Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rodoslainen ravintoloitsija: "Suomalaisilla naisilla on usein värjätty tukka. Olen nähnyt heidän päässään sinistä, vihreää ja oranssia"

Kommentit (255)

Vierailija
221/255 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä yks hailee jonkun rhodoslaisen mielipide, mutta kyllä nuo milloin minkäkin väriseksi  värjätyt kuontalot on mauttomia. Vielä jos on nahka täynnä tatuointeja... Ja mahdollisesti lävistykset päälle. Kiitos ei. Ja tämä pätee molempiin sukupuoliin (joita todellakin on vain kaksi. Sori siitä).

Mulla oli työkaverilla shokkiväritukka ja meikitön naama. Multa se kyllä kyseli pukuhuoneessa miksi meikkaan töihin. Noin muuten olen kyllä sen näköinen ettei kukaan arvaa ulkomailla mistä olen kotoisin.

Vierailija
222/255 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai saakeli:D Tää on muuten totta!

Asuin Rodoksella 12 vuotta ja tosiaankin, Suomi-mammoilla on lyhyeksi nyrhitty tukka, jossa "kivoja" raitoja...lilaa, pinkkiä, vihreätä. Ja puhun näistä keski-ikäisistä tädeistä. Paikalliset kysyivätkin, että miksei teillä ole pitkiä hiuksia...

Jossain vaiheessa suomimammalla tulee vaihe, jolloin se pää on kynittävä. En tiedä mikä ikä se on, mutta viimeistään 35 vuotiaana lähtee pitkä tukka. Se on sääli, koska lähes aina se pitkä tukka on parempi kuin poikamainen tukka.

-Mies

Ainakin minulle kampaaja halusi leikata lyhyen tukan ihan sen vuoksi, että olin saanut ensimmäisen lapseni ja kampaajan mielestä tarvin helppohoitoisemman tukan. Sillä ei ollut mitään väliä, että minulla ovat luonnostaan laineikkaat hiukset ja itse asiassa lyhyitä hiuksia joutui laittamaan enemmän myös pyörteiden vuoksi. Kaduin muodonmuutosta joka ikinen päivä, koska lyhyt tukka tuli sekä kalliimmaksi että vaivalloisemmaksi kuin pitkä tukka.

Nyt asia on eri kun hiukset ovat ohentuneet rajusti vaihdevuosien vuoksi. Pikkurillin paksuinen ponihäntä ja selvästi hiusten läpi näkyvä päänahka ei kaunista minua. Aion leikkauttaa seuraavalla kerralla long bobin lyhyemmäksi polkatukaksi. Olen vaihtanut kampaajaa aikoja sitten. En päätä kampauksiani miesten mielipiteiden mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/255 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jutussa mietin sitä, että miten rannalla hedelmiä myymällä pystyy oikeasti tienaamaan elantonsa? Siis tarkoitan tätä positiivisessa mielessä, hieno juttu jos pystyy, mutta miten tuo bisnes oikeasti voi kannattaa?

"Vrouclis on ollut yli 40 vuotta hedelmäkauppiaana ja oppinut tuntemaan suomalaiset "

Ymmärrän tämän kehitysmaissa, joissa turistit maksavat paikalliseen palkkatasoon nähden ylihintaa, jolloin parin ananaksen myynnillä tienaa jo kivasti, mutta Kreikka on kuitenkin EU- ja euromaa, eikä niin kaukana Suomen palkkatasosta kuitenkaan.

Taitaa myydä osan pimeänä maksamatta veroja?

Tietysti. Ei siellä niin tarkkoja niiden verojen kanssa olla.

Vierailija
224/255 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuin Rodoksella 12 vuotta ja tosiaankin, Suomi-mammoilla on lyhyeksi nyrhitty tukka, jossa "kivoja" raitoja...lilaa, pinkkiä, vihreätä. Ja puhun näistä keski-ikäisistä tädeistä. Paikalliset kysyivätkin, että miksei teillä ole pitkiä hiuksia...

Jossain vaiheessa suomimammalla tulee vaihe, jolloin se pää on kynittävä. En tiedä mikä ikä se on, mutta viimeistään 35 vuotiaana lähtee pitkä tukka. Se on sääli, koska lähes aina se pitkä tukka on parempi kuin poikamainen tukka.

-Mies

Ainakin minulle kampaaja halusi leikata lyhyen tukan ihan sen vuoksi, että olin saanut ensimmäisen lapseni ja kampaajan mielestä tarvin helppohoitoisemman tukan. Sillä ei ollut mitään väliä, että minulla ovat luonnostaan laineikkaat hiukset ja itse asiassa lyhy

Miesten ei pitäisi edes määräillä millaiset hiukset naisella tulee olla tai arvostella aina pukeutumisesta lähtien ulkonäköä. Yleensä ne urputtaa joilla paha pälvikalju ja näyttävät muutenkin ismo laitelan ja Seppo taalasmaan yhdistelmältä. Ne miehet on myös sellaisia jotka kuolaa teinityttöjä.

