Onko miehillä runsaasti valinnanvaraa sinkkunaisissa deittisovelluksissa?
Kysymykseni on osoitettu miehille, jotka ovat joskus käyttäneet deittisovelluksia kuten Tinder, Hinge jne:
Tuntuuko sinusta siltä, että sinulla on runsaasti valinnanvaraa naisissa deittiäpissä ollessa? Tuntuuko, että sinulla on siinä puhelimessa suurin piirtein kaikki Suomen sinkkunaiset ja sulla on mahdollisuus tutustua heistä keneen vain? Entä, jos olet tutustunut johonkin kivaan naiseen, jonka seurassa viihdyt, niin hiipiikö sinulle kuitenkin mieleen, että "pitäisikö mun kuitenkin palata takaisin sinne Tinderiin swaippailemaan, että jospa mä paremmankin naisen sieltä löydän?'
Kun itse ainakin naisena olen saanut usein pakit miehiltä joko heti ensitreffien jälkeen tai lyhyen tapailun jälkeen. Ja nämä miehet, joita olen deittaillut pidempään, ovat lähes heti löytäneet uuden naisen. He Ikään kuin pystyvät vaihtamaan naista kuin sukkaa.
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on ylimielisiä narsisteja Tinderissä ja tykkäyksen antaminen miehelle on suuri uhraus ja armopala.
Oikeesti totta. Ja kun he kerran armollisesti antoivat tykkäyksen niin mykkänä odottavat että mies nyt pistää parastaan kun on saanut hienon tilaisuuden. Voiko narsistisempaa kuvitella. Aika jonglööri mies jos tuosta veivaa sen tasapuolisen suhteen missä molemmat samalla viivalla.
En ole Tinderissä koskaan ollut, mutta suomalaisilla naisilla on hyvin omituinen piirre alkaa kauhea ristikuulustelu, jos juttu alkaa vähänkään luistamaan. Itse eivät kerro itsestään juuri mitään ja kuvattomilta on aika vaikea saada edes kuvia nähtäväksi.
Miten voi samaan aikaan olla, että juttu lähtee luistamaan, mutta kuitenkaan toinen ei kerro itsestään mitään? Ja tyhmää sinulta swaipata oikealle kuvaton. Vaikuttaa joltain feikkiprofiililta, jos ei ole kuvaa, ja mitään ei suostuta kertomaan. Ja miehistä tyhmimmät silti yrittävät saada treffit aikaiseksi... hohhoijaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on ylimielisiä narsisteja Tinderissä ja tykkäyksen antaminen miehelle on suuri uhraus ja armopala.
Oikeesti totta. Ja kun he kerran armollisesti antoivat tykkäyksen niin mykkänä odottavat että mies nyt pistää parastaan kun on saanut hienon tilaisuuden. Voiko narsistisempaa kuvitella. Aika jonglööri mies jos tuosta veivaa sen tasapuolisen suhteen missä molemmat samalla viivalla.
En ole Tinderissä koskaan ollut, mutta suomalaisilla naisilla on hyvin omituinen piirre alkaa kauhea ristikuulustelu, jos juttu alkaa vähänkään luistamaan. Itse eivät kerro itsestään juuri mitään ja kuvattomilta on aika vaikea saada edes kuvia nähtäväksi.
Miten voi samaan aikaan olla, että juttu lähtee luistamaan, mutta kuitenkaan toinen ei kerro itsestään mitään? Ja tyhmää sinulta swaipata oikealle kuvaton. Vaikuttaa joltain feikkiprofiililta, jos ei ole kuvaa, ja mitään ei suostuta kertomaan. Ja miehistä tyhmimmät silti yrittävät saada treffit aikaiseksi... hohhoijaa
Sinulla on lukemisen ymmärtämisessä "pieniä" haasteita.
Vierailija kirjoitti:
Komealla menestyjämiehellä on vallinnan varaa, kuten myös väkivaltaisella jännämiehellä.
Kiltillä, kunnollisella ja hyvällä tavismiehellä ei ole mitään. Tinderiä voidaan pelata, ehkä hieman paremmilla voitoilla jos maksaa premium-palveluista mutta fakta on se että naisilla ei ole enää mitään tarvetta tyytyä keskiviertoon vässykkään.
Meinaat, että kaikille naisille riittää voittajamiehiä?
Vierailija kirjoitti:
Ettei tämä "ristikuulustelu" nyt ole sitä, että toinen kiinnostuneesti kyselee sinusta, ja odottaa sinunkin kyselevän hänestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettei tämä "ristikuulustelu" nyt ole sitä, että toinen kiinnostuneesti kyselee sinusta, ja odottaa sinunkin kyselevän hänestä?
Ei ollut, vaan usein tunne oli, kuin olisi ollut poliisikuulustelussa. Ei minkäänlaista hienovaraisuutta tenttaamisessa ja samalla lauotaan arvioita, että sellainen ja sellainen piirre ei ainakaan hänelle käy. Eli ei juuri saanut suunvuoroa, näin kärjistetysti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen vaimo osasi heti alussa taidon keskustella. Hän saattoi kertoa ensin itsestään jotain, johon vastasin kertomalla itsestäni. Ei "kuulustellut".
Vierailija kirjoitti:
Juu, kun jaksat sen 2 viikkoa vetää kaikki oikeelle, niin voi olla 4 mätsiä ja sit kun katot niitä, niin voit poistaa ne yh:t ja mt ongelmaiset ja jäljelle jäi 0
Miksi sä svaippailet oikealle naisia joista et pidä?
Miksi te naiset tatuoitte tissialueen ja reidet 🤢Ihan järkyttävän näköistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut, vaan usein tunne oli, kuin olisi ollut poliisikuulustelussa. Ei minkäänlaista hienovaraisuutta tenttaamisessa ja samalla lauotaan arvioita, että sellainen ja sellainen piirre ei ainakaan hänelle käy. Eli ei juuri saanut suunvuoroa, näin kärjistetysti.
Ei kannatakaan jäädä tuollaisiin vastaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Joo kaikilla naisilla on tatuointeja.
Vierailija kirjoitti:
Helppo keino pitää persut loitolla. :)
Vierailija kirjoitti:
Itselläni kokemus että Tinder-treffeillä joutuu usein naisena ylläpitämään keskustelua ja mies istuu hiljaa naisen jututettavana.
Yksi mies sanoi minulle, että hän aina treffeillä joutuu ylläpitämään keskustelus
Vierailija kirjoitti:
Tinder johtaa siihen että nainen kiinnostuu joko omaan tasoonsa nähden aivan liian komeista. Joka näkyy siinä että mies on aina sitoutumiskammoinen (koska haluaa omaa ulkonäkötasoaan alemmilta naisilta vain sitä)
Tai sitten jos nainen päättääkin valita tavallisemman näköisen, hän valitsee sen sinnikkäimmän jolla on aina kaikkeen oikea hyvältä kuulostava vastaus. Eli hän lankeaa ammattigigoloon joka tietää että pitää erottua miehistä ja tietää tasan mistä langoista vetää.
Ne hyvät parisuhdemiehet olisi niitä jotka eivät ole mallin näköisiä eivätkä vedä aina oikeista langoista tai suostu näkemään suhteettoman paljon vaivaa naisen eteen.
Jos olisin kuunnellut sinua, en olisi mennyt naimisiin miesmallin kanssa, joka osasi sanoa oikeat sanat oikealla hetkellä. Oma neuvoni ihan kaikille, sekä miehille että naisille on, että älkää tyytykö mihin vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder johtaa siihen että nainen kiinnostuu joko omaan tasoonsa nähden aivan liian komeista. Joka näkyy siinä että mies on aina sitoutumiskammoinen (koska haluaa omaa ulkonäkötasoaan alemmilta naisilta vain sitä)
Tai sitten jos nainen päättääkin valita tavallisemman näköisen, hän valitsee sen sinnikkäimmän jolla on aina kaikkeen oikea hyvältä kuulostava vastaus. Eli hän lankeaa ammattigigoloon joka tietää että pitää erottua miehistä ja tietää tasan mistä langoista vetää.
Ne hyvät parisuhdemiehet olisi niitä jotka eivät ole mallin näköisiä eivätkä vedä aina oikeista langoista tai suostu näkemään suhteettoman paljon vaivaa naisen eteen.
Jos olisin kuunnellut sinua, en olisi mennyt naimisiin miesmallin kanssa, joka osasi sanoa oikeat sanat oikealla hetkellä. Oma neuvoni ihan kaikille, sekä miehille että naisille on, että älkää tyytykö mihin
Ja olin silloin muuten lisäksi yh. Että se näistä palstamiesten teorioista.
Mun mielestä pariutuminen pitäisi olla aika luonnollinen tapahtuma, että jos toisen kanssa viihdyt ja on mukavaa, niin sitten vaan aletaan seurustelemaan. Nykypäivänä siinä taitaa olla niin monta asiaa otettava huomioon, että se on tosi monimutkaista. Ei siis riitä, että kumppani on kiva ja kunnollinen vaan pitää täyttää sata kriteeriä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä pariutuminen pitäisi olla aika luonnollinen tapahtuma, että jos toisen kanssa viihdyt ja on mukavaa, niin sitten vaan aletaan seurustelemaan. Nykypäivänä siinä taitaa olla niin monta asiaa otettava huomioon, että se on tosi monimutkaista. Ei siis riitä, että kumppani on kiva ja kunnollinen vaan pitää täyttää sata kriteeriä.
Yhdessä viihtyminen ja se, että on mukavaa, kuulostaa minusta enemmänkin kaverisuhteelta. Seurusteluun tarvitaan lisäksi seksuaalista ja romanttista vetovoimaa, samanlaiset toiveet suhteen laadusta, ja usein ihmiset ymmärtävät myös katsoa, että elämäntyylit, tulevaisuuden toiveet, yms. sopivat yhteen. Mutta on harhakuvitelma, että ennen vanhaan riitti vain viihtyminen ja mukavuus - ei suinkaan, nimenomaan ennen tuijotettiin monenlaisia speksejä, kun suhteen tarkoitus ei ollut vain viihtyminen ja mukavuus, vaan parisuhde oli käytännössä ihmisen sosiaaliturva. Nimenomaan nykyisin voi huolettomasti miettiä viihtymistä.
Kaikenlaista soopaa sitä saa kuulla. Tänään oli ihan hesarissa juttua upeista uranaisista jotka valittavat miespulaa ja että miehillä kuulemma riittää valikoimaa kuin karkkikaupassa. Tuossa on kolme valhetta.
Upeat naiset ovat harvassa ja artikkelin kuvissakin ihan näkyy kasvot peitettynä tuhti naisvartalo. Taitaa olla taas kyse ylinirsosta tylleröstä joka kuvittelee itsestään liikoja.
Toinen valhe on se että kutsutaan uraihmiseksi normaalia palkansaajaa. Se ei ole mikään uraihminen jolla on kolmekymppisenä vapaa-aikaa ja liksa 4000eur/kk. Sitä kutsutaan höppänäksi. Arvostus ja ura mitataan rahassa. Vain suomessa jaksetaan aivopestä ihmisiä luulemaan että raha ei ole tärkeää.
Kolmas valhe on että miehet voivat vapaasti valita sieltä karkkikaupasta. Tässä tulee taas ilmi se että artikkelin naiset ovat täysiä höppänöitä. Ei tavismies voi mitään valita. Muutamat häntäheikit saavat tolkuttomasti mätsejä juuri näiltä artikkelin kaltaisilta naishöppänöiltä. Muut eivät saa mitään mätsejä koska naisilla on täysin vinoutunut käsitys omasta markkina-arvosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kaikilla naisilla on tatuointeja.
Aika monella on. Valtaosa suomalaisista on ns. trailor trash
Tinder-naisilla on usein korkean body count. Se ennustaa avioeroa, eli en suosittele. Jos kuulut top 10 % miehiin, niin varmasti saat seksiä sitä kautta. Suosittelisin mieluummin tutustumaan naisiin vaikkapa seurakunnassa.
Itselläni kokemus että Tinder-treffeillä joutuu usein naisena ylläpitämään keskustelua ja mies istuu hiljaa naisen jututettavana.