Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehillä runsaasti valinnanvaraa sinkkunaisissa deittisovelluksissa?

Vierailija
13.07.2025 |

Kysymykseni on osoitettu miehille, jotka ovat joskus käyttäneet deittisovelluksia kuten Tinder, Hinge jne:

Tuntuuko sinusta siltä, että sinulla on runsaasti valinnanvaraa naisissa deittiäpissä ollessa? Tuntuuko, että sinulla on siinä puhelimessa suurin piirtein kaikki Suomen sinkkunaiset ja sulla on mahdollisuus tutustua heistä keneen vain? Entä, jos olet tutustunut johonkin kivaan naiseen, jonka seurassa viihdyt, niin hiipiikö sinulle kuitenkin mieleen, että "pitäisikö mun kuitenkin palata takaisin sinne Tinderiin swaippailemaan, että jospa mä paremmankin naisen sieltä löydän?'

Kun itse ainakin naisena olen saanut usein pakit miehiltä joko heti ensitreffien jälkeen tai lyhyen tapailun jälkeen. Ja nämä miehet, joita olen deittaillut pidempään, ovat lähes heti löytäneet uuden naisen. He Ikään kuin pystyvät vaihtamaan naista kuin sukkaa. 

Kommentit (124)

Vierailija
61/124 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP puhuu komeista ja mukavista miehistä. Heillä on helppo löytää seuraa. Oma kokemus oli että hädintuskin tuli mätsejä mutta onneksi sieltä löytyi yksi sopiva <3 Olen pitkään pohtinut että olisi vaikea olla suhteessa jos olisin komea. Nyt helppo olla yhden kanssa kun ei kukaan flirttaile satunnaisesti vaikka kaupassa. Mutta auta armias jos naiset vihjailisi mulle, en tiedä kauan menisi että lankeaisin. 

Tämän takia komea mies on naisen kannalta parempi. Mulla on komea mies, joka ei ole uskollinen sen takia ettei saisi ketään, vaan sen takia että rakastaa mua ja haluaa elää mun kanssa <3 

Vierailija
62/124 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin vannoa että jos on ulkonäöltään tasoa pronssipatsas, on ihan sama mitä profiilissa lukee tai on lukematta. Kaikki tuo lentää ikkunasta siinä vaiheessa. Seisot haulikon kanssa mehtällä tai perhostustamineet niskassa törmällä - "koska tavataan?"

On noita "kokeita" tehty useita - jos on poikkeuksellisen hyvännäköinen, selviää oikeasti jollain "runkkaan sun kuville" viesteillä ja naiset ovat yhä messissä. 

Yksi koe mallimiehen kuvilla oli sellainen että sanoi tekstissä olevansa lasten hyväksikäyttäjä. Ja mätsejä sateli silti. Se siitä luonteen tai tekstin tärkeydestä.

Sädekehäilmiö. Varmaan olettavat automaattisesti, että kyse on mustasta huumorista tms. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/124 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP puhuu komeista ja mukavista miehistä. Heillä on helppo löytää seuraa. Oma kokemus oli että hädintuskin tuli mätsejä mutta onneksi sieltä löytyi yksi sopiva <3 Olen pitkään pohtinut että olisi vaikea olla suhteessa jos olisin komea. Nyt helppo olla yhden kanssa kun ei kukaan flirttaile satunnaisesti vaikka kaupassa. Mutta auta armias jos naiset vihjailisi mulle, en tiedä kauan menisi että lankeaisin. 

Tämän takia komea mies on naisen kannalta parempi. Mulla on komea mies, joka ei ole uskollinen sen takia ettei saisi ketään, vaan sen takia että rakastaa mua ja haluaa elää mun kanssa <3 

Sä kuvittelet, että miehesi on uskollinen, et tiedä. 

