Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pisti estolle kun sai tietää mun sairaudesta

Vierailija
15.07.2025 |

Aivan naurettavaa. Vieläpä aiemmin kertoi kuinka rakastaa ja haluaa olla aina kanssani. Tunnettiin aika kauan. Sitten kun sai tietää mun sairaudesta, pisti estolle. Kuka tekee näin?

Kommentit (190)

Vierailija
161/190 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän itse että psykiatreilla on into väännellä asioita ja jos ihmisellä on vähänkin oudompia kokemuksia tai tuntemuksia, ajetaan skitsofreniadiagnoosia kuin käärmettä pyssyyn. Pahoitellen sanoi psykiatri, no joo nämä on vain ihmisten keksimiä juttuja (diagnoosi) mutta todellisuudessa se on kuten spitaalisen leima jolla pilataan koko elämä ja maine. Joten AP, hyvällä omallatunnolla, JÄTÄ kertomatta! Näin ainakin teen itse, elämääni ei ulkoapäin ja leimaamalla tulla pilaamaan.

Toivottavasti alapeukuttaja saat väärän tai oikeankin vaikka syöpädiagnoosin ja sinua vihataan ja alapeukutetaan sen takia

Vierailija
162/190 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mielisairautesi ei näkynyt kummemmin miehen kanssa ollessa ja vaikka näkyisikin, muttet olisi liian raskasta seuraa ja miehen mielestä sinussa on enemmän kivoja puolia niin olisihan mies voinut antaa sulle mahdollisuuden ja jäädä yrittämään suhdetta kanssasi jos hänelläkin on paljon tunteita pelissä. Ei ihmistä kannata automaattisesti hylätä minkään sairauden takia, sen perusteella meitä olisi aika monta hylättyä. Harva meistä täydellinen on. Sitten tietysti jos suhde käy mistä tahansa syystä liian raskaaksi ihmiselle itselleen, on oikeus lähteä. Mutta ei ketään kannata liian kylmästi kohdella. Joskus se sairas kumppani voi olla kaikista ihanin vaihtoehto terveeseen verrattuna, vaikuttaahan suhteen muodostumiseen monet asiat, luonteet yms. Miten toinen sinua kohtelee. Sairas henkilö voi hemmotella sinua ja ottaa paljon enemmän huomioon joskus kuin terve  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/190 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lähdit sitten tekemään laajaa taustaselviustä ilman kunnollista syytä ihan vaan varmuuden/huvin vuoksi jos se vaikka hakis töitä niin saadaan kaksi kärpästä yhdellä iskulla.

Vierailija
164/190 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap kun löytää kaltaisensa skitson  tuloksista saamme lukea alipista. hulluihin ei ole luottoa.

Vierailija
165/190 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mistä sairaudesta on kyse? Miehen reaktion järkevyyshän riippuu ihan siitä. 

Vakava mielensairaus, mutta on tasapainossa ja lääkitys olemassa. Olen ihan normaali. En ymmärrä ihmisiä enää.

Kyllä minäkin estäisin. Hullut on hulluja. 

Vierailija
166/190 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tulee miehestä mieleen niin hän oli täysin empatiakyvytön kohtaamaan sairauttasi, kun noin kohteli sinua aloittaja. Kerta olit käyttäytynyt asiallisesti, en epäile yhtään ettetkö olisi niin olisi silloin kohtuullista kyllä laittaa edes viesti miksi ei voida jatkaa yhteydenpitoa eikä hylätä toista vaan suoriltaan ja noin kylmiltään. Näitä riittää. Voit löytää sielunkumppanisi sitten terveestä tai sairaasta, älä kuuntele näitä jotka väittää että sairaan pitäisi aina yksin olla, katkeroitua tai seurustella vain toisen samaa sairautta sairastavan kanssa. Tuo on niin älytön ajatus koska ihmisiä on niin monenlaisia ja kautta aikojen erilaiset ihmiset ovat pariutuneet keskenään. Vaatii kypsän ihmisen joka osaa toisessa katsoa muutakin kuin sairautta. Ja jos joku ei halua sairaan kanssa olla niin sekin on OK, mutta miettikää nyt vähän silti miten toisia kohtelette. Tehkää muille se, miten haluaisitte itseä kohtaan toimittavan 

:) 

Sure hetki tilannetta aloittaja ja sitten vaan uutta koukkuun! Olet arvokas

Vierailija
167/190 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis jos nainen näkee red flagin, häne ei saa laittaa estolle vainolaista jota on aikaisemmin sanonut rakastavansa?