Vierailija
225/255 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutussa mietin sitä, että miten rannalla hedelmiä myymällä pystyy oikeasti tienaamaan elantonsa? Siis tarkoitan tätä positiivisessa mielessä, hieno juttu jos pystyy, mutta miten tuo bisnes oikeasti voi kannattaa?

"Vrouclis on ollut yli 40 vuotta hedelmäkauppiaana ja oppinut tuntemaan suomalaiset "

Mikään ei ole ihanampaa kuin rannalla huiliessa hakea tuoreita hedelmiä suoraan tuottajan autosta myytynä. Erityisesti vesimelonit aivan tihkuvat herkullista nestettä ja täyttävät todella nopeasti vatsan. He eivät koskaan koske suoraan syötävään osaan vaan pitkällä veitsellä leikkaavat melonin ensin neljään osaan pitkittän, vähän kuin vene. Sitten leikataan parin sentin paksuisia paloja koko lohkon pituudelta. Vielä nopeasti vetäisevät ne alaosastaan irti, joten todella helppoa syötävää. Suosittelen kertakäyttöhaarukoiden käyttämistä, niin käsistä ei tule pöpöjä syödessä.

On siellä tuoreita kirsikoita ja vaikka mitä. Lähtevät pois, kun auton lava on tyhjä. Se muuten tyhjenee nopeasti, joten hopi hopi heti ostamaan, kun näet hedelmäauton tulevan. Hedelmät ovat vielä viileitäkin silloin. Aijai, vesi tulee kielelle. Puolen päivän aikoihin on hyvät tsaanssit saada noita herkkuja.

En lainkaan ihmettele, että saavat hyvät ansiot hedelmistään. Auton lava tyhjenee n. 30 minuutissa. Yleensä eivät tule toista kertaa saman päivän aikana. He todella ovat tienestinsä ansainneet.

Älkää juoko kaljaa tai muuta alkoholia rannalla. Vesi ja hedelmät ovat parhaita.

Vierailija
226/255 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset turistit tunnistaa heti ulkomailla. Rumat Prisma vaatteet, lihavuus, tatuoinnit, rumat hiukset, eivät osaa käyttäytyä, huutavat puhelimeen, törttöilevät kaduilla ja kaupoissa aivan kuin olisivat eksyneet. Häpeän suomalaisia. 

Itse valitsen yleensä lomakohteen, MISSÄ ON HYVIN VÄHÄN SUOMALAISIA. Lennän myös SAS:lla, koska ruotsalaiset osaavat käyttäytyä paremmin ja ovat siistimpää kansaa. Otan hotellin aina erikseen ja siellä ei todellakaan ole suomalaisia. Valitsen yleensä 5 tähden hotellin. Suomalaiset Prisma asiakkaat ei näihin eksy, onneksi. 

Terveisin lentoemäntä

Öhöm, minua aina luullaan saksalaiseksi jopa Saksassa.

Vierailija
227/255 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää oon kuulluut, että suomalaiset tunnistaa naamasta. Sellainen aasialaisen ja possun yhdistelmä. Myös suomalaisten naisten perseet ovat isoja

Isoa persettä näkee Etelä-Amerikan maissa. Hyvännäköisiä naisia, joilla on muotoja. 

Vierailija
228/255 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Mies

Suomalaiset miehethän on komeudestaan kuuluja maailmalla, Kreikkaa myöten! Vai oliko se sittenkin Thaikkula... eikä ulkonäöllä niin väliä. 

No juurikin tämän takia nostavat naisten ulkonäöstä metelin kun eivät itse ole mitään. Huomio täytyy saada muualle. Ilman rahaa eivät nämä edes saisi ulkomailtakaan. 

Vierailija
229/255 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pullukat rodoksella teemaviikko

Pullukat iskemässä Gigoloita, joillakin Gigoloilla fetissi pullukoihin, jotkut taas katsoo säälin ja inhon silmillä. 

Ottaako pannuun kun vaimo käy vieraissa ja saa komeampaa? 

Vierailija
230/255 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se kenellekään kuuluu vaikka värjäisi päänsä vaikka sateenkaarenväreillä?? 

Juu, ei tosiaan ole minulta pois. 

Vierailija
231/255 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Mies

Ainakin minulle kampaaja halusi leikata lyhyen tukan ihan sen vuoksi, että olin saanut ensimmäisen lapseni ja kampaajan mielestä tarvin helppohoitoisemman tukan. Sillä ei ollut mitään väliä, että minulla ovat luonnostaan laineikkaat hiukset ja itse asiassa lyhy

Estrogeeni korvaus hoito .  Ja juusto merilevä omeletti kuuri auttaa myös punajuuri ja pinaatti hiuksiin. Kuin oliiviöljy ja täishampoo. 

