla muotoa. Melkein pelkkää lihasta se on kyl. Geenit?

Vierailija
2/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit esim. mieti joitakin pikajuoksijoita jotka ovat tummempia hipiältään, vartalonmalli, joillakin on "kuollut takapuoli" esim. istumantyöntekijä.

Näkee myös sitä että moni työntää vatsaa ulos eli tulee notkoselkä kun pitää saada peppu esiin vähän luonnottomasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit.

Vierailija
4/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, oon ihan perseetön, itku. Käyn lenkillä ja salilla, mut ei ole, eikä tule kunnolla muotoa. Melkein pelkkää lihasta se on kyl. Geenit?

Teet kyllä jotain väärin, jos takapuoli on kuntosalitreenistä huolimatta litteä kuin pannukakku. Mitä siellä salilla oikein teet? Ja syötkö mitään?

Vierailija
5/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jollain on helle pehmittänyt aivot? 

Vierailija
6/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On omenavartaloja ja päärynävartaloja. Laihduttaminen tai treenaaminen ei vartalomallia muuta, omenavartaloisen on usein todella hankala saada muotoa peppuun. Onpa toisaalta sutjakat reidetkin, vaikka maha herkästi paisuu, jos ei ole tarkkana.

Vierailija
7/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemattoman matalat estrogeenitasot.

Vierailija
8/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupyllyisyys oli ennen tavoiteltavampaa kuin iso persus painonnostajan reisillä.

Vierailija
9/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkupyllyisyys oli ennen tavoiteltavampaa kuin iso persus painonnostajan reisillä.

Ei litteä pannukakku ole koskaan ollut tavoiteltu malli. 

Vierailija
10/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska he liikkuvat.

Vierailija
11/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta etupuoli on sitäkin muhkeampi. Maha on pulska ja olen rakentanut sitä pitkäjänteisesti valkkarin voimalla.

Vierailija
12/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on tyhmä kuin saapas.

Vierailija
13/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska he liikkuvat.

Käsillään kävellen ehkä?

Vierailija
14/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit ohjaavat vartalon kehitystä:

Geenit sisältävät ohjeet, jotka vaikuttavat siihen, miten kehomme rakentuu ja kehittyy syntymästä lähtien. 

Geenit vaikuttavat ominaisuuksiin:

Geenit vaikuttavat moniin fyysisiin ominaisuuksiin, kuten silmien väriin, hiusten väriin, ihonväriin ja jopa vartalon kokoon ja muotoon.

Kasvu: Geenit vaikuttavat siihen, kuinka pitkäksi ihminen kasvaa.

Lihasvoima: Geenit voivat vaikuttaa lihasten kehitykseen ja voimaan.

Aineenvaihdunta: Geenit vaikuttavat siihen, kuinka keho käsittelee ruokaa ja energiaa.

Sairaudet: Geenit voivat altistaa tietyille sairauksille, kuten diabetes tai sydänsairaudet.

Vierailija
15/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on tyhmä kuin saapas.

Ja vielä vasemman jalan saapas.

Vierailija
16/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On omenavartaloja ja päärynävartaloja. Laihduttaminen tai treenaaminen ei vartalomallia muuta, omenavartaloisen on usein todella hankala saada muotoa peppuun. Onpa toisaalta sutjakat reidetkin, vaikka maha herkästi paisuu, jos ei ole tarkkana.

Tietenkin muuttaa. Jos tiputtaa rasvaprosenttia ja kasvattaa lihasta, pääsee varsinkin omenasta tiimalasiin helpostikin. Tikkuvartalon muokkaaminen vaatii enemmän työtä. 

Vierailija
17/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen muodoltani tiimalasi, isot rinnat, kapea vyötärö ja leveä lantio. Mutta takapuoli sellainen lättänä neliö. Mikään salitreeni tai syöminen ei auta, persus ei vain kasva, vaan säilyy lätyskänä. Minulle ei muodostu myöskään kauniita muodokkaita pohkeita, vaan pohkeet ja nilkat on yhtä samaa suoraa, pohkeet on sellaiset pitkän malliset eikä ne erotu juuri ollenkaan, vaikka treenistä se ei ole kiinni. 

N37

Vierailija
18/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen muodoltani tiimalasi, isot rinnat, kapea vyötärö ja leveä lantio. Mutta takapuoli sellainen lättänä neliö. Mikään salitreeni tai syöminen ei auta, persus ei vain kasva, vaan säilyy lätyskänä. Minulle ei muodostu myöskään kauniita muodokkaita pohkeita, vaan pohkeet ja nilkat on yhtä samaa suoraa, pohkeet on sellaiset pitkän malliset eikä ne erotu juuri ollenkaan, vaikka treenistä se ei ole kiinni. 

N37

Mitä olet siellä salilla sitten tehnyt? Kyykkyjä?

Vierailija
19/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kroppa muuten toimii ja terveyttä on liikkumiseen niin so what onko se prse median vääristämän mallin mukainen vai ei. Ei kannata stressata.

Vierailija
20/151 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaatii systemaattista ja nousujohteista treeniä salilla, oikeaa ruokavaliota sekä hyötyliikuntaa. Sekö monta vuotta aikaa.