Vierailija
168/190 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mielisairautesi ei näkynyt kummemmin miehen kanssa ollessa ja vaikka näkyisikin, muttet olisi liian raskasta seuraa ja miehen mielestä sinussa on enemmän kivoja puolia niin olisihan mies voinut antaa sulle mahdollisuuden ja jäädä yrittämään suhdetta kanssasi jos hänelläkin on paljon tunteita pelissä. Ei ihmistä kannata automaattisesti hylätä minkään sairauden takia, sen perusteella meitä olisi aika monta hylättyä. Harva meistä täydellinen on. Sitten tietysti jos suhde käy mistä tahansa syystä liian raskaaksi ihmiselle itselleen, on oikeus lähteä. Mutta ei ketään kannata liian kylmästi kohdella. Joskus se sairas kumppani voi olla kaikista ihanin vaihtoehto terveeseen verrattuna, vaikuttaahan suhteen muodostumiseen monet asiat, luonteet yms. Miten toinen sinua kohtelee. Sairas henkilö voi hemmotella sinua ja ottaa paljon enemmän huomioon joskus kuin terve  

Ymmärräthän, että se mielisairaus on jo näkynyt. Siksi se mies esti AP.n.

Vierailija
169/190 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti saatte kaikki syrjijät itse väärän mt-diagnoosin, ja vihaa päälle. Vaikka meditoidessa pääsette sellaiseen tilaan jonka psykiatri lukee psykoosiksi ja tadaa=skitsofrenia. Vaikka ettehän te meditoi tai mitään vähänkään haastavampaa. Teille iltis on totuus jne.

Että sellainen psykoosi sulla. Kai tiedostat, että tervettä ihmistä ei diagnosoida psykoottiseksi. 

Vierailija
170/190 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti saatte kaikki syrjijät itse väärän mt-diagnoosin, ja vihaa päälle. Vaikka meditoidessa pääsette sellaiseen tilaan jonka psykiatri lukee psykoosiksi ja tadaa=skitsofrenia. Vaikka ettehän te meditoi tai mitään vähänkään haastavampaa. Teille iltis on totuus jne.

Ottaako NOIN koville mt-potilaalle se tosiasia ettei kaikki halua kaltaistasi riesakseen? 

Se ei ole syrjintää vaikka siellä omissa harhoissasi niin kuvitteletkin vaan tervettä itsesuojeluvaistoa johon jokainen ihminen on oikeutettu ilman että kaltaisesti sontaläjä saa itkupotkuraivarin. 

Meditoin säännöllisesti, iltapäivälehdet vain selaan mutten sen kummemmin niihin jää roikkumaan jne. mutta älä sinä anna sen kaivella persreikääsi. 

Toivon sinulle oikeasti kaikkea pahaa :D kyllä elämä opettaa vielä sinuakin, pelle, pus! *

Vierailija
171/190 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että sellainen psykoosi sulla. Kai tiedostat, että tervettä ihmistä ei diagnosoida psykoottiseksi. 

Kyllä on mahdollista.

Vierailija
172/190 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaako NOIN koville mt-potilaalle se tosiasia ettei kaikki halua kaltaistasi riesakseen? 

Se ei ole syrjintää vaikka siellä omissa harhoissasi niin kuvitteletkin vaan tervettä itsesuojeluvaistoa johon jokainen ihminen on oikeutettu ilman että kaltaisesti sontaläjä saa itkupotkuraivarin. 

Meditoin säännöllisesti, iltapäivälehdet vain selaan mutten sen kummemmin niihin jää roikkumaan jne. mutta älä sinä anna sen kaivella persreikääsi. 

