Onko miehillä runsaasti valinnanvaraa sinkkunaisissa deittisovelluksissa?
Kysymykseni on osoitettu miehille, jotka ovat joskus käyttäneet deittisovelluksia kuten Tinder, Hinge jne:
Tuntuuko sinusta siltä, että sinulla on runsaasti valinnanvaraa naisissa deittiäpissä ollessa? Tuntuuko, että sinulla on siinä puhelimessa suurin piirtein kaikki Suomen sinkkunaiset ja sulla on mahdollisuus tutustua heistä keneen vain? Entä, jos olet tutustunut johonkin kivaan naiseen, jonka seurassa viihdyt, niin hiipiikö sinulle kuitenkin mieleen, että "pitäisikö mun kuitenkin palata takaisin sinne Tinderiin swaippailemaan, että jospa mä paremmankin naisen sieltä löydän?'
Kun itse ainakin naisena olen saanut usein pakit miehiltä joko heti ensitreffien jälkeen tai lyhyen tapailun jälkeen. Ja nämä miehet, joita olen deittaillut pidempään, ovat lähes heti löytäneet uuden naisen. He Ikään kuin pystyvät vaihtamaan naista kuin sukkaa.
Kommentit (124)
Tinderissä 90% hedelmällisessä iässä olevista on yhäreitä, 8% parinvaihtajia, bissejä yms ja 5% periaatteessa kelvollisia mutta tässäkin joukossa kasvotatuoituja tai isoja tatuointeja koko vartalon ja raajojen alueella.
Tinder on sinkkuäideille nykyään tarkoitettu. No aisurit näihinkin lankeaa.
"Mahdollisesti tuollainen mies kelpaisikin "edes jollekin", mutta miten se "edes joku" voi löytää tämän miehen? Jos Tinderissä on tekstitön profiili, niin mistä se "edes joku" voi tietää, että hei tuossahan voisi olla juuri minua kiinnostava ihminen. Koittakaa nyt VIHDOIN ymmärtää, että kun Tinder on väärällään miehiä, joihin nuo luettelemasi speksit sopivat, niin kaikkien näiden miesten pitäisi kertoa itsestään vähän enemmän. Millaisia ihmisiä he ovat, mitkä asiat heitä kiinnostavat, mitä he harrastavat tai muuten tekevät elämässään, millaista suhdetta etsivät ja millainen elämäntyyli heillä on - tällaiset asiat ovat niitä, jotka voivat herättää mielenkiinnon. Ei se herätä kiinnostusta, että joku mies "tulee toimeen omillaan".
Ette te miehetkään kiinnostu naisista vain sillä perusteella, että nainen tulee toimeen omillaan, osallistuu yhteiskuntaan ja ei ole luotaantyöntävän ruma. Miksi oletus kuitenkin on, että naisten mielenkiinto herää vain tuosta?"
Sinulla on selvästi agenda, kun väännät koko ajan sen tuohon, että miehen profiili on tekstitön tai he ovat muuten tuppisuita. Lähipiirissäni on ihmisiä joiden profiilissa on KAIKKI mahdollinen tieto, harrastuksista työhön, kuvia "ihmisten ilmoilta" eikä yhtään kala tai ryyppäyskuvaa tai vessaselfietä, ja kukaan ei vastaa heidän viesteihin, eli he eivät saa edes mahdollisuutta.
Ja ei, itse en ole missään näistä sovelluksista, ei ole tarvetta.
Tässä vähän tinderfaktoja: 60% käyttäjistä on suhteessa/naimisissa, 10% päätyy tapaamaan, 4% saa muodostettua suhteen.
Kysymyksesi on osoitettu miekkosille palstalla, jolla heitä ei ole X""""DDDD Kyllä voi ihminen olla tyhmä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder johtaa siihen että nainen kiinnostuu joko omaan tasoonsa nähden aivan liian komeista. Joka näkyy siinä että mies on aina sitoutumiskammoinen (koska haluaa omaa ulkonäkötasoaan alemmilta naisilta vain sitä)
Tai sitten jos nainen päättääkin valita tavallisemman näköisen, hän valitsee sen sinnikkäimmän jolla on aina kaikkeen oikea hyvältä kuulostava vastaus. Eli hän lankeaa ammattigigoloon joka tietää että pitää erottua miehistä ja tietää tasan mistä langoista vetää.
Ne hyvät parisuhdemiehet olisi niitä jotka eivät ole mallin näköisiä eivätkä vedä aina oikeista langoista tai suostu näkemään suhteettoman paljon vaivaa naisen eteen.
Mun nykyinen huutaa mun nimeä täydessä räkäkännissä. Saan arjessakin kuulla olevani kuumin nainen minkä tietää. Pitää kädestä ja pussaa. Vastaan samalla mitalla takaisin. Suhteen eteen TÄYTYY nähdä
No näitkö saman vaivan? Sanotko että hän on kuumin mies minkä tiedät. Naiset jotenkin menee jalustalle tuollaisia odottamaan. Ootte ihan taviksia siinä missä miehetkin. En tiedä mistä naisten narsismi kumpuaa kun pitää olla ihailun kohde ja unohtaa että itsekin voi miehestä tykätä ja jopa näyttää sen vaatimusten lomassa.
Vierailija kirjoitti:
Oon saanut miehenä yli sata mätsiä profiiliini. Mutta se suuri määrä on hyvin näennäistä. Ne samat naiset on monen muunkin miehen mätsejä. Aika harva nainen juttelee kunnolla. Jos näet paljon vaivaa ja pidät keskustelua yllä niin osa jää juttelemaan. Moni vastaa lyhyesti kun on niin monta jolle vastaavat. Eihän siitä kunnon keskustelua synny kun saat pitkään viestiin töksäytysvastauksen.
Tosi vähän niitä jotka jää juttelemaan hyvin ja vielä vähemmän aktiivisia naisia jotka itse aktivoivat keskustelua.
Tinderissä viisi kertaa enemmän miehiä kuin naisia. Joten naisista tulee passiivisia. Katsovat kuka miehistä tekee parhaan vaikutuksen. Mutta miehen näkökulmasta se näyttää siltä että nainen on passiivinen kivireki joka ei auta tunneyhteyden luomisessa.
Itse ryhdyin passiiviseksi viestittelijäksi huomattuani, ettei se mätsi vielä tarkoita mitään, koska niin moni vetää kaikki oikealle.
Myös jos viestittelytiheys toiselta oli harvakseltaan ja lyhyin lausein, niin se kertoi minun olevan varalla.
Vasta jos toinen aktiivisesti viestitteli ja aidön kiinnostuneen oloisena, niin sitten aloin viestitellä itsekin aktiivisesti.
Ei ole. Ihan tutkitusti.
a) Miehiä on sovelluksissa selkeästi enemmän
b) Naisten "tykkäykset" näiden kesken hyvin epätasaisesti, 80-20 periaatteen tyylisesti. Eli 80% naisista kiinnostuu 20% miehistä ja lopuille miehille jää todella kova kilpailu. (Prosenttiosuudet eivät todelliset, mutta suuntaa antavat)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon saanut miehenä yli sata mätsiä profiiliini. Mutta se suuri määrä on hyvin näennäistä. Ne samat naiset on monen muunkin miehen mätsejä. Aika harva nainen juttelee kunnolla. Jos näet paljon vaivaa ja pidät keskustelua yllä niin osa jää juttelemaan. Moni vastaa lyhyesti kun on niin monta jolle vastaavat. Eihän siitä kunnon keskustelua synny kun saat pitkään viestiin töksäytysvastauksen.
Tosi vähän niitä jotka jää juttelemaan hyvin ja vielä vähemmän aktiivisia naisia jotka itse aktivoivat keskustelua.
Tinderissä viisi kertaa enemmän miehiä kuin naisia. Joten naisista tulee passiivisia. Katsovat kuka miehistä tekee parhaan vaikutuksen. Mutta miehen näkökulmasta se näyttää siltä että nainen on passiivinen kivireki joka ei auta tunneyhteyden luomisessa.
Itse ryhdyin passiiviseksi viestittelijäksi huomattuani, ettei se mätsi vielä tarkoita mitään
Etkö näe että vaadit enemmän? Aloitat sitten vasta kun mies on jo ollut aktiivinen, vaikka tarjosit aluksi tyhjää. Jos mies on kuten sinä ei synny mitään.
upeita nuoria kaunottaria tuhansittain
Joo naiset sanoo että miehen pitää olla aktiivinen ja nähdä vaivaa.
Jättävät sanomatta että se miehen aktiivisuus ja vaiva yleensä ei johda mihinkään. Koska naisella oli jo toisen kanssa menossa tutustuminen. Tai miljoonasta muusta syystä.
Joten miehenä näet vaivaa jatkuvasti ja yleensä ihan turhaan. Tämäkö on hyvä systeemi?
Voin vannoa että jos on ulkonäöltään tasoa pronssipatsas, on ihan sama mitä profiilissa lukee tai on lukematta. Kaikki tuo lentää ikkunasta siinä vaiheessa. Seisot haulikon kanssa mehtällä tai perhostustamineet niskassa törmällä - "koska tavataan?"
On noita "kokeita" tehty useita - jos on poikkeuksellisen hyvännäköinen, selviää oikeasti jollain "runkkaan sun kuville" viesteillä ja naiset ovat yhä messissä.
Miehiä on karkeasti 3 jokaista naista kohden useimmissa deittisovelluksissa.
Vierailija kirjoitti:
"Mahdollisesti tuollainen mies kelpaisikin "edes jollekin", mutta miten se "edes joku" voi löytää tämän miehen? Jos Tinderissä on tekstitön profiili, niin mistä se "edes joku" voi tietää, että hei tuossahan voisi olla juuri minua kiinnostava ihminen. Koittakaa nyt VIHDOIN ymmärtää, että kun Tinder on väärällään miehiä, joihin nuo luettelemasi speksit sopivat, niin kaikkien näiden miesten pitäisi kertoa itsestään vähän enemmän. Millaisia ihmisiä he ovat, mitkä asiat heitä kiinnostavat, mitä he harrastavat tai muuten tekevät elämässään, millaista suhdetta etsivät ja millainen elämäntyyli heillä on - tällaiset asiat ovat niitä, jotka voivat herättää mielenkiinnon. Ei se herätä kiinnostusta, että joku mies "tulee toimeen omillaan".
Ette te miehetkään kiinnostu naisista vain sillä perusteella, että nainen tulee toimeen omillaan, osallistuu yhteiskuntaan ja ei ole luotaantyöntävän ruma. Miksi oletus kuitenkin on, että nais
Saavatko kuitenkin matcheja, jos kerran pääsevät lähettämään viestejä? Jos matcheja tulee, ei vika ole siinä, etteikö henkilö olisi herättänyt kiinnostusta. Mikäli pääsääntöisesti viesteihin ei tule vastausta, silloin voi vika olla siinä viestissä. Jätän itsekin kyllä vastaamatta, jos viesti on pelkkä "moi" tai vilkutusemoji tai jos mies aloittaa keskustelun jollain "kaunis oot" -tyyppisellä avauksella.
Ja syy, miksi otin esiin tektittömyyde on se, että Tinderissä on suorastaan hämmästyttävän paljon miesprofiileja, jotka ovat tekstittömiä tai sitten tekstinä on jotain täysin epäinformatiivista tai tylsää, kuten "en nyt jaksa tähän mitään kirjoittaa, mutta kysymällä selviää", "työssä käyvä mies Kirkkonummelta 185 cm, auto, kuntosali", "yksi hyvä riittää". Ja monella tekstilliselläkin on teksti negatiivissävytteinen, passiivisaggressiivinen tai jopa hyökkäävä. Joten kyllä, hyvät profiilitekstit ovat harvinaisia. Ja kun karu tosiasia on se, että tekstitön ei kiinnosta koskaan. Mikäli teksti on, mutta homma tyssää aina johonkin, silloin syytä kannattaa tietenkin etsiä jostain muualta.
Mutta onko vika naisessa, jos mies vain ei kiinnosta tai jos juttu ei luista? Olisiko naisella siis jokin velvollisuus kiinnostua miehestä, jos tässä ei ole mitään yleisesti tunnistettavaa "vikaa"? Ei välttämättä miehessä todellakaan ole mitään vikaa, vaan joskus vaan käy niin, että kiinnostus ei herää. Ehkä ei ollakaan niin samanhenkisiä, tai sitten nainen painottaa seuranhaussaan eri asioita kuin mies - esim. miehelle riittäisi se, että ulkonäöt ovat samantasoisia ja harrastetaan liikuntaa, mutta nainen kaipaisikin yhdistävänä tekijänä kiinnostusta kulttuuriin ja samanlaista arvomaailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Tinder on sinkkuäideille nykyään tarkoitettu. No aisurit näihinkin lankeaa.
Mitä tarkoitat?
Naiset tietävät miten turhauttavaa on nähdä turhaan vaivaa, joten eivät suostu siihen. Mutta vastivat mieheltä että hän näkee turhaan vaivaa. Siinäpä tinder kiteytettynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette te miehetkään kiinnostu naisista vain sillä perusteella, että nainen tulee toimeen omillaan, osallistuu yhteiskuntaan ja ei ole luotaantyö
Lainaus meni pieleen - tämän ylläoleva tekstini oli tietysti tarkoitettu vastaukseksi siihen viestiin, joka oli vastaus tuohon, joka nyt nkyy omassa tekstissäni lainauksena..
"Saavatko kuitenkin matcheja, jos kerran pääsevät lähettämään viestejä? Jos matcheja tulee, ei vika ole siinä, etteikö henkilö olisi herättänyt kiinnostusta. Mikäli pääsääntöisesti viesteihin ei tule vastausta, silloin voi vika olla siinä viestissä. Jätän itsekin kyllä vastaamatta, jos viesti on pelkkä "moi" tai vilkutusemoji tai jos mies aloittaa keskustelun jollain "kaunis oot" -tyyppisellä avauksella."
Et tiedä että on melko yleistä olla deittisovelluksissa puhtaasti pönkittääkseen itsetuntoaan tai selvittääkseen "markkina-arvonsa"? Eli farmaavat matcheja ilman todellista kiinnostusta tai että koskaan on tarkoitus viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Voin vannoa että jos on ulkonäöltään tasoa pronssipatsas, on ihan sama mitä profiilissa lukee tai on lukematta. Kaikki tuo lentää ikkunasta siinä vaiheessa. Seisot haulikon kanssa mehtällä tai perhostustamineet niskassa törmällä - "koska tavataan?"
On noita "kokeita" tehty useita - jos on poikkeuksellisen hyvännäköinen, selviää oikeasti jollain "runkkaan sun kuville" viesteillä ja naiset ovat yhä messissä.
Yksi koe mallimiehen kuvilla oli sellainen että sanoi tekstissä olevansa lasten hyväksikäyttäjä. Ja mätsejä sateli silti. Se siitä luonteen tai tekstin tärkeydestä.
Ei ole. Naiset siellä ovat joko rumia tai nirsoja.