Onko miehillä runsaasti valinnanvaraa sinkkunaisissa deittisovelluksissa?
Kysymykseni on osoitettu miehille, jotka ovat joskus käyttäneet deittisovelluksia kuten Tinder, Hinge jne:
Tuntuuko sinusta siltä, että sinulla on runsaasti valinnanvaraa naisissa deittiäpissä ollessa? Tuntuuko, että sinulla on siinä puhelimessa suurin piirtein kaikki Suomen sinkkunaiset ja sulla on mahdollisuus tutustua heistä keneen vain? Entä, jos olet tutustunut johonkin kivaan naiseen, jonka seurassa viihdyt, niin hiipiikö sinulle kuitenkin mieleen, että "pitäisikö mun kuitenkin palata takaisin sinne Tinderiin swaippailemaan, että jospa mä paremmankin naisen sieltä löydän?'
Kun itse ainakin naisena olen saanut usein pakit miehiltä joko heti ensitreffien jälkeen tai lyhyen tapailun jälkeen. Ja nämä miehet, joita olen deittaillut pidempään, ovat lähes heti löytäneet uuden naisen. He Ikään kuin pystyvät vaihtamaan naista kuin sukkaa.
Kommentit (124)
1-5 % seksuaalisesti huippumiehillä on runsaasti valinnanvaraa, mutta taviksilla sovelluksissa on vielä vähemmän mahdollisuuksia kuin ulkona. Sovellusten koko logiikka perustuu siihen, että niissä on enemmän epätoivoisia miehiä (jotka tuovat sen kassavirran) ja pieni prosentti ns. pelimiehiä, jota sitä haaremiaan pyörittää ja niistä hyötyvät.
Hölmöiltä (miehiltä) rahat pois. Siinä maksullisten deittisovellusten logiikka. Naisilla vähän eri juttu, koska heitä on aina vähemmistö, joten valinnanvaraa riittää.
Tällä viikolla tein matchin vajaa nelikymppisen miehen kanssa, joka asuu isossa kaupungissa pk-seudun ulkopuolella. Hän kertoi, että hän on tämän vuoden aikana tavannut 30-40 naista. Ilmeisesti on vaikeaa pysähtyä yhden seuraan ja keskittyä tapailemaan vain yhtä, jos tietää, että valinnanvaraa on runsaasti. Sitä helposti ajattelee, että mitä voi missata, jos nyt valitsee tämän naisen ja olisiko jossain vielä parempi nainen.
Tämän gigolo-ilmiön takia meillä on paljon avioeroja ja rikkinäisiä perheitä