Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi duunarimiehet yrittävät akateemisia keskiluokkaisia naisia?

Vierailija
13.07.2025 |

Kun eivät kelpaa. Miksi ne duunarinaiset eivät kelpaa? Saman tasoiset. 

Kommentit (465)

Vierailija
341/465 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan ne duunarimehetkin olla keskiluokkaa tuloiltaan. Yleensä tienaavat enemmän kuin akateemiset akat.

Jos kädet on paikassa niin keskiluokka on kaukana.

Jos kädet on siellä keskivartalon paikassa, niin sehän on keskiluokkaa.

Vierailija
342/465 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tällainen ilmiö oikeasti olemassa? Eivätkö miehet täälläkin julista, kuinka heille naisen koulutus- tai tulotasolla ei ole merkitystä?

Duunarimiehille ei ole ehkä väliä, mutta keskiluokan mies ei avioidu siivoojan kanssa. Ja keskiluokan naiset ei haalarimiehiä ota.

Tule nyt edes 2000 luvulle noitten juttujes kanssa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/465 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle insinöörinä ei tullut tämän-mä-haluan fiilistä kun puhutaan että deitissä on itseään korostavat akateemiset naiset joilla nutturan kireys ja silmälasien muoti sekä elämän rytmitys älykellon ohjeiden mukaan ei sisällä huumorintajua, elämäniloa, luonnon läheisyyttä, kotiruokaa, kynttilöitä, pihakukkia, ulkoilua ja mökkeilyä siten että siellä rakennetaan ja tehdään oman näköinen paikka. Sama reaktio lähiöiden monivalinta-sinkkuäideille.

Vierailija
344/465 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Akateemisia keskiluokkaisia naisia"? Keskiluokka termi keksittiin teollistumisen aikaan kuvaamaan ihmisiä, jotka elävät kuten aateliset olematta aatelisia. Siis aatelittomia tehtaan omistajia yms, jotka työn sijaan elättivät itsensä muiden tekemällä työllä. Aloituksessa mainittu kansanryhmä on todennäköisesti akateemisia työläisiä.

Vierailija
345/465 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunarimiehet yrittää akateemisia koska tod.näk. löytää joku fiksu on suurempi vs. terassin lonkeromaha Maire.

Ja duunarimiehet kelpaa koska akateemiset miehet ei taas tiedä edes kummasta päästä vasaraa pidellään.

Toki akateemisitakin naisista löytyy mätää, valtion viraston nainen, ei kiitos, pelkkää ongelmaa.

Duunari tekee minkä lupaa ja hoitaa homman. (Nyt en puhu kaljamaha duunareista ketä kiinnostaa halpa olut ja mäccärin eväät)

Vierailija
346/465 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja ja remonttireiska on hyvä combo. Toinen opettaa lapsille käytäntöä ja toinen osapuoli hengenravintoa.

Vierailija
347/465 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni nainen huolisi palomiehen jos voisi saada myös huumorintajuisen ja sosiaalisen, edustuskelpoisen juristin?

Vierailija
348/465 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei? Kyllä minulle akateemisena naisena kelpaisi fiksu duunarimies. Oman kokemuksen mukaan heillä tuntuu olevan ajatus, että eivät kelpaisi. Minullekin yksi duunarimies sanoi baarissa, että tuskin kelpuuttaisin häntä.  

Vierailija
349/465 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni nainen huolisi palomiehen jos voisi saada myös huumorintajuisen ja sosiaalisen, edustuskelpoisen juristin?

Kyllä minä noista mieluummin ottaisin palomiehen kuin kuivan juristin

Vierailija
350/465 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kovapalkkainen nörtti, mies on kokki, jolla pysyy myös vasara kädessä. Minä tuon yhteiseen pottiin enemmän rahaa, hän pitää isommalta osalta kodin pyörimässä. Tää sopii meille molemmille.

En oikein ymmärtänyt tätä "duunarimiehet yrittävät". Me tavattiin, rakastuttiin ja mentiin naimisiin. Ei siinä kukaan ketään "yrittänyt". 

Vierailija
351/465 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tuntemat juristit on kaikkea muuta kuin kuivia. 😀 Ihan hervotonta porukkaa!

Vierailija
352/465 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän tuo kertoo, ettei ihminen ole valmis näkemään vaivaa opiskelemalla, tai kunnianhimo puuttuu. Yksinkertaisesti erilaiset luonteenpiirteet.

Tai kunnianhimo suuntautuu vaikka autonkorjaukseen tai sähkötöihin.

Vierailija
353/465 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemiset naiset ovat ärsyttäviä pilkunnussijoita.

Vierailija
354/465 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi puhua mieluummin akateemisista ja ei-akateemisista. Duunareita ovat kaikki työllä elantonsa ansaitsevat, paitsi johtajat ja yrittäjät.

Vierailija
355/465 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellisiä yleistyksiä ja stereotypioita tässä ketjussa. Akateeminen mies ei ole automaattisesti taitamaton kädentaidoissa ja käytännön asioissa eikä amismies tyhmä ja kiinnostumaton ns. älyllisistä asioista. Koulutukseen ja ammatinvalintaan vaikuttaa niin moni asia.

Vierailija
356/465 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikostuomiojuristeilla varsinkin tappavan hauskaa.

Vierailija
357/465 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akateemiset naiset ovat ärsyttäviä pilkunnussijoita.

Ja urakeskeisiä. Aina pikkujuttu sängyssä läppärillä ennen nukkumaan menoa. 

Vierailija
358/465 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä.  Olen tosin yrittäjä, mutta paskaset hommat.  Akateeminen nainen iski minut, ei turhia kyselty.  Meni varmaan vuosi ennenkuin edes ymmärsi naisen koulutuksen sisällön. 

Vierailija
359/465 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tuntemat juristit pätevät kaikessa. 🙄

Voi olla sattumaa, mutta mun tuntemat naisjuristit ovat pahimpia feministejä. En tajua miten he ovat päätyneet naimisiin. Onneksi ei mun kanssa. 😁

Vierailija
360/465 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Älylliset asiat", kuulostaa dorkalta.