Toivon sinulle oikeasti kaikkea pahaa :D kyllä elämä opettaa vie

Siinähän toivot. Ethän vihassasi ja katkeruudessasi muuhun pysty kun toisten ajatukset eikä päätökset ole sinun harhaisen mielesi mukaiset. 

Ja elämä on opettanut oikein urakalla. Siksi juuri kaltaisesikin ovat varsin hyvin tiedossa. 

Vierailija
173/190 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon sinulle

En minä ole ensinnäkään katkera, enkä myöskään harhainen. :) Vastasin vain samoin, kuten minulle puhutaan.

Vierailija
174/190 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaudettomuuden tunne: muut näkee että kuuppa vinossa, itse ei.

Uhkailu ja valtataistelu yök yök yök. Kierrän kaukaa. 

Vierailija
175/190 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

*172 ei minulta.

[Olen käyttänyt 'pus' ilmaisua].

*1 tsemppikommentti 

kaukana langan alussa. 🙃

Vierailija
176/190 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelkäsin tuota samaa kohtaloa kun viimeksi etsin kumppania mutta kas kummaa, miehellä oli itsellään mielenterveyshistoria.

No, mä oon ollut remissiossa yli 10 vuotta ja voin hyvin, mutta hän kehitti itselleen alkoholismin joten potkin pellolle sen takia. Hoitamattomat pöpivaivat johtaa usein tuohon miehillä.

Naiset hoitaa itsensä fiksusti, aivan turha pelätä.

Mutta mies valitsi typerästi, ja se on sun onni, ap. Väistit luodin.

Miehet on heikkoja. Eivät edes itseään pysty hoitamaan kuntoon. Miksi  siis naisten pitäisi heitä paapoa ja riippakivenä raahata?

Vierailija
177/190 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP. Niin toimii vain erittäin typerä ja foobinen mies. Itseasiassa kukaan ei tarvitse tuollaista raukkamiestä.

Fiksu mies panisi painoa sille, millaista teillä on tähän asti ollut yhdessä. Fiksu mies ei olisi pelkuri ja kusipää. Tää tyyppi ei ilmeisesti ollut juurikaan käynyt kouluja?

Vierailija
178/190 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP. Niin toimii vain erittäin typerä ja foobinen mies. Itseasiassa kukaan ei tarvitse tuollaista raukkamiestä.

Fiksu mies panisi painoa sille, millaista teillä on tähän asti ollut yhdessä. Fiksu mies ei olisi pelkuri ja kusipää. Tää tyyppi ei ilmeisesti ollut juurikaan käynyt kouluja?

Ei niillä sen miehen ja ap:n kanssa mitään yhdessä ole ollutkaan kun ONLINE -SUHDE. 

Vierailija
179/190 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas täällä melkoista natsiasennetta ja empatiakyvyttömyyttä ja mielikuvituksettomuutta. Niin suurta ettette ole ihan terveitä suinkaan itsekään, juuri tällälailla ajattelevat. Pahinta on ettette edes itse tajua olevanne edes avun tarpeessa. Noh se näkyy tarkkasilmäisille kyllä.

Ei se ole natsiasennetta, ku ei ota sitä riskiä, että alkaa suhteeseen hullun kanssa joka menkkäpäissään jättää lääkkeet ottamatta ja sit onkin koko maailma salaliitossa häntä vastaan ja heräät joku aamu puukko rinnassa pystyssä.

Vierailija
180/190 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mistä sairaudesta on kyse? Miehen reaktion järkevyyshän riippuu ihan siitä. 

Vakava mielensairaus, mutta on tasapainossa ja lääkitys olemassa. Olen ihan normaali. En ymmärrä ihmisiä enää.

No toihan riippuu ihan iästä. Itse näin vajaa 5 kymppisenä olen suhtautunut todella varautuneesti kaikkiin "hulluihin ja sekopäihin". Kas kun ei omassa nuoruudessa eikä nytkään kellään semmoisia diagnooseja ollut. Vasta ihan viime vuosina esim nuoremmat työkaverit kertoneet diagnooseistaan ja oon tajunnu ettei ne oikeesti ihan seinähulluja oo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi