Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi duunarimiehet yrittävät akateemisia keskiluokkaisia naisia?

Vierailija
13.07.2025 |

Kun eivät kelpaa. Miksi ne duunarinaiset eivät kelpaa? Saman tasoiset. 

Kommentit (465)

Vierailija
321/465 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääks muuten kysyy heti ekana naiselta onko akateeminen ja jos on niin sit täyskäännös satakasikyt astetta uutta kohdetta etsimään?

Vierailija
322/465 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunarityö ei tarkoita sitä, ettei kiinnostusta muuhun olisi. Minäkin olisin mieluiten astronautti, jos matemaattiset rahkeet olisivat riittäneet. Mutta kun eivät riitä. 

Sinulla vaikka olisi ollut kuinka rahkeita valmistua yliopistossa matemaatikasta, ei silti olisi kuin äärettömän pieni mahdollisuus päästä astronautiksi. Ensin, koska sinne palkataan niin vähän ja harvoin ja toiseksi, sinun pitää läpäistä myös fyysisiä testejä ja ne ovat ehkä vielä tärkeämpiä. 

Tunnen ihmisiä, joka ovat valmistuneet fysiikan laitokselta ja silti päätynyt esimerkiksi konnariksi. Yhden joka valmistu ekonomiksi ja on golfklubissa sihteerinä ja tuomarina. Monelle itsensä elättäminen on tärkeää. Toiset aloittavat sen aiemmin ja toiset joutuvat tekemään kierroksen yliopiston kautta, todetakseen, että jos meinaa tienata, joskus on vaan ryhdyttävä duunariksi ja harrastaa niitä teoreettisia aineita vapaa ajalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/465 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen akateeminen nainen, ja ihan itse iskin itselleni duunarimiehen. Ihan siksi, koska hän oli (ja on edelleen) IHANA! Aivan sama mulle olisiko hän ollut hän duunari, akateeminen, tai vaikka työtön. Heti ensisilmäyksellä tunne oli niin voimakas, että millään ei ollut väliä. Tiesin heti, että tuon miehen haluan, ja muu ei kelpaa. Edelleen ollaan yhdessä, kohta jo 10 vuotta tulee täyteen. 

Jos et ole yrittäjä olet myös duunari

Yrittäjäkin voi tehdä duunaritöitä. Duunari on suoritettavan työn tekijä. 

Duunari on ihan vaan palkansaaja. Kannattaa perehtyä sanojen merkitykseen 

Vierailija
324/465 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen akateeminen nainen, ja ihan itse iskin itselleni duunarimiehen. Ihan siksi, koska hän oli (ja on edelleen) IHANA! Aivan sama mulle olisiko hän ollut hän duunari, akateeminen, tai vaikka työtön. Heti ensisilmäyksellä tunne oli niin voimakas, että millään ei ollut väliä. Tiesin heti, että tuon miehen haluan, ja muu ei kelpaa. Edelleen ollaan yhdessä, kohta jo 10 vuotta tulee täyteen. 

Ei. Jos et ole yrittäjä, olet palkansaaja. Putkimies ja taksikuski ovat duunareita vaikka olisivatkin yrittäjiä. 

Palkansaaja on sama kuin duunari. Yrittäjä ei ole duunari.

Vierailija
325/465 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Duunari on lähinnä työtehtävä. Akateemisuus on koulutustaso. Vaikka palstalla aina korreloidaan huono älykkyys tai yleissivistys siihen duunariin, niin se ei vältämättä ole mitenkään sidoksissa siihen työhön ja henkilöön. Se, että on valmistunut jostain suomenkielen tutkimuksen laitokselta ei tee ihmisestä mitenkään parempaa, kuin joku joka on valmistunut sähkömieheksi. Minua on alkanut todella ärsyttämään tämä varsinkin akateemisten naisten ylimielisyys kaikkia muita ihmisiä kohtaan. 

On miljoonia syitä miksi joku ei halua tai voi hankkia itselleen akateemista tutkintoa ja yksi varmaan suurimmista on se, ettei ne alat mitä on tarjolla ole sitä mitä haluaa tehdä työkseen joka päivä. Kaikkia ei nyt vaan kiinnosta olla lääkäri, hammaslääkäri, insinööri tai ranskankielen opettaja. Eikä ehkä biologi tai sosiologi tai edes lastentarhan opettaja. Taloudellisesti voi olla paljon parempaa tehdä sitä työtä, kuin opiskella sitä a

Duunati on palkansaaja. Ei se muuksi muutu että suurinosa on duunareita vaikka koulutus mikä. Jos muiden palkkalistalla olet duunari vaikka olisit tohtori.

Vierailija
326/465 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jallukerhonkin kokouksissa ollaan me duunarit (palkansaajat) aina vähän vinoilun kohteena mutta eipä muuten ongelmaa, välillä nyppii mutta kujeilua se on. Akateemikko velkille jotka on yrittäjinä muistan aina keljuilla että alvi pitää maksaa 😂😂

Vierailija
327/465 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän tuo kertoo, ettei ihminen ole valmis näkemään vaivaa opiskelemalla, tai kunnianhimo puuttuu. Yksinkertaisesti erilaiset luonteenpiirteet.

Vierailija
328/465 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietoisesti en ole kyllä yrittänyt akateemisia iskeä. Tuntuu et joka toisella on väh. joku humanistinen tutkinto tai ammattikorkea. Sinänsä kiva mutta neidot luulevat monesti olevansa parempia kuin ovatkaan. Naurattaa kun kumminkin duunarina ovat yleensä valtiolla duunarina. T. Yrittäjä, OTM

Vierailija
329/465 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietoisesti en ole kyllä yrittänyt akateemisia iskeä. Tuntuu et joka toisella on väh. joku humanistinen tutkinto tai ammattikorkea. Sinänsä kiva mutta neidot luulevat monesti olevansa parempia kuin ovatkaan. Naurattaa kun kumminkin duunarina ovat yleensä valtiolla duunarina. T. Yrittäjä, OTM

Oho vähä kirjoitusvirheitä ja sanlja ylimääräisenä. Miksihän täällä ei voi vieläkään editoida vastausta niinkuin oikeilla foorumeilla?

Vierailija
330/465 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meille kävi niin, että tuttu duunarimies ihastui minuun, ja koska yksipuolinen tunne on aika raskas kantaa, hän kertoi sen. Ja sitten me puhuttiin ja tutustuttiin ja pikkuhiljaa rakastuttiin. Ei siinä ollut sen kummempaa luokkaretkeä ilmassa.

Vierailija
331/465 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät välitä tuontaivaallista naisen ammatista ellei se sitten oo por nostara tai onlyfansh oro tai ylipäätään ho ro

Vierailija
332/465 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska kaikkihan sen tietää miten kuumana akateemiset käy duunarimiehiin. Niinkin yksinkertainen selitys🤷. 

Vierailija
333/465 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Jos et ole yrittäjä, olet palkansaaja. Putkimies ja taksikuski ovat duunareita vaikka olisivatkin yrittäjiä. 

Palkansaaja ei ole sama kuin duunari. Yrittäjäkin voi tehdä duunarihommia. 

Vierailija
334/465 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse yritän naista joka kiinnostaa minua. Koulutustasosta riippumatta.

Sama. En ole kiinnostunut koulutustasosta vaan ihmisestä.

Vierailija
335/465 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunarinaiset on niin tyhmiä ja läskejä ja tatuointi rinnoisss. Yök

Vierailija
336/465 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen duunarimies. Toki omistan työpaikkani kaikki osakkeet, mutta kädet savessa ihan niin kuin muillakin. Vaimo on hyvin pitkälle kouluttautunut ja arvostettu työssään. Minä hoidan talouden suurimmaksi osaksi. Olenkin tästä joskus leikkimielisesti vitsaillut että millonkas se rouva alkaa tienaamaan. Olemme hyvä pari ja rakastamme toisiamme, se lienee riittävän. 

Vierailija
337/465 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitähän se kirjaimellisesti on. Paljansaaja=duunari. Vai onko lähdettä joka muuta väittää?

338/465 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosin nimen omaan duunarinaisia keskiluokkaisuuteen en ota kantaa koska ihmisestä ei päällepäin sitä välttämättä näe. Sanoisin että mitä naisiin tulee, etenkin puolisoina niin vähempi lukemista on parempi. Kokemusta niin koulutetusta kuin vähemmän koulutetusta naisesta.

Vierailija
339/465 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet yrittävät ketä tahansa hyvän näköistä naista. Piste. Jos eivät yritä, niin ainakin haluaisivat yrittää.

Vierailija
340/465 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä väliä? Duunarista voit saada kotiisi joka paikan höylän, joka ymmärtää remontoinnit ja muut jutut. Näillä miehillä on monesti myös "arkijärkeä". T.Nainen

Itselleni ei ole ikinä ollut kriteerinä kumppanille, että osaisi tehdä remppoja. Oikeastaan on jopa parempi, ettei tee niitä itse, koska silloin jää enemmän aikaa mukavaan yhdessäoloon, kun palkataan ammattilainen tekemään hommat. Moni mies, joka sanoo osaavansa tehdä remonttihommia, ei oikeasti muuten edes osaa kunnolla, ja työn laatu on vähän kiikun kaakun ja olisi ollut parempi palkata ammattilainen alun perinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi