Paras aurinkorasva? Käsivarsiin näkyy tulevan pisamia vaikka spf50 käytössä
Juujuu, suojaava vaatetus paras mutta nyt haussa aurinkovoide vartalokäyttöön. Suosituksia? Ei kovin vahvan tuoksuinen. Pitää olla veden/hien kestävä. Nyt käytössä nivean sensitive https://www.nivea.fi/tuotteet/sensitive-immediate-protect-sun-lotion-sp…
Kommentit (106)
Ai että. Ihmisillä on outoja käsityksiä pisamista. Eivät ole maksaläiskiä. Tosin pisamaiselle iholle tulee niitä enemmän. Se on ihon ominaisuus. Minulla on niitä paljon. Olen vuosien varrella kuullut (ihan aitoja, ei vittuilu), että onko naamassani rokkoa, tai että iho on vaurioitunut (tämä ilmaiskasvohoidon tekijältä). Toisaalta usein kehuttu ihoa. Yksi mies olisi halunnut ottaa lähikuvia naaman ihosta ja tehtä seinän kokoisen valokuvan, tapettia.
Tulen hyväosaisesta perheestä ja olen itse myös hyväosainen. Miksi se on niin vaikea ymmärtää?
Tuntuu, että olemme eri planeetalta.
Rakastan pisamiani ja toivoisin niitä olevan enemmän!!
Minäkin tykkään. Ne tekevät minusta omanlaiseni.
Vierailija kirjoitti:
Pisamaisena ihmettelen, miksi pisamia pitäisi estää. Niitä tulee hyvin pienestä aurinkoaltistuksesta, keväällä kasvoihin jo ennen kuin auringosta tulee mitään varottavaa määrää uv säteilyä. Jos niitä yrittäisu estää, niin pitäisi yli puolet vuodesta olla päästä varpaisiin täysin peitettynä.
Mulla on pisamia ympäri vuoden. Toki ne voimistuvat keväällä.
Tuolla on muitakin vastaavia ja itketkö taiteesta? :D
Mikä on paras asia, jonka olet oppinut elämässä?
Sossupummi ja ilmasta rahaa 960€ laskujen jälkeen 0% työkokemusta onko liian vähän palkkaa teist. Miten saan ostettuu isot kertaostokset ja ykkösluokan lentomatkat yms?
Fysikaalinen rasva on ainoa, joka estää pisamat. Kemialliset ei estä.