Rodoslainen ravintoloitsija: "Suomalaisilla naisilla on usein värjätty tukka. Olen nähnyt heidän päässään sinistä, vihreää ja oranssia"
Kommentit (255)
Serkkuni on asunut Kreikassa jo 40 vuotta. Hän tietää paikallisten, myös Rodoksella asuvien liksat. On niin paljon sukua ja ystäviä siellä.
Siellä "rantakauppiaat" tienaavat noilla hedelmillään, limuilla, jäätelöllä ja pizzoilla keskimäärin 100-150 ekee, päivässä ja puhtaana käteen.
Tekevät töitä turisti aikoina joka päivä, 7 päivää viikossa. Eivät maksa veroja.
Tekeehän tuo kuukaudessa hyvän summan.
Haittapuolena on, ettei kartuta itselleen eläkkeitä, ei sairasloma päiviä, ei vuosi lomia, ja valtio ei saa verotuloja, mutta he tekevätkin töitä vanhuksina, asuvat kimpassa monen sukupolven kanssa.
Se on elämäntapa heille. Ja valtio nostaa kaikki EU:n tuet, kun verotulot vajaat ja "työttömyys" korkealla.
Olen itse noilla sukulaisilla vieraillut serkkuni kanssa, ja eivät todellakaan asu vaatimattomasti, on kaikki mukavuudet, isot ja laadukkaat kodit, ja nykyaikaiset kodinkoneet, uudet autot ja skootterit, hyvät ja runsaat ateriat ja aina ovat hyvällä tuulella.
Vierailija kirjoitti:
Niin, ja naisilla vielä osittain kaljuksi ajeltu pää ja jäljellä olevat hiukset värjätty shokkivärein.
Tähän vielä ne tatuoinnit ja runsas ylipaino.
🤢🤮
Miksi otsikkoon on haluttu nostaa tuo asia?
Itsellä esim. tämä kiinnitti huomiota:
"Kaikki suomalaiset ovat pohjoismaalaisten tavoin erittäin siistejä. Ruokailun jälkeen he veivät aina astiat ja roskat oikeille paikoilleen. Minkään muun maan ihmiset eivät sitä tehnee"
Tunnen joitakin espanjalaisia ja kaikki ämä tuntemani ovat olleet sitä mieltä, että suomalaiset todellakin tunnistaa helposti värjätystä tukasta ja suomalaisittain värjättyjen tukkien omistajia pidetään lapsellisina ja tyylittöminä. Tässä siis tosiaan puhutaan vihreistä, sinisistä ja pinkeistä yms. tukan väreistä.
Vierailija kirjoitti:
Serkkuni on asunut Kreikassa jo 40 vuotta. Hän tietää paikallisten, myös Rodoksella asuvien liksat. On niin paljon sukua ja ystäviä siellä.
Siellä "rantakauppiaat" tienaavat noilla hedelmillään, limuilla, jäätelöllä ja pizzoilla keskimäärin 100-150 ekee, päivässä ja puhtaana käteen.
Tekevät töitä turisti aikoina joka päivä, 7 päivää viikossa. Eivät maksa veroja.
Tekeehän tuo kuukaudessa hyvän summan.
Haittapuolena on, ettei kartuta itselleen eläkkeitä, ei sairasloma päiviä, ei vuosi lomia, ja valtio ei saa verotuloja, mutta he tekevätkin töitä vanhuksina, asuvat kimpassa monen sukupolven kanssa.
Se on elämäntapa heille. Ja valtio nostaa kaikki EU:n tuet, kun verotulot vajaat ja "työttömyys" korkealla.
Olen itse noilla sukulaisilla vieraillut serkkuni kanssa, ja eivät todellakaan asu vaatimattomasti, on kaikki mukavuudet, isot ja laadukkaat kodit, ja nykyaika
Nykyään tehdään aika aktiivisesti verotarkastuksia, ja tarkastetaan myös työaikaraportointia, ja sanktiot on kovat jos vilunkia.
Vierailija kirjoitti:
Ooh, räväkkä nainen, jolla shokkivärihiukset!
Tulin jo.
t: mies
Hyvä! Näitä te miehet kaipaatte. Räväkkä, shokkivärihiusnainen on joka miehen märkä uni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulin jo.
Tälle on oma nimikin "mielenterveystukka"
Ja yleensä itä-suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Kuka oikeasti menee johonkin Rhodokselle...?
No nämä shokkivärihiusnaiset ja heidän miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulin jo.
Tälle on oma nimikin "mielenterveystukka"
Ja yleensä itä-suomesta.
Ympäri Suomea heitä löytää. Yleensä ovat naimisissa eli miehet näköjään tykkäävät kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Myös suomalaisena tunnistan kaukaa suomalaiset. Espanjassa kadulla tuli vastaan shokkiväreille värjätyt hiukset, tatuointeja täynnä ja hieman pluskokoinen naiskolmikko. Ajattelin heti, että suomalaisia. Ku kävelivät ohi, kuulin kun yksi sanoi, "pitäskö vi##u seuraavks mennä baariin ottaa muutamat". Myöhemmin näin kolmikon uimarannalla persebikineissä. Taattua suomi weeteetä.
Tallinnan vanhassa kaupungissa konttasi kerran hyvännäköinen nuori nainen. Olisin luullut paikalliseksi, jos ei olisi kontannut kadulla kännissä. Kännikäytöksestä päättelin suomalaiseksi ja olihan hän sitten suomalainen.
Myös Rooman keskustassa makoi nainen ja mies kaljapullot kädessä. Käytöksestä ja tyylistä päättelin heidän olevan suomalaisia. Ja taas osui oikeaan.
Tuleeko mahatauti jos ostaa tuommosia vesimeloninviipaleita tai muita hedelmiä rannalta?
Vierailija kirjoitti:
Tunnen joitakin espanjalaisia ja kaikki ämä tuntemani ovat olleet sitä mieltä, että suomalaiset todellakin tunnistaa helposti värjätystä tukasta ja suomalaisittain värjättyjen tukkien omistajia pidetään lapsellisina ja tyylittöminä. Tässä siis tosiaan puhutaan vihreistä, sinisistä ja pinkeistä yms. tukan väreistä.
Mä oon asunut nyt 10 vuotta Espanjassa ja ei siellä suomalaisten tukat tosiaankaan kiinnosta siinä määrin, että niille olisi joku yleisespanjalainen mielipide. Jos itse olet ihminen, joka tykkää arvostella muiden ulkonäköä, on ihan luonnollista että tuttavapiirisi on samanlaista ihan kansalaisuudesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt Rodoksella ja minulla on ruskeat hiukset. Puhun myös hyvää englantia. Olenko edes oikea suomalainen?
Minä en ole käynyt enkä mene. Minullakin on ruskeat hiukset ja puhun englannin lisäksi myös ranskaa.
Vierailija kirjoitti:
Tulin jo.
Toivottavasti löydät itsellesi sellaisen, niin ei tartte muiden miesten shokkivärinaisia ahdistella.
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti tunnet, juu juu, ja yleinen puheenaiheenne on suomalaisnaisten shokkivärihiukset. Juu juu 🥱🥱🥱
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta kiviäkään, mitä joku kreikkalainen rantakauppias ajattelee suomalaisista. Kasvattakaa nyt oikeesti vähän sitä itsetuntoa!
No kyllähän tämä naisia kiinnostaa kun kiinnostaa suomalaisten räkärenttujenkin mielipiteet. Tuo rantakauppiashan on luksusta noiden rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Kummallinen "tieto" tuo että vain suomalaisnaisilla olis tatuointeja.
No suomalaisilla on ainakin rumimmat ja tyylittömimmät tatuoinnit. Joo, saattaa muunmaalaisilla olla jotain myös, mutta suomalaisilla ne on yleensä sellaista kuin haulikolla ammuttua suttua vailla mitään tyylitajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Suomalainen turisti erottuu Rodoksella jo sadan metrin päästä"
Hyvä Suomi !
Luultavasti myös jatkuvalla humalatilallaan ja huutokiroilullaan. Moni suomalainen on myös huutopuhujakailottaja että varmasti hänet huomattaisiin...
Eikös homomiehet ole aika huomionkipeitä ja äänekkäitä?
Mä luulen, et ovat niitä venäläisiä, joita näytetään dark side of russia videoilla.
Äläpäs nyt. Monella venälä isellä on suomalaista verta. Ei voida tietää mistä mikäkin intressi juurensa juontaa.
Hölmöillä on halvat huvit, idiootilla ilmaiset.