Vierailija
64/124 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin vannoa että jos on ulkonäöltään tasoa pronssipatsas, on ihan sama mitä profiilissa lukee tai on lukematta. Kaikki tuo lentää ikkunasta siinä vaiheessa. Seisot haulikon kanssa mehtällä tai perhostustamineet niskassa törmällä - "koska tavataan?"

On noita "kokeita" tehty useita - jos on poikkeuksellisen hyvännäköinen, selviää oikeasti jollain "runkkaan sun kuville" viesteillä ja naiset ovat yhä messissä. 

Yksi koe mallimiehen kuvilla oli sellainen että sanoi tekstissä olevansa lasten hyväksikäyttäjä. Ja mätsejä sateli silti. Se siitä luonteen tai tekstin tärkeydestä.

Sädekehäilmiö. Varmaan olettavat automaattisesti, että kyse on mustasta huumorista tms. 

Laitapa tavismiehenä sama teksti niin korkeintaan poliisit tulee hakemaan kotoa.

Vierailija
65/124 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
66/124 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder johtaa siihen että nainen kiinnostuu joko omaan tasoonsa nähden aivan liian komeista. Joka näkyy siinä että mies on aina sitoutumiskammoinen (koska haluaa omaa ulkonäkötasoaan alemmilta naisilta vain sitä)

Tai sitten jos nainen päättääkin valita tavallisemman näköisen, hän valitsee sen sinnikkäimmän jolla on aina kaikkeen oikea hyvältä kuulostava vastaus. Eli hän lankeaa ammattigigoloon joka tietää että pitää erottua miehistä ja tietää tasan mistä langoista vetää.

Ne hyvät parisuhdemiehet olisi niitä jotka eivät ole mallin näköisiä eivätkä vedä aina oikeista langoista tai suostu näkemään suhteettoman paljon vaivaa naisen eteen.

Millä lailla ihminen, jolla ei ole sosiaalisia taitoja ("ei osaa vetää oikeista langoista" eli ei osaa käyttäytyä mukavasti toisten seurassa) olisi parempi parisuhdemies? Tuo kuulostaa järjenvastaiselta.

Vierailija
67/124 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tästä nyt ole ihan tarpeeksi materiaalia? Siis siitä, että deittisovelluksissa on enemmän miehiä kuin naisia. Naiset myös poistuvat niistä nopeammin. 

Vierailija
68/124 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmat miehet nyt kuitenkaan eivät ole mitään pronssipatsaita, joten useimmille miehille se luonne ja teksti ovat tärkeitä. Aika turha haikailla, että jos olisin maailman kaunein adonis, niin sitten voisin olla millainen tahansa mulkero ja aina joku pelkän ulkonäön perään oleva nainen kiinnostuisi. Et voi maailman kauneimmaksi adonikseksi ruveta.

Vierailija
69/124 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä oli. Harmi vaan, että suurin osa naisista oli liian löyhämoraalisia, joten kuvio oli yleensä se, että tavattiin, mentiin panemaan viimeistään toisilla treffeillä ja siihen se minun kiinnostus sitten lopahtikin. Lopulta suuntasin ulkomaalaisiin deittikuviohin ja sieltä löytyi hyvä nainen.

🤣🤣 Jeesus mikä ääliö olet.

Millä perusteella tuo on ääliö?

Ainakin liian löyhämoraalinen, kuten itse määritteli. Miksipä "hyvä nainen" sellaisesta kiinnostuisi?

Vierailija
70/124 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderin omien tilastojen mukaan 10% joukko miesprofiileista kerää yli 60% kaikista naisten antamista tykkäyksistä, ja samaan aikaan 50% miesprofiileista ei saa ollenkaan tykkäyksiä.

Eli Tinderissä on pieni vähemmistö miehiä, jotka saavat tuhansia tykkäyksiä, ja suuri massa mieskäyttäjiä jotka eivät saa ollenkaan tykkäyksiä. 

Kun tietää tämän, ymmärtää paremmin miksi Tinder kokemuksesi on sellainen kuin se on. 