Vierailija
232/255 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu meillä oli nuorena sinistä raitaa joskus vähän lilaa väriä ja vaalean punaista. Ne on useimmin pesussa pois lähteviä värejä. Kyllä mekin töissä ollessa matkustettiin pari matkaa vuodessa kuin työttömänä kun oli työpaikan vaihdon välissä vapaata matkustettiin kuin virkavapaalla. Kuin otettiin palkatonta vapaata joskus ja tehtiin viikon matka .  Ruotsalaiset värjää hiuksiaan myös kuin virolaiset. Toiset myös on värjättyjä miehetkin mustaa kuin ruskeaa väriä tai blondia. Hennaaminen on värjäämistä.  Vaalean ruskea hennaväri musta tai blondi. Arabimiehillä on kalju siinä 30-45 vuotiaana jo. Toisilla harmaantuu parta hiukset mutta myös värjäävät niitä. Harmaaksi. Saattaa miehellä olla lsähiuksia tai vallan peruukki. Rasta tai kihara voikin olla hiuslisäke tai peruukki. Jopa tekopartaa!!!  Merivesi vahvistaa hiuksia joten suola on hyvää. Pari päivää merivedessä parantaa myös ihon. Kuin kynnet. Ottakaa kahden viikon merivesi matka. Myös Kreikassa on hyviä rantoja liottaa ihoa. Kyproksella. Oikeaa luonnon ihonhoitoa on myös käydä uintimeriretkellä. Kloorivesi kuivattaa ihoa. Merivesi pehmentää. Nytkin on ollut tarjouslähtöjä Kreikkaan 300€ hotelli kroatia ja jopa turkki. Viikon. 

Vierailija
233/255 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ulkomaalainen mies totesi jo ensimmäisessä yleisessä kulkuneuvossa lentokentältä Helsinkiin: "On kuin sirkuksessa, kaikilla jotain väriä päässä". Se oli kyllä jo joskus 15 v. sitten.

Kyllähän siitä kärähtäneestä tehostevärjätystä permiksestä tulee klovnit mieleen.

Vierailija
234/255 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän perhettä on luultu pariinkin otteeseen norjalaisiksi. Onko se sitten hyvä vai paha juttu? En tiedä. Mikä erottaa suomalaiset ja norjalaiset turistit? 

Molemmat ovat vaaleita pohjoismaalaisia. Ei tuo varmaan ole yhtään sen kummempaa kuin jos suomalainen miettisi onko joku etelämaalainen Italiasta vai Espanjasta.

Vierailija
235/255 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ulkomaalainen mies totesi jo ensimmäisessä yleisessä kulkuneuvossa lentokentältä Helsinkiin: "On kuin sirkuksessa, kaikilla jotain väriä päässä". Se oli kyllä jo joskus 15 v. sitten.

Kyllähän siitä kärähtäneestä tehostevärjätystä permiksestä tulee klovnit mieleen.

Nimenomaan sellaiset kuivat kärähtäneet korput joidenkin naisten hiukset. Silti niitä muka pakko värjätä että sais viimeisinkin hyvä hius piloille:(

Vierailija
236/255 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne suomi pullukat tunnistaa vaappuvasta kävelystä ja värjätyistä hiuksista unohtamatta järkkyjä tatuointeja nenärenkaineen ja perunanenällä tai siankärsällä.Unohtamatta maalaismurretta

Vierailija
237/255 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset turistit tunnistaa heti ulkomailla. Rumat Prisma vaatteet, lihavuus, tatuoinnit, rumat hiukset, eivät osaa käyttäytyä, huutavat puhelimeen, törttöilevät kaduilla ja kaupoissa aivan kuin olisivat eksyneet. Häpeän suomalaisia. 

Itse valitsen yleensä lomakohteen, MISSÄ ON HYVIN VÄHÄN SUOMALAISIA. Lennän myös SAS:lla, koska ruotsalaiset osaavat käyttäytyä paremmin ja ovat siistimpää kansaa. Otan hotellin aina erikseen ja siellä ei todellakaan ole suomalaisia. Valitsen yleensä 5 tähden hotellin. Suomalaiset Prisma asiakkaat ei näihin eksy, onneksi. 

Terveisin lentoemäntä

Ja sinä et ole suomalainen vai?

Sellainen ylimielinen ja tyylikäs tekoripsi, tekotukka, kymmenen sentin tekokynsi, botoxnaamio- ja täyteainekaunotar, kuten alalla on tapana.

Vierailija
238/255 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljain sormin käsittelee.   Kun on mies ei se ole paha vaan värjätty tukka. Liian voimaantunutta.  

Vierailija
239/255 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyt edes käy rhodoksella nykypäivänä paitsi se kansanosa jolle matkailukin on vaan tekosyy vetää känniä. 

Kirjoitetaan Rodos (puheenvuorosta kaikki muu poistettu epäoleellisena).

Justiinsa. Kirjoitetaan Rodos - suomeksi - kuten myös esim. Ameriikka, Austraalia, Alkeria, Pelkia, Pryssel, Montröö, Keneve, Mynssen, Ipitsa, Paleaarien saaret, Kuupa, Prasilia, Venetsuela, Polivia, Tsiile, Havaji, Koloraado, Aritsoona, Aidahou, Kepek, Ekypti, Lipya, Istampul, Kasaplankka (Jatkakaa te tästä. Minä en enää jaksa).

Perus-Jamppa

Vierailija
240/255 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat niin luonnoläheisiä että suomalaiset naisetkin ovat omineet lintukirjoista hiustensa väriloiston.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä