Mies pisti estolle kun sai tietää mun sairaudesta
Aivan naurettavaa. Vieläpä aiemmin kertoi kuinka rakastaa ja haluaa olla aina kanssani. Tunnettiin aika kauan. Sitten kun sai tietää mun sairaudesta, pisti estolle. Kuka tekee näin?
Kommentit (190)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti saatte kaikki syrjijät itse väärän mt-diagnoosin, ja vihaa päälle. Vaikka meditoidessa pääsette sellaiseen tilaan jonka psykiatri lukee psykoosiksi ja tadaa=skitsofrenia. Vaikka ettehän te meditoi tai mitään vähänkään haastavampaa. Teille iltis on totuus jne.
Kuka pakottaa menemään psykiatrille meditoinnin jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti saatte kaikki syrjijät itse väärän mt-diagnoosin, ja vihaa päälle. Vaikka meditoidessa pääsette sellaiseen tilaan jonka psykiatri lukee psykoosiksi ja tadaa=skitsofrenia. Vaikka ettehän te meditoi tai mitään vähänkään haastavampaa. Teille iltis on totuus jne.
Vaikka narsisti läheinen jolle tyhmänä menit avautumaan
Aloittaja kannattaa etsiä toista mt-ongelmaista. Varmasti on myös kivoja miehiä joilla samanlaisia pulmia kuin sinullakin. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi moni tekee noin ja lopettaa jopa vuosikymmenien avioliiton, jos toisen terveys pettää. Siihen riittää ihan fyysinen sairauskin ja ei tarvitse olla psyykkinen sairaus, että noin käy.
Miehet helposti lähtee pois. Naiset jää usein hoitamaan.
Älä yleistä.
Kaksi psyykesairasta on hyvä pari. Muuten kyseessä on helposti hoivasuhde.
En tohdi lähteä tuntemattomalle
neuvoja jakelemaan näin arkaluontoisessa
asiassa kuin skitsofrenia dg. Postaus
saattaa hyvinkin olla trållaus, niin en antaisi
suurtakaan painoarvoa sairaudesta pilkkaa
tekevälle palstaviihteelle.
Olen tavannut elämässäni
jopa perheen perustaneita dg:n haltijoita.
Mutta kannattaa ottaa puheeksi heti
kärkeen; rehellisyys on suhteen tärkein
elementti - jos kyse muusta kuin pelkästä
fwb-hoidosta. Kaikkea hyvää, Ap! 💛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samasta syystä kuin useimmat muut eli ahdistus tai masennus?
Läheiseni on paranoidinen skitsofreenikko. Uskomattoman raskas ihminen. En hyväksy mutta en myöskään lainkaan ihmettele sitä, että moni perhe tai perheenjäsen hiljalleen hylkää nämä ihmiset. Ei seurustele eikä siitä tulisikaan yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä melkoista natsiasennetta ja empatiakyvyttömyyttä ja mielikuvituksettomuutta. Niin suurta ettette ole ihan terveitä suinkaan itsekään, juuri tällälailla ajattelevat. Pahinta on ettette edes itse tajua olevanne edes avun tarpeessa. Noh se näkyy tarkkasilmäisille kyllä.
Että oikein naatsi. Varmaan joku oli vielä ILKEÄKIN!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas epäkypsät ghostaajat puolustelemassa itseään.
Se on niin helppoa kirjoittaa se yksi viesti :
"Hei,
emme voi jatkaa enää suhdetta/yhteydenpitoa. Olet kiva ihminen mutta omat voimavarani eivät riitä elämään mt-ongelmien rinnalla (tähän mikä tahansa syy)
Hyvää jatkoa sinulle"
Näin katsokaas. Näin helppoa se on. Ghostaamalla pahennat vaan toisen mielenterveysongelmia ja jätät ikuisiksi ajoiksi miettimään mielessään mitä oikein tapahtui.
Ja sinä luulet että tuollainen viesti kelpaa/on ok sille vastaanottajalle? Ei, vaan tuollaista ilmoitusviestiä sitten käytetään syynä sille, kun mielenterveysongelmat pahenee, jäädään rypemään itsesäälissä sekä erityisesti syytetään viestin lähettäjää siitä tästä ja tuosta.
Jep, pahimmillaan siitä mielenterveysongelmaisesta saat pitkäkestoisen riesan, kun tämä alkaa viestipommittamaan ja tivaamaan "oikeita" syitä jättämiselle, koska sairaushan se ei voi olla, välillä haukkuu ja solvaa (sieltä tulee sitä naatsia ja olet niin ilkeä), välillä mielistelee ja anelee takaisin. Tällaiselle ihmiselle kun ei voi sanoa ei, sellainen ei kuuntele perusteluja tai ainakin hänen mielestään ne on kaikki vääriä.
Parempi hävitä vaan kuvioista kertaheitolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas epäkypsät ghostaajat puolustelemassa itseään.
Se on niin helppoa kirjoittaa se yksi viesti :
"Hei,
emme voi jatkaa enää suhdetta/yhteydenpitoa. Olet kiva ihminen mutta omat voimavarani eivät riitä elämään mt-ongelmien rinnalla (tähän mikä tahansa syy)
Hyvää jatkoa sinulle"
Näin katsokaas. Näin helppoa se on. Ghostaamalla pahennat vaan toisen mielenterveysongelmia ja jätät ikuisiksi ajoiksi miettimään mielessään mitä oikein tapahtui.
Ja sinä luulet että tuollainen viesti kelpaa/on ok sille vastaanottajalle? Ei, vaan tuollaista ilmoitusviestiä sitten käytetään syynä sille, kun mielenterveysongelmat pahenee, jäädään rypemään itsesäälissä sekä erityisesti syytetään viestin lähettäjää siitä tästä ja tuosta.
Tottakai se kelpaa. Aina on kelvannut. Luulitko että ghostaaminen kelpaa? Oletko jotenkin vajaaälyinen vai itsekin siellä osastohoidossa?
Jos on pakko laittaa estot niin viimeinen viesti ensin. Mikään ei ole julmempaa kuin ghostaaminen, en ikinä oisi tehdä kellekään niin elleu olisi tarkoitus nujertaa se toinen.
Ei kelpaa, käy juuri niin kuin tässä sinunkin tekstissäsi eli haukutaan vajaaälyiseksi ja ties miksi. Itsekeskeiset ihmiset odottavat, että toiset tekevät juuri kuten he haluavat, ja jos toinen tekee erilaisen ratkaisun niin haukutaan vajaaälyiseksi ja osastohoidokiksi.
Toisilta kaikenlaista vaativilla epätasapainoisilla ihmisillä on yleensäkin pinna kireällä ja räjähtäminen herkkää. Liukenen heti kun mahdollista enkä jää selittelemään, se on turha yritys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ei ole olennaista tuliko ap jätetyksi viestillä vai estolla.
On selvää miksi mies jätti ap:n. Valtaosa ihmisistä olisi jättänyt tuossa tilanteessa.
Oli tyyli mikä hyvänsä, niin lopputulos oli sama. Eikä ap:lle jäänyt mitään epäselvää.
Tuo on vähän kuin sanoisi, että jonkun jos tappaa niin sama kiduttaako vai ei.. Lopputulos sama
No olipa paksua. Kyllä aikuisen ihmisen pitää kestää se, ettei joku halua olla kanssasi tekemisissä, vaikka sen tekisikin tökerösti. Kuittaa tämä oppimiskokemuksena ja move on.
Ei se ihmekään, ettei nykyään tule parisuhteista mitään, kun ollaan näin hiton hauraita lumihiutaleita. Kusipäisiä ihmisiä on aina ollut, ne voi jättää omaan arvoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla siis skitsofrenia?
Oliko suhde online-suhde?
Kuinka kauan tunsitte?
Kyllä skitsofrenia. Online suhde oli hänen kanssaan. No parempi näin, että tyyppi lähti menemään jos ei hyväksy mun sairautta.
Ei kysymys ole hyväksymisestä. Skitsofreenikko voi saada raivokohtauksen. Sellaiseen minä ainakin reagoin kuolettavalla väkivallalla, koska en osaa "tapella". Jos joku käy minin kimppuuni, niin hyökkääjä kuolee lähes heti.
Älähän nyt isottele. Tositilanteessa sinulla menisi taatusti pupu pöksyyn. Tuskin haluat jonkun turhanpäiväisen tappelunhaluisen tollon takia vankilaan.
Eli salasit aika pitkään tätä asiaa, kun oltiin jo "rakastan sua" -asteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin nostaisin kytkintä mt-potilaan kohdalla.
Pahimmat sekopäät kävelevät vapaana ihmisten joukossa ilman mitään diagnooseja- kuten narsistit, lapsiin sekaantujat ja sosiopaatit/psykopaatit + vain luonteeltaan lapselliset ja ilkeät aikuiset.
Nostan myös kytkintä noiden kohdalla jos lähestyvät millään tapaa.
Miksi ap kerrot, mitä se hänelle kuuluu? Toimi toisin ensi kerralla.
Tiedän itse että psykiatreilla on into väännellä asioita ja jos ihmisellä on vähänkin oudompia kokemuksia tai tuntemuksia, ajetaan skitsofreniadiagnoosia kuin käärmettä pyssyyn. Pahoitellen sanoi psykiatri, no joo nämä on vain ihmisten keksimiä juttuja (diagnoosi) mutta todellisuudessa se on kuten spitaalisen leima jolla pilataan koko elämä ja maine. Joten AP, hyvällä omallatunnolla, JÄTÄ kertomatta! Näin ainakin teen itse, elämääni ei ulkoapäin ja leimaamalla tulla pilaamaan.
:D