Suomi täynnä paskoja työnantajia
-laittomia potkuja
-kyykytystä
-kiusaamista
-savustamista
-supattelua
-kyttäämistä
-ammattitaidon kyseenalaistamista
-eipä ihme, kun moni haluaa olla työtön ja epäkohta listaa voisi jatkaa
Kommentit (71)
suomessa ollaan erittäin monessa yleensä isoissa firmoissa rekryfirmojen kautta pätkäsopparilla. Ja yleensä siellä saa vuokratyöntekijä 2 luokan aseman, ei kuulu talon etuuksien piiriin, ei saa tulospalkkioita/bonuksia ollenkaan, ei kuulu talon oma terveyspalvelut.
tehdään samaa työtä ja ollaan eri palkalla töissä jotkut nauttii tästä jopa vuodesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Paskat työnantajat tekevät vain kaikkensa estääkseen työnhakijoita työllistymästä, huutelevat vaan että mene töihin mutta eivät ota ketään töihin. Ilmoittelevat haamutyöpaikkoja, ovat kehitelleet isolla rahalla algoritmejä, jotka tuottavat vain automaattivastauksen hakijalle: "Kiitos hakemuksesta mutta valinta ei osunut teihin.", vaikkeivät edes valitse ketään niihin työpaikkoihinsa, he oikein elävät sille että torjuvat työnhakijat, maksoi mitä maksoi!!
Kyllä niihin haamutyöpaikkoihinkin valitaan työntekijöitä, ne täytetään ensisijaisesti pomon sukulaisilla ja sukulaisten lapsilla. Toisena jonossa ovat kaverit. Suomi on nepotismin luvattu maa.
Vierailija kirjoitti:
Mua naurattaa ja myötähävettää ihmiset jotka luulee, että vakkari työ on vakkari hautaan saakka, vaikka irtisanomis lappu voi tulla tuosta noin vain. Ja sitten hankitaan 300 000 talolainat.
Onko tällaisia oikeasti olemassa?
Olen oikein tyytyväinen omaan työnantajaani. Ap:ta ja muita ulisijoita en työtoverikseni haluaisi, mutta eipä heillä kyvyt riittäisikään.
Aika paljon on myös umpipaskoja työntekijöitä. Laiskottelua, kusettamista, saikuttamista, juoruamista, työnantajan ohjeiden noudattamatta jättämistä, surkeaa suoriutumista, työilmapiirin pilaamista jne. jne.
Vierailija kirjoitti:
Moni ajautuu burn outiin ja ovat sitten pitkillä saikuilla, työnantajat ei ota mitään vastuuta vaan syyttävät aina työntekijöitä. Jos voittaisin lotossa jonkun miljoona potin, niin en tekisi enää töitä yhdellekään kiittämättömälle pomolle.
Mulle riittäisi 100 000€ ja se olis morjens loppuelämäksi.
Ja yhtä paskoja työkavereita. Aivan kuin olisi aikuisten päiväkodissa jossa kaikki ovat vapaan kasvatuksen esimerkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Kommunismi on vastaus tähän ongelmaan. Ei enää kiusaamista eikä tasa-arvo-ongelmia.
Oujee. Harmi vaan että kommunismissa valtio kiusaa jokaista alamaista enemmän kuin kukaan Suomalainen työnantaja ikinä. Suomessa työnantajat eivät vangitse ja tapa jos sanoo vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon on myös umpipaskoja työntekijöitä. Laiskottelua, kusettamista, saikuttamista, juoruamista, työnantajan ohjeiden noudattamatta jättämistä, surkeaa suoriutumista, työilmapiirin pilaamista jne. jne.
Totta puhut, mutta paska pomo pitää nämä paskat tekijät silti palkkalistoillaan. Bonuksena nämä lusmut savustavat osaajat ulos omaa persettään suojellakseen.
Tunnen itseni orjaksi. Hyväpalkkaiseksi mutta orjan asemassa. Se on kamala tunne joka päivä pyörii mielessä. Ei anneta arvoa, kytätään, monitoroidaan, puhutaan avoimesti nimellä ja varmaan suhmuroidaan tulevaa. Nöyryyttävää. Työntekijät ei puhu vaan esimiehet siellä keskenään avoimesti hälisee Pomojen määrä suhteessa työntekijöihin suhteessa suuri ja ollaan ihan vieressä. Vaikeutetaan työntekoa ja joka kuukausi on pinnistelyä. Onkohan kenenkään muun mielessä tällaista. Olenko jotenkin fiksumpi kun näen tämän eri näkökulmasta.
Mulla oli esihenkilö jolla ei ollut edes merkonomin papereita. Mulla oli ja hain AMK voitte arvata pitikö minusta?