Paras aurinkorasva? Käsivarsiin näkyy tulevan pisamia vaikka spf50 käytössä
Juujuu, suojaava vaatetus paras mutta nyt haussa aurinkovoide vartalokäyttöön. Suosituksia? Ei kovin vahvan tuoksuinen. Pitää olla veden/hien kestävä. Nyt käytössä nivean sensitive https://www.nivea.fi/tuotteet/sensitive-immediate-protect-sun-lotion-sp…
Kommentit (106)
clarins oli niin kovaakamaa että hotelelin naisyöntekijä alkoi tunka perään kun poli kaverinsa käynyt "siivoamassa" hotellihuonetta.
Vauvapalsta on koko maailman keskipiste
Tuollainen vainoharhaisuus tuntuu häiritsevältä.
Trollauksen 101 menossa toimestasi
En käytä aurinkovoiteita. Pisamia tulee hieman joka tapauksessa, mutta kasvoihin ja muuallekin erityisesti silloin, jos alkukesästä tulee liikaa aurinkoa/rusketusta liian nopeasti. Tänä vuonna alkukesä oli kylmä, joten naamaan ei tullut, vaikka myöhemmin olen ruskettunut. Kookosöljykin tuntuu auttavan, ehkä kosteuttamisen vuoksi, mutta itse käytän sitäkin vain naamassa. Tykkään helteistä, mutta en jaksa olla auringossa niin kauan kerrallaan, että palaisin.
Apteekista ostin aurinkorasvaa. Se on täysin hajutonta ja leviää hyvin. Kasvoille on oma aurinkovoiteensa, joka ei ole niin paksua. Levitän myös pyöräillessä reilusti käsiin aurinkosuojaa 50. Aurinkorasvan nimi on Avene. Suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tän päivän puna on huomisen bruna
ja ens vuosikymmenen melanooma
Ja vaikkei tulisikaan juuri melanoomaa, niin voi tulla jokin muunlainen ihosyöpä. Se on ikävä, jos sellainen tulee kasvoihin. Leikkaukset eivät ole kovin esteettisiä, kun siinä joutuu ottamaan ihoa pois poistettavan luomen ympäriltä, että saadaan kunnolla syöpä pois, niin ei ole pienenpieni nipsaisu. Lisäksi ihosyövät uusiutuvat herkästi. Mutta jotkut voivat kenties tykätä käristyneestä ja kurotusta arpinaamalookista.
Mun veljelle tuli otsaan melanooma. Piti leikata pois ja nyt on ruma valkoinen läntti keskellä otsaa. Piti siirtää siihen ihoa reidestä. Veljeni ei ole koskaan käristänyt itseään auringossa. Oltiinhan me todella ihmeissämme mistä helvetistä hän on melanooman saanut.
Huh huh. Onpas täällä paljon ummehtuneita kommentteja.
Aurinkovoiteitten kemikaalit ovat päätyneet tutkitusti vesilintujen kudoksiin asti.
Täysin järjetöntä lotraamista on lisäillä rasvaa monta kertaa päivässä ja käydä sitten välissä vielä suihkussa. Ihmisen typeryys on monumentaalista.
Älkää kaatako piimähinkkiä porstuassa mennessänne Piupali
Laita Arbutin seerumia tai voidetta aurinkosuojavoiteen alle.
Ylimielistä lässytystä ei kukaan jaksa kuunnella.
Anna palaa, olen valmis kuuntelemaan.
Syö järkevämmin ja lopeta tupakointi
Tummeli on vanha, suosittu rasva ainakin maaseudulla!