Paras aurinkorasva? Käsivarsiin näkyy tulevan pisamia vaikka spf50 käytössä
Juujuu, suojaava vaatetus paras mutta nyt haussa aurinkovoide vartalokäyttöön. Suosituksia? Ei kovin vahvan tuoksuinen. Pitää olla veden/hien kestävä. Nyt käytössä nivean sensitive https://www.nivea.fi/tuotteet/sensitive-immediate-protect-sun-lotion-sp…
Kommentit (106)
Ilmeisesti tämä osuu sinulla hermoon. Mietipä miksi.
Voisitko olla vähän ystävällisempi?
Aurinkovoidepuikko ja tiamiinia sisältävä voide.
Nykyisissä aurinkovoiteissa on se paha puoli, että ne ovat liian juoksevia koostumukseltaan. Niinpä suoja huuhtoutuu hieno mukana pois jo alkumetreillä. Puikko on parempi, mutta kalliiksi käy.
Pisamat ovat kivoja. Mulla on niitä jopa jaloissa. Kannattaa silti suojautua auringolta.
Ai että hävettää välillä olla suomalainen kun täällä uskotaan mieluummin jonkun mielikuvitusrikkaan luomiin mielikuviin kuin tutkittuun faktaan.
Pisamaisena ihmettelen, miksi pisamia pitäisi estää. Niitä tulee hyvin pienestä aurinkoaltistuksesta, keväällä kasvoihin jo ennen kuin auringosta tulee mitään varottavaa määrää uv säteilyä. Jos niitä yrittäisu estää, niin pitäisi yli puolet vuodesta olla päästä varpaisiin täysin peitettynä.
Ne on MAKSALÄISKIÄ, ei pisamia tollo.
Tietääkö äitisi, että käytät nettiä näin?
Mikä pakkomielle teillä typeryksillä on noihin aiheisiin?
Varas varastaa mutta köyhän ei ole varaa
Mullekin tulee pisamia käsiin. En rusketu.
En oo paljoa ollut auringossa niin en ole käyttänyt voidetta.
Nuorena oli punertava tukka.
Olen kyllä joskus ruskettunut.
Apteekista saa yövoiteita mitkä vaalentaa pigmenttiläiskiä. Tosi hyviä pisamille, ei tule paljoa ainakaan naamaan.
Sinkkipastaa puolen sentin kerros niin ei tule pisamia. Haittapuoli on se että iho on sitten valkoinen.
Olen huomannut ihan saman asian!