Miksi duunarimiehet yrittävät akateemisia keskiluokkaisia naisia?
Kun eivät kelpaa. Miksi ne duunarinaiset eivät kelpaa? Saman tasoiset.
Kommentit (465)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tällainen ilmiö oikeasti olemassa? Eivätkö miehet täälläkin julista, kuinka heille naisen koulutus- tai tulotasolla ei ole merkitystä?
Duunarimiehille ei ole ehkä väliä, mutta keskiluokan mies ei avioidu siivoojan kanssa. Ja keskiluokan naiset ei haalarimiehiä ota.
Tule nyt edes 2000 luvulle noitten juttujes kanssa..
No mulle insinöörinä ei tullut tämän-mä-haluan fiilistä kun puhutaan että deitissä on itseään korostavat akateemiset naiset joilla nutturan kireys ja silmälasien muoti sekä elämän rytmitys älykellon ohjeiden mukaan ei sisällä huumorintajua, elämäniloa, luonnon läheisyyttä, kotiruokaa, kynttilöitä, pihakukkia, ulkoilua ja mökkeilyä siten että siellä rakennetaan ja tehdään oman näköinen paikka. Sama reaktio lähiöiden monivalinta-sinkkuäideille.
"Akateemisia keskiluokkaisia naisia"? Keskiluokka termi keksittiin teollistumisen aikaan kuvaamaan ihmisiä, jotka elävät kuten aateliset olematta aatelisia. Siis aatelittomia tehtaan omistajia yms, jotka työn sijaan elättivät itsensä muiden tekemällä työllä. Aloituksessa mainittu kansanryhmä on todennäköisesti akateemisia työläisiä.
Duunarimiehet yrittää akateemisia koska tod.näk. löytää joku fiksu on suurempi vs. terassin lonkeromaha Maire.
Ja duunarimiehet kelpaa koska akateemiset miehet ei taas tiedä edes kummasta päästä vasaraa pidellään.
Toki akateemisitakin naisista löytyy mätää, valtion viraston nainen, ei kiitos, pelkkää ongelmaa.
Duunari tekee minkä lupaa ja hoitaa homman. (Nyt en puhu kaljamaha duunareista ketä kiinnostaa halpa olut ja mäccärin eväät)
Opettaja ja remonttireiska on hyvä combo. Toinen opettaa lapsille käytäntöä ja toinen osapuoli hengenravintoa.
Kuinka moni nainen huolisi palomiehen jos voisi saada myös huumorintajuisen ja sosiaalisen, edustuskelpoisen juristin?
Miksei? Kyllä minulle akateemisena naisena kelpaisi fiksu duunarimies. Oman kokemuksen mukaan heillä tuntuu olevan ajatus, että eivät kelpaisi. Minullekin yksi duunarimies sanoi baarissa, että tuskin kelpuuttaisin häntä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni nainen huolisi palomiehen jos voisi saada myös huumorintajuisen ja sosiaalisen, edustuskelpoisen juristin?
Kyllä minä noista mieluummin ottaisin palomiehen kuin kuivan juristin
Minä olen kovapalkkainen nörtti, mies on kokki, jolla pysyy myös vasara kädessä. Minä tuon yhteiseen pottiin enemmän rahaa, hän pitää isommalta osalta kodin pyörimässä. Tää sopii meille molemmille.
En oikein ymmärtänyt tätä "duunarimiehet yrittävät". Me tavattiin, rakastuttiin ja mentiin naimisiin. Ei siinä kukaan ketään "yrittänyt".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tuntemat juristit on kaikkea muuta kuin kuivia. 😀 Ihan hervotonta porukkaa!
Vierailija kirjoitti:
Enemmän tuo kertoo, ettei ihminen ole valmis näkemään vaivaa opiskelemalla, tai kunnianhimo puuttuu. Yksinkertaisesti erilaiset luonteenpiirteet.
Tai kunnianhimo suuntautuu vaikka autonkorjaukseen tai sähkötöihin.
Akateemiset naiset ovat ärsyttäviä pilkunnussijoita.
Kannattaisi puhua mieluummin akateemisista ja ei-akateemisista. Duunareita ovat kaikki työllä elantonsa ansaitsevat, paitsi johtajat ja yrittäjät.
Ihmeellisiä yleistyksiä ja stereotypioita tässä ketjussa. Akateeminen mies ei ole automaattisesti taitamaton kädentaidoissa ja käytännön asioissa eikä amismies tyhmä ja kiinnostumaton ns. älyllisistä asioista. Koulutukseen ja ammatinvalintaan vaikuttaa niin moni asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikostuomiojuristeilla varsinkin tappavan hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Akateemiset naiset ovat ärsyttäviä pilkunnussijoita.
Ja urakeskeisiä. Aina pikkujuttu sängyssä läppärillä ennen nukkumaan menoa.
Mitä väliä. Olen tosin yrittäjä, mutta paskaset hommat. Akateeminen nainen iski minut, ei turhia kyselty. Meni varmaan vuosi ennenkuin edes ymmärsi naisen koulutuksen sisällön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tuntemat juristit pätevät kaikessa. 🙄
Voi olla sattumaa, mutta mun tuntemat naisjuristit ovat pahimpia feministejä. En tajua miten he ovat päätyneet naimisiin. Onneksi ei mun kanssa. 😁
"Älylliset asiat", kuulostaa dorkalta.