Vierailija
71/124 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Aika turha haikailla, että jos olisin maailman kaunein adonis, niin sitten voisin olla millainen tahansa mulkero ja aina joku pelkän ulkonäön perään oleva nainen kiinnostuisi."

Mutta kun tuo on monesti todistettu. Voit ihan itse googlailla esim. Tinder male model experiments tai vastaavaa. Riittävä ulkonäkö kun on, niin oikeasti sama mitä profiilissa lukee tai on lukematta, tai millä keskustelun aloittaa, menekkiä on. 

Sama efekti kuin se legendaarinen tilanne koulussa, kun luokan hylkiö sanoo jonkun jutun, kukaan ei naura. Luokan suosittu sanoo saman asian, kaikki nauravat. Creepystä tuleekin yhtäkkiä nokkelaa ja hauskaa, kun on oikea naama. 

Vierailija
72/124 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä oli. Harmi vaan, että suurin osa naisista oli liian löyhämoraalisia, joten kuvio oli yleensä se, että tavattiin, mentiin panemaan viimeistään toisilla treffeillä ja siihen se minun kiinnostus sitten lopahtikin. Lopulta suuntasin ulkomaalaisiin deittikuviohin ja sieltä löytyi hyvä nainen.

🤣🤣 Jeesus mikä ääliö olet.

Millä perusteella tuo on ääliö?

Ei halua kumppania, joka panee viimeistään toisilla treffeillä, mutta panee itse viimeistään toisilla treffeillä.

Oman toimintansa takia hänellä ei ole mitään mahdollisuuksia löytää sellaista kumppania, jota hän haluaisi.

Olen ollut jo 15 vuotta naimisissa. Ei tietysti pitäisi yleistää, mutta kun nuoresta klopista saakka on nähnyt paljon naisia, jotka vielä naimisiin mentyäänkin antaisivat pillua esim. minulle, niin mieluummin ryhdyin etsimään naista, joka ei ole helppo vieteltävä. Ette te kunnioita keskenännekään naisia, jotka jakavat persettä vähän sinne ja tänne. Ja auta armias, jos joku nainen katsoo miestänne selvästi kiinnostuneena niin h***ahan se on.

Vierailija
73/124 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se on. Typerä juttu tavis miehen suusta on typerä juttu. Komean suusta se on ihanan hassua. Komean kosketus on ihanan miehekästä, taviksen kosketus seksuaalista häirintää. Kaikki miehet tietää tämän.

Vierailija
74/124 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tinderissä paljon naisia mutta ei tule yhtään mätsiä tms.

Panostakaa niihin profiileihin.. 

Panosta parisuhteeseen!

Vierailija
75/124 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...jonka taustasta et tollona tiedä mitään. Haloo, ulkomailta löytyy loppuunkuluneita ammattilaisia. Kotimaiset naiset harrastaa seksiä koska se on kivaa, eli samalta pohjalta kuin sinäkin. Jos tuomitset naiset, tuomitse itsesi myös, koska sinähän se olet joka heidät "pilaa" saastaisella kyrvälläsi.

OIkeasti en usko että olet ollut yhdenkään naisen kanssa. Olet liian häiriintynyt, jotta se jäisi naisilta huomaamatta.

En huolinut ulkomaistakaan loppuunkulunutta, vaan suomalaisen mittakaavan mukaan vanhanpiian tai peräkamarin tyttären.

Vierailija
76/124 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tinderissä paljon naisia mutta ei tule yhtään mätsiä tms.

Panostakaa niihin profiileihin.. 

Juu, se on aina profiilitekstin ja kuvien huonoudesta kiinni eikä esim. siitä, että kaikki laittavat suoraan hylkyyn kun työnimikkeenä ei ole jotain, mistä tienaa vähintään yli mediaanin. On oikeasti ihan normaaleita miehiä joiden "paperilla" pitäisi kelvata, mutta saavat ehkä yhden matchin kuukaudessa ja sekin on todennäköisesti joku OnlyFansia tyrkyttävä botti. Tämä siis ihan lähipiiristä todettua eikä mutuilua tai omien agendojen puskemista, kuten useimmilla. 

Jos meinaa suomalaisen hyvän ja kunnollisen naisen löytää, niin ehkä helpoiten sellaisen löytää uskovaisista piireistä. Toinen hyvä vaihtoehto on Filippiinit ja sellainen seutu, jossa uskotaan Jumalaan, mutta ovat lähinnä tapauskovaisia.

Vierailija
77/124 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ns. omantasoinen nainen olisi hyvä. Mutta haluan että nainen on ihan yhtä lailla tutustumisessa aktiivinen ja kiinnostunut kuin minäkin. Ei tätä netistä ainakaan saa. Oikeassa elämässä kyllä. Viimeisin suhde alkoi työpaikalla. Siinä ei tarvinnut vetää mykkää kivirekeä perässä kuten nettisovelluksissa.

Mun ongelma on netissä se että kiinnostus vain katoaa kun nainen viestittää olemuksellaan että olen pisara meressä, harmaan massan osanen. Mies haluaa vastakaikua. Netin asetelma ei siihen sovellu. Enkä halua mitään selvästi itseäni rumempaa naista kun sinkkuus ei pelota.

Vierailija
78/124 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" Aika turha haikailla, että jos olisin maailman kaunein adonis, niin sitten voisin olla millainen tahansa mulkero ja aina joku pelkän ulkonäön perään oleva nainen kiinnostuisi."

Mutta kun tuo on monesti todistettu. Voit ihan itse googlailla esim. Tinder male model experiments tai vastaavaa. Riittävä ulkonäkö kun on, niin oikeasti sama mitä profiilissa lukee tai on lukematta, tai millä keskustelun aloittaa, menekkiä on. 

Sama efekti kuin se legendaarinen tilanne koulussa, kun luokan hylkiö sanoo jonkun jutun, kukaan ei naura. Luokan suosittu sanoo saman asian, kaikki nauravat. Creepystä tuleekin yhtäkkiä nokkelaa ja hauskaa, kun on oikea naama. 

Ja mitä kuvittelit pystyväsi tekemään, että tämä muuttuu?

Miksi jankata asioissa, joille ei voi mitään?

Ihan sama kun kiukuttelis säästä tai vuorokaudenajoista tai maapallon pyörimisestä.

Asenteesta elämän laadussa on kysymys. Kukaan ei jaksa ankeuttajaa olkoon hänen ulkonäkö, mikä tahansa.

Vierailija
79/124 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Saavatko kuitenkin matcheja, jos kerran pääsevät lähettämään viestejä? Jos matcheja tulee, ei vika ole siinä, etteikö henkilö olisi herättänyt kiinnostusta. Mikäli pääsääntöisesti viesteihin ei tule vastausta, silloin voi vika olla siinä viestissä. Jätän itsekin kyllä vastaamatta, jos viesti on pelkkä "moi" tai vilkutusemoji tai jos mies aloittaa keskustelun jollain "kaunis oot" -tyyppisellä avauksella."

Et tiedä että on melko yleistä olla deittisovelluksissa puhtaasti pönkittääkseen itsetuntoaan tai selvittääkseen "markkina-arvonsa"? Eli farmaavat matcheja ilman todellista kiinnostusta tai että koskaan on tarkoitus viestiä.

Tottakai. Mutta jos näin on, silloin ei kyse ole siitä, että he olisivat jotenkin "nirsoja" - he eivät vain etsi seuraa ja kuluttavat siellä aikaa huvikseen. Tyhmää tietysti, mutta se on silloin eri juttu kuin se, millaisia vaatimuksia naisilla on.

Vierailija
80/124 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehtiinkö tämä testi Suomessa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi